Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

    Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
    .... съществува ли варианта за запушване на водна магистрала в блока???
    По-скоро НЕ, ....за "мърдащата" стрелка и фаровете вероятно и в гараж можеш, сваляш таблото и оглеждаш всички спойки и контакти, според мен кръстосва токове от лош контакт (или нечия намеса някъде), питай "ВалдиВлади" дали е намерил електрическа схема на таблото някъде, и ако е да, дотъркалвате ми се и натам е лесно
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

      Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
      ..... пипам входящия маркуч горещ, а изходящия - студен, което означава, че термостата няма как да отвори.
      Според теб кой е входящия маркуч и кой е изходящия, входящ, в какво и изходящ от какво и на кой маркуч е 'монтиран' термостата.
      Може да се окаже, че студения маркуч е следствие на неотворил термостат поради дефект, а не причината, за да не отвори термостата.
      Ако някой приложи схема на охладитетланата система ще е много по-полезно от гадаенето. Според мен спокойно може да се започне със смяна на термостата, която нито е сложна нито скъпа и винаги полезна (освен ако новия термостат не е менте).
      Показанията на температурата на арматурното табло винаги са били под съмнения на този модел. Многократно са коментирани термо датчиците с едно и две крачета и допълнителния '-'/маса подаван на датчика директно от акумулатора. Само ще припомня, че оригиналния термо датчик с едно краче на куплунга се подменя с по-новия модел термодатчик с две крачета като второто краче се свързва с директен '-'/маса от акумулатора.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-01-11, 17:57.

      Коментар


      • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

        Първоначално публикуван от Sho Преглед на мнение
        Според теб кой е входящия маркуч и кой е изходящия, входящ, в какво и изходящ от какво и на кой маркуч е 'монтиран' термостата.
        Според мен, стоейки ПРЕД джипа с лице към двигателя, входящия (в радиатора) маркуч, излизащ от главата е отдясно, а изходящия(от радиатора) маркуч, минаващ през термостата и влизащ в блока на двигателя е отляво, така, че няма как, според мен, при положение, че до термостата на достига топла вода той да отвори.
        А такъв датчик с 2 крачета от къде, различно от МП и Дару може да се купи в БГ?
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-01-11, 14:07.
        Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
        Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

        Коментар


        • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

          Термочуствителния елемент на термостата се обтича и загрява от т.нар. малък кръг на охладителната система и докато е затворен няма циркулация през охладителния радиатор затова и изходящия от радиатора маркуч, който е входящ за двигателя, и на който е монтиран термостата е студен и няма как да се загрее защото термостата е и преграда докато входящия в радиатора маркуч, който е изходящ за двигателя се загрява при затворен термостат защото няма преграда на течността и тя се нагрява поради дифузията. Убеден съм, че проблема е или в термостата, който не отваря или в указателя на температурата, който показва по-висока температура от реалната (в случая показва, че мотора прегрява а той реално не е загрял дори до температурата при, която отваря термостата).
          Датчик за температурата на мотора с две крачета може да се купи и от магазините на Купър ако не искаш да пазаруваш от ТрейдКар.

          Коментар


          • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

            Колеги и аз се включвам в темата. Проблема е приблизително същият като при 90% от гореописаните с тази разлика че при мен изхвърля охладителната течност преди да почнe да загрява. Сменени са: Водна помпа (с метална турбина са и новата и старата), термостат, Капачка - разшириелен съд. В момента обмислям вариант за проверка на виско, но на първо четене се държи подобаващо(при запалване е твърдо а след това охлабва, за заграял двигател не мога да твърдя че на място никога стрелката на термометъра на таблото не се е отмествала от 12:00) Дали да се насочвам към цилиндрова глава. Днес след като се обаждах за глава ме разубеди продавача да си купувам понеже тези глави били доста келяви и много рядко имало здрава такава (че било то и чисто нова). Радиатора и кулера лично съм ги чистил преди 2 години и наистина бяха много трагични. След прочистването много добре се държеше машината (падна разход - вдгна мощност) но при един приятел изхвърли охладителната течност и дори след смяна на гарнитура цилиндрова глава, шлайфане и всички необходими масрафи не спира да изхвърля течността. Моля за съвет.

            П.П. Виското е проверено.
            Последно редактирано от Phoenix9000; 15-11-11, 15:45.

            Коментар


            • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

              Първоначално публикуван от Phoenix9000 Преглед на мнение
              Моля за съвет...
              Глава.
              Ама след тия съвети:

              " Днес след като се обаждах за глава ме разубеди продавача да си купувам понеже тези глави били доста келяви и много рядко имало здрава такава (че било то и чисто нова)"

              Кво правим? Щом и новите били "келяви", остава само да караме Рейнджа на Надин.

              Коментар


              • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                Според цялата диагностика и съвети отиваме на глава отново. Дайте моля Ви координати на специалисти по проверката на цилиндровата глава. Понеже искам да съм сигурен дали от нея след като я сваля.

                Съобщение от модератор:
                Моля, напишете си в профила от къде сте.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-11-11, 08:07.

                Коментар


                • От: До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                  Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                  Колега, имам абсолютно същия проблем, дори след като в Дару Кар ми изпосмениха термостата, водната помпа и виското, накрая ми писна да плащам залудо...и разкарах виското, като го замених с ел.перка(мнооого специална някаква там....дето като я включа на ръчна да съм и "джогана" потегля сам), ама цък, не стана, продължава да загрява ма***та му. Един приятел с мерцедес ми разправя, че е много вероятно да се е появила микропукнатина в главата, какъвто проблем е имал и той и след като е свалял и правил 16 пъти глава, накрая я сменил и колицата заспала. Не губела вода и тя като нашите, само набримчена по магистралата и по баири загрявала. Аз, да ти кажа съм склонен да му вярвам вече след като потроших над 2000лв да търся къде е проблема и да се мъча да го отстранявам.
                  Всъщност, колега, минало е доста време от последния ти пост, дали оправи проблема със загряването?
                  Този проблем се дължи на лоша маса между двигателя и купето.
                  Решава се с поставяне на допълнителен кабел с добре пресовани кабелни обувки между двигателя и купето, който не вярва може да провери това.
                  При допир с дебел кабел между минуса на акумулатора и двигателя на тъмно се вижда искра, когато всичко е нормално искра няма.

                  Коментар


                  • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                    И,аз да питам. Моят рейндж загрява когато му скимне, просто не знам вече. Сменеа е глава водна помпа 3 пъти , термостат , виско , радиатори чистени, капачка на разширигелен съд. Тръгваме за море , спирам за 3 минути и тръгвам и гледам темп на макс изведнъж. Водата изби от разширителния съд. Спрях го , ходих да взема другта кола и след 1 час се връщам, рейнджа пали , температурата 6 , качих един стабилен байр, не мръдна. Брат ми го прибрал на другия ден , газ до ламарината 150 км , никакви грижи, спира в града и на втория светофар , хоп дига темп. Тогава смених , капачката , тествах антифриза за газове от,двигателя , нямаше. След смяна на капачката с оригинална уж, доставка 3 седмици, нямаше проблеми 1 месец . Един ден го разходих доста из града и се усетих ,че закъснявам за детето и го изюрках здравата и бам след 3-4 км пак тем на макс,парното спря , даже накрая изгиби мощност и спря. Пробвах да запаля не стана. На другата сутрин отивам , бам пали , няма проблеми всичко наред. Не знам дайте идея. Всичко съм сменил дето се казва. Имам диагностика наноком еволюшън2, пускам и абсолютно никакви грешки. Сега стана 1месец не е загрявал , но не съм го и карал много, че вече му нямам доверие много много. Идея някаква или да ме насочите към човек който много им разбира на тия бмв двигатели , да ми реши проблема..

                    Коментар


                    • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                      Първоначално публикуван от liomojo Преглед на мнение
                      ... Един ден го разходих доста из града и се усетих ,че закъснявам за детето и го изюрках здравата и бам след 3-4 км пак тем на макс,парното спря , даже накрая изгиби мощност и спря. Пробвах да запаля не стана ...
                      До такава степен сте прегряли двигателя, че накрая буталата са затегнали в цилиндрите! Преди това също сте го прегрявали многократно, вероятно е прегряван и от предишни собственици.
                      След такива прегрявания само със смяна на глава не става, защото вече имате крив блок, омекнали сегменти и надрани бутала и цилиндри. Отивате на ремонт, който ще струва повече от стойноста на джипа.
                      Съжалявам, но това е истинското положение.

                      Коментар


                      • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                        Добре де а защо работи тогава и месец - два не прави проблем , а изведнъж хоп дори и без натоварване загряваше и като дам газ смъкваше темп , а като е на ниски обороти дига веднага. Друг път дори и да дам газ не се оправяше. Преди като му сменях главата , сменяха и сегменти и др и огледаха всички компоненти и беше ок. Как да го тествам за да знам със сигурност , че е това проблема?
                        А колкото до ремонта , то по евтино излиза цял двигател да си взема , за 300 лв.
                        Последно редактирано от liomojo; 04-01-15, 11:51.

                        Коментар


                        • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                          Първоначално публикуван от liomojo Преглед на мнение
                          ... Как да го тествам за да знам със сигурност , че е това проблема ...
                          Както се тества охладителната система за изгорели газове. Теста трябва да се направи, когато се прояви проблема. Толкова, подробностите ги пише в специализираната литература и не ми се повтарят в нета.
                          Вземи си ДВГ за 300 лв., отвори го и го ревизирай, това е моя съвет.

                          Коментар


                          • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                            Ами аз го правих този тест точно след предпоследното загряване и резултата беше отрицателен , около 30 мин бяха сложили на мястото на капачката на разширителния съд някаква пробка с течност , която трябваше да си смени цвета ако има изгорели газове в антифриза , но нищо не се промени. После смених капачката и антифриза и след месец мисля беше ми загря , както описах по горе.

                            Коментар


                            • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                              Първоначално публикуван от liomojo Преглед на мнение
                              Ами аз го правих този тест точно след предпоследното загряване и резултата беше отрицателен , около 30 мин бяха сложили на мястото на капачката на разширителния съд някаква пробка с течност , която трябваше да си смени цвета ако има изгорели газове в антифриза , но нищо не се промени. После смених капачката и антифриза и след месец мисля беше ми загря , както описах по горе.
                              Тоя индикатор при дизеловите ДВГ не работи, тоест не върши работа ...

                              Коментар


                              • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                                Благодаря , жалко за парите и надеждата тогава. Толкова ли не знаят тия хора , нали са "майстори". Ами ще се огледам за някой читав двигател. Жалко много жалко.....
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-01-15, 11:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X