Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

    Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
    ...
    Не е имало индикация на таблото за прегряване, а подобна пукнатина говори за системно греене...
    Поздрави и лека
    Виждал съм спукани маркучи вследствие на "надуване" на системата с изгорели газове, та затова попитах. Но е свързано с прегряване, изхвърляне на водата, надуване на маркучите и др. такива "ексцесии".
    При теб явно ги няма, и на радиатора му е "дошло времето". Според мен обаче, с лепенето на пластмасовото казанче много рискуваш.
    Поздрави и на теб!

    Коментар


    • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

      Здравей valdivladi.Точно това с ТЕЧНИЯТ МЕТАЛ ще ти свърши работа,защото е изпитано......почистваш мястото с кореселин, за да се обезмасли, надраскваш мястото с по - едра шкурка пак измиваш.Друг метод със флекс да направиш лек канал пак миеш.Като аз бях охлабил капачката на казанчето малко за да не надува системата и следиш темп.Нали знаеш,че системата е 1 бар.та ако няма проблем при отвита капачка така се прибирай.Ако ли не я завий.Успех, дано не съм закъснял с писането.По-горе не забелязах,че си намазал с метала, но аз така изкарах 6 м...и после втора ръка.
      Последно редактирано от Асен Савов-bebo2973; 10-08-10, 17:39. Причина: допълнение
      Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
      GSM-0878722322

      Коментар


      • valdivladi ако с лепенето нищо не стане мога да ти дам магазин в английския и-бей. Декември купих чисто нов радиатор за 370 лв.
        Дойде за седмица в офиса направо.
        Успех.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-08-10, 16:51.
        Range Rover P38 2.5DT
        Audi A4 1.8T quattro
        [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

        Коментар


        • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

          Колега fishermen направо го давай,
          защото ефекта от лепенето бе нулев....
          Благодаря предварително.
          Поздрави

          п.п. От падок се връзва на 400лв. без доставката,
          така че ще е хубаво да го има като информация и за другите колеги.
          Последно редактирано от valdivladi; 11-08-10, 21:18. Причина: Допълнение
          "Bis dat qui cito dat"

          Коментар


          • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

            Това е линка http://stores.ebay.com/Discount-Cooling?_rdc=1
            А това им е мейла: autokool@btconnect.com - ако случайно не можеш да отвориш страницата.
            autokool е името на магазина им в и-бей.
            Между другото видях, че съм им платил 170 лири за моя.
            Успех
            Range Rover P38 2.5DT
            Audi A4 1.8T quattro
            [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

            Коментар


            • От: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

              Да се похваля: Как да не загрява горкият, като гарнитурата на главата дала фира на няколко места. Сега след ремонта всичко е "бонбон".
              Сменихме и гумичките на клапаните /поне да знам, че всичко е наред, така и така отворихме звяра/. Та вече можем да си правим каквото си поискаме с антихриста без да тръпна ще загрее ли или не/ ако всичко е наред ще му сменям прякора/.
              Поздрави
              Range Rover P38 2.5DT
              Audi A4 1.8T quattro
              [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

              Коментар


              • Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                Колеги, честита на всички новата 2011г с пожелания всички несгоди и гадости да са останали в старата 2010г, а през тази - само цветя и рози, щастие, късмет, любов, пари и....само газ и безброй безаварийни...
                Темата е дъвкана много пъти, включително и от мен самия, но на 01.01.2011 нещо се присетих пак и реших да тествам машинката. теста е следния:
                Паля сутринта автомобилчето, изчаквам 5-6 минути да поработи на място и......гаааааз - на един прав участък ( 5-6 км) само газ. Средния разход за това разстояние според компютъра на колата беше 93,7л/100км. Такаааа. Гледам стрелката на температурата отива вече към червения сектор, спирачки, отварям капака, пипам входящия маркуч горещ, а изходящия - студен, което означава, че термостата няма как да отвори.
                .....И сега - мисля, чеша се, чета какво сме си писали по темата и не мога да го измисля по-добре от смяна на водна помпа и радиатор(и двете), защото , както се дискутира в друга моя тема водната ми помпа я смениха в Дару, а радиатора го чистиха там едни радиаторджии.
                Айде сега, след като е изписано по темата може би колкото е дебела и "Война и мир" кажете дали би трябвало да се оправи проблема, който явно е слабо въртене на водата, а за да е така или радиатора е запушен, т.е са ми взели парите ей така или помпата не върти както трябва( два варианта - перката превърта в оста или няма достатъчен дебит(отново дискутирано в друга тема)). Като позагрее колата без да я юркам маркучите са си горещи, термостата е отворил, но отново по баирите стрелката се опитва да влиза в червеното.
                И още нещо, което допълнително мести стрелката надясно и което вече е електроника, ама не знам къде да търся проблема и как да го отстраня - като започне стрлката да се вдига към червеното и включа дълги тя се изстрелва рязко на дясно, махна ли дългите, се връща на позицията на която е била в посоката на загряване, т.е. включването на дългите мести стрелката с 3-4мм надясно в посока червения сектор.
                А, и да ви кажа още нещо - в сервиза на Леви, където бяха много любезни след като им закарах джипката миналата година от Севлиево на тампони, казаха че са сменили всички о пръстени, мембрани и др по клапанния блок, взеха ми 430лв,но......познайте дали джипката се оправи. Пак всяка сутрин е долу. Пеносвана е многократно без да се открие теч, псувана е и тя и сервиза на Леви, че и себе си, за това че съм тъпак и си платих като поп, но...проблема си остава.
                Айде, поздрави!
                Последно редактирано от sempetrovi; 10-01-11, 10:43. Причина: допълнение
                Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                Коментар


                • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                  Провери си истинската температура с някой по-надежден термометър. Като знам как се управлява уреда на таблото нищо чудно да дава големи разлики с истинските стойности. Доколкото си спомням по джипа ти имаше страшно ТНТМ с инсталацията, а точно този модел на марката хич не обича такива работи. За окачването не мога да се сетя да са ме викали точно за твоя джип в един от "обичаните" сервизи в този форум!

                  Коментар


                  • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                    Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                    Провери си истинската температура с някой по-надежден термометър. Като знам как се управлява уреда на таблото нищо чудно да дава големи разлики с истинските стойности. Доколкото си спомням по джипа ти имаше страшно ТНТМ с инсталацията, а точно този модел на марката хич не обича такива работи. За окачването не мога да се сетя да са ме викали точно за твоя джип в един от "обичаните" сервизи в този форум!
                    Отзад напред - не са те викали защото едно високо момче се бори с джипа и чак криеше да не видя как е свързал кабелчетат на буксата, която включи към еас блока, за да вдигне джипа;
                    ТНТМ-то го правиха явно в МП, защото ми предложиха да елиминират имобилайзера на ---найстото каране с репатрак джипа при тях за изчистване на "engine disable" разни клетки. Интересно, че преди интервенцията им като включех алармата примигваха фаровете, а след това примигват само мигачите, но поне не блокира навсякъде по пътищата;
                    Съ съгурност си прав за разликите в реалната температура и отчетената, но един от въпросите ми беше дали мога АЗ, в гаража, а не в сервиз да "посъветвам таблото или модула, от който зависи управлението на стрелката за температурата;
                    И не на последно, а може би на първо място в редицата с въпроси е при описания тест с огромен разход на гориво, дали е нормално поведението на охладителната течност - според мен не е и си мисля, че причините са посочените от мен. Въпросът е дали съм прав или е нормално бавно да се върти "водата" и ако не, как да й помогна да се завърти по-бързо.
                    Много станаха въпросите май и ще моля колегата mumbler, може би през февруари или март за "оглед". Дано този път успее да намери време за мен, а аз ще се реванширам. А междувременно всеки, който има идеи по посочените "проблеми", моля за мнение!
                    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                    Коментар


                    • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                      Това със "слабата" помпа не е невероятно, но е най-малко възможното, според мен.
                      По-скоро на радиатор отиват нещата.
                      Ако е в София, да ти пратя на лични, телефона фамилен на сервиз от който съм доволен?

                      Коментар


                      • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Това със "слабата" помпа не е невероятно, но е най-малко възможното, според мен.
                        По-скоро на радиатор отиват нещата.
                        Ако е в София, да ти пратя на лични, телефона фамилен на сервиз от който съм доволен?
                        Да, в София е.
                        Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                        Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                        Коментар


                        • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                          Четейки първия пост в темата се чудя защо ще се занимавате с радиатора? Ако има липса на циркулация, то аз първо бих проверил за наличие на газове в разширителния съд(има едни уредчета с химикал вътре който се оцветява при наличието им) защото точно този мотор монтиран в това купе има проблеми с главата. Февруари или Март мога да гледам отстрани как с колегата dignatov се занимавате!

                          Коментар


                          • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                            Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                            ... Гледам стрелката на температурата отива вече към червения сектор, спирачки, отварям капака, пипам входящия маркуч горещ, а изходящия - студен, което означава, че термостата няма как да отвори...
                            Това е притеснителното. Както и се каза по горе, 99% значи липса на циркулация.
                            А да няма циркулация значи въздух, или изгорели газове в системата. Когато тези газове застанат в зоната на водната помпа и термостата циркулацията спира.
                            Имам индикатора за изгорели газове. Проблема е че хваща само голяма концентрация и теста рядко е категоричен. А концентрацията не е голяма тъй като в такта "сгъстяване" вкарва въздух, а в следващия такт "работен" вкарва изгорели газове.
                            Простия тест с маркуч и шише вода досега не ме е предавал.
                            Последно редактирано от Аndro 160; 10-01-11, 19:43.

                            Коментар


                            • От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                              Колега mumbler, тогава ще търся като му дойде времето колегата dignatov. Колега Andro 160, вече те знам къде си и може да дотъркалям джипката при теб, само да оправя един теч от ГНП-то. Обаче ще ме светнеш ли какъв е този прост тест с шише и маркуч - не го знам за да го приложа в гаража. Трябва да кажа, че колегата Vladi333 преди няколко месеца ме прати в сервиза му на бул.Климент Охридски, където момчетата твърдяха, че няма газове в охладителната течност и че не се надуват маркучите на радиатора. Поради тази причина си мисля, че остава да е радиатор или водна помпа?!? А съществува ли варианта за запушване на водна магистрала в блока???
                              Последно редактирано от sempetrovi; 11-01-11, 10:43. Причина: допълване
                              Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                              Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                              Коментар


                              • Re: От: Причина за загряване на РР П38 2,5DSE, 96г.- уточняване

                                Хващаш капачка с клапан по системата (радиатор, казанче). От нея излиза маркуч/е. Откачаш го от там където влиза и го топваш в шише вода. Идеята е, че не трябва да изкарва балончета. Когато имаме духнала гарнитура/спукана глава балончетата са много, едно след друго.
                                Другото просто нещо което може да направиш е след престой (сутрин), да развиеш пак капачката. Виж има ли налягане и какво.
                                Какво значи теч от ГНП-е? Ако тече помпата се оправя с ремонтен комплект гарнитурки, пръстенчета и семеринг.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X