Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

    Мерси за идеята но на първи този месец сложих чисто нов радиатор, след като спуках стария от прегряване. От тук нататък - проверка на датчик, гарнитура и глава. Всичко друго, от което може да е е ново
    Range Rover P38 2.5DT
    Audi A4 1.8T quattro
    [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

    Коментар


    • #47
      До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

      Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
      Мерси за идеята но на първи този месец сложих чисто нов радиатор, след като спуках стария от прегряване. От тук нататък - проверка на датчик, гарнитура и глава. Всичко друго, от което може да е е ново
      Ако е задръстена питата на климатиковия радиатор(който е най отпред) познай колко въздух ще стига до новия ти радиатор!

      Коментар


      • #48
        До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

        Ами честно казано от външна страна на радиатора нямаше грам мръсотия която да пречи - поне видимо. Истината е, че като му дам повече газ на по-ниска предавка и тогава стрелката си знае - плътно вдясно.
        Range Rover P38 2.5DT
        Audi A4 1.8T quattro
        [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

        Коментар


        • #49
          До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

          Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
          ..... Толкова да ме е яд на моето "джоганче" - нищо му нямаше бе, какво му стана изведнъж....!
          То с VМ ли е или с БМВ мотор ? Като е "загряло" тръбите на охлаждащата вода твърди ли са или не?
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #50
            До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

            В моя случай тръбите не се втвърдяват А като ги стисна въздуха си излиза през казанчето, после доливам, обезвъздушавам и гледам да не го настъпвам че ....
            Последно редактирано от fishermen; 27-01-10, 18:21.
            Range Rover P38 2.5DT
            Audi A4 1.8T quattro
            [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

            Коментар


            • #51
              До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

              Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
              Ами честно казано от външна страна на радиатора нямаше грам мръсотия която да пречи - поне видимо. Истината е, че като му дам повече газ на по-ниска предавка и тогава стрелката си знае - плътно вдясно.
              Аз затова написах да се гледа между радиаторите-т.е. задната страна на климатиковия радиатор.

              Коментар


              • #52
                До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                Като слагах новия огледах. Освен да го сваля и него?
                Range Rover P38 2.5DT
                Audi A4 1.8T quattro
                [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                Коментар


                • #53
                  До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                  Като слагах новия огледах. Освен да го сваля и него? Честно казано ако имах телепорт бих ви го докарал в София и да се свърши, че тук с майсторите....
                  Range Rover P38 2.5DT
                  Audi A4 1.8T quattro
                  [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                  Коментар


                  • #54
                    До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                    Чак да го сваляш....Просто съм имал подобен проблем и в моя случай се оказа това.При дизела на BMW проблема със загряването може да е от много неща.Опитай се да си спомниш кога и как започна да загрява(след някакъв ремонт,смяна на антифриза.........)

                    Коментар


                    • #55
                      До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                      Откакто го купих преди година си загряваше. Смених водната помпа /беше за хвърляне/, термостат и виско. И пак така. Предния собственик май само е наливал и карал, но за парите за които го купих не съжалявам. Затова сега искам да знам, че като съм правил нещо е ново и така напред докато не спре да грее .
                      Истината е, че климатроника не работи лятото. Дали може и от там идва проблема?
                      Range Rover P38 2.5DT
                      Audi A4 1.8T quattro
                      [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                      Коментар


                      • #56
                        До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                        Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
                        Откакто го купих преди година си загряваше. Смених водната помпа /беше за хвърляне/, термостат и виско. И пак така. Предния собственик май само е наливал и карал, но за парите за които го купих не съжалявам. Затова сега искам да знам, че като съм правил нещо е ново и така напред докато не спре да грее .
                        Истината е, че климатроника не работи лятото. Дали може и от там идва проблема?
                        Климатроника не работи защото е развален или...?Не съм сигурен дали при покачване на температурата компютъра не палеше и ел.вентилаторите за подпомагане на охлаждането.Може да грее и от лош горивен процес.Може обаче и да се предоверяваш на показанията на уреда за температурата(двигателя по стрелка да прегрява,а всъщност всичко да си е ок).

                        Коментар


                        • #57
                          До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                          Климатроника не работи не заради липса на фреон. Чакам МП да си оправят компютъра и отида за диагностика. А като прегрее изхвърля вода през казанчето. По повод на горивния процес - свещите са нови а за гарнитурата вече писах, че искам да я сменя. Може и от нея да е, въпреки, че не пуши повече от нормално. Наскоро заради турбина сменях и гарнитура на аудито но там си пушеше а и компютъра пищеше за масло. А тук с маслото проблем нямам. В нтерес на истината някои пъти радиатора си е студен в горната част, като загрее но не винаги.
                          Range Rover P38 2.5DT
                          Audi A4 1.8T quattro
                          [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                          Коментар


                          • #58
                            До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                            Колега, само хипотетично, съдейки по моя "дзвер". От турбото ми, въздуховодите към радиатора се омасляват яко. Възможно ли е и твоето турбо да изпуска, ако се пълни радиатора на интеркулера(по спомен е 2-ри по ред след радиатора на климатика, а на водното охлаждане е последен) с масло(е не до горе) да не може да охлажда като хората въздуха и от там да се бъгясва и настройката на двигателя, което в комбинация с някакво задръстване и мръсотии по предните два радиатора да предизвикват НАИСТИНА загряване?!? Много е лаишко, но се "опитвам" да разсъждавам логично, но може би и неправилно.
                            А има и още нещо, поне при мен е така, ако съм отварял охлаждащата система(откачал маркучи, доливал течност идр) което да има нужда от обезвъздушаване, системата ми много бавно се обезвъздушава и поради товеа дава инфо на компа, че е прегрял(локално край датчика, който е сложен на изхода от главата(поне така си мисля), вместо да е сложен като на всички други нормални коли на блока.
                            А скоро с другата джипка КИА Спортидж, която колегата NINJA "познава" след като прегря след всичкои "основни ремонти", които 4-ма майстори един след друг се учеха да правят се оказа, че не са "промили" блока след всичките шлайфания (ризи, челно и др...). Та, отплеснах се, искам да кажа, аз мисля да го направя като се стопли, че след като едни други момчета промиха двигателя под налягане с вода, докато работи, сега мърка, пу, да не го урочасам. Та може би е възможно, защото не са ни първа младост джипките , кой знае кой, кога и какво е "ръгал" в охладителната система, да се е запушило нещо не само в радиатора, ами и в блока, не мислиш ли?
                            Последно редактирано от sempetrovi; 27-01-10, 21:14.
                            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                            Коментар


                            • #59
                              До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                              Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
                              Климатроника не работи не заради липса на фреон. Чакам МП да си оправят компютъра и отида за диагностика. А като прегрее изхвърля вода през казанчето. По повод на горивния процес - свещите са нови а за гарнитурата вече писах, че искам да я сменя. Може и от нея да е, въпреки, че не пуши повече от нормално. Наскоро заради турбина сменях и гарнитура на аудито но там си пушеше а и компютъра пищеше за масло. А тук с маслото проблем нямам. В нтерес на истината някои пъти радиатора си е студен в горната част, като загрее но не винаги.
                              Смени капачката на разширителния съд (казанчето) вероятно клапаните й са дефектирали, все пак охладителната система е затворена и е под налягане.
                              Можеш да смениш и датчика за температурата на двигателя който подава сигнал на арматурното табло (позиция 7 на първата снимка).Има нов модел датчик, който е с две крачета за куплунга (оригиналния е с едно краче) като второто краче се свързва директно с минуса на акумулатора.
                              Има и друг момент куплунга на въпросния датчик може да се размени с куплунга на датчика за температурата на входящия в смукателния колектор въздух (позиция 15 на втората снимка) понеже двата датчика са близо и кабелите са достатъчно дълги и могат да се разменят и тогава не знам какво точно става но при всички положения няма да е добре.Двата куплунга се различават по броя на крачетата, на датчика на температурата на охл. течност куплунга е с едно краче а на датчика на температурата на въздуха е с две крачета.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Sho; 27-01-10, 22:43. Причина: Добавка

                              Коментар


                              • #60
                                До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                                Скоро имахме подобна битка с 1-KZ на тоьота !
                                В града лятото в най-големите задръствания никакви проблеми в гората свиреп офф-роад никакви проблеми !
                                Качваш го на магистралата и като го засилиш от 120 нагоре и почва да грее зверски ! Мислихме глава и направо сложихме чисто нова глава но след ремонта почна да бълбука двигателя и когато работи на място .........
                                Сменихме блока и се оправи работата ! От лявата му страна ( към ГНП-то ) има един голям охладител на маслото който седи вътре в блока под него в блока имаше две 5 сантови пукнатини точно на болтовете на главата .
                                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X