Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагери на главина за смяна Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Тавана ша гу упрайм. С тапицерията му ти ще се занимаваш. Щангите са от говнолин. Правят се лесно. Виж снимките от събора във Велинград. Моята изглеждаше по същия начин. От диагонално минаване на канавка. Пак сме добре. На Диското в такъв случай заминава и демпфера. За лагерите нямам кво да кажа. Сменяй майстора.
    Вече съм убеден че не е майстора!От някъде пуска вода вътре в лагера-в това съм абсолютно сигурен.Защо левия лагер не се скапва,то един и същи майстор ги е правил и двата?
    За правенето на щангата остави-не си ли намерил нещо по-здраво от това?
    За причината за огъване на щангата-караш ме да се замисля.Наистина след спускането на баира(макар че беше малко рязко щото изорах земята с лебедката) си вървеше нормално.След това наистина минахме през доста пресечен терен-имаше и канавки,но....нищо особено-нито скорост,нито трудност...И всички минаха от там и Митсубишитата и Сърфовете, а аз с Великия Дефендър,дето им проправям път през по-трудните места и ги тегля от блатата да дам фира....срам,срам....
    Тапицерията на тавана от както сложих клетка,вече е в мазата...щото по тавана хвърчи кал...
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • #47
      От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
      Вече съм убеден че не е майстора!От някъде пуска вода вътре в лагера-в това съм абсолютно сигурен.Защо левия лагер не се скапва,то един и същи майстор ги е правил и двата?
      За правенето на щангата остави-не си ли намерил нещо по-здраво от това?
      За причината за огъване на щангата-караш ме да се замисля.Наистина след спускането на баира(макар че беше малко рязко щото изорах земята с лебедката) си вървеше нормално.След това наистина минахме през доста пресечен терен-имаше и канавки,но....нищо особено-нито скорост,нито трудност...И всички минаха от там и Митсубишитата и Сърфовете, а аз с Великия Дефендър,дето им проправям път през по-трудните места и ги тегля от блатата да дам фира....срам,срам....
      Тапицерията на тавана от както сложих клетка,вече е в мазата...щото по тавана хвърчи кал...
      Те лагерите и с вода трябва да карат повече. Като го отвори, какво намираш вътре. Грес или имитация. Щото аз слагам грес от 24лв половинката. Щангите са измислени отдавна. Търся някой по свободен да ми направи и на мен. Тия дни ще отида да взема повечко тръби. Да има. Ако е по-свободен може да ми смени и горната помпа на съединитела, щото я нося в колата от 4 месеца. А може и раздатката да ми направи.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #48
        От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        Сега лагерите не съм ги отварял.Разтрака се на една пряка от дома и се прибрах полекичка.Предния път имаше черна смесица от кал и грес.Сега е с комплект от Ашкрофт-и лагери,уплътнение,семеринг и грес.Сменя ми ги Asen Asenov,колега от Бяла Слатина и каза,че тези от ашкрофт са ОК-вярвам му.Има нещо гнило в Дания,щото с левите лагери нямам никакъвпроблем.И поблема определено се появява след продължително киснене в калта.Водата влиза или от капачката(тя не е мазана с нищо при монтажа) или от уплътнението между хъба със шлиците и главината(намазано със силикон) или от семеринга зад вътрешния лагер(сменен с нов от Ашкрофт).Някой друг ако е намирал причината за това моля да сподели?
        Последно редактирано от Младен Стоянов; 06-11-10, 20:33.
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • #49
          От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
          Сега лагерите не съм ги отварял.Разтрака се на една пряка от дома и се прибрах полекичка.Предния път имаше черна смесица от кал и грес.Сега е с комплект от Ашкрофт-и лагери,уплътнение,семеринг и грес.Сменя ми ги Asen Asenov,колега от Бяла Слатина и каза,че тези от ашкрофт са ОК-вярвам му.Има нещо гнило в Дания,щото с левите лагери нямам никакъвпроблем.И поблема определено се появява след продължително киснене в калта.Водата влиза или от капачката(тя не е мазана с нищо при монтажа) или от уплътнението между хъба със шлиците и главината(намазано със силикон) или от семеринга зад вътрешния лагер(сменен с нов от Ашкрофт).Някой друг ако е намирал причината за това моля да сподели?
          На кое викаш хъб и на кое капачка? Залагам на вътрешния семеринг. На него има една прахова стърчилка и ако не е вкаран достатъчно търка в основата и заминава за 0 време.

          Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
          А за кормилната щанги това от Падок струва ли си???Пише,че са на правени от плътни пръти,а не като оригиналните от тръби и са фактически неразрушими.И накрайниците се законтрят със някакви специални законтрящи гайки,а не с хамут/скоба.Цената с доставката за двете къса и дълга е около 200лв:

          http://www.paddockspares.com/pp/DEFE...%5Fjoints.html
          Ако и накрайниците са в цената-да.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #50
            От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
            Сега лагерите не съм ги отварял.Разтрака се на една пряка от дома и се прибрах полекичка.Предния път имаше черна смесица от кал и грес.Сега е с комплект от Ашкрофт-и лагери,уплътнение,семеринг и грес.Сменя ми ги Asen Asenov,колега от Бяла Слатина и каза,че тези от ашкрофт са ОК-вярвам му.Има нещо гнило в Дания,щото с левите лагери нямам никакъвпроблем.И поблема определено се появява след продължително киснене в калта.Водата влиза или от капачката(тя не е мазана с нищо при монтажа) или от уплътнението между хъба със шлиците и главината(намазано със силикон) или от семеринга зад вътрешния лагер(сменен с нов от Ашкрофт).Някой друг ако е намирал причината за това моля да сподели?
            Днес отворих лагерите.Нищо им няма-нито на тях,нито на греста,нито на семеринга.Явно нещо ми хлопа в главата:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5229705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:146.5 КБ
ID:5229706Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:131.2 КБ
ID:5229707Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:180.8 КБ
ID:5229708

            И като сглобих всичко наново,не ми остана място за зегерка на полуоската .Наместих лагерите и главината добре-не могат да влязат по навътре!Targa,ако навия един болт вътре в резбата на полуоската,дали ще има достатъчен луфт да я издърпам навън?Не го пробвах,щото стана тъмно и нямах подходящ болт под ръка:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:176.1 КБ
ID:5229710Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:93.8 КБ
ID:5229712
            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

            Коментар


            • #51
              От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Аз ли съм с най-чупливия джип тука,че на последък само аз пиша в тази тема?
              Сам си питам,сам си отговарям.....полуоската има достатъчно луфт за да се изтегли навън и да се постави зегерката.Въпроса е нормален ли е този луфт от 6mm,толкова измерих от крайно вътрешно до крайно външно положение.Не можах да намеря нищо по въпроса в книгите.
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • #52
                От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Абсолютно нормален,ако нямаше луфт,нямаше да има и зегерка.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #53
                  От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Нормален.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
                    Днес отворих лагерите.Нищо им няма-нито на тях,нито на греста,нито на семеринга.Явно нещо ми хлопа в главата:
                    [ATTACH=CONFIG]272435[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]272436[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]272437[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]272438[/ATTACH]

                    И като сглобих всичко наново,не ми остана място за зегерка на полуоската .Наместих лагерите и главината добре-не могат да влязат по навътре!Targa,ако навия един болт вътре в резбата на полуоската,дали ще има достатъчен луфт да я издърпам навън?Не го пробвах,щото стана тъмно и нямах подходящ болт под ръка:

                    [ATTACH=CONFIG]272452[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]272454[/ATTACH]
                    Един от тези пет дето си навил на капачката не е ли същата резба за да изтеглиш полуоската.Късно видях питането
                    Диско 300TDI
                    Scott Purgatory
                    0889 84 6161

                    Коментар


                    • #55
                      От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Не е-тези на капачката са по-тънки.На всичкото отгоре тази вътрешна резба е и по-ситна.Такъв болт така и не намерих.Демонтирах пак главината с лагерите,надянах капачката на оста,сложих зегерката и издърпах полуоската.
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #56
                        От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        Няма нужда да търсиш болт за там. Аз си имам една крива чертилка от отвертка. С нея издърпвам полуоската през капачката. А какво ти дрънка в главата е добре да разбереш. Като не са лагерите, е нещо друго. Успех.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                          Днес разглобих задната главина с лагерите и о изненада-от външната страна на лагерите също има семеринг,а аз бях приготвил само вътрешен....Ако някой има такъв семеринг или може да ми купи от някъде,било то от Дару или Мото Пфое и да ми го изпрати,ще съм много благодарен!Семеринга по сайтовете е това:
                          http://www.lrseries.com/shop/product...%20seal&page=1
                          По размери написани на семеринга: 61.8 77.75 11.5/13.2
                          По чертеж-позиция 23:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:132.4 КБ
ID:5230746Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:70.6 КБ
ID:5230747


                          Реално двете страни изглеждат така:


                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:71.7 КБ
ID:5230749Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:71.2 КБ
ID:5230750
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-11-10, 12:23.
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • #58
                            От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Днес продължих с лагерите на задните колела,за да разбера к'во ми трака в главата-задното дясно колело,като го отлепих от земята с крика се клатеше лесно на ръка-повече от това,което ти забеляза на предното.Отворих и там намерих-вътрешен семеринг износен и вероятно пропускащ вода:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5230751
                            И външен семеринг в добро състояние:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:191.3 КБ
ID:5230753
                            Състоянието на греста-не е отчайващо,но определено с вода и ръжда:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Главина,лагери,&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:136.2 КБ
ID:5230752
                            Лагеририте-външния ОК.На вътрешния ролките са с леко нарушено покритие само в една зона,обаче не съм ги снимал.Смених лагерите и вътрешния семеринг и сега нямам външен за да сглобявам.
                            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                            Коментар


                            • #59
                              От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                              В онлайн справките на Дару кар пише, че няма наличност.
                              В Мото-Пфое пише, че имат на цена 42 лв. Предполагам, че на място цената ще по-ниска. Чух, че са смъкнали цените.

                              Но най-сигурно е понеделник да се провери по телефона.
                              Ще питам и Крис дали има в наличност и ще ти пиша.
                              sigpic

                              Коментар


                              • #60
                                От: Колеги ТЪРСЯ... части за нашите ЛАНД РОВЪРИ

                                В Падок ги има по 6 лв,ама какво да се прави трябва цяла седмица,а и ако поръчам само семеринг ще ми дойде на същата цена,като от Мото Пфое.А размерите съм ги свалил и съм ги записал.Обикалях къде ли не със самия семеринг-няма,защото е нестандартен със специални "устни"(по английски) срещу прах.Който му види формата клати глава без да гледа размера.
                                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X