Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагери на главина за смяна Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

    Кой отпред, кой отзад, кой от 2-те му страни едно, две, три........

    /Контрол/

    Асоциация просто
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

    Коментар


    • #32
      От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

      Съвсем си се смахнал.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #33
        От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Съвсем си се смахнал.
        Ш'ти земем хляба бе. Ама добре, че сме мързеливи и прости. Както е казал Айнщайн: " Тази идея не ми харесва-прекалено проста е!"
        Лозенците ми предложиха вариант. Докторът е много ларж. Лазо е много в час. А аз съм много ......................... плешив, но не съм смахнат
        То това подлежи на комисия, ама нейсе /Веднъж на 3 години ходя на психо/
        Я давай цена за частта. Научното й назване е "Накрайник мост".
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #34
          От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

          Къде ходиш на преглед? Доколкото знам, предишния ти психиатър е подлудял, щото не можал да се справи с теб. Човека с цените е до теб. Привет на доктора.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #35
            От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

            Да, днес Лазо ще ми вземе частите от него.
            А ето и актуална ценова информация:
            Леви - 147лв
            Дару - ...................... 240лири оригинално и алтернативно 235лв, разбира се - 10% дискаунт

            И още нещо. Човекът в Дарукар ми обясни, че не са поръчвали тази част от 2003г. Май трябва да ходя на психиатър всяка година
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #36
              От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

              Хм, сладури.
              Акт за раждане - скоро.

              LM603049/603011 - 48.85 лв на Тимкен и 15.25 лв. (Китайче) налични във фирмата за лагери в ЦПР. Цените са без ДДС.

              Яд ме хваща, че не дойдох Вандали с Вандали ...
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #37
                От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                Ех...,след толкова трудно разбираеми душевно-псишични признания...дано станат частите.Тарга ,благодария за пожеланията .Искрено се надявам да се видим на морето и да гмуркаме заедно.

                Коментар


                • #38
                  От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                  Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение

                  LM603049/603011 - 48.85 лв на Тимкен и 15.25 лв. (Китайче) налични във фирмата за лагери в ЦПР. Цените са без ДДС.
                  Това номерата на лагерите на главините ли са?
                  Land Rover Defender 110SW 300tdi

                  Коментар


                  • #39
                    От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                    Още веднъж е доказано, че дори и на Диско, лагерите работят само ограничено време на сухо...

                    Иска плюнка за смазка
                    Шегата настрана, периодично (веднъж годишно), е препоръчително да се преглеждат и смазват лагерите на главините,а проверката им е удачно да се проверяват след всяко по хард каране,смисъл: във вода, кал,и т.н.
                    Има и още ама не ми се пише.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]
                    DISCO 1-200TDI-бял...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                      Ето малко снимки от мен!Лазар е намерил мезето и на маслото!
                      Прикачени файлове
                      sigpic
                      Land rover lightweight-series 3
                      Range Rover V8
                      Range Rover Classic Vouge SE V8
                      Mercedes G280

                      ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                        И още!
                        Прикачени файлове
                        sigpic
                        Land rover lightweight-series 3
                        Range Rover V8
                        Range Rover Classic Vouge SE V8
                        Mercedes G280

                        ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                          Едноседмичната одисея завърши най-сетне. Щото вчера Лазо най-сетне донесе главините. Джипката никога досега не е била "безработна" за повече от 1 ден, ама така се случи. Иначе работата е за 1 ден, а без приятели и комшии кибици-няколко часа. Та от 16.00 почнахме. Събрахме проблемната страна и взехме, че счупихме и другата. Междувременно дойде и Докторът, следва интубиране и... И докато я съберем, чукна 22.00. Иван се включи активно в ендшпила и почна да скача под мулето да му слага кардана. Аз обаче като домакин прекратих мероприятието еднолично и тоталитарно.
                          Та днес продължих и ................ разбрах причината за неколкократната смяна на семеринги по задния мост. Което пък доведе до смяна на лагери, главина и накрайника на моста и пак семеринги етествено. Оказа се ............................... запушен отдушник на ръкава на моста. И така една тясна дупка ми разказа играта. /има я на една от снимките/.
                          Последва киснене, ръчкане, търкане, пръскане с ВД и накрая оперативно, щото гадта не се предаваше и се огъна само под ножа. Последва почистване с шила, игли и свредла за метал за райбероване. Тръбата на отдушника я промих с ............... бира, защото нямах вода, а не ми се слагаше бензин в устата.
                          И те така. Сложих маркучето, налях трансмисионно масло в моста с импровизирания такаламит /незнам защо се събра само 1.5л, при норма 1.7/, метнах кардана и после на волана.
                          NB: Не бива да се слиза от джипа за повече от 1 ден, защото връщането към действителността е стресиращо.

                          Ето и малко снимки и артефакти:
                          Прикачени файлове
                          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Легендата Ленд Ровър или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                            А някой има ли същата информация за предните главини-номера на лагери и размер на гайката?
                            DISCO 1 300TDI

                            Коментар


                            • #44
                              От: Легендата Ленд Ровър или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                              Същите са.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Легендата Ленд Ровър или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                                Само накрайниците на моста и шенкела са различни до 93-94г.
                                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X