Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагери на главина за смяна Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: лагер за главина диско 1

    Ако мислиш че 3-4 работни дни са много,ама ти си знаеш
    M.P.

    Коментар


    • #17
      До: лагер за главина диско 1

      Готово смених лагерите, само за информация комплекта заедно със семерината ми излезе 58 лв, незнам от Англия с доставката колко щеше да излезе.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-12-09, 20:29.
      Discovery I, 300 TDI

      Коментар


      • #18
        До: лагер за главина диско 1

        44лв с доставката. За оригинални части става въпрос.

        Коментар


        • #19
          До: лагер за главина диско 1

          50тина лева ехаа,ного добре. Аз също трябва да сменям лагер май, вече няколко пъти го притягам и все се отпуща

          Коментар


          • #20
            До: лагер за главина диско 1

            Ами Тимкени и Кортеко(семеринга). Не знам какво са му продали са 58лв.

            Коментар


            • #21
              До: лагер за главина диско 1

              Естествено че не е тимкен, мисля че optimal беше комплект със семерината.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-12-09, 20:29.
              Discovery I, 300 TDI

              Коментар


              • #22
                До: лагер за главина диско 1

                Абе важното е, че си ги сменил. Колкото изкарат - толкова.

                Коментар


                • #23
                  До: лагер за главина диско 1

                  Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                  естествено че не е тимкен, мисля че optimal беше комплект със семерината

                  Аз от optimal не съм доволен.На леката ми кола лагера едвам изкара5000 км. . Мое мнение ,дано карат повече
                  [SIGPIC][/SIGPIC]
                  DISCO 1-200TDI-бял...

                  Коментар


                  • #24
                    Смяна на лагери

                    Месец след сбирката до яз.Батак и след многократно оплакване и молби от страна на Диското, вчера се събрахме в тесен експертен кръг за диагностика и реанимация. Участници бяхме моя милост, сър Лазар и тежкият атлет Иван Керчев.
                    Диагноза: ш'ъ живей, и в момента е на екстензия с няколко бетонни парчета под прасето. Това заключение се случи след леко разглобяване под вещото ръководство на Лазар, подкрепено от Нютон-метрите на Керчев и моето скромно почукване със 4-5килограмовия съветник.
                    Оказа се малкият дявол, а именно лагери на задна дясна главина. Черупките бяха здраво заварени по гореспоменатия метод, сачмите бяха цели/но само някои/ и се изсипаха гравитачно а сепараторите имаха сюрреалистичен вид.
                    Казах на Лазо, че ме е яд, че не покарах още известно време, а един комшия/от Технотест/ ме нарече "вандал". Ама си ме е яд, щото ако бях си продължил с карането,повече нямаше да се влоши положението
                    Та се занасям аз с легендарната здравина на ЛР, обаче тоя път марката ме опроверга
                    За пореден път оцених плюсовете на Д1'200тди, омаян от един маскиран Кашпировски в гащеризон на мастика Карнобат И при скорост от 5 мастики в час в близката пицерия разбрах, че освен каране има и ремонт. А Лазар сбъдна отколешната си мечта, да ме види омазан в масло /този път беше трансмисионно/.
                    Снимки - от сапунерката на Керчев. /колко са станали - ще видим/
                    Незнам какво е снимал, но Лазо пи и трансмисионно.
                    ПП Много ни липсваше колоритът и инженерното присъствие на ИНЖ. Радо Райчев, от който чакам Акт за раждане като уважителна причина

                    Моля темата да се копира в затворения форум и да се актува като "помощ от приятел" /модераторите знаят какво имам пред вид/
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                      Малкия дявол. А се беше наточил за диф. Като слагате новите лагери, проверете леглата, да не са превъртели. Ако въобще успеете да извадите черупките. Ако не излизат-на стругар или в моргата.На тежкия атлет, не давайте инструменти. Тоя ходи да носи чували на Подуене, а се прави, че тренира във фитннеса.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                        Още веднъж е доказано, че дори и на Диско, лагерите работят само ограничено време на сухо...
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                          Отнася се и за раздатките.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                            Цецо,предлагам да се направи реанимационнен курс .Та затова ела да ти дам две главини с лагерите направо.А експертите да му мислият на операционата маса ,какво ще зглобяват Сър Лазар ще посредничи и ще направлява вещо !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                              Има ли някой представа дали са взаимозаменяеми накрайник шенкел и накрайник мост /преден и заден накрайник/ за гореспоменатия пациент? За главините от баце Лазо разбрах, че са еднакви, но се чудим дали и накрайниците ще станат.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Легендата ЛР или изкуството да се заварява с триене чрез въртене.

                                Тук го продават за преден: http://www.lrseries.com/shop/product...E.html?limit=0
                                а тук заден: http://www.paddockspares.com/pp/RANG...e_non_ABS.html


                                утре ще разберем кой лъже/или не/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X