Наскоро установих, че на главината се е появил сериозен вертикален луфт.

От семеринга на сферата си тече гняс:

Работата е ясна - ще се разглобява.
Снимки от процеса нямам, щото няма кой да се сети да вземе фотоапарат.
Разфасоването продължи цял следобед.
На следващия ден(неделя, 27.07) взех апаратчето:

Спирачния апарат го вързахме за подкалника, щото после на никой не му се обезвъздушаваше спирачна система.

Отвора на моста го запуших с доста мазен парцал, за да не бъде препикан от местните четириноги пазачи.

Като стана въпрос за рязане на калници, щото не се събират гумите, аз реших въпроса радикално - няма калник - няма проблем

Сферата, карето и "къщата" на сферата (chalice, CV joint, swivel housing) - разглобени и почистени
.
Вътре имаше около 2 кила гняс - грес, масло и малко водица
. За грубото почистване отиде цяла тениска...за парцали 




Полуоската и останалите дреболии:

Всичко това трябваше да се измие добре, за да определи реалното им състояние - кое е за подмяна и кое може да продължи да се използва.
Дай легенчето!



Сферата си заминава. Има една доста дълбочка язва, която ще изяде семеринга на закуска:

Карето е в по-прилично състояние:

За разглобяването и сглобяването на карето, реших да се доверя на "тънкото" упътване:

Частите които ще се употребят повторно, включително полуоската, която не е на снимката:
Частите които отиват в кофата за боклук - сферата, лагерите(виновни за луфта) и семеринга:


Това не са моите лагери, но изглеждаха по същия начин:

Снимката е взета на заем от : http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=5601 <- source
Ремонтния комплект:



До тук добре, НО се оказа, че съм сбъркал номера на семеринга и новият не става, защото е по-голям. Общо са два възможни размера - 12,5мм и 9мм ( сега забелязвах, че съвпадат с калибрите на патрони
) Е, аз съм поръчал големокалибрения, а трябвало парабелума

Това налага спиране на работата до утре, когато ще отвори кварталната бакалия за Ленд Ровър.

От семеринга на сферата си тече гняс:

Работата е ясна - ще се разглобява.


На следващия ден(неделя, 27.07) взех апаратчето:
Спирачния апарат го вързахме за подкалника, щото после на никой не му се обезвъздушаваше спирачна система.

Отвора на моста го запуших с доста мазен парцал, за да не бъде препикан от местните четириноги пазачи.

Като стана въпрос за рязане на калници, щото не се събират гумите, аз реших въпроса радикално - няма калник - няма проблем

Сферата, карето и "къщата" на сферата (chalice, CV joint, swivel housing) - разглобени и почистени

Вътре имаше около 2 кила гняс - грес, масло и малко водица



Полуоската и останалите дреболии:
Всичко това трябваше да се измие добре, за да определи реалното им състояние - кое е за подмяна и кое може да продължи да се използва.
Дай легенчето!

Сферата си заминава. Има една доста дълбочка язва, която ще изяде семеринга на закуска:
Карето е в по-прилично състояние:
За разглобяването и сглобяването на карето, реших да се доверя на "тънкото" упътване:
Частите които ще се употребят повторно, включително полуоската, която не е на снимката:
Частите които отиват в кофата за боклук - сферата, лагерите(виновни за луфта) и семеринга:
Това не са моите лагери, но изглеждаха по същия начин:

Снимката е взета на заем от : http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=5601 <- source
Ремонтния комплект:
До тук добре, НО се оказа, че съм сбъркал номера на семеринга и новият не става, защото е по-голям. Общо са два възможни размера - 12,5мм и 9мм ( сега забелязвах, че съвпадат с калибрите на патрони



Това налага спиране на работата до утре, когато ще отвори кварталната бакалия за Ленд Ровър.

Коментар