Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

    Бушониерата гледал ли я е някой?

    Коментар


    • #47
      До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

      Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
      ...
      но нещо не схванах, ти казваш че като закача акумулатора и веднага ще започне да върти от самосебе си???
      ...
      Това, което се опитах да кажа е, че при мен на няколко пъти акумулатора остана без ток, докато въртеше стартера (акумулатора си беше за смяна явно). Всеки един такъв път при закачане на клемите се опитваше да завърти стартера отново (като ключа за запалване ми седи в джоба). Поради което и гореописаната процедура по слагане на клемите.

      По това което обясняваш при теб може би стартера си е за ремонт, но чак пък да яде ток, когато колата е заключена

      Коментар


      • #48
        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

        Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
        Не знам на какво се дължи,но като я спрях в студентски, 3 часа след това си врътнах и запали, там по кафенца да съм джитнал и съм я палил още 2 пъти и сичко си беше ОК. Спирам го джипа пред нас и се прибирам. След 10 мин. решавам да го преместя по напред за да ми е по удобно да го товаря с разни неща и той прави този опит за завъртане, не завърта въобще, чука нещо все едно се мъчи и това беше и на първата мин. гледам как крушката в купето вече жми яко!!! Цял ден съм го палил и си е завъртал и после няма и 10 мин да е седял(двигателя врял) и неще да завърти и се прецаква и тока пада??? Предния ден беше станало същото, само че не го бях забелязал и без да се пробвам да го въртя въобще, слизам да си взема едни неща че ги бях забравил и нямаше ток дори и за централното(абе все едно си е без акумулатор)!!! Викам си да не съм оставил нещо да свети ама не, свалих заредих, на сутринта запалих карах и като се прибрах се случи гореописаното!!!
        Според мен е станало нещо със стартера и нз, може да се е опрял ротор със статор ли абе и аз нз, ама пък защо ще пада без да е на контакт без нищо, просто ей така и как като го карах из София не падна цял ден а пред нас и за секунди падна??? Аз си мисля че е стартер защото не можа въобще да завърти и след това започна да пада тока??? Дайте някъкви предложения???
        Колега fenix, ти говориш за електронния блок при двигателя от който излизат кабелите за свещите ли или някой др. и ако е този който излизат кабелите за свещите от него и който е "залепен" за блока, как би могло да има по него вода, като там е страшна жега от двигателя и всякъква вода би се изпарила???
        HELP
        И аз имах на няколко пъти същите премеждия, вярно с Пасат ТДИ, докато не установих, че релето за подгревните свещи не отлепва понакога. Сега имам един светодиод показващ дали има напрежение на шината и от време на време се налага да ритам таблото с бушоните и релетата, след стартиране, ама това е по-бял кахър.

        Коментар


        • #49
          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

          Здрасти, значи днес оправих стартера, бил е опирал ротора за статора и е "опичал" така каза майстора и в продължение на 2 години и се е прецакал яко и ми смени ротора и даде 6 месеца гаранция и ми взе 104лв. И работата от мен!!! Стартера сега найстина върти мн по-бързо и джипа запали от четвърт оборот и звука му въобще е съвсем друг(на стартера). Проблема се е получил от задната фтулка и ако съм я бил сменил навреме е щяло да струва 20лв. ама се са търкали 2те части в продължение на 2 год и ротора се е прецакал яко. Както и да е това вече е оправено и аз се возих на джипа, спрях го пред един ресторант, вечерях и се прибрах. 1 час след това реших да излизам и грам ток ама грам, за централнот нямаше, за лампичката вътре нямаше, нещо го беше изсмукало до дупка както съм ви обяснявал. Какво може да смуче така тока??? HELPPPPP
          P.S. Това което забелязах е че като замерих всяка свещ по отделно, за да видя колко продължително ходи до нея ток и ми направи впечатление, че лампичката на таблото гасне поне 10 сек. преди да спре притока на ток към която и да е свещ?? Това може ли да е проблем или просто релето не гаси по едно и също време "реотанчето" на таблото и свещите(лампичката)??? Може ли да подава постоянно ток на тия свещи, както е написал колегата с пасата???? Моля ПОМОЩЩЩЩ

          Коментар


          • #50
            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

            Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
            Бушониерата гледал ли я е някой?
            Кво има да и се гледа на тая бушониера и кой може да я погледне???

            Коментар


            • #51
              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

              Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
              Какво може да смуче така тока??? HELPPPPP......Моля ПОМОЩЩЩЩ
              Саморазряд на акумулатора по ЕГН (или лош контак някъде).......Ако не намериш друг електричар, звънни и ела да го гледаме
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #52
                До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                Не знам на какво се дължи.......
                Май намерихме "Токопиеца" (това цилиндрично безумно силово "Бошовско" реле ) някаде в немачко са сложили допълнително ръчно управлявано реле за подгряване на свещите или нещо сходно и гадта си "цъка" или по-точно тропа яко, но не винаги откача веригата и консумацията е над 10А, а монтажа с изолирбанд на кило, явно не е само български патент....та изолирахме го и утре на студено ще видим дали ще има проблеми
                П.П. някой да знае консумацията в покой на тези машини ( Р38 ), че 0.7А ми се струва малко в повече
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от дядо владо; 29-12-09, 21:35. Причина: правопис
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #53
                  До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                  Именно това направихме и дядо владо е страшен пич и найстина му сече пипето , ама МНОГО му сече )) Утре сутринта ще видя дали проблема е отстранен трайно!!!

                  Коментар


                  • #54
                    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ..... някой да знае консумацията в покой на тези машини ( Р38 ), че 0.7А ми се струва малко в повече
                    Дядо Владо мисля, че беше в диапазона 0.1А - 0.2А, а ако е повече означава, че ВеСМ-а не заспива или има активен датчик.
                    Измерването задължително се правеше при затворени всички врати, капаци и прозорци.
                    П.П. И да не забравите ключа вътре !!!
                    "Bis dat qui cito dat"

                    Коментар


                    • #55
                      До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                      Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                      P.S. Това което забелязах е че като замерих всяка свещ по отделно, за да видя колко продължително ходи до нея ток и ми направи впечатление, че лампичката на таблото гасне поне 10 сек. преди да спре притока на ток към която и да е свещ?? Това може ли да е проблем или просто релето не гаси по едно и също време "реотанчето" на таблото и свещите(лампичката)??? Може ли да подава постоянно ток на тия свещи, както е написал колегата с пасата???? Моля ПОМОЩЩЩЩ
                      Сигурен съм че дядо Владо е наясно,ама за читателите да кажа...
                      Подаването на ток към свещите за по-дълго време от светенето на лампата е широко разпространено в много двигатели и си е напълно нормално.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #56
                        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                        Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                        Дядо Владо мисля, че беше в диапазона 0.1А - 0.2А, а ако е повече означава, че ВеСМ-а не заспива или има активен датчик.
                        Измерването задължително се правеше при затворени всички врати, капаци и прозорци.
                        П.П. И да не забравите ключа вътре !!!
                        Ако е така,при меренето предния капак беше отворен и единия прозорец беше свален??? Това както казваш сигурно оказва влияние???

                        Коментар


                        • #57
                          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Сигурен съм че дядо Владо е наясно,ама за читателите да кажа...
                          Подаването на ток към свещите за по-дълго време от светенето на лампата е широко разпространено в много двигатели и си е напълно нормално.
                          Нашия проблем беше , че тва огромно реле на снимката беше залепило и консумацията беше над 10А, което по името на специалист(дядо владо) си е супер много!!!Което значи, че подаването на ток е било постоянно, дори и по време на работа на двигателя?!?

                          Коментар


                          • #58
                            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                            Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                            Нашия проблем беше , че тва огромно реле на снимката беше залепило и консумацията беше над 10А, което по името на специалист(дядо владо) си е супер много!!!Което значи, че подаването на ток е било постоянно, дори и по време на работа на двигателя?!?
                            Да,сигурен съм че дедо Владо е направил необходимите проверки.
                            Само казвам,че и на много коли свещите продължават да греят,за известно време и след запалване на двигателя.Това си е нормално,ама ако е залепило за постоянно не е добре...
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #59
                              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                              Е да ама не!!! отивам сега (около 4 часа след като съм го спрял) и йок, грам ток!!! Писукаше нещо от таблото, все едно ми е изгоряла някоя крушка и ми дава грашка, но на дисплея нямаше нищо!!! Акумулатора беше паднал до 5V и нормално си нямаше ток дори и за централното!!! Свалих го и сега е пак на зарядното!!! Утре съм пак на пангара
                              Последно редактирано от viki_ssf; 30-12-09, 00:35.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                                Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                                Ако е така,при меренето предния капак беше отворен и единия прозорец беше свален??? Това както казваш сигурно оказва влияние???
                                Да, има значение, защото както казах компютъра не заспива и има
                                консумация, която варира от 0.3А ~ 3.5A. Аз не съм много по тоците ама поне знам, че това е много.
                                Това ми бе обяснено от един гуру на електрониката за ЛР в МП.
                                Друго нещо, което можеш да направиш, но със зареден акумулатор, е този тест казан ми от колегата mumbler.

                                BECM Sleep Test
                                This test will determine if the BECM goes to sleep properly or it will stay awake.
                                1. Sit in the vehicle in the driver seat with all the doors closed.
                                2. Wait until the interior light switches off.
                                3. Switch on the ignition.
                                4. Switch off the ignition.
                                5. Open the driver door and leave the door open for the reminder of the test.
                                6. Switch off the interior lights by pressing the button for 4 seconds. On the message centre you can observer the message "Lights off".
                                7. The message centre displays "Ignition key in" for approximately 2 minutes.
                                If the display goes blank after the two minutes, then the BECM is gone to sleep, if the display is still on, then the BECM did not go to sleep.

                                С малко уточнение, когато направих теста излезе, че ВеСМ-а заспива, но когато го мериха в МП се оказа, че това не е така.... та успех.
                                "Bis dat qui cito dat"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X