Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

    Явно страдам от кокоша слепота гледам на тъмно и не виждам, а покрай кокошата слепота май ме нападна и кокоши мозък......с две думи днеска се явявах на поправителен на ремонта от снощи, и се оказа, че +са от двете страни на "дебелото" реле идва не от вътрешно неоткачане на контакта, а от онова черно (по-малко силово) реле (на снимката в ляво от лилавия 80А бушон) на което изпълнителната верига е залепнала на вечен + от акумулатора благодарение на немското ТНТМ .....след ампутацията му консумацията спадна до 0.03А а колата си се държеше прилично......ама утре собственика да каже дали е дала ядове през ноща

    И един въпрос, Виктор ( viki ssf ) вероятно ще пита в нова тема (и дано пусне снимки), но на колата има и едно друго ТНТМ което е свързано с горивната магистрала по някакъв начин, има и електро управление и му е било обяснено че е някакъв "Пауър бустер" или нещо подобно....ама не съм дизелджия и не съм чувал за такова нещо т.е. още не смея да го ампутирам (щот`мразим излишна жица в мотора), а и незнам как да тествам работи ли или не Реинджа е с2.5 BMW мотор
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #62
      До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      ....има и електро управление и му е било обяснено че е някакъв "Пауър бустер" или нещо подобно....
      По спомен въпросното нещо е заменяне на стандартния клапан за регулиране на
      налягането на обратната нафта с такъв с електронно управление.
      Въпросния клапан правел възвръщането на налягането на нафтата
      в горивопровода към двигателя с един и полувина пъти по-бързо при "kickdown"
      от колкото стандартен такъв, от там и по-бързото реагиране на двигателя.


      А сега, като се замисля ще трябва и аз да идвам за подобен преглед, за да са ти по-пресни спомените от интервенцията.
      Нищо, че в другата тема пише (по-скоро проблем в електрониката).
      Май точно такова нещо и мен ме мъчи.....
      Последно редактирано от valdivladi; 30-12-09, 20:43.
      "Bis dat qui cito dat"

      Коментар


      • #63
        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

        Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
        А сега, като се замисля ще трябва и аз да идвам за подобен прегледд...Май точно такова нещо и мен ме мъчи.....
        Добре си ми дошъл, ако се разбереш с Вики да дойдете заедно ще е по-добре, за да може да се обменя опит, и да се гледа на кое, как
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #64
          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

          ЗдрасТи пичове, първо за много години на всички и много спорна 2010 година пожелавам. Така Дядо Владо помъчи тоците на 30.12 и след като го отстранихме тОва въпросно реле, колата спря да консумира ток, и започна да зарежда много добре. Пиша чак сега, че сега се прибирам от новогодишната ваканция, и врътнах някъде към 700-800 км.
          Колата си е супер, яко си зарежда(14.35)V, стартера върти яко и пали като кибрит на студено (ако можем да кажем, че е било студено през почивката) Днес запали на -1 след цяла нощ стоене, което означава според мен, че си греят свещите и без реле.
          Всичко си е наред и трябва да почерпя Дядо Владо. Само че защо е сложено тОва реле и каква работа е вършело още остава мистерия за мен??? И Дядо владо има ли смисъл да го възтановявам това реле???
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-01-10, 10:57.

          Коментар


          • #65
            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

            Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
            По спомен въпросното нещо е заменяне на стандартния клапан за регулиране на
            налягането на обратната нафта с такъв с електронно управление.
            Въпросния клапан правел възвръщането на налягането на нафтата
            в горивопровода към двигателя с един и полувина пъти по-бързо при "kickdown"
            от колкото стандартен такъв, от там и по-бързото реагиране на двигателя.


            А сега, като се замисля ще трябва и аз да идвам за подобен преглед, за да са ти по-пресни спомените от интервенцията.
            Нищо, че в другата тема пише (по-скоро проблем в електрониката).
            Май точно такова нещо и мен ме мъчи.....
            Не знам за какво е, но нещо е магерено и джипа ту върви на уволнение, ту неще да откъсне, но ще пусна нова тема със снимки със всичко, кажи кога да се разберем с теб да отидем при дядо Владо да се видим да си полафим и да обменим малко опит и впечатления!!!
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-01-10, 10:59.

            Коментар


            • #66
              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

              До колкото разбрах от темата, проблема на колегата се е оправил след махането на въпросното реле. От това което съм чул и видял зная че наистина дизелите имат проблем с топлия старт, решения на проблема има много както и мнения по въпроса.
              Факт е обаче че производителя си признава за този дефект и е препоръчал някой неща, ако се има в предвид че всичко по центровка и настройка е ок, но двигателя е стар и малко поизносен и пак не ще да пали се правят следните интервенции:
              - при атомобилите се излива софтуер за автоматик и така с променените настройки нещата се решават в повечето случай, при джипките ни се монтира едно реле което лъже компютъра, че двигателя е студен за около 30 секунди и така се включва процедура за студен старт
              (подава се повече гориво при по слабо развъртане на мотора, включват се помпата в резервоара и подгряващите свещи, и не на последно място се променя динамичната центровка).
              А не както са направили някой да накарат свещите да подгряват принудително (само това не помага).
              Успех на всички и дано съм се изразил ясно и поне малко грамотно
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-01-10, 12:41.
              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

              Коментар


              • #67
                До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                .... дано съм се изразил ясно .....
                Ако правилно съм те разбрал, магарията трябва да се включва с бутонче "цък" за секунда, а тя сама после около 30 сек да върти помпата в резервоара и да топли свещите, но тово ако има проблеми при ТОПЪЛ МОТОР .....Вики да каже ...преди това е имал, защото стартера е въртял като за погребение бавно не е споменавал да има проблеми с паленето след като е ремонтирал стартера.
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #68
                  До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                  http://www.tawpark4x4.com/instructions/bmw_hotfix.htm

                  Това имам в предвид, при подаване на контакт се прекъсва веригата към датчика за температура, компа си мисли, че мотора е студен и подкарва процедура за студен старт, (подаване на гориво веднага със развъртането на мотора а не както при топъл да чака определени обороти, включва помпата в резервоара и подгряващите свещи и дава повечко аванс на ГНП, може да има и още но аз за това знам), след тридесет секунди веригата се възстановява и компютъра се коригира веднага. това е доста различно от това да сложиш едно реле за подгряващите свещи.
                  Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                  Коментар


                  • #69
                    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                    Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                    Това имам в предвид....
                    ...Ъхъ... Значи при Вики е била "хоум мейд" версията на това...и по света има црЪвули ...ама си добре дошъл да те черпя за инфото
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #70
                      До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                      Значи пали си трудно и тва си е. Ама сега със новия стартер и след като отстранихме проблема за постоянното греене на свещите и пиенето на акумулатора за 20 мин, ВЪТИ ЯКО !!!! Направо си е миксер без да преувеличавам и си върти 2-3 секунди и пали, а като е студен на 4-върт оборот, ама щом пали не ме притеснява, те Q7 V12 TDI върти пак не малко, така че. Не го пипам повече!!! Иначе това което казваш да се лъже компа все едно е студен двигателя не е лоша идея ама за сега не искам да барам нищо повече!!!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                        Аз съм го реализирал на моя и бих ти показал разликата ама сега е в Дряново, като го докарам към софия ще се обадя да видиш за какво иде реч, а и ако имаш път към бистрица обади се не е нужно да го слагаш за да го тестваме. Айде много безаварийни километри.
                        Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                        Коментар


                        • #72
                          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                          Добре де ще мина да го видя като излезна от сесия, но основния ми върпос е "кач пара" ????
                          Иначе с удоволствие ще миНа да видя рализликата, та като го докараш ми звънни 0883 33 78 33! Аиде и на всичко най!!!
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-01-10, 19:50.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)



                            P38 2.5 Diesel Range Rover Hot Starting Solution.

                            Price : £39.95

                            +Доставката,

                            при мен съм го реализирал с едно пуш бутонче което е с постоянна верига и при натискане прекъсва веригата на датчика, преди да дам на контакт натискам и задържам тогава давам на контакт пускам бутона чакам да угасно подгряването и от четвърт паля. Но това е след като съм проверил всичко защото ако не работи помпата в резервоара и това няма да помогне много. При мен излезе 1 лв. но ако се направи с реле като оригинала ще е не повече от 10-20 лв.
                            Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                            Коментар


                            • #74
                              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                              Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                              ако не работи помпата в резервоара и това няма да помогне много.......
                              При Вики залепналото реле управляваше някак си и помпата в резервоара....
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • #75
                                От: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                                Да попитам и аз, отскоро съм собственик на Рейндж и имам сходен проблем. При мен също е извършвана такава интервенция,с допълнителното реле имам предвид,и подгрява дори и при топъл мотор. Иначе по принцип си пали трудно от самото начало,и студена и топла.След обикаляне на няколко сервиза,включително и при dignatov,който постави диагноза разтегнати вериги,защото помпата ми била избутана максимално към мотора.
                                Започнах да събирам сили за смяна на веригите,но същовременно смених и 2 от маркучите за обратна нафта,както ме посъветва Митко. Паленето се промени коренно,но пак не е от четвърт.Та мисълта ми е,възможно ли е наистина да трябва да се свали помпата за да се прегледа и тя? И помежду другото се оказва че веригите са сменяни от собственика преди мен,и той е стигнал до извода за ремонт на помпата.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-04-12, 19:43.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X