Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

    а и отделно беше блокирала и алармата.
    Защо не провериш отново алармата и имобилайзера.
    Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
    Opel Corsa 1.7д 98г

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от petomu Преглед на мнение
      Защо не провериш отново алармата и имобилайзера.
      Да,ако можеше да се махнат въобще щеше да е най добре,ама преди време четох тема Тук,в която се казваше че това е доста трудно,точно на този модел.Били заводски тези неща и действието им било обвързано и с други системи,май и с централния компютър,не помня.Потърси...
      Тези може и да си ги чел...
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...0+%EF%E0%EB%E8
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...96&postcount=3

      И това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...708#post967708
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-12-09, 21:22.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #33
        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

        Днес бях с Супер дизел за диагностика да ми кажат от какво не пали: казаха че всичко с помпа и центровка е наред и трябва да си пали така!!! Помпата и центровката били идеални и като ги попитах да не би да смуче от някъде въздух тази помпа, те ми казаха, че няма да мога да запаля въобще!!! В неделя бях на вилата и там сутринта на -17 не иска да запали и и давах ток от джипката за лов(текезесарка, която пали без проблем)и отделно поливах помпата с вряла вода и заплаи!!! От там ми казаха да си оправя,тези три неща:зареждане акумулатор и стартер. Стартера ми наистина върти мудно и все едно се мъчи, съдейки по BMW-то на един прятел със същия дизел, които върти наистина мн по бързо от моя!!! Казаха, че ако нямало сила да завърти яко и продължително, нямало да пали!!! Акомулатора е нов, от мин година, но и преди и след като го смених стартера си въртеше бавно-ФАКТ. Да съм си бил заредил акумулатора и да съм погледнел стартера и да съм пробвал няколко дни, сутрините как ще пали и ако неще да съм ходил да меря компресия някъде, но не там защото не можели!! Това със тоците съм склонен да им вярвам, защото когато го купувах акумулатора не ми написаха гаранция, поради факта че не ми зареждало добре и ме пратиха да си оправя зареждането и тогава да отида, но аз така и не го оправих!! Според вас може ли да е от това, че стартера върти бавно и няма такава сила и продължителност(на 4-6 сек. от въртенето и започва да замира)??? cecoa1, е написал напрежение в ел системата и стартера, което трябва да значи точно това или се бъркам???
        Другото което ми казаха, е че са разчели в компа, че имало грешка в релето на свещите и я били изчеистили и можело от това да не подава ток на вс. свещи, но не се била появила отново и ми казаха за сега да не го сменям!!! Първо да оправя стартера и зареждането и да заредя яко акумулатора!!! НЕ МИ ВЗЕХА ПАРИ!!! Какво ще кажете за тяхната констатация???

        Коментар


        • #34
          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

          Констатацията си е добра.Да не си оправиш зареждането на акумулатора,толкова време и да искаш да пали без проблем?!
          Това за стартера и акумулатора е вярно,без тях нямаш шанс в студа.
          Иначе повечето такива помпи имат и датчик за температурата на горивото в самата ГНП,обаче едва ли е проблемен,щом не го отчита диагностиката(но не е и 100% изключено).
          –17 градуса си е доста ниска температура и щом си запалил с поливане на помпата и подаване на ток,мисля че варианта "липса на компресия",ще ти се размине.
          Повечето коли с електронни помпи започват да въртят повече време при стартиране,когато напрежението на акумулатора спадне под определена граница.Това отнесено,към вихровокамерен двигател,като твоя,където въртенето по принцип трябва да е по-добро и малко по-продължително(наистина съвсем малко),дава ясна картинка на ситуацията.
          Най-вероятен проблем с токовете(зареждане,акумулатор и стартер-в този ред).
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #35
            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

            Днес имам час при едни ел. майстори на "любляна" и там ще се прави всичко: проверка на зареждането, реле-регулатор, ако трябва и алтернатор(намотки,четки) и стартер-профилактика и ако трябва втулки четки или намотки!!! Ще пиша какъв е резултата!!!

            Коментар


            • #36
              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

              Мисля,че колегата е прав,ако нямаш компресия и един бойлер с вряла вода да му сипеш на -17 пак няма да запали.
              Големите мъже си играят с големи играчки

              Коментар


              • #37
                До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                Днес имам час при едни ел. майстори на "любляна" и там ще се прави всичко: проверка на зареждането, реле-регулатор, ако трябва и алтернатор(намотки,четки) и стартер-профилактика и ако трябва втулки четки или намотки!!! Ще пиша какъв е резултата!!!
                След операцията били споделил какво точно са направили и за какви пари.
                Благодаря предваритвелно.
                "Bis dat qui cito dat"

                Коментар


                • #38
                  До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                  Първоначално публикуван от pepo 75 Преглед на мнение
                  Мисля,че колегата е прав,ако нямаш компресия и един бойлер с вряла вода да му сипеш на -17 пак няма да запали.
                  Е значи имам, просто няма яката сила да завърти и от веднъж да запали ами се мъчи!!! Значи на пуснати фарове ми зарежда на 13.4V, а като пусна дълги , духалката на маx, реотаните в предното и задното стъкло + подгряването на седалките пада до 12.2V, което май си е малко!!! Та не ме взеха вчера в сервиза и ще ходя днес и после ще пиша какво е станало и какъв е резултата!!!
                  Искам само да попитам може ли да зарежда по-малко, ако ремъка е за смяна и затяга или вероятността е много малка??? Друг майтор ми каза да започна от него, защото е много напукан и скърца яко и може да затягало и да не върти алтернатора добре???!!!
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 08:29. Причина: съкращения на думи

                  Коментар


                  • #39
                    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                    И днес не направих нищо защото имах мнОГО работа, но джипа тотално се прецака и без тОва!!! Карах си го цял ден и всичко беше ОК, и тамън да излезна вечерта и въртя да паля и само направи нещо чак чак чук и бендикса ли не изхвърли или по точно изхвърли , само че нямаше сила да го задържи и като залепи нещо и тока ми падна за 2 мин. Вътрешно осветление започна да жми на първата минута и на втората въобще го нямаше, направо изсмука целия ток за 2 мин. Сигурно нещо някъде е залепил тоя стартер, направил е супер яка "отечка" и тоците изчезнаха за миг. Веднага свалих акумулатора и сега се зарежда, но явно трябва да го свалям на място и да го нося на ремонт тоя стартер, но това ще стане в понеделник. Ще пиша тогава. Весели празници и много хубави моменти ви пожелавам!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                      Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                      ..... направо изсмука целия ток за 2 мин. Сигурно нещо някъде е залепил тоя стартер, направил е супер яка "отечка" и тоците изчезнаха за миг. .....
                      Б@@@му къФ токопиец имало ако акумулатора ти падне за две минути, след още 15 ще е дошла пожарната да гаси остатъците от колата .......сложи си някоя по-лесна диагноза, като лош контакт в клемите на акумулатора ако неможеш сам, ела да е погледна
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #41
                        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                        Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                        ...
                        Сигурно нещо някъде е залепил тоя стартер, направил е супер яка "отечка" и тоците изчезнаха за миг. Веднага свалих акумулатора и сега се зарежда, ...
                        Ако е същото, което съм изпитвал и аз да знаеш, че в момента, в който му закачиш пак акумулатора ще се опита да тръгне. Та закачай акумулатора на изключено от скорост и на отворени врати (ти сигурно си знаеш, че като му сложиш клемите и ще се заключи веднага).

                        Аз лично (без да знам дали няма да изгоря нещо) след такъв случай му откачах кабела към стартера (този, който е на плюсовата клема) и първо закачах клемите без него, а след това за секунда го допирах до плюса, при което изскачаше сериозна искра (чак остана следа като от електрожен по клемата).

                        Та не знам на какво се дължи, но да си имаш едно наум.

                        П.П.: и аз си мислех за стартер, но беше правен 1 месец преди това и даже го носиха пак на същия майстор, който е казал, че си е наред.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                          Проблема ти е в електрония блок при двигателя, аз имах преди 2 седмици същия проблем, извади го подсуши го.
                          Виж ако има някоя писта за презапойване слагаш го и палиш!!!


                          Изреченията започват с главни букви, Моля.

                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 26-12-09, 20:14.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                            ....Та не знам на какво се дължи.....
                            На безбожното количество сметала (компютри) в колата като закачиш клемата те лапват до 1.5-2А ток, после малко поспада (ама е пак над1А ) и като си навъртят вътрешните тестове, протоколи и клюканици един с друг мирясват и става 0.05А консумацията примерно, ама това е след 40-50сек.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #44
                              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                              Не знам на какво се дължи,но като я спрях в студентски, 3 часа след това си врътнах и запали, там по кафенца да съм джитнал и съм я палил още 2 пъти и сичко си беше ОК. Спирам го джипа пред нас и се прибирам. След 10 мин. решавам да го преместя по напред за да ми е по удобно да го товаря с разни неща и той прави този опит за завъртане, не завърта въобще, чука нещо все едно се мъчи и това беше и на първата мин. гледам как крушката в купето вече жми яко!!! Цял ден съм го палил и си е завъртал и после няма и 10 мин да е седял(двигателя врял) и неще да завърти и се прецаква и тока пада??? Предния ден беше станало същото, само че не го бях забелязал и без да се пробвам да го въртя въобще, слизам да си взема едни неща че ги бях забравил и нямаше ток дори и за централното(абе все едно си е без акумулатор)!!! Викам си да не съм оставил нещо да свети ама не, свалих заредих, на сутринта запалих карах и като се прибрах се случи гореописаното!!!
                              Според мен е станало нещо със стартера и нз, може да се е опрял ротор със статор ли абе и аз нз, ама пък защо ще пада без да е на контакт без нищо, просто ей така и как като го карах из София не падна цял ден а пред нас и за секунди падна??? Аз си мисля че е стартер защото не можа въобще да завърти и след това започна да пада тока??? Дайте някъкви предложения???
                              Колега fenix, ти говориш за електронния блок при двигателя от който излизат кабелите за свещите ли или някой др. и ако е този който излизат кабелите за свещите от него и който е "залепен" за блока, как би могло да има по него вода, като там е страшна жега от двигателя и всякъква вода би се изпарила???
                              HELP
                              Последно редактирано от viki_ssf; 27-12-09, 02:54.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

                                Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                                Ако е същото, което съм изпитвал и аз да знаеш, че в момента, в който му закачиш пак акумулатора ще се опита да тръгне. Та закачай акумулатора на изключено от скорост и на отворени врати (ти сигурно си знаеш, че като му сложиш клемите и ще се заключи веднага).

                                Аз лично (без да знам дали няма да изгоря нещо) след такъв случай му откачах кабела към стартера (този, който е на плюсовата клема) и първо закачах клемите без него, а след това за секунда го допирах до плюса, при което изскачаше сериозна искра (чак остана следа като от електрожен по клемата).

                                Та не знам на какво се дължи, но да си имаш едно наум.

                                П.П.: и аз си мислех за стартер, но беше правен 1 месец преди това и даже го носиха пак на същия майстор, който е казал, че си е наред.
                                Няма да може да тръгне джипа, защото е автомат и е на "P", но нещо не схванах, ти казваш че като закача акумулатора и веднага ще започне да върти от самосебе си???
                                А и стартера ми върти много , ама много по бавно от този на един приятел с БМВ със същия мотор(сравнявали сме ги в топло време на топли мотори, когато им трябва малко повече време да въртят докато запалят). Неговия е като миксер спрямо моя!!! От там ме навежда на мисълта че е стартер и от това че ходих на "майстор", който се занимава само с това и ми каза при палене, че моя стартер виел мнОГО яко и било въпрос на мнОГО малко време да ме остави някъде???

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X