Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали (по скоро електрически проблем)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Рейндж 2.5TDS - Не пали

    Вече всичко е ок! В помпата беше блокирал някакьв водач, а и отделно беше блокирала и алармата.
    Последно редактирано от Lazar; 27-06-08, 22:05. Причина: правопис

    Коментар


    • #17
      Range Rover p38 2.5DSE не пали!!!

      Джипа е 2000г. и топъл пали , а студен не ще да откъсне поливам го 6000 часа с вряла вода и ми дават ток и след много мъки пали!!! Смених всички свещи с нови с двойна намотка и нз си кво и дадох 150 кинта и пак неще!!! До свещите ходи ток, следователно и греят, защото като допра едната жичка на мултицета на свещта, а дрУГАТА. на маса и ми отчита към 12v., значи греят, а и от старите само една не работоше и според мен от нея не може да не пали. Сега всичките работят и пка не пали HELPPPP!!!
      Лятото ходих в Супер дизел, защото както знаете тия дизели като са топли трябва да ги въртиш малко повече и мен тОва ме дразнеше.
      Там ми направиха"центровка" като врътнаха малко помпата и малко се пооправи на топлото палене, но сега като е -6 и не пали.
      МНОГО ПО КОФТИ. Моля помогнете и кажедте, дали е от това или може да е др проблем, като е топъл си пали и си върви добре???
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-12-09, 17:12. Причина: главни букви

      Коментар


      • #18
        До: Range Rover p38 2.5DSE не пали!!!

        Пробвай с нов акумулатор.При по-съвременните дизели това е основния проблем за непалене.С течение на времето стартовия ток на акумулаторите пада, и няма достатъчно мощност да развърти хубаво коляновия вал.

        Поздрави.

        Съобщение от модератор:
        Моля, напишете си в профила от къде сте.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-12-09, 17:15.

        Коментар


        • #19
          До: Range Rover p38 2.5DSE не пали!!!

          Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
          ....... до свещите ходи ток, следователно и греят, защото като допра едната жичка на мултицета на свещта, а др. на маса и ми отчита към 12v., значи греят, а и от старите само една не работоше и според мен от нея не може да не пали. Сега всичките работят и пка не пали HELPPPP!!!
          Това не съвсем така. Свещите са в паралел и това, че по шината има напрежение, съвсем не означава, че конкретната свещ работи.
          Премери съпротивлението на всяка отделна свещ. Всичко различно от 0.4-0.7 Ома е за изхвърляне.
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-12-09, 17:10. Причина: цитат

          Коментар


          • #20
            До: Range Rover p38 2.5DSE не пали!!!

            Добре де ама свещите са чисто нови на три подгрявания, а акуМулатора е BOSCH на един сезон, и струваше 296 кинта!
            Отслабва като въртЯ, ама то въри като миксер, а преди на четвърт оборот и палеше на -20, а сега на -6 и неще!!!???
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-12-09, 17:14.

            Коментар


            • #21
              До: Range Rover p38 2.5DSE не пали!!!

              Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
              добре де ама свещите са чисто нови на три подгрявания, а акулулатора е BOSCH на един сезон и струваше 296 кинта! Отслабва като върта, ама то въри като миксер, а преди на четвърт оборот и палеше на -20, а сега на -6 и неще!!!???
              Сигурен ли си, че това са свещите които ти трябват. Това с "двойните намотки" не ми звучи добре.
              И малко по-споко! Виж си правописа!
              Всеки изправен дизел пали на четвърт.

              Коментар


              • #22
                До: Range Rover p38 2.5DSE не пали!!!

                Колега, провери колко секунди има напрежение по шината и след това релето изключва. Може да ти се е прецакало релето и свеЩите примерно вместо да потгряват 20 сек. да потгряват 5 сек.
                Един приятел имаше такъв проблем с кола, от там ме навежда на тази мисъл.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-12-09, 17:14.

                Коментар


                • #23
                  До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                  Свещите са добре, по каталог ми ги дадоха и не вярвам нещо да не е наред с тях, а и старите си работеха и миналата зима палеше с тях, значи не е от свещите(но въпреки това те пак са чисто нови). А за релето може да има някъква истина, но тока ходи до тях, докато не изгасне и лампичката на таблото, а и аз подгрявам 10 пъти и пак неще!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                    Не исках да се обаждам,че съм по-скоро по теорията...ама нейсе,да кажа.
                    Тоя мотор(от BMW),по принцип не се слави само с хубави неща..
                    Доколкото си спомням ГНП-то е с електронно управление,а двигателя има всички датчици като при бензинов инжекцион,та и нЕкой и друг в повече.Възможна е повреда в някой датчик,и/или в ГНП-то,хубаво е да се направи диагностика.Компютъра може да управлява и подгревните свещи. От там нататък следват нормалната диагностика-проверка на дюзи,мерене на компресия...и четене във форум на BMW.
                    Всичко това,обаче след обслужване и смяна на горивен и въздушен филтри.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                      Всички филтри и масла са сменени преди 10 дни!!! Не е и от това!!! Предполагам че са ми врътнали повечко помпата като ходих при тия безделници в супер дизел за да пали по-лесно като е топла колата и тогава беше лято и най-ниските температури са били 16-20 градуса, ама сега не е така и си мисля че е от това, прецакало се е студеното палене сега като скова студа!!! Незнам може и от друго да е, но освен при тях къде другаде може да се отиде на една диагностика или пак трябва да ходя там???
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-12-09, 11:02.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                        Ами то май и тия от Дарукар там си носят помпите,в Супер дизел.
                        За тия от Мото Пфое-незнам.
                        Има и отделни разбирачи и спецове,ама с електронната помпа малко трудно се справят,и гаранция няма.
                        Аз карам с електронна ГНП,рециклирана в Супер дизел(колата ми е Ауди TDI) и за сега съм доволен.Чувал съм разнообразни мнения за сервиза им.Но явно и там има майстори и майстори.
                        Пробвай,ама в тоя мотор има разни недомислени неща,та причините може да са повече от една.Наистина не е лошо да почетеш и в БМВ-форумите.
                        Проблемите на този дизел са подобни и при тях,та ще ти е от полза..
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                          Лоша нафта също звучи правдоподобно.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                            Проблема е в ГНП-то или компресия на двигатели , отиди да ти я премерят някъде , ама щом казваш , че са пипали помпата парво иди там при тях да си я оправят .
                            [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                            [B]Ford Escort xr3 [/B]
                            [B]Aro 10 [/B]
                            Плачи! Там близо край град София
                            стърчи, аз видях, черно бесило,
                            и твой един син, Българийо,
                            виси на него със страшна сила.
                            0896042536

                            Коментар


                            • #29
                              До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                              Точно това четох из форума на BMW и тука приятели и познати с такива коли такъв съвет ми дават!!! ТЕ ГО НАПРАВИХА ДА ПАЛИ ТОПЛА ПО-ЛЕСНО, НО СИГУРНО СТУДЕТОТО СЕ Е ПР****О!!! Една диагностика и еДно мерене на компресия, ама може ли като е топла да си върви яко и да си пали, пък като е ледена от тая компресия да неще да откъсне.
                              Не знам
                              Утре сутрин ще говидя пак дали ще направи тоя проблем с паленето и стискам палци да се е оправило от самосебе си!!!
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-12-09, 11:04.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Range Rover Р38 2.5TDS - Не пали

                                Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                                Една диагностика и еДно мерене на компресия, ама може ли като е топла да си върви яко и да си пали, пък като е ледена от тая компресия да неще да откъсне.
                                Може!То паленето не става само с компресия,трябва и подходящ момент на впръскване на горивото(аванс).В тия помпи ъгълът на предварение на впръскването се управлява посредством електромагнитни клапани в нея.
                                Стойността на предварението се определя от компютъра,на базата на данни за много параметри.Едни от тези параметри са температурата на въздуха,температурата на горивото,напрежение в ел инсталацията,продължителността на задействане на стартера и още разни и разнообразни...
                                Зададения от компютъра аванс се контролира и коригира с помощта на датчиците за положението на коляновия вал и момента на впръскване(дюза с датчик в нея,при тоя мотор май беше четвърта,не помня,ама то се вижда).
                                Освен това този двигател по-принцип има някакви особености с ангренажа-веригата се разтяга(това е естествено).Доколкото помня,ангренажа при леките коли с тоя мотор се сменяше(заедно с някакви обтегачи) на около 200к км.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X