Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекцията на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

    Ако си с климатик,трябва да преместиш кутията на бушоните от ляво там са към 100кабела.Трябва да удължиш и част от кабелите към контактния ключ и лосчетата за мигачи и чистачки. Мисля,че ако си без клима трябва да удължиш само последните без да местиш кутията с бушоните.

    Коментар


    • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

      Първоначално публикуван от rangelpisov Преглед на мнение
      Алоха,интересува ме ел.инсталацията и колко снадки си направил,и на кои уреди,има ли нещо по-специално по тази част.
      Общо "снадките" са около 300(с клима). По специално какво да има освен, че трябва да са перфектни за да нямаш проблеми след това...

      yamaha-racing: "Мисля,че ако си без клима трябва да удължиш само последните без да местиш кутията с бушоните. "
      Аз пък мисля, че не би трябвало да се оставя таблото с бушоните там където не и е мястото оригинално, въпреки, че няма климатик колата...

      P.S. Само не разбрах обръщението на колегата "Алоха" ....
      LAND ROVER Freelander 1.8 2000

      Коментар


      • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

        Аз мисля,че не всеки би се занимавал да мести кутията с бушоните при положение,че там не му пречи,на доста коли бушоните са от дясно.

        Днес направих доста добър тест на жипката и останах доста доволен,беше много сняг и от долу кал,колата се хлъзна странично 4-5 метра с левите врати надолу и добре,че се подпря предполагам на събрания сняг и не успя да се извърне,след това леко полеко тръгнах напред и излязох като победителЕ за пореден път не си носех фотото да снимам когато трябва.

        Коментар


        • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

          Къде изчезна 2-рото мнение на колегата "rangelpisov"? Поне разбрах какво е "Алоха"
          yamaha-racing: Аз мисля,че не всеки би се занимавал да мести кутията с бушоните при положение,че там не му пречи,на доста коли бушоните са от дясно.
          Еее това е мое мнение. Ти не би я местил аз бих! Като се замисля, не съм виждал кола с ляв волан кутията за бушоните да е в дясно в жабката или под нея. Може и да има де да знам...
          Аз лично предпочитам да стане както трябва дори и да се занимавам един ден повече...
          Въпрос на вкус, после нали аз ще си го гледам...
          LAND ROVER Freelander 1.8 2000

          Коментар


          • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

            ХаХа в Аутоплюс ми казаха,че могат да ми доставят нова рейка за около 900лв. за какво да взимам втора употреба от Ибеи???

            Днес питах в МП за гумите по таблото:малките са по 35лв.,а средната голямата е 75лв.

            Коментар


            • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

              Еее това е супер новина. Дано да е 100 процента проверена, защото цените за нови рейки като проверявах аз бяха около 2000 лв в БГ и около 1600 от Западна Европа. Можеш ли да кажеш или да питаш каква марка е рейката от Аутоплюс или дори да не е оригиналната, какво производство е тази, която предлагат. За гумичките се надявам, че също е проверено, като цените са височки, но все пак който се е хванал да обръща мисля, че ще ги даде за да стане добре колата.
              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

              Коментар


              • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                Еее това е супер новина. Дано да е 100 процента проверена, защото цените за нови рейки като проверявах аз бяха около 2000 лв в БГ и около 1600 от Западна Европа. Можеш ли да кажеш или да питаш каква марка е рейката от Аутоплюс или дори да не е оригиналната, какво производство е тази, която предлагат. За гумичките се надявам, че също е проверено, като цените са височки, но все пак който се е хванал да обръща мисля, че ще ги даде за да стане добре колата.
                Проверена е! Моите приятели(ти знаеш кои), бяха взели 4 или 5 рейки на такива цени. рейките TRV са рециклирани, но като ги видиш изглеждат като нови. Това не им пречи де! Но доколкото знам те бяха договорили тази цена преди година за няколко рейки, т.е. на едро, сега вече може и да е такава цената.
                Гумичките по спомен около 50 паунда комплект.
                LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                Коментар


                • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                  В началото на темата казах за моторчето на парното,че не е достатъчно ефективно като се премести отляво заради посоката на лопатките.Преди няколко дена демонтирах моито и по размерите само на турбинката намерих,че от Фолксваген Пасат е същия размер турбина,но с перки с необходимия наклон.Сменя се само турбинката,а моторчето със стоиката си остава от Фриито.

                  П.П.Гумите на таблото ме чакат в М.П. и като ги взема ще ви кажа точна цена.

                  Коментар


                  • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                    Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                    В началото на темата казах за моторчето на парното,че не е достатъчно ефективно като се премести отляво заради посоката на лопатките.Преди няколко дена демонтирах моито и по размерите само на турбинката намерих,че от Фолксваген Пасат е същия размер турбина,но с перки с необходимия наклон.Сменя се само турбинката,а моторчето със стоиката си остава от Фриито.

                    П.П.Гумите на таблото ме чакат в М.П. и като ги взема ще ви кажа точна цена.
                    Това е полезна информация. Аз мислех, че моторчето за парното си е със същата сила като преди обръщането. Честно казано и моето парно ми се струва не чак толкова силно, но май си беше така и при десния волан. Имам предвид самата сила на духане - на повечето коли на 4 е супер силно, а при Фрилендъра сякаш е с една степен надолу. Това принципно, иначе съм доволен от самото парно. След първите 10-15 минути всичко е наред, даже става много топло, дори в студен зимен ден. Аз имам цяла кутия с парното от ляв Фрилендър, пишете дали ще е е по-добре да сложа лявата турбина.
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                    Коментар


                    • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                      Аз пък не мога да усетя разлика...
                      Може и да има някаква разлика като завъртиш мотора, но явно е малка защото не мога аз лично да усетя такава.
                      Така или иначе въздушния поток отива в една посока...
                      LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                      Коментар


                      • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                        Първоначално публикуван от digigi Преглед на мнение
                        Аз пък не мога да усетя разлика...
                        Така или иначе въздушния поток отива в една посока...
                        По принцип си прав,но единия път въздуха се изтласква само от центробежната сила,а другия път минава където трябва през лопатките и те му дават допълнително сила.
                        Незнам при вас,но при мен разликата е голяма,може би има и значение,че Пасатовите лопатки са с малко по голяма площ.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-03-09, 20:26.

                        Коментар


                        • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                          Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                          По принцип си прав,но единия път въздуха се изтласква само от центробежната сила,а другия път минава където трябва през лопатките и те му дават допълнително сила.
                          Незнам при вас,но при мен разликата е голяма,може би има и значение,че Пасатовите лопатки са с малко по голяма площ.
                          Ти искаш да кажеш че сега при теб има голяма разлика след като си сменил лопатките с пасатовите. Не вярвам да е при теб голяма разликата след като си обърнал фрилендъровото моторче, просто защото ние не усещаме такава...
                          LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                          Коментар


                          • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                            Първоначално публикуван от foris
                            ... момчета намерете ми капачки за огледалата .
                            A aко изпадне отнейде един капак за ляво огледало... ще бъда много щастлив.Сериозно, и на мен ми е необходим капак за лявото огледало, че се виждат "червата" и някое хлапе току виж ги сразило.
                            Абе за к'во е цялата тупурдия, след 2 милиарда години Земята ще се взриви така или иначе.

                            Коментар


                            • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                              От какав опел е реЙката.
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-02-10, 13:10.

                              Коментар


                              • До: Обръщане на волана на Фрийлендър

                                Ми както казах незнам точно модела на колата,защото беше свалена и не можаха да ми кажат от къде е свалена,а както гледам другите колеги си трайкат.Гледах и от Калибра и може би също ще стане,но определено моята не е от Калибра.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X