Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 1 300Tdi - Трудно пали на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

    Първоначално публикуван от bugatti Преглед на мнение
    Утре като паля ще пробвам че нямам ясен спомен...но ми се върти нещо от сорта, че си пали от нормално при повторно завъртане на стартера...

    Относно алармата, Диското май е едно от тези с възможно най-спартанското оборудване, тоест основните му екстри са чистачките и парното
    Тестът беше направен ето и резултатите:
    Като запали ако я загася веднага и след това се опитам пак да запаля, има леко затруднение но пали по лесно от колкото първия път. Оставих я да поработи 5-6 сек и запали повторно без проблем...
    Bugatti on off road :-D

    Коментар


    • #47
      От: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

      Сега виж като върти и не пали излиза ли нещо от аспуха. Ако има лютив бял пушек - свещи. Ако няма пушек - въздух.

      Коментар


      • #48
        От: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

        Да точно бял лютив пушек излиза, докато позагрее и после спира...тъпото реле май пак си прави шегички с мен...

        Разследването продължава, благодаря за помощта
        Bugatti on off road :-D

        Коментар


        • #49
          От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

          Първоначално публикуван от bugatti Преглед на мнение
          От известно време, когато колата не е палена например цяла вечер на сутринта трябва да въртя по 15-20 пъти докато запали.
          Сякаш няма гориво и отнема време докато качи нафта до мотора. Опитах докато беше студено да държа колата в гаража на топло но проблемът не изчезва, същия проблем продължава и сега когато е топло...

          Къде да започна да гледам, че малко ме дразни да не пали от 1/4 оборот както беше преди!


          Поздрави
          Проблемът е оправен вече.
          Причината: Релето за свещите за подгряване на горивото. (Пластамската, около която е навита намотката на бобинката на релето се беше разтопила и не позволяваше на контактната пластина да прилепне и подаде ток за подгряването.)

          Сега колата отново пали като чисто нова от магазина

          Поздрави
          Bugatti on off road :-D

          Коментар


          • #50
            От: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

            Абе в тая жега и без грам подгревни свещи трябва да пали.

            Коментар


            • #51
              От: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

              Здравейте. От както застуди повече започна да не пали веднага, а след 4/5 оборота. Проверих свещите и се оказаха че всички са изгорели, а вътре ми свети лампа че подгрява. Въпроса ми е дали трябва да се сваля компресора на климатика за да сменя първата свещ, става дума за 300 тди с климатик. И като свалих втората свещ да я видя каква е беше в масло, това нормално ли е или са отишли сегментите

              Коментар


              • #52
                От: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                Първоначално публикуван от иван 359 Преглед на мнение
                Здравейте. От както застуди повече започна да не пали веднага, а след 4/5 оборота. Проверих свещите и се оказаха че всички са изгорели, а вътре ми свети лампа че подгрява. Въпроса ми е дали трябва да се сваля компресора на климатика за да сменя първата свещ, става дума за 300 тди с климатик. И като свалих втората свещ да я видя каква е беше в масло, това нормално ли е или са отишли сегментите
                Лампата се управлява от реле за време и изобщо не се интересува дали свещите са здрави. Компресора на климатика не е необходимо да се сваля - само се развиват болтовете, които го държат и леко се измества за да се смени първата свещ.

                Коментар


                • #53
                  Въпрос за ГНП на 300тди.

                  Здравейте,
                  ще ми подскаже ли някой каква помпа е качена на РР 300тди? Трудното палене сутрин, на пръв поглед идва от не работещ аванс на помпата. Пали на около 650 оборота. Вместо на студено да ги качва. Планката на която се закрепва жилото на газта, има празен ход, регулиращ се от два шестограмни винта, и обтягащ с предна и задна пружина на жилото за газта, който е предполагам и аванса на помпата. Да обаче целият ход на механизма, не влияе по никакъв начин на оборотите на двигателя?

                  Има ли някъде разбивка, и управлението на тази помпа?
                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                    Аз съм с 200, пали лесно, но си държи тези обороти винаги, няма повишени.

                    На 200 дават 7 градуса аванс с 3 закъснение за палене.
                    На 300 7 аванс, без закъснение.
                    Последно редактирано от Ivan_J; 01-02-12, 22:53.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                      Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      ще ми подскаже ли някой каква помпа е качена на РР 300тди? Трудното палене сутрин, на пръв поглед идва от не работещ аванс на помпата. Пали на около 650 оборота. Вместо на студено да ги качва. Планката на която се закрепва жилото на газта, има празен ход, регулиращ се от два шестограмни винта, и обтягащ с предна и задна пружина на жилото за газта, който е предполагам и аванса на помпата. Да обаче целият ход на механизма, не влияе по никакъв начин на оборотите на двигателя?

                      Има ли някъде разбивка, и управлението на тази помпа?
                      Здравей колега, аз карам Диско 300Тди.
                      Имам подобен проблем като тебе, но след доста разговори с колеги и калпав майстор.
                      Стигнах до заключение БОШ Супер дизел сервиз и настройка на помпата на стенд.

                      Все още не съм стигнал до този ремонт, не само заради цената. По колата има още доста неща който да правя а и така си върви мулето.
                      В студено време е важно и какъв акумулатор имаш, оборотите се стабилизират след около 3-5 мин работа.
                      Не те съветвам да пипаш аванса сам, на ухо и око после трудно ще възстановиш работата на помпата а ще влошиш и работата на двигателя.

                      При мен един пишман майстор ми пипа помпата за смяна на гумички, и разбъзика помпата което доведе до трудно палене сутрин дори и в летни дни, завишен разход при палене и т.н.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                        Аз съм с 200, пали лесно, но си държи тези обороти винаги, няма повишени.

                        На 200 дават 7 градуса аванс с 3 закъснение за палене.
                        На 300 7 аванс, без закъснение.
                        Благодаря ти, въпреки, че е странно това без закъснение на 300. Не виждам тогава освен "аванс" каква роля играе подвижната планка. Не съм се вглеждал в двеста, но май разликата в помпатата е саом електрическия клапан за управлението от ЕГРа. За това ако има все пак някой, модела или разбивката на помпата, ще съм още по-благодарен.

                        А на всеки нормален дизел, с механична помпа, по принцип от досегашните ми наблюдения трябва да има аванс?? Ако щете една астра 1.7д, ако не работи аванса, ще запали, ама доооста по-трудно.

                        Пък да нося механичната помпа на стенд в Бош, ще се въздържа от препоръките
                        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                          Кажи кой модел ти е 300 двигателя, да ти извадя данните.
                          Помпата на 200 и на първите 300 е Bosch V4/11F
                          На моделите с ЕГР има авансатор за студен двигател, свързан с охладителната система и помпата има повишени обороти.
                          Ако по VIN е 94 е с помпа като на 200, ако е 95-96 е с ЕГР, после са с електронни помпи.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                            Благодаря ти Иване.

                            300 95г с ЕГР клапан, а помпата е с авансатор, който не работи. Това ми е и питането какво го движи този авансатор, ама ако е от охладителна система има логика да не работи, понеже има сериозни загуби на охладителната течност някъде по веригата и предполагам, че е или спукан горен маркуч, който влиза в метална тръба, или спукан самата тръба.

                            Въпреки, че от другата страна, ръчно местене на аванса пак не променя оборотите на двигателя. Ама е много студ сега за разглобяване.

                            Та ще съм благодарен, да се ограмотя някъде с разбивка на тази помпа.
                            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                              На Диско не мога да ти намеря изглед на помпата. Обаче, ето ти един стандартен Бош със системата за студен старт. С червената стрелка е термочуствителен елемент, който работи на база температура на охладителната течност и в зависимост от вариациите я превръща в линейно движение. Със синята стрелка е лостовия механизъм, който променя момента на нагнетяване и повишава оборотите.



                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за ГНП на 300тди.

                                Благодаря Андро.

                                Тази е ясна, термодатчика загрява, и обира закъснението. Принципно на астрите е така, старото ми мондео 1.8тд, аванса се обираше от допълнително жило, закачено пак на термоелемент.

                                Рейнджа е с по-особенно изпълнение, лостовият механизъм има свободен ход около един сантиметър и не виждам кое го контролира? А и при работещ двигател, промяната на положението на лоста, не променя работата му.

                                А пък не мога да се съглася, че е нормално стар дизел с механична помпа, на студено да пали на 650 оборота.
                                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X