Здравейте колеги,
От известно време имам проблем с паленето на студено (при престой на колата повече от 8 ч).
Трябва да подгравям и въртя на стартер повече от десетина пъти. След запалване, ако загася веднага, мога да запаля и без подгряване. Проблема се появи след смяна на нагревателни свещи и смяна на акумулатора. Свещите купих от Канекс. Акумулатора е Искра 75 А/ч с 680 А стартов ток.
Преди и след монтажа съм замерил свещите - работят. проверено е релето за включването им и то работи. Сменен е горивен и въздушен филтър. Поставил съм прозрачен горивопровод м/у горивен филтър и ГНП - видимо нама балончета, горивопровода е пълен с нафта.
В събота и неделя бях с колеги във Влинград. В неделя при престой 24 ч. и температура -1 след пет шест опита се отказах. Не можах да запаля. Подадоха ми ток с кабели и от едно подгряване и завъртане запалих. Определено оборотите на стартера бяха по-виски.
Давайте акъл какво да правя.
От известно време имам проблем с паленето на студено (при престой на колата повече от 8 ч).
Трябва да подгравям и въртя на стартер повече от десетина пъти. След запалване, ако загася веднага, мога да запаля и без подгряване. Проблема се появи след смяна на нагревателни свещи и смяна на акумулатора. Свещите купих от Канекс. Акумулатора е Искра 75 А/ч с 680 А стартов ток.
Преди и след монтажа съм замерил свещите - работят. проверено е релето за включването им и то работи. Сменен е горивен и въздушен филтър. Поставил съм прозрачен горивопровод м/у горивен филтър и ГНП - видимо нама балончета, горивопровода е пълен с нафта.
В събота и неделя бях с колеги във Влинград. В неделя при престой 24 ч. и температура -1 след пет шест опита се отказах. Не можах да запаля. Подадоха ми ток с кабели и от едно подгряване и завъртане запалих. Определено оборотите на стартера бяха по-виски.
Давайте акъл какво да правя.
Коментар