Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 1 300Tdi - Трудно пали на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 1 300Tdi - Трудно пали на студено

    Здравейте колеги,
    От известно време имам проблем с паленето на студено (при престой на колата повече от 8 ч).
    Трябва да подгравям и въртя на стартер повече от десетина пъти. След запалване, ако загася веднага, мога да запаля и без подгряване. Проблема се появи след смяна на нагревателни свещи и смяна на акумулатора. Свещите купих от Канекс. Акумулатора е Искра 75 А/ч с 680 А стартов ток.
    Преди и след монтажа съм замерил свещите - работят. проверено е релето за включването им и то работи. Сменен е горивен и въздушен филтър. Поставил съм прозрачен горивопровод м/у горивен филтър и ГНП - видимо нама балончета, горивопровода е пълен с нафта.
    В събота и неделя бях с колеги във Влинград. В неделя при престой 24 ч. и температура -1 след пет шест опита се отказах. Не можах да запаля. Подадоха ми ток с кабели и от едно подгряване и завъртане запалих. Определено оборотите на стартера бяха по-виски.
    Давайте акъл какво да правя.
    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

  • #2
    До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

    Компресията как е?Някоя дюза да не ,,пикае''?Опитай да подгрееш 2 пъти...
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #3
      До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

      колега имал съм такъв проблем и се оказаха маркучетата за излишната нафта се бяха нацепили и гълташе въздух от там а там няма обезвъздушаване. При мене ситуацията беше че при завъртане сутрин пали но за 1-2 секунди и работи на много ниски обороти и угасва почти веднага и майсторите искаха да ми отварят мотора (( а маркучетата бяха 7лв. всичките
      [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

      Коментар


      • #4
        До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

        След като с ток от друг акумулатор пали - пробвай с друг . Пък и според мен 75ач си е малък, моя е 100 и пак през зимата се налага да го дозареждам поне веднъж месечно ( не че е нормално де) .

        Коментар


        • #5
          До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

          Карам четвърта година с акумулатор 75 Ah /730 А старт. До сега не съм имал проблем с палене. А и факта, че си забелязал разлика в оборотите на стартера насочва към акумулатор.

          Коментар


          • #6
            До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

            Нямам място за по-голям. Иначе и аз мислех да си сложа 100 А/ч
            Сега като гледам старият Exide е 75 А/ч 800 А стартов ток. Ще пробвам с по-мощен.
            Последно редактирано от Lazar; 27-11-08, 22:24.
            Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
            Discovery 2.5 TD5 2000 EX
            Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

            Коментар


            • #7
              До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
              Компресията как е?Някоя дюза да не ,,пикае''?Опитай да подгрееш 2 пъти...
              Подгрявам и по 4-ри пъти. Няма разлика. Ще пробвам с по - мощен акумулатор и ще отскоча до едно приятелче да види дюзите.
              Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
              Discovery 2.5 TD5 2000 EX
              Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

              Коментар


              • #8
                До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                Писал си че подгряваш по 4 пъти.Въпроса ми е въртиш след всяко подгряване?И вторият ,по колко секунди подгряваш?Докато изгасне лампичката ли или повече.При много минусови температури,аз подгрявам 3 пъти по 15 секунди без да въртя.След третия път паля.

                Така или иначе,ти си дал отговора.Намери по-мощен,усилен акумулатор,има ги и с по-малки размери.Дизела освен греене иска и компресия,сила на завъртане.Успех.
                Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                Коментар


                • #9
                  До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                  Имам го и аз същия проблем на Дефендера върти но не пали . Като сложа друг нов акумулатор пали веднага сложил съм му 95 А но не помня стартовия ток. 300Тди и да няма добра компресия пак пали , поне така ми каза един от майсторите при Рам Партс.

                  Коментар


                  • #10
                    До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                    Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                    Писал си че подгряваш по 4 пъти.Въпроса ми е въртиш след всяко подгряване?И вторият ,по колко секунди подгряваш?Докато изгасне лампичката ли или повече.При много минусови температури,аз подгрявам 3 пъти по 15 секунди без да въртя.След третия път паля.

                    Така или иначе,ти си дал отговора.Намери по-мощен,усилен акумулатор,има ги и с по-малки размери.Дизела освен греене иска и компресия,сила на завъртане.Успех.
                    При мен времето за подгряване се управлява най - общо казано от таймер. Подгрявам до изгасване на контралната лампа + 4 секунди. След като релето изключи подгрявам пак и т.н. и т.н....
                    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                    Коментар


                    • #11
                      До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                      По-мощен акомулатор?Хм...Довечера ще видя какъв дават по каталог и ще ти кажа.Имай предвид,че по-якия акомулатор изисква подходящ алтернатор,за да го зарежда...Аз съм със 75 Аh и нямам ядове
                      Виден столичен ихтиолог

                      Коментар


                      • #12
                        До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                        Според Vivid WorkshopData ATI акумулаторът трябва да ти е 95Ah.
                        Според Аutodata също. Виж снимката. Обърни внимание на типовете свещи и времето за подгряване. Също обърни внимание на замасяването на двигателя.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                          Акумулатор. И не подгрявайте многократно, че свещите заминават.
                          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                          Коментар


                          • #14
                            До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                            Опит:
                            Моето Диско 300tdi '98 според книжката върви с 72ач акумулатор. Тази зима смених оригиналния с Монбат - 75ач. От проблемът, наложил смяната установих, че невъзможността да запали идваше от ниските обороти при стартиране. При по-ниски обороти не се получава необходимата компресия, за да се взриви сместа. Твоят проблем беше идентичен с моя.

                            Коментар


                            • #15
                              До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

                              Първоначално публикуван от iignatov Преглед на мнение
                              колега имал съм такъв проблем и се оказаха маркучетата за излишната нафта се бяха нацепили и гълташе въздух от там а там няма обезвъздушаване. При мене ситуацията беше че при завъртане сутрин пали но за 1-2 секунди и работи на много ниски обороти и угасва почти веднага и майсторите искаха да ми отварят мотора (( а маркучетата бяха 7лв. всичките
                              Откъде си си ги купил маркучите и каква е цената на метър? Иначе проблема с паленето е и при мен, аналогично акумулатора върти тромаво, а и лампичките по таблото им намаля напрежението, което според мен не е нормално. Замервал съм акумулатора, показва си 13,6 - 14 волта и очевидно стартовия ток му идва малко.
                              Извод - нов акумулатор 95 амч.
                              Discovery 1 - 300TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X