Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 1 300Tdi - Трудно пали на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

    В духа на тази тема - ще сменям свещите. За свещ №3 пише, че трябва да се развие осигурителния болт на Хумел вентила, да се изхвърли "О" ринга и когато свещта се смени - нов "О" ринг и завиване. Има също текст, който не схващам. Моля за помощ! "Coat threads of glow plug with suitable anti-seize compound operational to a temperature of 1000C" .
    Освен, че моля за превод на текста, какъв е този "Хумел вентил", откъде да си купя въпросния "О" ринг и какви са му спесификациите и всякакви препоръки за процедурата! Благодаря!

    Коментар


    • #32
      До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

      превод:
      "покрийте резбата на подгревната свещ с подходяща анти-запичаща съставка която издържа на температури от 1000C"

      попитай гугъла за "anti seize compound" да придобиеш представа какво е ...

      за този "хумел вентил" не мога да ти помогна ...
      edit: най-вероятно това е номера на този пръстен LLO100000
      Последно редактирано от damyan_rm; 07-11-08, 11:30. Причина: добавих номера
      LR Disco II, Td5

      Коментар


      • #33
        До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

        Клапана за картерните газове малко пречи да се достичне до свещ 3.

        Антизапичащото е медна смазка или смазка на медна основа.

        Коментар


        • #34
          До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

          Благодаря! Медната смазка е набавена - 9лв 100гр.
          Въпросният пръстен с конкретния номер откъде се купува - всеки автомагазин или...?

          Коментар


          • #35
            До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

            Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
            Благодаря! Медната смазка е набавена - 9лв 100гр.
            Въпросният пръстен с конкретния номер откъде се купува - всеки автомагазин или...?
            взимаш стария о-ринг , и търсиш същия по магазините , не е специален (до колкото го прецених когато го сменях, моя се разпадна.).
            Аз леко го и омазах със силикон за гарнитури (прецених че така и так не ми е оригинален, поне да го и мазна малко). Получи се супер.

            Поздрави,

            Коментар


            • #36
              До: LR Disco 300 TDI - Трудно пали на студено

              Първоначално публикуван от gele Преглед на мнение
              взимаш стария о-ринг , и търсиш същия по магазините , не е специален (до колкото го прецених когато го сменях, моя се разпадна.).
              Аз леко го и омазах със силикон за гарнитури (прецених че така и так не ми е оригинален, поне да го и мазна малко). Получи се супер.

              Поздрави,
              В инструкцията пише да се мазне с двигателно масло.

              Коментар


              • #37
                Трудно палене сутрин Диско 300тди

                От известно време, когато колата не е палена например цяла вечер на сутринта трябва да въртя по 15-20 пъти докато запали.
                Сякаш няма гориво и отнема време докато качи нафта до мотора. Опитах докато беше студено да държа колата в гаража на топло но проблемът не изчезва, същия проблем продължава и сега когато е топло...

                Къде да започна да гледам, че малко ме дразни да не пали от 1/4 оборот както беше преди!

                И още един въпрос: Има нещо подобно на горивен филтър по тръбопровода след резервоара- такова ли е и ако е какъв му е номера, защото мисля да сменям разни консумативи скоро?

                Поздрави
                Bugatti on off road :-D

                Коментар


                • #38
                  От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                  Въздух в горивната система ? А като запали претриса ли мотора?
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-05-11, 20:04.
                  емил златков
                  паджеро 2.5тд
                  ве стром 650

                  Коментар


                  • #39
                    От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                    Не работи си нормално, все едно че нищо не е имало...
                    В много редки случай има леко, еднократно смущение на оборотомера в много малки стойности.
                    Bugatti on off road :-D

                    Коментар


                    • #40
                      От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                      Вероятно някъде има неработещ клапан, та се връща подаваното гориво, обратно в резервоара.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                        Този клапан къде може да се намира и как иглежда?

                        Предполагам не става въпрос за клапаните на двигателя (малко съм скаран с дизелите )

                        П.П. Незнам дали може да се прави връзка, но колата си е увеличила разхода на гориво с можеби 2-3 литра, което тепърва ще разследвам, предполаам че е от въздушния филтър но все пак да попитам
                        Последно редактирано от bugatti; 10-05-11, 18:08. Причина: Добавен П.П.
                        Bugatti on off road :-D

                        Коментар


                        • #42
                          От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                          След резервоара има груб (или май седиментен се казваше) филтър. Ако не си го чистил никога е възможно да е пълен с кал. Потърси темата на Вельо.
                          Лично аз се съмнявам в алармата, фабричната, която умира да прави такива номера. Клапан имаш на нафтовата помпа, ще се орентираш по кабелче, което влиза в посока от седалките към радиатора. Ако извадиш от там обувката с кабелчето и пуснеш плюс от батерията директно до там и запали, то най-вероятно е алармата.
                          Разбира се е възможно да гълта въздух отнякъде. Или да прави номера малката подкачваща помпа (има едно лостче отдолу и е на двигателя близо до купето и седалката на пасажера).
                          Не съм сигурен, че обяснявам правилно, но толкова си мога

                          Ето я темата на Вельо http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%EB%F2%FA%F0
                          Последно редактирано от сто; 10-05-11, 18:53.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                            След като запали и я угасиш, как пали?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                              Може да пробваш и с разкачен датчик за температурата ... ей така, за проба ...
                              LR Disco II, Td5

                              Коментар


                              • #45
                                От: Трудно палене сутрин Диско 300тди

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                След като запали и я угасиш, как пали?
                                Утре като паля ще пробвам че нямам ясен спомен...но ми се върти нещо от сорта, че си пали от нормално при повторно завъртане на стартера...

                                Относно алармата, Диското май е едно от тези с възможно най-спартанското оборудване, тоест основните му екстри са чистачките и парното
                                Последно редактирано от bugatti; 10-05-11, 21:25. Причина: Добавен П.П.
                                Bugatti on off road :-D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X