Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Парното на Диско 1

    Мерси на колегата ПЕТРАКИЕВ получих ръководството в събота ще действам

    Коментар


    • От: Парното на Диско 1

      Първоначално публикуван от dreik_1 Преглед на мнение
      ИЗВИНЯВАМ СЕ КОЛЕГИ става въпрос за РАДИАТОРЧЕТО на парното /снощи бях много изморен и съм написал казанче вместо радиаторче/.Знам че се лекува с ново .Иде реч какво и как да разкостя от таблото или цялото табло.
      А за маЙстор ..... не се обиждам, но ако никой няма да ме посъветва ще се боря пак сам .Преди време пак помолих за помощ, тоест за съвет но бях отсвирен даже нямаше и отговор ,но карай да върви явно на вълкът му е дебел вратът защото сам си върши работата сиреч сам се спасява. Ако някой даде съвет добре, ще съм благодарен. Ако не моля модераторите да изтрият темата и повече няма да ви отнемам от ценното време /да пиша и пълна форума с маловажни въпроси/.
      E - има разлика между казанче и радиатора, затва не се връзвай
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

        Ако става дума за радиатора на Диско 200тди имам тема в която има снимки от моето бившо Диско. Като цяло при него се сваля цялото табло. При мен отне 2 дена цялата работа.
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

          Ако си получил оригиналното ръководство за модела от Ленд Ровър, чети и действай смело. В това за 200тди е описано доста подробно, предполагам и за следващия модел ще е така.

          Коментар


          • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

            Добро утро на всички. Нещо парното на камионетката не ми харесва. Цитирам си мнение от друга тема и ще добавя още неща:

            Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
            Снощи реших да проверя пак системата за въздух защото не ми духаше топло изобщо и излезна малко въздух от тръбите на парното.....
            Относно температурният тест снощи. Качих се запалих (външна температура около 4 градуса) и започнах да се возя градско. Стрелката на 4-5 минута отлепи малко и се вдигна (на снимката жълтото), на 7-8 минута се вдигна до втората чертичка, после сле още 7-8 минути се вдигна до положението в което е на снимката и в следващите 20-30 мин не мръдна повече. Маркучите бяха топли, черупката на термостата пареше, но нямах възможност да меря температура (тази вечер може би ще пробвам).

            Лятото имам чувство че стрелката седи с една идея малко по нагоре(вълнобразната чертичка се вижда малко по ясно), но не съм я виждал да се мести много. Така загрява моето 300tdi.
            [ATTACH=CONFIG]750789[/ATTACH]
            Вчера вечерта реших да меря температури. Започнах с постепенно мерене. При първата чертичка от духалката излизаше 25градуса на 2-ра степен и пуснато само от горни духалки:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141029_172428.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5620276


            При напълно загряла кола (като на по-горната снимка) термометъра отчете 42градуса а мултицета 46 градуса. Ако оставя колата да работи на място температурата пада на 38градуса, а ако се пусне на 4-та степен стига до 32 градуса. Температурата на мотора не мърда.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141029_185416.jpg
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5620277Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141029_185907.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:5620278


            Продължавам да карам и пак вдига до 45/46 градуса. Слизам и меря при корпуса на термостата и там очаквам по-висока температура от 80 градуса, но не се получи. Предполагам заради перката която духа студено и охлажда кабела въпреки че съм го подпрял на корпуса.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141029_190214.jpg
Прегледи:1
Размер:153.1 КБ
ID:5620279


            Външна температура около 8-9 градуса. Прибирам се и ровя из кашоните с части и си намирам чисто новият термостат и се чудя дали може от него да има проблем, но маркучите загряват по отделно.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141029_212052.jpg
Прегледи:1
Размер:74.2 КБ
ID:5620280
            Даже термостата е с "G".Първо бяха топли на малкият кръг, после на големият. Пипам маркучите към парното - хладки (по-студени от колкото големият маркуч към водната помпа). Отворих капачката на казана (при работещ двигател) и тя изсъска малко (значи държи налягането). Стисках за пореден път всички маркучи, но повече въздух не излезе. Реших да не сменям термостата, а да пробвам сутринта в служебната кола какво ще се получи. Мултицета не беше в мен, но с термометъра от първите снимки пак се получи. И тя като джипа. Преди да загасне синята лампа термометъра отчиташе около 30 градуса. След като загасна закова 45 и не мръдна.... Някой друг мерил ли си е температурата при духалката и защо така ми се охлажда системата? Като падне на 38градуса и му подам газ към 1500-1800 оборота, почти веднага почва да вдига температурата и стига 42-45 градуса.

            Ето снимка и от служебната (нова кола на 4617км). По-късно през деня имам излзиане с баничарката, а там немога да пипна духалката (тя е на около 300 000) и ще премеря колко духа и тя.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141030_075749.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5620281
            Последно редактирано от bestbg; 30-10-14, 07:41.
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

              Нещо не ми позволява да редактирам горното мнение. След като се повозих днес с "кадилака" премерих и неговите показания. От VW са помислили за хората и почва да духа топло още преди колата да си е помислила да загрее. Когато стигне до към 95градуса (струва ми се доста, но на снимките си личи) вътре не се живее и термометъра сочи 76градуса (макс толко отчете, на снимката е 74)

              Малко я позатъмних да се вижда термометъра. Колата не е отлепила стрелката а показва "скромните" 44 градуса които при мен са макс. постижение.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141030_125042.jpg
Прегледи:1
Размер:67.1 КБ
ID:5620324

              Колата постепенно загрява и стават чудеса(колате чуква температура 70 градуса, а вътре стават 5:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141030_125859.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5620325

              Достигаме нормалната работна температура и отварям прозореца до долу, защото вече не се живее и след тази снимка експеримента приключи(показва 74, но след снимката стана 76):

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141030_132223.jpg
Прегледи:1
Размер:96.8 КБ
ID:5620326


              Това е от кола на 16г. Довечера пак ще замеря в новата кола. Климатика в офиса прави 24градуса в стаята а от духалката му излизат към 38-40. Защо аджаба джипа при 40 градуса не иска да ми пречупи вътре въздуха да е поносимо за пътуване, а трябва и ръкавици да си нося когато живака стигне до -10? Дали въпросното парно е запушено? Възможно ли е термостата да седи полуотворен? Още се чудя от къде може да е причината и дали довечера да го сменям.
              LR Discovery 300Tdi 1996
              Subaru Outback 2.5 1998
              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

              Коментар


              • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                Недей да сравняваш бензинов автомобил с дизел с голям двигател, директно впръскване и 12л антифриз.
                Много е вероятно да имаш въздух в системата.
                Направи следното:
                Сутринта, преди палене, развий бавно тапата на корпуса на термостата(300тди имат, 200 не). Оттам първо ще излезе въздух, после може и малко антифриз. Долей до горе и завий. Същото и с тапата на радиатора. Провери и разширителния съд да е на правилното ниво.
                Палиш и тръгваш. Караш да загрее и отвори термостата. Намираш някой много стръмен насип и се покатерваш, предницата да е възможно най-високо.
                Гасиш и бавно и внимателно разхлабваш тапата на термостата. Не докрай! Като излезе въздуха и почне да тече антифриза, завиваш.
                Внимавай, антифриза ще е горещ и под налягане, ще иска да те облее и да ти причини дълбоки изгаряния!
                После да споделиш резултата.
                Според мен повече от 5-10 градуса няма да вдигнеш, в най-добрият случай.

                Коментар


                • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                  И много внимателно с тапите ако са още пластмасовите, даже направо си приготви нови. Не съм сигурен, но май ставаше обикновена водопроводна тапа 1/2 цола месингова.
                  Описаното обезвъздушаване е доста екстремно, по лесно е на студено да се надуе системата от двете тапи при отворена капачка на разширителния съд.
                  Тръбите на парното вървят над главата и често остава въздух в тях.
                  Не бързай ако искаш да стигнеш
                  __________________________________
                  Discovery II TD5 10P

                  Коментар


                  • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                    Хм - аз го правя по обратният начин - на отворена капачка (първо на радиатора, после на термостата) един надува в разширителният съд - щом започне да тече чисто (без балони) от радиатора (после от термостата) - завинтваш тапата.
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                      Това е лесно, но маркучите на парното са над нивото на тапите, в тях остава въздух и се разхожда из парното.

                      Коментар


                      • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                        Трите коли които сравнявам са дизеляци
                        1.Skoda rapid 1.6tdi 2014
                        2.VW Caddy 1.9SDI 1998
                        3.Disco 300tdi 1996

                        Вече 3 дни под ред правя упражението с обезвъздушаването и отвиването на тапите Тапите ги с смених с месингови след като едната си разказа играта и едвам я разкарах Довечера мисля да сменя термостата. Така или иначе го имам. После пак ще обезвъздушавам и отивам по баирите. Сега само съм провал следното. На равно отварям капачката при термостата слагам бутилка кока кола с прорязана пачка и пълна към 300мл антифриз и стискам маркучите на парното (така нивото на антифриза е по-високо от тези на парното) . Пред последният път излезе въздух и почна да духа с една идея по-добре. Довечера след като за пореден път експерементирам ще споделя какво се случва Дано постигна поне 44градуса на празен ход и зимата ще е идеална

                        П.П. Сега се сетих след като беше заграл посленият път отвоих казанчето и то изсъска, но вътре течността беше ледена. Постисках всички маркучи при работеща кола и леко се пречупи, но на какво може да се дължи? Сигурно трябва да я карам поне 2ч за да загрее вътре водата.


                        П.П.2 Като стана дума голям двигател, бензин и 12л система... Субаруто което кара баща ми е точно това. Система към 11л, 2.5 бензинка и до сега никога парното не е плъзгано да стига до най топлото от скалата и на повече от 2-ра степен.... Дано след 2-3 часа (когато ще се прибера да сменя термостата) подобря парното на джипката
                        Последно редактирано от bestbg; 31-10-14, 14:48.
                        LR Discovery 300Tdi 1996
                        Subaru Outback 2.5 1998
                        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                        Коментар


                        • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                          Това с ледената вода в казанчето ме насочва към тройника под него, който има склонност към запушване. В островните магазини го продават заедно с трите маркуча под номер PSH117840.
                          Не бързай ако искаш да стигнеш
                          __________________________________
                          Discovery II TD5 10P

                          Коментар


                          • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                            Нещо не съм доволен и ще се надявам на съвет. Смених термостата. На старият забелязах една гумичка че се е изметнала (на снимката се вижда), но друго ме притеснява. Като отворих тапата на корпуса с термостата вътре нямаше нищооо... течност в казана има.... Колегата михаил казва запушване. Като взех джипа преди година и половина беше с вода и от тогава е с антифриз и промита система. Може и да е запушено наистина. Смених термостата и почнах да наливам. Пое над 2 литра и като погледнах .. казана пълен до горе а корпуса с термостата празен? Направих едно къгче да загреее водата да видя дали ще са топли и на 2-та кръга маркучие... не са. Отворих тапата - пак няма вода. Ръгнах термометъра и... хоп 70 градуса на водата(вътре показва 2-ра чертичка, която я достига за 7-8мин) вътре в джипа 20..... Ето няколко снимки:



                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141031_171611.jpg
Прегледи:2
Размер:98.6 КБ
ID:5620448

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141031_171112.jpg
Прегледи:1
Размер:105.0 КБ
ID:5620449

                            Тук се вижда как няма нищооо.... почти празно. На другата ще видите как пък големият казан е пълен.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141031_171133.jpg
Прегледи:1
Размер:158.1 КБ
ID:5620450
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141031_171150.jpg
Прегледи:1
Размер:142.3 КБ
ID:5620451


                            Цвета е такъв, защото антифриза е от този "прекрасен" цвят

                            Джипа не губи антифриз.Като надуя с уста от разширителя и при термостата се пълни с антифриз, но както спра да надувам и пада нивото.... Много ми е интересно сега какво следва? Моля за съвет.
                            LR Discovery 300Tdi 1996
                            Subaru Outback 2.5 1998
                            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                            Коментар


                            • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                              Викторе, естествено, че корпуса на термостата ще е празен, а казана пълен. Коя е най високата точка в системата!? Напълни системата през тапата на корпуса на термостата, на завита капачка на казана и карай!

                              Коментар


                              • От: Проблеми с парно на Land Rover Discovery1 200 & 300 Tdi

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Викторе, естествено, че корпуса на термостата ще е празен, а казана пълен. Коя е най високата точка в системата!? Напълни системата през тапата на корпуса на термостата, на завита капачка на казана и карай!
                                Андро , преди време при Влади333 ми смениха водна помпа. Майстора направи следното. Налива през разширителния съд при отворени пробки на радиатора и термостата. Първо протече при радиатора и я затвори. После при почти пълно казанче наду с уста докато на пробката на термостата се появи антифриз и бързо я зави.
                                Проблеми с парното от тогава не съм имал .Скоро проверих нивото и долях около 200гр .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X