Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

    Ясно. Но доколкото разбрах, си използвал и някои части от старата. Не ти ли направи поне впечатление дали няма разлика в лагерите или поне на този откъм задния пиньон? Или не сте я разглобявали, за да ги видите? Извини ме за любопитството, но ми е интересно. Аз не съм приритал за раздатка де, но ми е интересно какво се предлага, в случай че се стигне до там. Първо ще сменя муфата.

    Коментар


    • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

      Приап, а ти сменял ли си виско?
      VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

      Коментар


      • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

        Не съм сменял виско, но съм на 90 % сигурен че е заминало.
        Нищо не съм ползвал от старата раздатка. Даже ако някой я иска я пазя!!!
        В момента съм само на предно за да не скапя и новата раздатка.
        [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

        Коментар


        • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

          А старата на какво дередже е? Ако се сменят само короната и пиньона няма ли да стане? По принцип ако не ти трябва и ти пречи може да я взема и да видя какво може да се ползва от нея.

          Коментар


          • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

            Някой от тестовете правил ли си на виското?
            VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

            Коментар


            • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

              Аз не съм пробвал тестове на виското защото съм на 90% че иска ново, но сега не ми се дават 800 лв. за ново.
              Старата раздатка я пращам на съфорумец и дано му свърши неква работа!!!
              [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

              Коментар


              • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                Колегата Писов ако не му трябва охлаждането от раздатката да пише.
                Има друг колега който търси охлаждане на раздатката.
                [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

                Коментар


                • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                  Колегата Писов имаше едни планове за виско, и това може да каже до къде е!
                  VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                  Коментар


                  • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                    Тъй като и аз свалих кардана, заради някакъв шум, искам да попитам дали е възможно шума да идва от висящите лагери? Гумите/на лагерите/ които ги държат, са сравнително здрави, но са се напукали и отлепили от металните "стойки". Иначе не съм правил тестовете, защото не знаех за тях. При завой не затягаше, но сега като се замисля, инерцията не е същата с кардан, /но на равен терен/ при спускане не ми е задържало чак дотолкова, че да спира.

                    Коментар


                    • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                      И аз си мислих, че е от висящите лагери, но като смених раздатката със същия кардан няма никакъв шум! Затягането не мога да разбера признак за какво е!
                      Лендровър кават, че е нормално, при мен инерция си има същата, но затяга с волан докрай - така и трябва. При теб, колега, не затяга, но няма инерция ?!?
                      Пробай някой по-достоверен тест за виско муфата!
                      VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                      Коментар


                      • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                        Не така колега "kekek",че започвам леко да се "стряскам". Ти смени раздатката или виско-муфата. Веднага след като свалих кардана и шумът изчезна.Пък и не е карана толкова много, след като започна леко да шуми.Може би около 150 км градско и около 50 извън. В момента шум няма.Колата при спускане по стръмно, не правеше впечатление за задържа или спира инерцията, но при почти равно трябваше да я засилиш за да се движи, като изключиш от скорост. Та се чудех дали инерцията /естествено при здрава виско-муфа/ при свален кардан или с кардан е една и съща, или е нормално - кардана да "убива" част от инерцията.Доста рових и не можах да открия, някой да се е произнесъл категорично. Честно казано се надявам ако е "заминала" виско-муфата, поне да не е направила поразии на раздатката.Иначе автомобила е на 80 хиляди мили, като има всички сервизни документи, но никъде не видях да е отразено че виското е сменяно, така че най-вероятно е оригиналното.

                        Коментар


                        • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                          Колега, при всички положения би следвало да си си направил извода, че е препоръчително да смениш виското, заедно с висящите лагери и каретата на кардана. После сглобяваш и ако пак има виене - продължаваш с раздатката. Дано имаш късмет и да не стигнеш чак до там.

                          Коментар


                          • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                            Аз смених раздатката. И със същия крадан и виско сега няма абсолютно никакъв шум. Нормално е да изчезне шума когато махнеш кардана, защото тогава не товариш раздатката. Прегледай лагерите на пиньона дали не са тръгнали. Обикновено оттам тръгва всичко. Би трябвало при положения, че задните се въртят малко по-бавно, да убива инерцията, но нали пък виско муфата е за това - да позволи рзлика във въртенето. Та явно не оказва особено влияние при изправно виско.
                            VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                            Коментар


                            • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                              Първоначално публикуван от kekek Преглед на мнение
                              но нали пък виско муфата е за това - да позволи разлика във въртенето
                              Само да поправя грешката (вероятно е случайна) - принципа на виското е точно да НЕ позволява разлика във въртенето. Тогава сработва. Затова и затяга на завой - защото неизбежно се явява разлика във въртенето между преден и заден мост. Виското е "отпуснато" когато няма никаква разлика във въртенето. В момента в който се появи, започва да "затяга". Първия вариант на т. нар. "раздатка" при Фрийлендър има фабрично заложена минимална разлика във въртенето между преден и заден мост (за по-добра устойчивост и т.н.), но се оказва, че това държи виското постоянно под леко напрежение и с течение на времето то се "опича", скапвайки след това всичко останало. Подобрената версия на раздатката е с подсилен лагер на пиньона (поправете ме ако греша) и коригирано съотношение между мостовете (незнам дали е само намалена разликата във въртенето или изцяло е премахната), което разтоварва виското. По пътя на логиката, подобрената раздатка не би трябвало да скапва виското и проблема би трябвало да е решен окончателно. Не съм сигурен обаче. Някой знае ли за Фрийлендър с опечено виско, произведен след 2001?

                              Коментар


                              • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                                С това да позволи разлика исках да кажа точно това - да компенсира минималната разлика в различните предавателни числа. Ако не позволяваше приплъзване на предните спрямо задните, представи си как става предните да се завъртат 11 8пъти, задните -117 ? /Мисля толкова бяха съотношенията/
                                VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X