До: Някой RANGE ROVER ли спомена
За много години на всички.
Относно смяната на О-пръстените на парното. Свалянето на двете тръби за смянаната им дори улеснява свалянето на моторчето за регулиране на температурата. Ще напиша аз какво точно свалих за да не свалям таблото. Почнах от страничните панели, барчето се държи се на 4 болта два отпред под пепелника и два отзад.
Като тези отзад се намират вътре в самата жабка на барчето като самото дъно на жабката се маха. Махнах и панела за управление на температурата, панела със бутоните за нивомата и другите покрай него. От дясната страна свалих цялата жабка за да имам видимост до тръбите.
Взех една доста дълга отверка кръстата (виждал сам и парно със 8-10 ключ) и с нея бръкнах от към страната на панела за регулиране на парното (това според мен е единственното място от кадето може да се бръкне), преди това естественно точиш антифриза за да няма наводнение
.
Сменяш уплътненията, залепваш болта който разви от парното със тиксо към отверката за да не го изгубиш докато го нагласяш, завиваш и си готов. Така ги свалих аз ако има по лесен начин нека колегите го напишят. Може и да съм свалил някои чарк в повече.
Ако пък въздуховода за парното се отреже може и да стане още по лесно.
Успех !!!
За много години на всички.
Относно смяната на О-пръстените на парното. Свалянето на двете тръби за смянаната им дори улеснява свалянето на моторчето за регулиране на температурата. Ще напиша аз какво точно свалих за да не свалям таблото. Почнах от страничните панели, барчето се държи се на 4 болта два отпред под пепелника и два отзад.
Като тези отзад се намират вътре в самата жабка на барчето като самото дъно на жабката се маха. Махнах и панела за управление на температурата, панела със бутоните за нивомата и другите покрай него. От дясната страна свалих цялата жабка за да имам видимост до тръбите.
Взех една доста дълга отверка кръстата (виждал сам и парно със 8-10 ключ) и с нея бръкнах от към страната на панела за регулиране на парното (това според мен е единственното място от кадето може да се бръкне), преди това естественно точиш антифриза за да няма наводнение

Сменяш уплътненията, залепваш болта който разви от парното със тиксо към отверката за да не го изгубиш докато го нагласяш, завиваш и си готов. Така ги свалих аз ако има по лесен начин нека колегите го напишят. Може и да съм свалил някои чарк в повече.

Ако пък въздуховода за парното се отреже може и да стане още по лесно.
Успех !!!
Коментар