Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

    С тракшъна трябва да се внимава, системата не е идиотоустойчива, феродо и диск могат да прегреят зверски. Все едно да даваш газ и да натискаш спирачките едновременно, и то дълго време. Затова и обикновено компютъра отнема от газта. От Ланд Ровър явно са решили да оставят водача да следи газта.

    Коментар


    • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

      Стига сте плашили хората,бре.Тракшън контрола на ЛР си е страхотна благинка,която в над 90% от случаите при средна трудност офроуд(разбирай без задължителна лебедка) върши страхотна работа,дори без централен блокаж.Това,че НЕ връща газта е прекрасно и съществено повишава възможностите.В добавка на това,след като има трик за изключване на ТС,който Сашо сподели(а аз не знаех),си става съвсем стандартна машина.Който иска да издевателства в дълбоки блата,продължително яко буксуване и други подобни,си има твърди блокажи...Няма абсолютно дуракоустойчива техника и е само във властта на задкормилното устройство какви глупости ще сътвори.
      Б.Р.Аз лично съм творил огромно количество качествени глупости...
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

        Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнение
        Обяснявам ти как действа:
        1. Ако двигателя работи и включиш межд, блокаж АВС и тракшън контрола продължават да работят.
        2, Ако при включен блокаж на межд. диференциал запалиш двигателя АВС и тракшън контрола се изключват.
        3. АБС и тракшън контрола се включват отново, като изключиш блокажа на межд. диференциал и изгашис и запалиш двигателя отново.
        При мен това не работи.Угасих двигателя(без да вадя ключа),включих блокажа,стартирах двигателя,блокажа си светна,но и тракшън контрола си мига,когато превърти колело.Дали защото блокажа е връзван от после или аз правя нещо не както трябва?!Някаква идея?
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

          Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
          При мен това не работи.Угасих двигателя(без да вадя ключа),включих блокажа,стартирах двигателя,блокажа си светна,но и тракшън контрола си мига,когато превърти колело.Дали защото блокажа е връзван от после или аз правя нещо не както трябва?!Някаква идея?
          Срязах и кабела на Slabs Ecu-то, който казва има ли включен блокаж за да изключи АБС и ТС, та сега има блокаж и същевременно АБС и ТС също си работят .

          Коментар


          • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
            При мен това не работи.Угасих двигателя(без да вадя ключа),включих блокажа,стартирах двигателя,блокажа си светна,но и тракшън контрола си мига,когато превърти колело.Дали защото блокажа е връзван от после или аз правя нещо не както трябва?!Някаква идея?
            Май не съм обяснил правилно - при включен блокаж (но задължително да ти е светнала лампата на блокажа) гасиш и после палиш отново двигателя (все едно рестартираш компютъра). Трябва да ти ти светнат лампите за тракшъна и АБС. АБЦ продължава да работи, но вече в много редуциран режим.
            Поздрави
            LZ1AID

            Коментар


            • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

              Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
              Срязах и кабела на Slabs Ecu-то, който казва има ли включен блокаж за да изключи АБС и ТС, та сега има блокаж и същевременно АБС и ТС също си работят .
              Аууу,добре че се обади,да ми спестиш още една борба!Я кажи къде е и може ли да се възстанови?Ако трябва ще ти звънкам.Ей това е предимството да си купиш кола от форума-може да разбереш къде,кога,какво.
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнение
                Май не съм обяснил правилно - при включен блокаж (но задължително да ти е светнала лампата на блокажа) гасиш и после палиш отново двигателя (все едно рестартираш компютъра). Трябва да ти ти светнат лампите за тракшъна и АБС. АБЦ продължава да работи, но вече в много редуциран режим.
                Поздрави
                Това е друго,ама ще пробвам,като намеря този кабел дето го е срязал Пламен.
                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                Коментар


                • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                  На пасажерското място отпред , в дясно долу се вади панела . Кабела ако не се лъжа беше син на цвят , само той е отрязан и изолиран . Но не виждам смисъл да го въстановиш , така е правилно да работи всичко както трябва .

                  Коментар


                  • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                    Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
                    На пасажерското място отпред , в дясно долу се вади панела . Кабела ако не се лъжа беше син на цвят , само той е отрязан и изолиран . Но не виждам смисъл да го въстановиш , така е правилно да работи всичко както трябва .
                    Благодаря!Ще го търся.
                    Това как трябва си е строго индивидуално разбиране на всеки.Аз искам да мога,в случай на нужда да имам пълен контрол над това,което се случва.За това още ми е малко криво с автомата примерно но само в малко на брой ситуации,когато ми се иска да е ръчка.Така и с тракшъна-в над 90% от случаите и двете автоматики вършат перфектна работа и е удоволствие да ги имаш.Вчера обаче,щях да се чувствам по-комфортно с ръчка и без тракшън,т.к. се оказах на мостове в над 50см коловоз в гората,сам с 2 деца.Добре че имаше мноого дървета и лебедката сработи....ама всичко това е за съвсем друга тема...
                    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                    Коментар


                    • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                      Разгледай картинките най-долу в тази статия - http://www.discovery2.co.uk/diff_lock.html. Аз лично си сложих бутон с две положения, с който да мога да симулирам и двете състояния. Но досега не ми се е налагало, карам го само в режим "прекъснат кабел".

                      Коментар


                      • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                        Във стъпка 20 на тази статия казват че кабела не е нужно да се срязва на фейслифт моделите ( след 2003-та !? ).
                        Някой по запознат или със подробна информация може ли да коментира ?
                        Use since:
                        OpenBSD 3.x
                        FreeBSD 4.x
                        Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

                        Коментар


                        • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                          На отделни бройки ЛР Диско-2, 2003-04, има фабрично изведено управление на ръчния блокаж на РК, както и работещ ТС. При допълнително монтирано управление не виждам причина за рязане на ТС-кабела. Такива управления са монтирани и на коли от 1998-2000 и ТС работи нормално. Не знам дали е необходимо да се "каже" на компа, че вече има такова управление, но се надявам, че Дамян ще ни го обясни най-точно.
                          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                          Коментар


                          • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                            На не-фейслифтовите модели (независимо дали имат фабричноизведен блокаж на лоста или не), SLABS (Self-leveling & ABS) компютърът (ECU) е настроен по начина, описан на предната страница - т.е., когато включиш блокаж, TC работи, но докато рестартираш. Когато рестартираш колата с включен блокаж, TC се деактивира. На фейслифтовите модели това е променено - там винаги TC си работи, независимо дали блокажът е включен или не, и независимо колко пъти рестартираш. Съответно, за да накараш не-фейслифтово Д2 да работи по начина като фейслифтов (т.е. TC винаги да е активиран), се реже описаният в статията на Urban Panzer (discovery2.co.uk) кабел. Или се реже и му се слага бутон, както лично аз направих - при все че никога не съм го превключвал...

                            И, за отговор на въпроса "трябва ли нещо да правя на 2003+ Д2" - не, освен ако по някаква неведома причина не притежаваш бройка, която е с фейслифтовата маска, но е със старото ECU. Но се проверява елементарно - отиваш накъде на настилка с лошо сцепление, гасиш колата, включваш блокажа, палиш и даваш мръсна газ. Ако TC се включи, всичко е наред и няма нужда да правиш нищо повече.

                            Коментар


                            • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                              На отделни бройки ЛР Диско-2, 2003-04, има фабрично изведено управление на ръчния блокаж на РК, както и работещ ТС. При допълнително монтирано управление не виждам причина за рязане на ТС-кабела. Такива управления са монтирани и на коли от 1998-2000 и ТС работи нормално. Не знам дали е необходимо да се "каже" на компа, че вече има такова управление, но се надявам, че Дамян ще ни го обясни най-точно.
                              Кабела се реже точно за да работят АБС и ТК , инначе че имаш светещи лампи и неработещи
                              системи.

                              Коментар


                              • От: Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

                                Тука е разпространено мнението, че Диско-2, Тд5, 2001-02 г. няма монтиран механичен блокаж на РК. Вчера с учудване установих, че на поредното ми Д2, 2001 г., има извод и контакти за блокаж на РК! Почвам да мисля, че при Д2 всяка кола има лично асамблиране!
                                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X