Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V8 в Дефендър 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: V8 в Дефендър 90

    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
    Мерси, забрави да кажеш че и на бързите се справя добре
    Браво май бая си е играл някой .браво късмет през новата година.

    Коментар


    • #47
      От: V8 в Дефендър 90

      Тези спирачни апарати не са ли малко мънинки за тези дискове?Като гледам снимките ми се струва,че ще режете още калниците.

      Коментар


      • #48
        От: V8 в Дефендър 90

        ---
        Да, само от 3.54 на 5,38, като от 33 на 37" има още по голяма сила, максималната скорост е малко по-малка.
        ---
        Да доста си поиграхме и има още но поне се търкаля!
        ---
        И според мен е така, а калниците тепърва ще се къцат.



        Ще се мисли догодина. Весело посрещане на -13та колеги!
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #49
          От: V8 в Дефендър 90

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          ---
          Да, само от 3.54 на 5,38, като от 33 на 37" има още по голяма сила, максималната скорост е малко по-малка.
          ---
          Да доста си поиграхме и има още но поне се търкаля!
          ---
          И според мен е така, а калниците тепърва ще се къцат.



          Ще се мисли догодина. Весело посрещане на -13та колеги!
          За сега нищо няма да се реже. Сам ще си направи място за гумите. В момента се чака да навали още 50см сняг и кораба да заплува в свои води
          Весело посрещане ..... и Наздраве !!!

          Коментар


          • #50
            От: V8 в Дефендър 90

            На мен пък ми е интересно къде е бушона.
            Браво за труда!
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-01-13, 01:41.
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #51
              От: V8 в Дефендър 90

              Гъбките са бушона.За много години на всички

              Коментар


              • #52
                От: V8 в Дефендър 90

                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                на мен пък ми е интересно къде е бушона......
                Браво за труда!
                Копирано -
                Разликата е 7см. и леко във фрмата на прасето, което си е + в полза на редукторният според мен. Това с короната при наличието на бушон, в случая гъбката, е по-малко вероятно отколкото при гражданският. Като скъсах гъбка си поръчах в Карбон 2 бр. и в рамките на деня ги получих и монтирах едната за има-няма 20-тина минути. Втората гъбка се търкаля в джипа 3 години, демек не съм късал друга.
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #53
                  От: V8 в Дефендър 90

                  ЧНГ!
                  Има още малко снимки, незнам къде ще е бушона и аз предполагам там или касетата. При доста по агресивна машина тези мостове накрая се държаха прилично, можеби точно заради "усилените гъби",


                  е не колкото тази
                  но дано издържат известно време, макар че хлабината в шлиците от към редуктора ме притиснява. Ще пусна и видео.


                  Ако съм пропуснал да напиша не са сложени с цел джипа да ходи на съсъезания, но няма да е зле да го видим някога някъде

                  -->>
                  И почна да се движи сам леко по леко...



                  И веднага да се пробва с по меки гуми, но тия пущини много въздух събирали









                  Почна да отърква и дисковете, но точно десния задържаше повече от другите - той пръв се поизтърка, а предния десен най турдно се напасна, после и протече от цилиндърчето.














                  Някаква уж хубава течност като за начало


                  Екстрите-
















                  Траяладжиите Самурая е с джанти -40, +10 на Ровера и пак е по широк














                  -->>
                  Последно редактирано от Nik; 01-01-13, 21:19.
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #54
                    От: V8 в Дефендър 90

                    Браво Ники,ти си направо ''ЗАВОД''

                    Коментар


                    • #55
                      От: V8 в Дефендър 90

                      Браво за положения труд на живо нещата изглеждат още по добре.Отново едно голямо евала понеже това което правиш и начин по който го правиш е уникално.Продължаваш да твориш учителю гоше
                      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                      Коментар


                      • #56
                        От: V8 в Дефендър 90

                        Браво и от мен- прекрасен е!
                        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                        0878 23 58 34- Радо

                        Коментар


                        • #57
                          От: V8 в Дефендър 90

                          Страхотна машина си асемблирал Ники!Дефендъра е пораснал колкото твоята Уаз-ка,но пък и як двигател си има.
                          Поздрави за труда и ентусиазма.
                          ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                          Коментар


                          • #58
                            От: V8 в Дефендър 90

                            Евала колега и двигатела е сериозен.

                            Съобщение от модератор:
                            Моля, напишете си в профила от къде сте.
                            ...ЦЪК
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-01-13, 12:23.

                            Коментар


                            • #59
                              От: V8 в Дефендър 90

                              Голям ентусиазъм,Поздрави!На какъв бюджет стъпи проекта,че съм залитнал отдавна натам...в сънищата си?
                              Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                              Disco 1 бекъп
                              Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                              Коментар


                              • #60
                                От: V8 в Дефендър 90

                                Мерси,
                                Като тръгнеш да се занимаваш сам ще видиш колко средства се влагат. Според резултата, аз немога да кажа конкретно и точно.


                                Едно питане към собствениците на V8, oт извесно време се появи едно странно явление.
                                При палене сутрин /студен първи старт/като запали от четвърт /без да върти много на стартер имам предвид/, няколко секунди не качва масло, лампата угасва след да речем 3-4секунди, повдигачите спрират да чукат на 2рата примерно. С следващото палене гасне веднага. При вас как ситуацията. Дали е нещо от маслото, филтера или помпата?
                                Случайни хора УАЗ не карат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X