Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V8 в Дефендър 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: V8 в Дефендър 90

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Лично мнение, но с претенции за компетентност: касети , полуоси, хъбове и карета от верните и който счупи моста да се обади.
    Отделно, че верните части са с 5 години гаранция. Носи и 35".
    Има ли блокажи за диференциал Salisbury (3.54/1), или разправията не си заслужава? Виждал съм да продават в Англия преден мост с диф Salisbury, но на доста висока цена- мисля, че беше от военен LR Forward Control.
    За дифовете Rover самите англичани казват, че са проектирани и изработени в петък.
    За диф ENV (4.7/1) не питам, защото е прекалено голяма екзотика, почти не се намират резервни части и за него май никога не са се произвеждали серийно блокажи.
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #17
      От: V8 в Дефендър 90

      Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
      Има ли блокажи за диференциал Salisbury (3.54/1), или разправията не си заслужава?
      Има и ми беше в ръцете.ARB. Кораво жувотно. Тежи повече от малкия диф, комплект с корпуса.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        От: V8 в Дефендър 90

        Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
        Има ли блокажи за диференциал Salisbury (3.54/1), или разправията не си заслужава? Виждал съм да продават в Англия преден мост с диф Salisbury, но на доста висока цена- мисля, че беше от военен LR Forward Control.
        За дифовете Rover самите англичани казват, че са проектирани и изработени в петък.
        За диф ENV (4.7/1) не питам, защото е прекалено голяма екзотика, почти не се намират резервни части и за него май никога не са се произвеждали серийно блокажи.
        Салсбъри не се чупи.Нямя нужда от ъпдейт.
        На ровър мостовете слагаме АРБ заради здравата четирисателитна касета. Блокажа е бонус.Иначе Ровъра си е проходим достатъчно и без блокаж.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #19
          От: V8 в Дефендър 90

          Разбирам- със здравата касета на ARB "лекувате" недостатъците на диферинциала Rover.
          Някой ми подсказа, че има блокировки за Salisbury. Съгласен съм с теб, че този диф е много здрав- дори в Африка трудно ги чупят, а там са истински таланти.
          Последно редактирано от Tramp; 26-04-12, 22:37.
          There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
          No wahalla.

          Коментар


          • #20
            От: V8 в Дефендър 90

            Разбира се , че има АРБ блокаж за салсбъри, просто там си е глезотия.
            Аз досега не съм чул за счупен диференциал салсбъри. Този диф е екстра при дифендър 110 и се доплаща...
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #21
              От: V8 в Дефендър 90

              Абонамент .
              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

              Коментар


              • #22
                От: V8 в Дефендър 90

                Да, вече се доплаща за заден мост Salisbury. Гейове.
                От годините на LR Series II 109 до Defender 110 (мисля до 2007) си беше стандартна комплектация. Доплащаше се за преден мост с диф Salisbury. Него си го поръчваха военните и разни други за бронирани машини, ама на тях им е лесно- нали харчат чужди пари.
                Nik, някой Land Rover ли ще почвате?
                There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                No wahalla.

                Коментар


                • #23
                  От: V8 в Дефендър 90

                  Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                  +1
                  И аз минах по този път.
                  Сложих същите вентилаторчета(бързи,бавни,единия,двата).
                  Няма и месец и си върнах виско-перката. Въпреки, че шуми доста.
                  За момента няма проблеми, перките са 3 - 2отпред от климатика, отзад голяма с бързи и бавни, за сега е включвал само задната, предните са на по големи градуси... Лятото наистина може и да не му стигнат, времето ще покаже.

                  П.С. Макар че аз съм имал повече проблеми в дълбок сняг с охлаждането от колкото в жегите...
                  Последно редактирано от Nik; 27-04-12, 14:05.
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #24
                    Re: V8 в Дефендър 90

                    Колко коня е тоя мотор, Ники. Мен единствено ме е яд, че не го правя моя с ръчка, ма и това време ще дойде. Иначе успех, супер е станал с тоя мотор.
                    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                    http://www.facebook.com/JeepBG
                    LZ1GGC

                    Коментар


                    • #25
                      От: Re: V8 в Дефендър 90

                      Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                      Колко коня е тоя мотор, Ники. Мен единствено ме е яд, че не го правя моя с ръчка, ма и това време ще дойде. Иначе успех, супер е станал с тоя мотор.
                      182 мисля,по-спомен.Относно ръчката,мнения различни.

                      Коментар


                      • #26
                        От: V8 в Дефендър 90

                        Да, 182кс/4750об, въртящия момент е 312нм/3100об, тежък е колкото чугунения 4цилиндров и можеби /не съм ги мерил/ по лек от ТД5 и другите дизели.Някой ако знае да каже как седят нещата в килограми с тези агрегати?

                        За любителски хард забавления се оказва доста добро/евтино/ решение.
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #27
                          От: V8 в Дефендър 90

                          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                          Да, 182кс/4750об, въртящия момент е 312нм/3100об, тежък е колкото чугунения 4цилиндров и можеби /не съм ги мерил/ по лек от ТД5 и другите дизели.Някой ако знае да каже как седят нещата в килограми с тези агрегати?
                          Относно килограмите
                          ВМ-а 240 кг.
                          8-ка 180 кг.
                          Пак по спомен.Мисля,че е доста добро решение за нашите джипки,без много преправяния.Иначе винаги има по-мощни мотори от други марки,но там заигравката е в пъти повече.

                          Коментар


                          • #28
                            От: V8 в Дефендър 90

                            Ами за скоростити/раздатка имаш ли информация ориентировъчни килограми?

                            Ето малко видео














                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #29
                              От: V8 в Дефендър 90

                              И така, остана време да напиша и да кача малко снимки от поредните преработки по джипчето.

                              След малко под година каране стана ясно че досегашната концепция си има много плюсове но и някои минуси.
                              Като за стандартно окачване, мостове и кутии се държат повече от добре/ не говоря за състезателен, или супер хардаджийски характер/.
                              Най големия минус който имаше според собственика и за обстановката която се ползва джипа беше клиренса, 33" гуми към 22см до прасето... Тесни мостове, недозавиващ с фланците и т.н.
                              Решението според тези изиквания не бе голямо:
                              Ровер- всичко да се слага усилено- по добре е - но почти нямаше проблем и в стандартния варянт, и параметрите остават;
                              Нисан ГР- същия клиренс, заден блокаж;
                              Нисан У61- същия клиренс, заден блокаж - по широки от ГР;
                              Тойота - общо взето нещата са пак такива...;
                              Г- не много по голям /също тесни/, 2бр блокажи
                              Унимог - ......

                              и идеята се роди - "редукторни", "какви" - "РУСКИ"

                              Спазариха се бившите мостове на г-н Колев, и се почна съчинение по картинка, която нямаше...


                              Ето малко снимки на това което стана:
















                              И за да стане ясен мащаба, малко снимки за сравнение





                              До стандартния си колега...









                              Ще има и продължение -->
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #30
                                От: V8 в Дефендър 90

                                Браво, Ники! Проекта е придобил страшен вид!
                                Очакваме продължение със снимки и видео тестове.
                                Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                                Mercedes w212 E350 4matic
                                Ducati Monster 600
                                O888795575

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X