Пускам темата с цел да се изкажат повече мнения от по запознатите за тази концепция; плюсове, минуси, какво е хубаов и какво трябва да се пработи и т.н. какво ще последва като проблеми.... Подкарахме го Февруари и до сега видя доста зор от към каране но само уикендите...без сериозни дефекти...
Джипчето е 96набор, беше с доста поизмъчен 2000, 16в бензинов двигател, 33" гуми, фланци, задни дискови спирачки, подръчен лифт 5-6см,12000лб Вромосче, собственоръчно направена клетка над 100кг, без Х зад седалките...
Идеята беше да стане по траялен стил, да се сложи по силен двигател, който да е пълната противоположност от към въртящ момент на този, но в същото време да се запази пъргавината, стандартността и надежността на целия джип, алтернативните горива също сме им привърженици със собственика...нафта не...
Изкочи един Дискавъров 3.9 от колега от форума и го довлякохме, скорости намерихме на доста висока цена, почна се едно по едно от новата година....
Пускам снимки как вървеше последователността на работата






Тук небеше отваряно от Емине-Ком


+












До тука беше лесното



Ето го и новия лъскач









След малко продължене ...>
Джипчето е 96набор, беше с доста поизмъчен 2000, 16в бензинов двигател, 33" гуми, фланци, задни дискови спирачки, подръчен лифт 5-6см,12000лб Вромосче, собственоръчно направена клетка над 100кг, без Х зад седалките...
Идеята беше да стане по траялен стил, да се сложи по силен двигател, който да е пълната противоположност от към въртящ момент на този, но в същото време да се запази пъргавината, стандартността и надежността на целия джип, алтернативните горива също сме им привърженици със собственика...нафта не...
Изкочи един Дискавъров 3.9 от колега от форума и го довлякохме, скорости намерихме на доста висока цена, почна се едно по едно от новата година....
Пускам снимки как вървеше последователността на работата

Тук небеше отваряно от Емине-Ком
До тука беше лесното

Ето го и новия лъскач
След малко продължене ...>
Коментар