Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V8 в Дефендър 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: V8 в Дефендър 90

    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
    Мерси,
    Като тръгнеш да се занимаваш сам ще видиш колко средства се влагат. Според резултата, аз немога да кажа конкретно и точно.


    Едно питане към собствениците на V8, oт извесно време се появи едно странно явление.
    При палене сутрин /студен първи старт/като запали от четвърт /без да върти много на стартер имам предвид/, няколко секунди не качва масло, лампата угасва
    след да речем 3-4секунди, повдигачите спрират да чукат на 2рата примерно. С следващото палене гасне веднага. При вас как ситуацията. Дали е нещо от маслото, филтера или помпата?
    Долу където се хваща филтъра има едно клапънче с пружинка(прилича на малък пишльок).Проверете го,защото много често задира и може да задере в затворено положение!
    Най вероятно при вас е в полуотворено и когато стои по дълго двигателя маслото се стича и му трябва време да качи.

    Коментар


    • #62
      От: V8 в Дефендър 90

      Бавно качва масло, от много неща може да е. Най-тъпото е филтъра. Помня че беше от значение какъв е филтъра, заради обратната клапичка вътре. Ако сте с филтрон.. може и от него да е. И моя навремето от филтрон светеше. Другото е фалшиво масло или неподходящо. При мен се оказа фалшиво и след като се нагрееше ставаше като вода. С какво сте? И най- лошото е големи хлабини в лагерите на разпределителния вал и от там големи загуби на налягане. Най-добре му закачете манометър. Този мотор като цяло е с ниско налягане. По памет на тихи обороти е около 0.65-0,85 бар.
      Поздрави
      Land Rover Defender 110SW 300tdi

      Коментар


      • #63
        От: V8 в Дефендър 90

        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
        Мерси,
        Като тръгнеш да се занимаваш сам ще видиш колко средства се влагат. Според резултата, аз немога да кажа конкретно и точно.


        Едно питане към собствениците на V8, oт извесно време се появи едно странно явление.
        При палене сутрин /студен първи старт/като запали от четвърт /без да върти много на стартер имам предвид/, няколко секунди не качва масло, лампата угасва след да речем 3-4секунди, повдигачите спрират да чукат на 2рата примерно. С следващото палене гасне веднага. При вас как ситуацията. Дали е нещо от маслото, филтера или помпата?
        Много трябва да внимавате със свещите дали са правилните. Нека адаша да проверява за бензин в маслото. Имах и аз този проблем и резултата беше смяна на основни и биелни лагери. Заради грешни свещи. А ако кара и на газ трябва малко по-други от оригиналните. С правилните свещи и нови лагери проблема се оправя. Иначе вала е много здрав, а двигатела поема много на прегряване.
        sigpic

        Коментар


        • #64
          От: V8 в Дефендър 90

          Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
          Бавно качва масло, от много неща може да е. Най-тъпото е филтъра. Помня че беше от значение какъв е филтъра, заради обратната клапичка вътре. Ако сте с филтрон.. може и от него да е. И моя навремето от филтрон светеше. Другото е фалшиво масло или неподходящо. При мен се оказа фалшиво и след като се нагрееше ставаше като вода. С какво сте? И най- лошото е големи хлабини в лагерите на разпределителния вал и от там големи загуби на налягане. Най-добре му закачете манометър. Този мотор като цяло е с ниско налягане. По памет на тихи обороти е около 0.65-0,85 бар.
          Поздрави
          Сега се сетих, че един приятел имаше същия проблем с маслото и филтъра. Проблема беше, че двигателя беше задръстен от мръсотия и филтъра се задръстваше след по-малко от час работа, но при него пък лампата почваше постоянно да свети.
          Ако проблема пък е в лагерите при тихи обороти лампата пак ще свети и ще гасне при подаване на газ, както беше станало при мен.
          sigpic

          Коментар


          • #65
            От: V8 в Дефендър 90

            При мен имаше подобен проблем.Оказа се разхлабена тръбичката с цедката в картера.
            Jeep Grand Cherokee limited LX ZJ 5.9; SUBARU VIVIO 0.66 MPI
            Land Rover Discovery II V8
            0898 пет 989 пет 9

            Коментар


            • #66
              От: V8 в Дефендър 90

              Здравейте,
              За сега тези проблеми са отстранени, след смяна на масло и филтера всичко си дойде нормално, филтера е Бритпарт, ако има значение.

              Джипката от извесно време пак е при мен и като я карам се усеща нещо странно в задницата, някакъв проблем с окачването.
              При дупки, особено когато и двете колела падат подскача много, все едно е ресорен.
              Някой някаква идея да има, дали нещо не сме сгрешили при преправянето. Мерехме всичко да си е като при стария мост но нещо е станало и неможе да го хванеме от къде е.
              Стоковите амортесьори имат 19см ход, това и при другите ровери ли е така?

              ПС: Аз още от преди имах подозрения че на амортесьорите им свършва хода при такова разпъване, но сега май не са само подозрения а заподозрян виновник.
              Последно редактирано от Nik; 06-11-13, 19:46. Причина: пс
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #67
                От: V8 в Дефендър 90

                Едно голямо БРАВО от мен за това, което сте направили.
                Range Rover P38 2.5DT
                Audi A4 1.8T quattro
                [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                Коментар


                • #68
                  От: V8 в Дефендър 90

                  От доста време не сме обновявали темата. Ще гледам тези дни да пусна по някоя снимка на правените интервениции през това време до сега.
                  Джипа вече е с късия таван, преден блокаж и еършоци отпред с 4(5)-линк.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-22816c9a50b5b90e211dadd697064308094ec1cf7ac3e123f584a9ccc64368f8-V.jpg
Прегледи:1
Размер:257.0 КБ
ID:5629426
                  Последно редактирано от Nik; 16-12-14, 21:04. Причина: Не съм сигурен дали се вижда снимката
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #69
                    От: V8 в Дефендър 90

                    Снимай го този 5-линк да видим как е реализиран.

                    Коментар


                    • #70
                      От: V8 в Дефендър 90

                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      За сега тези проблеми са отстранени, след смяна на масло и филтера всичко си дойде нормално, филтера е Бритпарт, ако има значение.

                      Джипката от извесно време пак е при мен и като я карам се усеща нещо странно в задницата, някакъв проблем с окачването.
                      При дупки, особено когато и двете колела падат подскача много, все едно е ресорен.
                      Някой някаква идея да има, дали нещо не сме сгрешили при преправянето. Мерехме всичко да си е като при стария мост но нещо е станало и неможе да го хванеме от къде е.
                      Стоковите амортесьори имат 19см ход, това и при другите ровери ли е така?

                      ПС: Аз още от преди имах подозрения че на амортесьорите им свършва хода при такова разпъване, но сега май не са само подозрения а заподозрян виновник.
                      А какво стана с тази задница. Оправихте ли го и каква беше причината.

                      Коментар


                      • #71
                        От: V8 в Дефендър 90

                        Задницата стана още по лека след махане на вратата и тавана, но така си остана... На амортесьорите не им стига хода.
                        Догодина обмисляме да се слага клетка, а също лебедка отзад и интервенции по шасито и окачването тогава ще се правят.
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #72
                          От: V8 в Дефендър 90

                          Пускам снимките по хронология, джипа в това му състояние беше каран около година и не даде никакви особени проблеми. Освен с почти стандартно оставената задница.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:230320131346.jpg
Прегледи:1
Размер:178.9 КБ
ID:5631825

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:230320131349.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5631826

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08260.JPG
Прегледи:1
Размер:252.5 КБ
ID:5631827

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08264.JPG
Прегледи:1
Размер:294.2 КБ
ID:5631828

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08292.JPG
Прегледи:1
Размер:294.5 КБ
ID:5631829

                          Това е една от последните снимки в този му вид... преди да дойдат презокеанските части
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08701 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:552.8 КБ
ID:5631830

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08769.JPG
Прегледи:1
Размер:265.5 КБ
ID:5631831

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08771.JPG
Прегледи:1
Размер:255.8 КБ
ID:5631832

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08781.JPG
Прегледи:1
Размер:238.2 КБ
ID:5631833

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08774.JPG
Прегледи:1
Размер:250.5 КБ
ID:5631834

                          След малко драсканици и мерене на око:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09269 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:295.8 КБ
ID:5631835

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09270 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:481.5 КБ
ID:5631836

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09271 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:522.9 КБ
ID:5631837

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09277 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:493.5 КБ
ID:5631838

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09279 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:416.2 КБ
ID:5631839

                          И къстъм щанга, с БМВ втулки, че джоинтовете дойдоха малко бройки
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09285 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:402.1 КБ
ID:5631840

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09287 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:293.7 КБ
ID:5631841
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #73
                            От: V8 в Дефендър 90

                            За пореден път всичките заварки и неща по моста бяха премахнати до голи ръкави основите за пружините и пушките също се разделиха от шасито

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09280 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:400.8 КБ
ID:5631869

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09298 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:415.1 КБ
ID:5631870

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09296 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:448.6 КБ
ID:5631871

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09303 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:389.6 КБ
ID:5631872

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09307 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:475.1 КБ
ID:5631873

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09314 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:419.9 КБ
ID:5631874

                            Има само няколко милиметра преди да ударят в затворения капак, идеята беше кулите да са регулируеми също за да може да се наглася и от там но така си и останаха после не сме ги пипали.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09326 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:479.2 КБ
ID:5631875

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09337 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:446.4 КБ
ID:5631876

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09341 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:103.1 КБ
ID:5631877

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09357 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:247.4 КБ
ID:5631878

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09364 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:86.6 КБ
ID:5631879

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09382 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:439.8 КБ
ID:5631880

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09372 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:405.2 КБ
ID:5631881

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09399 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:419.4 КБ
ID:5631882

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09395 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:505.3 КБ
ID:5631883

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09408 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:404.6 КБ
ID:5631884

                            Гумите и кардана не позволяват използването на пълния ход на окачването за това малко го ограничихме в последствие.
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #74
                              От: V8 в Дефендър 90

                              Ето и следващите:

                              Ударни тампони, имаше замисъл с резба за да се регулират и те но след кълчотенето с криковете после ги оставихме в едно положение, но с идея по нататък да се заменят с истински "бъмп стопове"
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09431 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:516.2 КБ
ID:5631922

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09447 (768x1024).jpg
Прегледи:1
Размер:95.6 КБ
ID:5631923

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09449 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:378.5 КБ
ID:5631924

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09454 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:340.1 КБ
ID:5631925

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09462 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:397.3 КБ
ID:5631926

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09459 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:528.5 КБ
ID:5631931

                              Всичко беше свалено на ново заварено и преправено където е нужно
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09489.JPG
Прегледи:1
Размер:321.7 КБ
ID:5631936

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09492.JPG
Прегледи:1
Размер:355.1 КБ
ID:5631937

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09495.JPG
Прегледи:1
Размер:345.7 КБ
ID:5631939

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09503.JPG
Прегледи:1
Размер:377.4 КБ
ID:5631940

                              Тук моста беше разглобена да се вземат едни размери за предния блокаж...
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09507 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:500.2 КБ
ID:5631941

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09546 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:383.8 КБ
ID:5631942

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09553 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:439.6 КБ
ID:5631943

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09561 (768x1024).jpg
Прегледи:1
Размер:91.0 КБ
ID:5631944

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09563 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:349.1 КБ
ID:5631945

                              Също и един много важен детайл за повишаване на проходимостта
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09635 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:513.6 КБ
ID:5631946
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #75
                                От: V8 в Дефендър 90

                                Въпроси.
                                1 Нямаше ли начин да е с А рамо като отзад вместо панхард? Вероятно ще влязат в конфликт с картера, но не се разбира от снимките.
                                2 Нямаше ли начин долните носачи да не висят под рамата?
                                3 Що не орежете калниците, вместо да ограничавате окачването?
                                4 Ква е тая дивотия за повишаване на проходимоста? Нещо се гъбаркаш май?

                                И един съвет, ако може. Тия противоударните тампони са много желязо с малко гума. Разкарай ги и сложи нещо с много гума и малко джилязо.

                                Готин проект.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X