Обява

Свий
Няма добавени обяви.

200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помагайте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    По скоро, на колко да изключва. Че иначе дупката е още на 2800. Изключва по-късно. Не знам кво му е, ама с нов сегмент вероятно ще кара. Друг е въпроса дали Младен ще рискува. Що ли не ми се вярва, като го познавам достатъчно?
    Питах в Падок.Комплект биелни лагери за целия двигател е под 60лв(от скъпите-genuine-демек оригинал).Комплект основни-също толкова.Комплект сегменти 150лв.Ей за т'ва си взех Ланд Ровър,ама вече съм пристрастен.Таргата позна и решението е "пълна промяна"-всичко от до.
    За съжаление турбото не е производство на любимата марка,а на GARRETT-и там няма от къде да намеря такива цени.Дайте сега да намерим нетечащо турбо от някъде Garrett T25?
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • #47
      От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

      http://www.ebay.co.uk/itm/Fully-Reco...0#ht_500wt_949
      Three witches watch three Swatch watches.
      Which witch watch which Swatch watch?

      Коментар


      • #48
        От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

        Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
        Благодаря!За нещо такова говорех.Моето със сигурност няма водно охлаждане,макар,че е същото.Ще проуча как стои този въпрос с охлаждането
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • #49
          От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

          Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
          Моето със сигурност няма водно охлаждане.
          Със съвсем несъмнена и сигурна сигурност ли?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

            Първоначално публикуван от Бате Мите Преглед на мнение
            http://offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=34716 Дано да съм помогнал.
            Колега,благодаря че ми показа темата си,но т.к. не си дописал как точно е протекъл ремонта,имам няколко въпроса:
            1.Всички сегменти ли сменя?
            2.Стърга/хонингова ли цилиндрите(виждам,че си искал да слагаш стандартни сегменти,което означава,че е нямало износване на цилиндрите)
            3.Сменя ли основни и биелни лагери?
            4.Маслените сегменти имаха ли нагар?
            5.Разбра ли в крайна сметка какво е предизвикало счупването на пружините?
            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

            Коментар


            • #51
              От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Със съвсем несъмнена и сигурна сигурност ли?
              Ей тъй кат ме попитат и съм готов да се стъписам.В гаража дето си правим джипките са 3 Нисана(единия е модел стръвник,дето се обърна на събора) и аз.На стръвника турбото е с охлаждане и мислим да го вземем от него,но аз се отказах,щото погледнах,погледнах моето и не видях щуцерчето за вода,ама утре това ще е първото дето ще проверя.А и Доктора,дето майстори каза:че ко кът няма-шъ му напрайм-и не се загледах по-детайлно.Утре ще видим съвсем съвсем сигурно
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • #52
                От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                Ей тъй кат ме попитат и съм готов да се стъписам.В гаража дето си правим джипките са 3 Нисана(единия е модел стръвник,дето се обърна на събора) и аз.На стръвника турбото е с охлаждане и мислим да го вземем от него,но аз се отказах,щото погледнах,погледнах моето и не видях щуцерчето за вода,ама утре това ще е първото дето ще проверя.А и Доктора,дето майстори каза:че ко кът няма-шъ му напрайм-и не се загледах по-детайлно.Утре ще видим съвсем съвсем сигурно
                То не че е невъзможно да няма, ама е факт че и аз си мислех че мойто няма някога си, а се оказа че има. TB25 е. Просто тръбичките се виждаха трудно, а още по-трудно беше да се прецени кое е масло и кое - вода. В крайна сметка се оказа че си има и масло, и вода, ама видях щуцерите чак като видях къде са в сервизното ръководство.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  То не че е невъзможно да няма, ама е факт че и аз си мислех че мойто няма някога си, а се оказа че има. TB25 е. Просто тръбичките се виждаха трудно, а още по-трудно беше да се прецени кое е масло и кое - вода. В крайна сметка се оказа че си има и масло, и вода, ама видях щуцерите чак като видях къде са в сервизното ръководство.
                  Моето обаче е свалено и всичко се вижда идеално-няма водно охлаждане-гаранция.Има само вход и изход на маслото.Няма щуцери за вода.На нисана има 4 щуцера-2 за вода 2 за масло.Обаче не е никаквъв проблем да се сложи турбо с охлаждане и да се подведе от охладителната система.Може би тогава и турбото ще работи по-добре,а и ще е с по-дълъг ресурс?
                  2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                  Коментар


                  • #54
                    От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                    Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                    ...
                    Дано Адро 160 може да каже нещо по въпроса...
                    От компа не се наемам да кажа каква е причината / причините.
                    Съжалявам и успех с ремонта.

                    Коментар


                    • #55
                      От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                      Причината според нас е маслото,което намерихме в интеркулера.Турбото го бях настроил на 0.9 бара.Така карах доста време и проверявах често и нивото на маслото и както знаете и въздуховодите от и към турбото,както и хлабините на турбото(на ръка).До сега консумацията на мсло ми е била 0,а хлабина трудно можеше да се почувства.Мисля,че всичко стана от веднъж.Сега и компресора си пръска по малко масълце,когато е отворен.
                      А предполагаемата първопричина за протичането на турбото може да бъде:
                      -Увеличаване на налягането до 0.9(0.82 е по дебелата книга на Land Rover)-според мен това е много малко вероятна причина.Това турбо бива да си работи и на доста по-високо налягане без проблеми.А спецификацията е дадена за да пази мотора.
                      -Използването на масло Shell Helix Diesel HX5 спецификация по API:CF,по AISI B2-четох на всякъде за тези спецификации и все пише,че е за дизелови двигатели с и без турбо,но с ПРЕДКАМЕРНО впръскаване.Аз чак когато отворихме главата разбрах,че съм с директно впръскване.
                      Дали това има някакво значение?Двигателите с предкамерно впръскване би трябвало да са с по-лош процес на горене и съответно условията на работа на самия двигател да са по-лоши???
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #56
                        От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                        Хайде сега върни лентата и си спомни колко ръмжах за това масло. Ако си спомняш първото отиде по плаца и ти изрично настоя да ръгнем пак такова.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #57
                          От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Хайде сега върни лентата и си спомни колко ръмжах за това масло. Ако си спомняш първото отиде по плаца и ти изрично настоя да ръгнем пак такова.
                          Ръмжа,верно,ама Доктора(демек Тошко) вика:"Собственика има право да прави всякакви глупости-аз съм длъжен да го предупреждавам,ама не мога да го спра..."
                          Аз обаче още не съм убеден,че е от маслото....
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • #58
                            От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                            Двигателите с предкамерно не са с по-лош процес на горене, а с по-ниска ефективност, по простата причина че през "предкамерата", бренера, или кой както си го нарича, се губи топлина към главата, от там в охлаждането, и т.н. При двигателите с директно впръскване тая топлина си остава в цилиндъра и върши полезна работа. При предкамерните двигатели топлинно е по-натоварена главата (затова и се случва да я сцепят средностатистически по-често от тия с директно впръскване), а при двигателите с директно впръскване по-топлинно натоварени са буталата, и за да се докара що-годе тиха работа са нужни други "хватки", заместващи бренерите при предкамерните, които са там с едничката цел да направят горенето по-плавно и двигателя по-тих. Това важи за "малките" дизели. Разбирай - автомобилните, примерно под 5-6 литра. От там нагоре някогашните проблеми, заради които е изнамерен предкамерния дизел, с увеличаване на обема, все по-малко са проблем. Там е голяма камера, много метал, много охлаждане и т.н., и разните му дребни вибрации и топлинни натоварвания стават все по-малки за единица обем.

                            Та, на въпроса - не, не е причината във вдигането на налягането, понеже не е с много, според мен. Не е и от това какъв като технология е двигателя. Просто му е дошло времето. Сложи турбо с водно охлаждане например от патрол, терано или нещо такова. TB25 се води. При терано например заводското налягане е 0.9 бара, а моето дори няма изпускащ клапан на входящия колектор. Така си излиза от завода. Въпреки това, турбото му не е типичен проблем. Поне не и повече от на средностатистически двигател с турбо.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                              Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                              Ръмжа,верно,ама Доктора(демек Тошко) вика:"Собственика има право да прави всякакви глупости-аз съм длъжен да го предупреждавам,ама не мога да го спра..."
                              Аз обаче още не съм убеден,че е от маслото....
                              Е да ама не. В България е трудно да се попадне на качествено масло то е пределно ясно на всеки. Но употребата на всякакви коктейли и циганията да спестим някой лев ни излиза през носа. По принцип опитай се да караш по предписание на ръководството за експлоатация, не експериментирай, виждаш добре какво се случва. Относно смяната на всичките салтанати по мотора, трябва да си направиш сметка ще е караш ли ще е продаваш ли?! някой ще те псува след време то е ясно, стара кошница взима. Всичката тази операция по задирането на този цилиндър е трудно да се каже в какво състояние е и дали е за шлайф или ще минеш само с подмяната на сегментите. След смяна на сегменти казват че колата не гори масло първите 40 000км докато се припастнат и после почва отново. Покрай това смяната на биелни лагери и основни не винаги е предпочитана особенно за основните, не се знае какво качество ще монтирате и как ще го направите. (възможна лека вибрация при мотора, не е задължително но го има като вариант). Ако се хвърлиш на шлайф и нови бутала мога да ти кажа наздраве седни пий една студена бира и по добре се ориентирай в смяна на двигателя с друг втора употреба. Ресурса който ще изхабиш не оправдава по никакъв начин инвестицията която ще направиш. Друго което се сещам за турбината какво не и харесвате на Garrett тези турбини са монтирани на толкова автомобили и са се доказали в годините като сполучливи. Друг е въпроса когато почнете да променяте заводските настройки било то по двигател, турбина цилиндрови глави интеркоолер и т.н. тогава вече вие си навличате проблемите. Тез агрегати са тествани в заводите преди да бъдат монтирани и хората са преценили че това издържа на натоварванията и се вмества в гаранционният срок който те дават. Така че всякакъв друг тунинг си е на своя глава и трябва да се знае че последствиата са свързани с разхоти и безопастността на автомобила.
                              Сподели накрая само от любопитсво като удариш чертата колко ти е излязъл ремонта (лв).
                              *Между другото аз бих пробвал само с смяна на сегменти покарай е 20-30 000км да видиш как ще е тогава ще разбереш, не забравяй да си оправиш и цил. глава задължително някой който се занимава с глави само, ще ти замери всичко което трябва ще смениш гумички и т.н. Може и шлайф което в България обичат да го правят задължително, аз лично според зависи за какъв проблем си я свалил не винаги шлайвам.
                              Успех колега.
                              Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

                              Коментар


                              • #60
                                От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                                Младен е последния човек, който ще купи евтино масло с цел икономисване на някой лев.. Просто някой беше успял да му вниши, че Хеликса е добро.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X