От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг
Лично карам тераното с MOTUL 5W40 3-та година и съм доволен. Пробвах още няколко "марки и модели", но определено от това засега нямам оплаквания.
15W50 OMV - мудно въртене на стартера зимата на студено. Явно за нашите условия е гъсто за зимно каране.
15W40 Mobil1 - след пробег от 7000км, при яко настъпване и високи обороти, двигателя (или турбото) издаваше леко станни звуци. Нищо фрапиращо, но правеше впечатление.
5W40 Mannol - 500км - ок, но после шумна работа на двигателя, и много бързо задръсти филтъра и почна да подкачва бавно при палене. Отдавам го че беше първата синтетика след горните 2 минерални, и явно е свалило де що има нагари. Все пак, отпуши ми клапана на маслоотделителя.
10W40 Castrol от Германия - бива. Нямам оплаквания.
5W40 MOTUL - вече 4 смени - никакви грижи, ни зиме, ни лете. Мотора е чист, турбото не се чува, не го харчи. Зимата дори умрял от студ, стартера върти пъргаво.
Мотора е с компресия 30 на всички цилиндри, при норма 25-30. Турбото все още няма луфтове и не се чува. Чипосан е мотора и не го жаля много-много.
Лично карам тераното с MOTUL 5W40 3-та година и съм доволен. Пробвах още няколко "марки и модели", но определено от това засега нямам оплаквания.
15W50 OMV - мудно въртене на стартера зимата на студено. Явно за нашите условия е гъсто за зимно каране.
15W40 Mobil1 - след пробег от 7000км, при яко настъпване и високи обороти, двигателя (или турбото) издаваше леко станни звуци. Нищо фрапиращо, но правеше впечатление.
5W40 Mannol - 500км - ок, но после шумна работа на двигателя, и много бързо задръсти филтъра и почна да подкачва бавно при палене. Отдавам го че беше първата синтетика след горните 2 минерални, и явно е свалило де що има нагари. Все пак, отпуши ми клапана на маслоотделителя.
10W40 Castrol от Германия - бива. Нямам оплаквания.
5W40 MOTUL - вече 4 смени - никакви грижи, ни зиме, ни лете. Мотора е чист, турбото не се чува, не го харчи. Зимата дори умрял от студ, стартера върти пъргаво.
Мотора е с компресия 30 на всички цилиндри, при норма 25-30. Турбото все още няма луфтове и не се чува. Чипосан е мотора и не го жаля много-много.
Коментар