Обява

Свий
Няма добавени обяви.

200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помагайте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

    Андро,не искам да споря с тебе,ти ги разбираш тези работи повече,но ми се е случвало това и на двигател на италианска косачка-АКМЕ-дизелова,няма турбо няма нищо а факт е че беше вече тотално износена,откачих и горивния елемент(тя няма помпа) и продължаваше да работи,опитах се да и запуша аспуха изкарваше дим през най-невъзможни места,когато всичко свърши на пръчката за маслото нямаше и помен от масло.

    Коментар


    • #17
      От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

      Няма за какво да спорим, щото става въпрос за едно и също - голямо износване/счупване в тая зона. Не трябва да се изключва обаче и газо-разпределителния механизъм. А първопричината може да се крие и в дюзите.

      Коментар


      • #18
        От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

        Е той си има и едно Диско......с работещ двигател че и до някъде и по добър!То е ясно неговото приключение на къде отива....
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #19
          От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Няма за какво да спорим, щото става въпрос за едно и също - голямо износване/счупване в тая зона. Не трябва да се изключва обаче и газо-разпределителния механизъм. А първопричината може да се крие и в дюзите.
          +1

          Турбото вече е изключено изцяло,като причина за проблема-както съм описал клипа е с изключен компресор,сега отворихме и турбината и там няма признаци за изхвърляне на масло.Отворихме главата:

          И доктора ме извика да пипам буталата.Първи цилиндър(от ляво на дясно) лъщи видимо повече от другите.Втори и трети са мазнички,като прокараш пръст по тях,а четвърти си е абсолютно сух.И доктора рече: 1ви проблемна дюза и счупен маслен цилиндър(или борд на бутало),2 и 3ти проблемни дюзи,4ти -напълно ОК.И още каза-мислех си аз след като влезе вода в резервоара да отворим помпата и дюзите,ама на...А аз му рекох-че аз от тогаз минах 1000км и всичко си беше 6 и си имаше тяга всичко,а той вика-те дюзите кат "пикаят" то тъй става.И добре викам ко прайм?И той почна да отваря картера.Аз по това време ръчкам лагерите на Диското пред гаража-от това разбирам.По едно време ме вика в канала,показва ми картера свален,а от долу под двигателя това:

          Ни вал,ни кобилици,ни мотовилки.Оказа се,че вала затворен в един отделен блок,който за да се свали,трябва да се свали скоростната кутия и маховика,защото там вътре са последните 4 болта дето го държат.Ужас!За днеска толкоз,ама утре ко прайм?
          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

          Коментар


          • #20
            От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            ...затапва притока на въздух защото няма как да го гася на скорост ...
            Това вероятно е наистина единствената логична възможност за овладяване на положението при автоматична скоростна кутия...
            Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
            „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
            LZ1EMS

            Коментар


            • #21
              От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

              Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
              +1

              Турбото вече е изключено изцяло,като причина за проблема-както съм описал клипа е с изключен компресор,сега отворихме и турбината и там няма признаци за изхвърляне на масло.Отворихме главата:

              И доктора ме извика да пипам буталата.Първи цилиндър(от ляво на дясно) лъщи видимо повече от другите.Втори и трети са мазнички,като прокараш пръст по тях,а четвърти си е абсолютно сух.И доктора рече: 1ви проблемна дюза и счупен маслен цилиндър(или борд на бутало),2 и 3ти проблемни дюзи,4ти -напълно ОК.И още каза-мислех си аз след като влезе вода в резервоара да отворим помпата и дюзите,ама на...А аз му рекох-че аз от тогаз минах 1000км и всичко си беше 6 и си имаше тяга всичко,а той вика-те дюзите кат "пикаят" то тъй става.И добре викам ко прайм?И той почна да отваря картера.Аз по това време ръчкам лагерите на Диското пред гаража-от това разбирам.По едно време ме вика в канала,показва ми картера свален,а от долу под двигателя това:

              Ни вал,ни кобилици,ни мотовилки.Оказа се,че вала затворен в един отделен блок,който за да се свали,трябва да се свали скоростната кутия и маховика,защото там вътре са последните 4 болта дето го държат.Ужас!За днеска толкоз,ама утре ко прайм?
              Утре вадите буталата се оглеждат за луфтове и счупени сегменти.Огледайте и главата да не пропуска масло през гумичките на клапаните.Може да има проблем с водачите на клапаните и маслото да идва отгоре през главата.
              0885719173-Красимир

              Коментар


              • #22
                От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                Това вероятно е наистина единствената логична възможност за овладяване на положението при автоматична скоростна кутия...
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:engine_room.jpg
Прегледи:1
Размер:26.5 КБ
ID:5303188

                На кола- да. При нас малко по сложно. Трансмисията няма да изключи заради тъпия компютър. Лодката тръгва като бясна /меко казано/, аз карам 2 етажа над машината. Докато сляза и е качило колкото си иска обороти. Автопилота няма да успее да я вкарва в пътя. Филтрите са 2- кофата до мене е единия, от другата страна има още един. И като ти покажат снимка на излязло бутало през блока и съвсем се отказваш. И понеже е повече от "интересно" го учим даже в клас.
                При нас оправията- затваря се прихода на въздух в машинното и пускам въглеродния двуокис, Халон и каквото там има за пускане. Абе действа се като при пожар. Вие можете ли да ползвате пожарогасители /е не пяна де/ за да пръскате във въздушния филтър?
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #23
                  От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                  Само за протокола - докато беше прясно закупено, тераното ми правеше подобен номер като е работило дълго на място, на празен ход. При първото сръчкване отзад ставаше весело. Просто задръстена картерна вентилация, или по-точно маслоотделител. Първата пълна синтетика реши проблема почти веднага след смяната и. Съответно потъмня без време - за около 400-500км. От тогава - никакви проблеми вече близо 35000км. И не помислям за нищо друго освен пълна синтетика вече.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                    OK, при мен (ТЛК BJ с 3В дизел)управлението на горивото е чрез клапа на входящия въздух( нещо като дросел, Venturi го наричат). Има го и при други (Нисан...)


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_4207.jpg
Прегледи:1
Размер:34.5 КБ
ID:5303266


                    След като входящия въздух се контролира "застрахован" ли съм от качване на високи обороти при проблем като на колегата?
                    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                    Lexus LS430

                    Коментар


                    • #25
                      От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                      Това обикновено е заместител на вакуум помпата при по-новите двигатели, или го има при наличие на EGR система - затваря входящия въздух за да може двигателя да си смуче от изходящите газове.

                      Няма нищо общо с вентури ефекта, или поне не се сещам как би могло при дизел. Не участва и във формирането на гориво-въздушната смес, за която си се грижи нафтовата помпа и дюзите. Вентури ефекта се ползва при карбураторните двигатели точно за формирането на сместа. Крайния ефект е вакуум, пропорционален на потока въздух през карбуратора. Точно заради същото като насаждат на инжекцион обикновена газова уредба, често позатапват отчасти входящата тръба за въздух, за да има газовото от какво да се ръководи.

                      Жилото за газта освен до него, ходи ли другаде? Ако да (както и предполагам), то много лесно можеш да провериш. Откачи клапата от жилото и я застопори затворена. Запали. Двигателя би трябвало да си работи на празен ход. Опитай да дадеш газ. Двигателя би трябвало да заглъхне и да започне да пуши, и дори да изгасне от преобогатена смес (помпата вкарва гориво, но не стига въздух, за да го изгори).
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                        И доктора рече: 1ви проблемна дюза и счупен маслен сегмент(или борд на бутало)....

                        Аутопсията приключи и диагнозата е ясна-счупен маслен сегмент на 1ви цилиндър.Честито на позналите,ама не и на мен.Той доктора още като изпуши първия път на Приморско,тъй рече,ама аз се дърпах да отваряме двигателя.Обаче си смени диагнозата за първопричината за счупването на сегмента,след като намери масло в кулера-обвини него за хидравличен удар.Добре поне че не се е стигнало до там, да почне да се самофорсира и да си изгори всичкото масло.Доктора каза,че всички останали елементи са в идеално състояние,но въпреки това държи да сменяме сегменти на всички бутала,както и биелните лагери.
                        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                        Коментар


                        • #27
                          От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                          Грехота е на готов отворен матор да не смениш и основните. Виж ги колко струват и пак помисли. То да не е Тойота.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                            Смени всичко, което можеш да си позволиш. Реално чанча с разглобяването вече сте го свършили, така или иначе.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                              Финансите определят ремонта, но и данните от износването също.
                              Има си хлабини, допуски и те се измерват . Мерите с доктора и решавате кое да се смени.
                              Понякога, ако само се сменят лагерите без да се шлайфа вала не е по-добре.
                              И по-важното - сегментите ще смениш, но цилиндрите колко и как са износени.
                              Има ли елипса при износването - измервателния часовник ще каже.
                              Успех при ремонта и внимавай с маслата. За да се стигне до маслени сегменти причината е ненавременна смяна на маслото и вероятно неподходящо масло.
                              Може би отново некомпетентно го казвам .......но тоя филм сме го гледали и сме участвали в него.....неведнъж.
                              Последно редактирано от bgbul; 14-09-11, 21:36.

                              Коментар


                              • #30
                                От: 200 Tdi пуши странно-само загрял и само на пълна газ-залагайте от какво е и помаг

                                Комплект маркови основни лагери са 60лв от Падок,ама не знам дали цената е за 2 черупки или за 10?Ще ги питам.То и турбо компресор ще трябва,че не знам до къде ще я докарам-почти фалирах.Баси кашона-вече всичко му е ново!До сега само по двигателя не бях пипал нищо освен стандартните обслужвания.Ако сега му направя пълен ремонт(най-вероятно така ще стане,дори и да е със закъснение) ще го обявя за чисто нов!
                                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X