Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз реших да порасна ;) Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

    Като гледам състоянието на джипа си правя изводи как е поддържан.Най добре всеки агрегат който ще се ползва от него да се ревизира основно.Да не се занимаваш да слагаш и след известно време да махаш.

    Коментар


    • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

      Днес свалихме двигателя от Рейнджа, утре ще подготвя за същото и Диското.
      Прави ми обаче впечатление, че местата на закрепяне на двигателя са брутално различни!
      На Рейнджа тампона и ама са в една равнина - демек всичко тежи на едно място (в една равнина), но на диското - тампоните за закрепяне на двигателя са поне 15 сантима назад...
      На Рейнджа са на хоризонталната част на рамата - на Диското са на наклона по-назад.
      Отделно всички агрегати са огледално на моя... ще падне играчка явно
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Трябва ми гредата под скоростната кутия, ако е там.
        Днес се заврях отдоле, че да разкачам черколяците и да вадим матора.
        Под диско не бях влизал, еле па "професионално" (да върша работа де, не че съм професионалист ).
        Гредата май няма да мога да ти я дам - тук на нея са заварени планките със стойките за тампоните на СК... Демек - като искам да сваля СК - трябва да развия осемте болта на тази греда и двата, дето държат тампоните... Мисля, че трябва да си остане комплект ако някой купува шаси...
        Лудница...
        Не знаех, че и на Диско 1 има гумени карета отзад на задният кардан (бях чувал, че ги има на двойката) - е и тази част няма да ми става за резервна и ще се продава.
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          Не знаех, че и на Диско 1 има гумени карета отзад на задният кардан (бях чувал, че ги има на двойката) - е и тази част няма да ми става за резервна и ще се продава.
          То май няма Диско 1 с гумени карета.Може да си ударил джакпот-а и да си смениш и мостовете с 24шлицови.

          Коментар


          • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

            Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
            ... тук на нея са заварени планките със стойките за тампоните на СК... Демек - като искам да сваля СК - трябва да развия осемте болта на тази греда и двата, дето държат тампоните... Мисля, че трябва да си остане комплект ако някой купува шаси...
            Подозирах нещо такова - имам някакви спомени, че съм виждал такава конфигурация. На двойката тампоните са си хванати към надлъжните греди, а напречната го играе само защитна отдолу.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

              Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
              То май няма Диско 1 с гумени карета.Може да си ударил джакпот-а и да си смениш и мостовете с 24шлицови.
              Абе много джакпоти станаха - този мотор е с (така ли го наричаха) ЕДЦ - разбирачите му викат "компютър" - вътре, до дясната врата - немалка черна кутийка "за управление на дизел".
              Разкачих разни датчици от къде ли не - там ще се оправя, но по-странното е, че всички агрегати са огледално на моя... А и на самото Диско всички кабели/маркучи обикалят отляво, през целият мотор до дясно...
              Примерно - съединителя - казанчето е вляво - маркуча обикаля до другата страна, алтернатора - също, жилото за газта - аналогично...
              Явно са правили двигателя за десен волан, а когато са правили бройка за ляв - всичко е удължавано (оригинално де, не е въртян волана).
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                Абе много джакпоти станаха - този мотор е с (така ли го наричаха) ЕДЦ - разбирачите му викат "компютър" - вътре, до дясната врата - немалка черна кутийка "за управление на дизел".
                Разкачих разни датчици от къде ли не - там ще се оправя, но по-странното е, че всички агрегати са огледално на моя... А и на самото Диско всички кабели/маркучи обикалят отляво, през целият мотор до дясно...
                Примерно - съединителя - казанчето е вляво - маркуча обикаля до другата страна, алтернатора - също, жилото за газта - аналогично...
                Явно са правили двигателя за десен волан, а когато са правили бройка за ляв - всичко е удължавано (оригинално де, не е въртян волана).
                Ако го сравняваш с ВМ-а всичко е наопаки,за това ти бях писал да го вземеш с абсолютно всички стойки и планки към него.Нищо от твоя мотор не пасва,май само динамото можеш да насадиш,но по мои спомени е по-слабо от на Класика.

                Коментар


                • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

                  Нямах предвид ВМ-а да е наопъки, а че мотора е направен "наобратно" - за десен волан - затова всичко обикаля яко около мотора
                  Утре ще се забавлявам с местене на маркучите и подреждане на новите кабели.

                  А за 24-шлицовите - може да си ги запазя, че задницата е с 24-шлицови АРБ, а предницата - с оригиналните 10 шлицови. Но на предницата наскоро е правена пълна профилактика и може да почака смяната
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    Подозирах нещо такова - имам някакви спомени, че съм виждал такава конфигурация. На двойката тампоните са си хванати към надлъжните греди, а напречната го играе само защитна отдолу.
                    Точно така, но може би най-лесно ще ни е да преместим гредата Ако стане така - ще ти дам тази от Рейнджа - на тебе ти трябва греда, която да пази СК и разстоянието между рамата, нали?
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                      Точно така, но може би най-лесно ще ни е да преместим гредата Ако стане така - ще ти дам тази от Рейнджа - на тебе ти трябва греда, която да пази СК и разстоянието между рамата, нали?
                      Ъхъ
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                        Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                        на тебе ти трябва греда, която да пази СК и разстоянието между рамата, нали?
                        Защо не си я произведете тази греда?Аз когато си правих защитата на СК и раздатката си направих две такива от профил 60х40х3.

                        Коментар


                        • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          Абе много джакпоти станаха - този мотор е с (така ли го наричаха) ЕДЦ - разбирачите му викат "компютър" - вътре, до дясната врата - немалка черна кутийка "за управление на дизел"...
                          Най вероятно отговаря за някоя система за безопасност. Дай снимка на помпата и дюзите.

                          Коментар


                          • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                            Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                            Защо не си я произведете тази греда?Аз когато си правих защитата на СК и раздатката си направих две такива от профил 60х40х3.
                            Щото единственото, което не мога да правя, като става въпрос за автомобили и в частност джипки, е да заварявам. Няма нито необходимото оборудване (то човек не може да има всичко ), нито пък знам как да го ползвам. А пък не обичам да досаждам на хората с дребните си проблеми .
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

                              Споко, Димо - ще има греда за теб
                              Оказа се, че и на Диското и на Рейнджа стойките за тампоните на СК са на болтове - дупките в шаситата са индентични => ще си сложа гредата от Диското - така местата на тампоните ще съпадат.
                              Погледни отдолу на твоето Диско - трябва където е мястото за гредата да има 4 празни дупки - в трапец, като от горната страна е по-малко разстоянието помежду им.
                              Ако не са заети - значи можеш да си монтираш гредата от Рейнджа.

                              Снимки няма, че ми се скапа апаратчето, а с телефона е несериозно...
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

                                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                                ...Погледни отдолу на твоето Диско - трябва където е мястото за гредата да има 4 празни дупки - в трапец, като от горната страна е по-малко разстоянието помежду им.
                                Ако не са заети - значи можеш да си монтираш гредата от Рейнджа.

                                Снимки няма, че ми се скапа апаратчето, а с телефона е несериозно...
                                Ъъъ... при мен тази греда стои отдолу на надлъжните. Май няма нищо общо.
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X