Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз реших да порасна ;) Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

    Като гледам състоянието на джипа си правя изводи как е поддържан.Най добре всеки агрегат който ще се ползва от него да се ревизира основно.Да не се занимаваш да слагаш и след известно време да махаш.

    Коментар


    • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

      Днес свалихме двигателя от Рейнджа, утре ще подготвя за същото и Диското.
      Прави ми обаче впечатление, че местата на закрепяне на двигателя са брутално различни!
      На Рейнджа тампона и ама са в една равнина - демек всичко тежи на едно място (в една равнина), но на диското - тампоните за закрепяне на двигателя са поне 15 сантима назад...
      На Рейнджа са на хоризонталната част на рамата - на Диското са на наклона по-назад.
      Отделно всички агрегати са огледално на моя... ще падне играчка явно
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Трябва ми гредата под скоростната кутия, ако е там.
        Днес се заврях отдоле, че да разкачам черколяците и да вадим матора.
        Под диско не бях влизал, еле па "професионално" (да върша работа де, не че съм професионалист ).
        Гредата май няма да мога да ти я дам - тук на нея са заварени планките със стойките за тампоните на СК... Демек - като искам да сваля СК - трябва да развия осемте болта на тази греда и двата, дето държат тампоните... Мисля, че трябва да си остане комплект ако някой купува шаси...
        Лудница...
        Не знаех, че и на Диско 1 има гумени карета отзад на задният кардан (бях чувал, че ги има на двойката) - е и тази част няма да ми става за резервна и ще се продава.
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          Не знаех, че и на Диско 1 има гумени карета отзад на задният кардан (бях чувал, че ги има на двойката) - е и тази част няма да ми става за резервна и ще се продава.
          То май няма Диско 1 с гумени карета.Може да си ударил джакпот-а и да си смениш и мостовете с 24шлицови.

          Коментар


          • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

            Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
            ... тук на нея са заварени планките със стойките за тампоните на СК... Демек - като искам да сваля СК - трябва да развия осемте болта на тази греда и двата, дето държат тампоните... Мисля, че трябва да си остане комплект ако някой купува шаси...
            Подозирах нещо такова - имам някакви спомени, че съм виждал такава конфигурация. На двойката тампоните са си хванати към надлъжните греди, а напречната го играе само защитна отдолу.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

              Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
              То май няма Диско 1 с гумени карета.Може да си ударил джакпот-а и да си смениш и мостовете с 24шлицови.
              Абе много джакпоти станаха - този мотор е с (така ли го наричаха) ЕДЦ - разбирачите му викат "компютър" - вътре, до дясната врата - немалка черна кутийка "за управление на дизел".
              Разкачих разни датчици от къде ли не - там ще се оправя, но по-странното е, че всички агрегати са огледално на моя... А и на самото Диско всички кабели/маркучи обикалят отляво, през целият мотор до дясно...
              Примерно - съединителя - казанчето е вляво - маркуча обикаля до другата страна, алтернатора - също, жилото за газта - аналогично...
              Явно са правили двигателя за десен волан, а когато са правили бройка за ляв - всичко е удължавано (оригинално де, не е въртян волана).
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                Абе много джакпоти станаха - този мотор е с (така ли го наричаха) ЕДЦ - разбирачите му викат "компютър" - вътре, до дясната врата - немалка черна кутийка "за управление на дизел".
                Разкачих разни датчици от къде ли не - там ще се оправя, но по-странното е, че всички агрегати са огледално на моя... А и на самото Диско всички кабели/маркучи обикалят отляво, през целият мотор до дясно...
                Примерно - съединителя - казанчето е вляво - маркуча обикаля до другата страна, алтернатора - също, жилото за газта - аналогично...
                Явно са правили двигателя за десен волан, а когато са правили бройка за ляв - всичко е удължавано (оригинално де, не е въртян волана).
                Ако го сравняваш с ВМ-а всичко е наопаки,за това ти бях писал да го вземеш с абсолютно всички стойки и планки към него.Нищо от твоя мотор не пасва,май само динамото можеш да насадиш,но по мои спомени е по-слабо от на Класика.

                Коментар


                • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

                  Нямах предвид ВМ-а да е наопъки, а че мотора е направен "наобратно" - за десен волан - затова всичко обикаля яко около мотора
                  Утре ще се забавлявам с местене на маркучите и подреждане на новите кабели.

                  А за 24-шлицовите - може да си ги запазя, че задницата е с 24-шлицови АРБ, а предницата - с оригиналните 10 шлицови. Но на предницата наскоро е правена пълна профилактика и може да почака смяната
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    Подозирах нещо такова - имам някакви спомени, че съм виждал такава конфигурация. На двойката тампоните са си хванати към надлъжните греди, а напречната го играе само защитна отдолу.
                    Точно така, но може би най-лесно ще ни е да преместим гредата Ако стане така - ще ти дам тази от Рейнджа - на тебе ти трябва греда, която да пази СК и разстоянието между рамата, нали?
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                      Точно така, но може би най-лесно ще ни е да преместим гредата Ако стане така - ще ти дам тази от Рейнджа - на тебе ти трябва греда, която да пази СК и разстоянието между рамата, нали?
                      Ъхъ
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                        Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                        на тебе ти трябва греда, която да пази СК и разстоянието между рамата, нали?
                        Защо не си я произведете тази греда?Аз когато си правих защитата на СК и раздатката си направих две такива от профил 60х40х3.

                        Коментар


                        • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          Абе много джакпоти станаха - този мотор е с (така ли го наричаха) ЕДЦ - разбирачите му викат "компютър" - вътре, до дясната врата - немалка черна кутийка "за управление на дизел"...
                          Най вероятно отговаря за някоя система за безопасност. Дай снимка на помпата и дюзите.

                          Коментар


                          • От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                            Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                            Защо не си я произведете тази греда?Аз когато си правих защитата на СК и раздатката си направих две такива от профил 60х40х3.
                            Щото единственото, което не мога да правя, като става въпрос за автомобили и в частност джипки, е да заварявам. Няма нито необходимото оборудване (то човек не може да има всичко ), нито пък знам как да го ползвам. А пък не обичам да досаждам на хората с дребните си проблеми .
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

                              Споко, Димо - ще има греда за теб
                              Оказа се, че и на Диското и на Рейнджа стойките за тампоните на СК са на болтове - дупките в шаситата са индентични => ще си сложа гредата от Диското - така местата на тампоните ще съпадат.
                              Погледни отдолу на твоето Диско - трябва където е мястото за гредата да има 4 празни дупки - в трапец, като от горната страна е по-малко разстоянието помежду им.
                              Ако не са заети - значи можеш да си монтираш гредата от Рейнджа.

                              Снимки няма, че ми се скапа апаратчето, а с телефона е несериозно...
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • От: И аз реших да порасна Range Rover Classic

                                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                                ...Погледни отдолу на твоето Диско - трябва където е мястото за гредата да има 4 празни дупки - в трапец, като от горната страна е по-малко разстоянието помежду им.
                                Ако не са заети - значи можеш да си монтираш гредата от Рейнджа.

                                Снимки няма, че ми се скапа апаратчето, а с телефона е несериозно...
                                Ъъъ... при мен тази греда стои отдолу на надлъжните. Май няма нищо общо.
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X