Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От дизел към бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: От дизел към бензин

    На повечето коли има ясно видима маркировка за зацепването на агренажа. Досадното е, че ако не знаеш процедурата, дълго ще гласиш нещата, докато го докараш да е вярно в натегнатото състояние. Това едно.

    Другото е, че с газ проблемът се решава радикално - дозирането престава да е грижа на компютъра и да зависи от 100 неща. Да постигнеш такъв лош разход с обикновена газова уредба е трудна задача.

    Коментар


    • #92
      От: От дизел към бензин

      Добре де, то ако е толкова объркано зацепването няма ли да удари клапаните?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #93
        От: От дизел към бензин

        Зависи какво е объркано, колко е объркано и дали двигателят изобщо удря клапани. Агренажът върти няколко неща. Не всички те имат нужда от съгласуване и не винаги е очевидно, че нещо трябва да е на белези. При някои машини той върти водна или маслена помпа - зацепвай както искаш, докато не се окаже, че фазовият датчик е към някоя от тях.

        Коментар


        • #94
          От: От дизел към бензин

          Само да добавя- при последното ходене до Владо прегряхме много, ама много лошо колата. Разширителното казанче е спукано. Ние, понеже сме добрички (и леко глуповати), слушаме предишния майстор, който като сложи двигателя каза: "Карай, пък то ще изври, изври и ще спре.". Е, да- спря като няма вода- какво да ври?
          JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

          Манол Денев

          Коментар


          • #95
            От: От дизел към бензин

            Гледах го аз. Изглежда, не сте го прегряли фатално. Помогнал е сигурно постоянно включеният вентилатор, за който също трябва да се погрижите.

            Коментар


            • #96
              От: От дизел към бензин

              Ето схема на ангренажа.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #97
                От: От дизел към бензин

                Когато прехвърли един не е фатално,два или три удря,при мен бе така,резолтата един крив клапан.
                Ремака е хлабав,ако е разминат един има вероятност итова да е.
                878511557

                Коментар


                • #98
                  От: От дизел към бензин

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Добре де, то ако е толкова объркано зацепването няма ли да удари клапаните?
                  На някои мотори има "рязано"на буталата и не удрят ( на много от по-старите "японци",или старите "форд" примерно), на други няма и става мазало. Като довлечеш V8-мака да го насадим ще ти показвам.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #99
                    От: От дизел към бензин

                    Важна уговорка - това, че има ями за клапаните, не значи, че ще опазят двигателя от запознанство между буталата и клапаните.

                    Коментар


                    • От: От дизел към бензин

                      Удрянето си зависи от конструкцията на мотора, но по моите скромни познания на ренде моторите удрят клапани и бутала.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: От дизел към бензин

                        При мен имаше удар и крив клапан.
                        878511557

                        Коментар


                        • От: До: От дизел към бензин

                          Здравейте колеги !: Съжелявам че пак набутвам кокалите на наще колици...ама...я кажете. Сега след толкова много писания тук...доволни ли сте от смяната на печката с бензин...?Ако сте доволни..да се мятам и аз в джаза,макар че...моя мотор се нуждае само от профилактика на дюзи и смяна на ремъка с ролките.Не ме радва нещо дизела..а пък и на бензинец (газчица) си е друго... утре отивам да купувам мотор - утре веднага след вашите коментари го разбирайте. Какво да гледам , какво трябва да поискам заедно с мотора, какъв радиатор (освен волгов) трябва да намеря,какъв трбва да е компа (ще го вземам от автоморга двигателя).Очаквам вашите отговори с нетърпение
                          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                          ********************************
                          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                          Honda Shadow VLX 600 - 1999
                          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                          Влади

                          Коментар


                          • От: От дизел към бензин

                            С тоя немощен 2.1, няма какво въобще да се чудиш. Карал съм точно като твоя (в подписа). Ми, мъка си е. Транзита ми ускоряваше по-добре (2.4 атмосферен дизел, дърт като света).
                            Последно редактирано от Ясен; 17-09-10, 14:10. Причина: сФера
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: От дизел към бензин

                              Дали сме доволни? Аз лично - МНОГО! Няма нищо общо с дизела. Динамиката е зашеметяваща, много е пъргав, има мощност, ускорява като лека кола (особено ако си с голям крак- често ще припилваш гуми по светофарите!). Извън пътя- не сме се хвърляли в сериозен оффроуд, но на разходките е удоволствие да се кара.

                              Най- важното е всичко да е окомплектовано! Двигателят, електронната система (кабели от компютъра, компютъра, букси) да вървят заедно! Не се съгласявай на допълнителна окомплектовка (събиране на системата от тук- от там)- ще ти се съсипе цялата работа, освен ако не извадиш късмет като Чоко. Ако може да запалят колата- да я запалят и да поработи (това и сам го знаеш). Не забравяй: бензиновата помпа и жилото за газта (дизеловото е по- късо). Не забравяй да свалиш електронния четец, който стои на кожуха на скоростите. Търсиш Рено 25- ръчни скорости. Ако ти предлагат 2.0 или 2.0 12 клапана- не взимай- блоковете са същите, но са по- слаби и по- проблемни (капризни и с неоткриваеми части). Ако ти предлагат от Еспейс- имай предвид, че при него, двигателят е напречен. Като свалят инсталанцията- да не късат и да не режат нищо- да внимават и да ти дадат цялата! За радиатора- ако твоя е здрав- не търси друг. Като си в моргата- потърси вентилатор- ние взехме от климатик на Паджеро. Чоко, пък, избра друг вариант- 2 вентилатора от Г- класа- помисли и реши какво ще избереш. Предполагам, че си изчел предишните постове и имаш някакъв начален поглед върху нещата. Най- важното е да получиш ЦЯЛА и най- добре ПРОВЕРЕНА инсталация!
                              Пожелавам ти късмет, защото ще ти е нужен (особено като ще взимаш двигателя от морга)!
                              Не се притеснявай да питаш за всяко нещо (телефона ми е в подписа), защото научих нещата по най- трудния начин. За тънкостите по монтажа и окачването на двигателя, най- добре запознати са Дядо Владо, Чоко и Дима Куадра!
                              Последно редактирано от Александър Белов; 17-09-10, 15:27. Причина: допълнение
                              JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

                              Манол Денев

                              Коментар


                              • От: До: От дизел към бензин

                                Мерси много...но ето пак въпрос : Кажи ми кубатурите, защото ми предложиха 2,2 бензин от еспейс...а ето че тук става и за думи модели двигатели на Рено. Кажи ми как пасват скоростната кутия към двигателя...? преправя ли се нещо...?
                                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                                ********************************
                                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                                Влади

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X