Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    По принцип защитното синьо оцветяване за надписите се измива със сапунена вода.
    Иначе цената е направо находка за този размер гуми.
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Днес за почивка реших да си поиграя с DOT декодера и да разбера от къде дойдоха тия гумета.

      Моят DOT е: BE1C CF21 2211

      BE:
      Производител: Michelin North America, Inc
      Завод: Uniroyal Goodrich Tire CO, Tuscaloosa, AL 35401, USA

      1C:
      Размер: 37 x 12.5 17LT

      CF21:
      Код за типа гума. Всеки производител си има отделни кодове. Не намерих никаква информация.

      2211:
      Произведени през първата половина на м. Юни 2011 г.
      Последно редактирано от elbgt; 27-11-12, 15:15.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        Днес за почивка реших да си поиграя с DOT декодера и да разбера от къде дойдоха тия гумета.
        Дай линк, че ми стана интересно.
        Toyota Land Cruiser 80, 1FZ-FE
        BMW F650CS
        Радо о885 5о 59 5о

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
          По принцип защитното синьо оцветяване за надписите се измива със сапунена вода.
          Иначе цената е направо находка за този размер гуми.
          Даже не е нужна и сапунена вода - на първото миене с водоструйка си пада.

          И аз съм заинтригуван от ДОТ декодера, може ли линк моля? Доколкото знам, 2211 е 22 седмица, 2011 година. Интересни са ми други кодове ...
          Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
          Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

          0885372997 - Дани

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Не е баш декодер, но все пак:

            За първата двойка символи в които е кодиран завода производител.

            За втората двойка символи в които е кодиран размера използвайте този файл - rmadotcoding2009.zip Тази информация я има и в по-четим вид на всяка гума, но е полезна ако гумите са регенерат и стария DOT се чете. Поне ще се знае на какъв каркас е произведено гнусното реге
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Много благодаря
              Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
              Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

              0885372997 - Дани

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Благодарско
                Toyota Land Cruiser 80, 1FZ-FE
                BMW F650CS
                Радо о885 5о 59 5о

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Чакаме снимки с новите 37 ци
                  Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                  Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                  0885372997 - Дани

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Такива снимки ще мога да направя чак през м. Април
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Е разгеле! Доживях развитие на поръчката за предния ми RockJock 3 Dana60 мост от Currie. Вярно е, че още в началото ме предупредиха, че са затрупани с работа и не могат да изпълнят поръчката ми за обичайните 3 седмици, а за малко повече. Но пък те се уляха. От "малко повече от 3" станаха 10. Не че бързам, защото и без това съм планирал всичко за Март-Април ама все пак... Както и да е... вчера получих мейл от Currie, че моста е ready и ми изпратиха снимки. Чакат потвърждение от мен преди да го изпратят към склада в Чикаго, където си събирам железата. На пръв поглед изглежда добре , но не всичко е "ready":

                      1. Липсва стойката за панхарда. Нито е монтирана на моста както е по ордер, нито я виждам в сандъко-кашона, за който ми поискаха още $65. Егати и златния кашон
                      2. Наръгали са ми някакви шарнири, които не съм поръчвал, нито плащал. Моите шарнири са от Dynatrac и вече са в София. Писах им да си ги прибират тия стокови боклуци.
                      3. Никъде не виждам 6-те специални болта за монтаж на главините, които са в комплекта на RCV полуоските. Писах им че искам и гайки. Ако не са в комплекта на RCV да ми завинтят някакви за всeки случай и ако трябва ще им ги плащам.
                      4. Бяхме се разбрали да не заваряват планките за биалетките, ама те ги заварили. И то като гледам ги е заварил някой с китайско телоподаващо. Всички останали заварки са перфектни на вид, а тия на биалетките все едно са правени в час по трудово в училище за малоумни. Ясно е че ще ги режем тук и ще ги заваряваме по начина по който ми вършат работа.

                      От Currie обещаха до утре да дооправят тези проблеми и да изпращат поръчката към склада в Чикаго, откъдето заедно с всичко останало, което съм поръчал до сега ще се праща с морско карго към Варна.

                      Ето го дългоочакваното ми предно мостче - полуфабрикат. Като пристигне в София остава да му заварим стойките за койовърите, които са при мен и да го боядисвам. На задния мост също ще се наложи да се заваряват полумесеците за бриджа и след това и него ще го боядисвам. Още уточнявам боята за двата моста. Ще ми се да са черни. Имам една сива боя, която не пада и при млатене с чук, ама ще видим, че цвета нещо не ме кефи.





                      Капака на диференциала и полуоските ми пълнят душата! Този капак е опция и не се монтира стандартно на Currie мостовете. Взеха ми пари като за два ARB капака, но си струва отвсякъде! Другата причина да избера този капак е, че само за него предлагат корекция на ъгъла на пиньона.
                      Този bridge който е в горния ляв ъгъл в кашона не е за предния мост, а за задния който също е RockJock 3 Dana60 от Currie с 40-шлицовово ARB и двойно разпробити на 5х5 и 5х5.5 40-шлицови gun drilled полуоски. Той отдавна е в склада в Чикаго и чака товарене. Задния мост го изработиха само за две седмици, защото е стандартен от ценовата им листа, а предния който е с непълен комплект планки и не боядисан за 10 седмици.
                      Предния мост ще е окачен класически с 4 линк и прав като струна панхард. Вече може да е прав, заради наклона на капака на RockJock концепцията и високата стойка на моста (липсващата все още) . Задния мост ще бъде преместен назад с 10 см и ще бъде окачен на 3 линк с два долни дълги носача и един дълъг горен централен носач по идея на Rock Krawler, но ще е значително подобрен вариант собствено производство. Всъщност почти съм го завършил. Изработихме го от ст.45 51х10 безшевна тръба и след това е минал термообработка, та да не се чупи, а да се криви ако види зор. Остава да сгъна само гредичката за шасито. Накрайниците в двата му края са 22 мм унибали по един с лява и дясна резба за лесен реглаж и с маншони. Ролята на панхард отзад ще изпълнява двоен симетричен CRC link с хоризонтална люлка . Та заради тия двете решания ми трябва този бридж отзад. Върху него ще се заварява конзола за люлката на CRC линка и за горния дълъг носач. Ето една анимацийка за онагледяване на работата на CRC link:



                      На роувърджийте това им е познато, но там е в по-неудачния асиметричен вариант с вертикално разположена люлка. Така се пести паркетнишко място, но асиметрията е компромис, който не се налага при конструкции, за които е осигурено достатъчно пространство за артикулация на мостовете.

                      И на края малко снимки от моята купчинка в Чикаго дето и се изчака чакането докато Currie втасат да ми изпълнят поръчката за предния мост. В големия легнал сандък е задния ми мост. Имам още заден кит за конверсия към койловъри, комплект с пружините 14-инчови задни койловъри на FOX с резервоари, 3" емулсионни бъмпстопове на FOX, преден Tom Wood's 1350 двоен кардан (заден двоен 1350 си имам и си го ползвам със здраве вече две години) и разни други дреболий по окачването. Останалото от камарата е пълен комплект long arm Synergy Suspension окачване, кардани, 12" предни коиловъри плюс кит за конверсия като моя, гуми, джанти, брони, рокслайдери и разни други лачений за JKU Вранглер-а на мой приятел. Виждат се и някакви други боклуци, които не са мои. Еле па матраците





                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Честито, отдавна го чакаше този Дана60.
                        Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                        Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                        0885372997 - Дани

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Истински мераклия си. Дано Вранглера стане така както искаш. Успех

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от danvan_ Преглед на мнение
                            Честито, отдавна го чакаше този Дана60.
                            Не само този ами и двата

                            Първоначално публикуван от ethero Преглед на мнение
                            Истински мераклия си. Дано Вранглера стане така както искаш. Успех
                            Само живот и здраве да има. Останалото е лесно
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Колега и аз му се кефя на джипа и от възможността въобще да си позволиш да сложиш това което искаш. Със здраве да си го караш. Но при толкова дадени пари вложени в окачвания и др., не беше ли по добре да се дадът по някой очукан джип които да вкарваш в гората и да му се кефиш, а не да ти трепери сърцето, че ще го ожулиш. Става хубава машината, но е малко като за изложба. Не го приемай като критика, аз го гледам джипа и му се радвам и малко ме е яд, че в момента не мога да си позволя такъв. Ако го имах обаче първата ми работа щеше да е да го вкарам в гората да му се изкефя максимално.
                              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                              http://www.facebook.com/JeepBG
                              LZ1GGC

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Колега искаш ли да го видиш на живо колко е "лачен" Не знам защо си останал с впечатление, че го пазя или му треперя. Имам си други две лачени машини за по кафетата и шосетата. Този е само за гората и никаква милост няма към него. На снимки не личи само защото лака е керамичен, но от близо ако го видиш ще му разбереш съдбата. А ако се върнеш назад в темата ще разбереш, че преден мост два пъти и заден един път не се чупят пред кафето. И ако ми е за пред кафето защо да се набивам с едни $15 000 за последната поръчка в която нищо за пред кафето няма? А всъщност целта ми е точно машина за душманско каране, но направена така че да забравя за бокса. Па нека си е лачена. Мен не ми пречи
                                Последно редактирано от elbgt; 09-01-13, 22:35.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X