Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Мерцедес сьветва да се ползва рьчна помпа с малко налягане с която да се избута маслото и от кутията и от торка.На страница 5 в долния линк можете да я видите,тьпа помпа за 5 лева.

    http://ww2.justanswer.com/uploads/MB..._recall_ML.pdf

    Сьщата помпа се ползва и за избутване на маслото от хидравликата,но как да е.Помпите в кутията работят само на една страна / смях ма викам да е просто /.С откачането на единия от охлаждащите маркучи отваряте крьга на маслото.При мерцедес маркуча отива в горната част на радиатора и се пада десния,при вас ако има стрелка или му напипате посоката ще ви трябва маркуча кьм радиатора.

    При нас се развива тоя болт и от там се точи.




    Това е.Половината снимки сьм ги крал щото на моите си имам тапа на торка и си точа от там.За пьрви пьт чувам някой да разглабя трансмисия за да и сменя маслото.Стьпка по стьпка е обяснено в бюлетин Мерцедес AR27.55-P-0100A

    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • До: АСК в авариен режим при минусови температури

      Тук вариант с 12V помпичка-от същото място-след охладителя.
      http://www.automatikoelwechselsystem.de/home.html
      http://www.automatikoelwechselsystem..._320_Pixel.pdf
      и филмчета има.
      Не изглежда кой знае колко скъпо за изпълнение(за сервизите поне).
      ...
      Гледам тия помпи градинарските и за смяна на спирачна течност ги преправят и все се каня..капачка,нипел и манометър по желание.

      Коментар


      • До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Ако ме питаш мен една стабилна врьзка на тоя маркуч с навряно кранче в нея за да може да регулираш колко да изтича и хич не я гасиш колата,а само затваряш крана ако сипващия не смогва сьс сипването на маслото.Разграфен сьд задьлжително,че да не и сипеш повечко макар,че при повече масло аз си го дьрпам сьс спринцовка през отвора за щеката с тьнко твьрдо маркуче.



        Кой може да качи тук докИмента от Мерцедес?Имам го на компа,но не мога да го кача,кой ще се нагьрби да му го пратя?

        Ето я помпата от горния линк.Много е модерна хахахахахах




        И за нормална вибрация в тия скорости аз за пьрви пьт чувам.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
          Не изглежда кой знае колко скъпо за изпълнение(за сервизите поне).
          ...
          Гледам тия помпи градинарските и за смяна на спирачна течност ги преправят и все се каня..капачка,нипел и манометър по желание.

          Изрових го най-после.Виж моя механик какво ползва,само щутера купува от магазина,другото е помпа с каквато не прехвьрляме гориво по лодките.



          Ето я ГОЛЯМАТА ПОМПА.



          Ма за 250 лева може да я разглобят,тькмо ще сменят цялото.Гушка я кутията и почва да скача с нея до изтичане на последната капка масло.

          Това е помпа която е полезна ако няма кой да ти помага,не ти трябват двама за смяна на масло.Ако ще сменям на поляната става и с маркуч.


          Снимките са от кутия 722.9,щуцера и той,че са капризни кьм нивото на маслото,на тия за които тук си говорим не им е голям проблема.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            .



            Кой може да качи тук докИмента от Мерцедес?Имам го на компа,но не мога да го кача,кой ще се нагьрби да му го пратя?
            Този ли?
            Прикачени файлове
            GRAND CHEROKEE 4.7
            Добромир Добрев
            O898633718

            Коментар


            • До: АСК в авариен режим при минусови температури

              СьщияХубаво ти го пратих аз,но не го видях в нета и си викам Тоз пич ще го пази в тайна.

              На последната страница се вижда и простата помпа която препорьчват.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Изрових го най-после.Виж моя механик какво ползва,само щутера купува от магазина,другото е помпа с каквато не прехвьрляме гориво по лодките.



                Ето я ГОЛЯМАТА ПОМПА.



                Ма за 250 лева може да я разглобят,тькмо ще сменят цялото.Гушка я кутията и почва да скача с нея до изтичане на последната капка масло.

                Това е помпа която е полезна ако няма кой да ти помага,не ти трябват двама за смяна на масло.Ако ще сменям на поляната става и с маркуч.


                Снимките са от кутия 722.9,щуцера и той,че са капризни кьм нивото на маслото,на тия за които тук си говорим не им е голям проблема.
                Аз ползовам помпа от бензинов инжексион и горивопровод за да източа маслото от картера на АСК на 3.1ТД през тръбата на щеката. Стига маслото да е затоплено - става за минути. А после е лесно да развиеш болтовете на картера. Може дори и с бяла риза да работиш без да се олееш. Така, че си мисля и тази помпа може да свърши работа с подхоящи щуцери. В случая помпата и пластмасовия горивопров са от Рено 21.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  Тая има ли варио режим?По-бавно или по-бьрзо помпане,някакьв начин да следиш или променяш налягането което подава?За смучене на масло става,даже е кукла.За промивка и избутване не сьм сигурен какво налягане можеш да подадеш през торка без да скапеш нещо.Помпата на горния линк доста здрава ми се вижда,но има такива с вграден клапан за налягането,на 2 атмосфери примерно спира.

                  Маслото може да се загрее и до 40 градуса само,пак се точи като вода.Идеята тук е да се изкара някак си старото масло от торка,било то с помпа или с работа на самия торк и досипване на ново масло.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Тая има ли варио режим?По-бавно или по-бьрзо помпане,някакьв начин да следиш или променяш налягането което подава?За смучене на масло става,даже е кукла.За промивка и избутване не сьм сигурен какво налягане можеш да подадеш през торка без да скапеш нещо.Помпата на горния линк доста здрава ми се вижда,но има такива с вграден клапан за налягането,на 2 атмосфери примерно спира.

                    Маслото може да се загрее и до 40 градуса само,пак се точи като вода.Идеята тук е да се изкара някак си старото масло от торка,било то с помпа или с работа на самия торк и досипване на ново масло.
                    Да , аз я ползувам само за източване. В действителност помпата има датчик за налягане , настроен на 2.3 аta , налягане на което работят бензиновите инжектори. Колкото до дебита - помпата е постояннотокова машина и може да се регулира чрез входящото напрежение. Регулиране чрез шибър на изхода не желателно, тъй като помпата е ролкова и може да претовари ел.двигателя.
                    Давам тази помпа като пример, защото има доста инжексиони по автоморги и вторични суровини, а там , на последните цената е на килограм -0.60лв. Така , че помпата с принадлежностите (горивопровод, клапан за налягане и филтър излизат без пари).
                    Колкото до температурата на маслото - това е работната температура на АСК. Колата трябва да е загряла - така при по-малки стойности на налягането ще се работи и възможностите за поразии ще са по-малко.
                    Не зная само как ще се прекара маслото през маслената помпа на АСК , ако двигателя на колата не работи?

                    Коментар


                    • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                      Вчера ходих да сменям маслото на АСК-я в Джемини 4. Там ми казаха,че няма начин да се смени цялото количество, без да се разглоби цялата кутия. Разгледаха я и казаха, че няма пробка, от която да изтече всичко.

                      Цялостното разглабяне с промиване струвало поне 250 лв - разбира се отказах.

                      Решихме да направим следното - пуснахме да изтече колкото може - според мен около 3 л. Сипаха толкова от новото и оставих колата да поработи малко. Минах през всички скорости няколко пъти, за да се напълни добре. После повторихме тази процедура 3 пъти. Не е като цялостно източване на старото масло, но все пак е по-добре от смяна само на 3 л.

                      След тест драйв около 5 км, леката вибрация, която усещах при превключването между 2-ра и 3-та ми казаха, че е кратък резонанс, който се получава, когато се включва допълнителния амбреаж след 3-та скорост. Не им се стори нещо извън норма. Турбото на АСК-я работи добре (обикновено то било слабост).

                      От сервиза ми потвърдиха, че Шел 3403 М-115 е правилното масло за тази скоростна кутия, но те работели основно с Mobil.
                      Колега,как е с правилното масло,усеща ли се някаква разлика?И защо 3л.на мен ми сипаха 4л,или са ме врътнали с 1л.
                      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                      Коментар


                      • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                        Колега,как е с правилното масло,усеща ли се някаква разлика?И защо 3л.на мен ми сипаха 4л,или са ме врътнали с 1л.
                        Струва ми се, че сменя по-плавно, ама може и да си въобразявам. Поне съм спокоен, че карам с правилното масло. Смених и акумулатора, така че вече нямам авариен режим на АСК-я при стиден старт. Иначе онази вибрация си и я има още. Според мен е проблем в окачването, а не е свързан с АСК. Станахме по-големи спецове и от т.нар. майстори.

                        А що се отнася за 3-те литра, толкова някъде изтекоха като отвиха пробката. Не съм го мерил, но след това нали я палих, сменях скоростите и пак източвахме. Общо 3 пъти. Бях купил 9 л и всичките ги сложих - 3 пъти по около 3 л някъде.
                        www.drivingoffence.co.nz

                        Коментар


                        • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          На студен двигател и студено масло на скоростите,имаш ли едно задържане на скорост,тоезт на по-високи обороти от нормалното да превключва с равномерна газ.
                          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                          Коментар


                          • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Тези коли не се препоръчва да се карат на студено..... Ако го правите, поне си подгрявайте кутията, като преминете с натисната спирачка един два пъти всичките позиции на селектора на АКПП-то...
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                              На студен двигател и студено масло на скоростите,имаш ли едно задържане на скорост,тоезт на по-високи обороти от нормалното да превключва с равномерна газ.
                              Това го правише само със стария акумулатор. С новия нямам грижи. Отиди да ти замерят твоя.

                              Както колегата Злой отбеляза, винаги оставям да поработи на място преди да тръгна и минавам през всички предавки с натисната спирачка.
                              www.drivingoffence.co.nz

                              Коментар


                              • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                                Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                                Това го правише само със стария акумулатор. С новия нямам грижи. Отиди да ти замерят твоя.

                                Както колегата Злой отбеляза, винаги оставям да поработи на място преди да тръгна и минавам през всички предавки с натисната спирачка.
                                Ще послушам колегата Злой,ще премеря и акумулатора нищо че е на 1.5 година.П.п Пак нещо полезно.
                                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X