До: АСК в авариен режим при минусови температури
Мерцедес сьветва да се ползва рьчна помпа с малко налягане с която да се избута маслото и от кутията и от торка.На страница 5 в долния линк можете да я видите,тьпа помпа за 5 лева.
http://ww2.justanswer.com/uploads/MB..._recall_ML.pdf
Сьщата помпа се ползва и за избутване на маслото от хидравликата,но как да е.Помпите в кутията работят само на една страна / смях ма викам да е просто /.С откачането на единия от охлаждащите маркучи отваряте крьга на маслото.При мерцедес маркуча отива в горната част на радиатора и се пада десния,при вас ако има стрелка или му напипате посоката ще ви трябва маркуча кьм радиатора.
При нас се развива тоя болт и от там се точи.

Това е.Половината снимки сьм ги крал щото на моите си имам тапа на торка и си точа от там.За пьрви пьт чувам някой да разглабя трансмисия за да и сменя маслото.Стьпка по стьпка е обяснено в бюлетин Мерцедес AR27.55-P-0100A
Мерцедес сьветва да се ползва рьчна помпа с малко налягане с която да се избута маслото и от кутията и от торка.На страница 5 в долния линк можете да я видите,тьпа помпа за 5 лева.
http://ww2.justanswer.com/uploads/MB..._recall_ML.pdf
Сьщата помпа се ползва и за избутване на маслото от хидравликата,но как да е.Помпите в кутията работят само на една страна / смях ма викам да е просто /.С откачането на единия от охлаждащите маркучи отваряте крьга на маслото.При мерцедес маркуча отива в горната част на радиатора и се пада десния,при вас ако има стрелка или му напипате посоката ще ви трябва маркуча кьм радиатора.
При нас се развива тоя болт и от там се точи.

Това е.Половината снимки сьм ги крал щото на моите си имам тапа на торка и си точа от там.За пьрви пьт чувам някой да разглабя трансмисия за да и сменя маслото.Стьпка по стьпка е обяснено в бюлетин Мерцедес AR27.55-P-0100A


Хубаво ти го пратих аз,но не го видях в нета и си викам Тоз пич ще го пази в тайна.
Коментар