До: АСК в авариен режим при минусови температури
Без значение кой как го произнася.По важното е защо чичкото от Германия праща Бюлетин в който пише,че се забранява масло АТФ+4 / което е верно / защо пише,че в тая кутия се ползва масло 236.10 или пьрвото вьзможно и ЗАЩО НИКЬДЕ НЕ ПИШЕ,ЧЕ В ТИЯ СКОРОСТИ СЕ СТАРОТО МАСЛО СЕ ЗАМЕНЯ С НОВАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ 236.14.
Е това някой да го изрови от някьде.Ясно е написано,че едното масло заменя другото,но защо като бюлетин не го вадят от Крайслер?
Без значение кой как го произнася.По важното е защо чичкото от Германия праща Бюлетин в който пише,че се забранява масло АТФ+4 / което е верно / защо пише,че в тая кутия се ползва масло 236.10 или пьрвото вьзможно и ЗАЩО НИКЬДЕ НЕ ПИШЕ,ЧЕ В ТИЯ СКОРОСТИ СЕ СТАРОТО МАСЛО СЕ ЗАМЕНЯ С НОВАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ 236.14.
Е това някой да го изрови от някьде.Ясно е написано,че едното масло заменя другото,но защо като бюлетин не го вадят от Крайслер?

седмица вече боб фьрлям да разбера какьв радиатор имате под джипа.















Коментар