Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Без значение кой как го произнася.По важното е защо чичкото от Германия праща Бюлетин в който пише,че се забранява масло АТФ+4 / което е верно / защо пише,че в тая кутия се ползва масло 236.10 или пьрвото вьзможно и ЗАЩО НИКЬДЕ НЕ ПИШЕ,ЧЕ В ТИЯ СКОРОСТИ СЕ СТАРОТО МАСЛО СЕ ЗАМЕНЯ С НОВАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ 236.14.


    Е това някой да го изрови от някьде.Ясно е написано,че едното масло заменя другото,но защо като бюлетин не го вадят от Крайслер?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • До: АСК в авариен режим при минусови температури

      Днес се снабдих с 9л от въпросния Shell 3403 M-115 от "онази" фирма. В събота ще ходя да го сменям в Джемини 4.

      Ето и цената:
      Прикачени файлове
      www.drivingoffence.co.nz

      Коментар


      • До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Вчера ходих да сменям маслото на АСК-я в Джемини 4. Там ми казаха,че няма начин да се смени цялото количество, без да се разглоби цялата кутия. Разгледаха я и казаха, че няма пробка, от която да изтече всичко.

        Цялостното разглабяне с промиване струвало поне 250 лв - разбира се отказах.

        Решихме да направим следното - пуснахме да изтече колкото може - според мен около 3 л. Сипаха толкова от новото и оставих колата да поработи малко. Минах през всички скорости няколко пъти, за да се напълни добре. После повторихме тази процедура 3 пъти. Не е като цялостно източване на старото масло, но все пак е по-добре от смяна само на 3 л.

        След тест драйв около 5 км, леката вибрация, която усещах при превключването между 2-ра и 3-та ми казаха, че е кратък резонанс, който се получава, когато се включва допълнителния амбреаж след 3-та скорост. Не им се стори нещо извън норма. Турбото на АСК-я работи добре (обикновено то било слабост).

        От сервиза ми потвърдиха, че Шел 3403 М-115 е правилното масло за тази скоростна кутия, но те работели основно с Mobil.
        www.drivingoffence.co.nz

        Коментар


        • До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
          Вчера ходих да сменям маслото на АСК-я в Джемини 4. Там ми казаха,че няма начин да се смени цялото количество, без да се разглоби цялата кутия. Разгледаха я и казаха, че няма пробка, от която да изтече всичко.
          Радиатор на скоростите имаш ли?Нещо под преден ляв фар?Трябва да влизат в малки маркуча под радиатора ти за антифриза.

          Промиването се прави и с АТФ+4 както стана ясно по документите.

          Ще се опитам да ви намеря как се прави пьлна смяна с помпа.Ккакво и гледат на кутията и кое ще и разглобяват пак не ми е ясно.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Кажете бе хора,имате ли радиатор за трансмисията или не?Ще ме карате да ровя из нета да видя какво имате.

            Стана ясно,че сервиза е нямал машина за промивка на трансмисията,стана ясно,че от почти 9 литра са сменени 3,но не ми стана ясно защо ако има радиатор не са му откачили маркучите кьм него и да наливат ново и да точат старо до пьлна смяна на маслото?

            Снимки кой иска?Ни помпа ви трябва ни кой знае какви умения.С помпа е по-добре,че не се занимаваш да наливаш докато се точи старото,но и без нея се сменя.


            Снимки Мерцедес,че трудно намирам за Крайслер.



            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • До: АСК в авариен режим при минусови температури

              Айде и за да не остава контрата в мен и да не му остава на колегата 6 литра масло и да се чуди какво да го прави предлагам на сервиза Джемини 4 да прегледа сервизен бюлетин на Мерцедес с номер AR27.55-P-0100A как се промива трансмисия на Мерцедес с каквато са работили и как се сменя цялото масло на такава.Това,че няма пробка на торка която изчезва Септември 99 не значи,че трансмисията не се промива или не и се сменя цялото масло без да се наложи разглабяне.


              Който му е интересно как се сменя при Мерцедес мога да му пусна сьс снимки,но в сьответния раздел на форума.Един маркуч ви трябва и голяма празна бутилка.




              Тез СЕРВИЗИ ще ме скьсат,ако не друго поне е весело.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Айде и за да не остава контрата в мен и да не му остава на колегата 6 литра масло и да се чуди какво да го прави предлагам на сервиза Джемини 4 да прегледа сервизен бюлетин на Мерцедес с номер AR27.55-P-0100A как се промива трансмисия на Мерцедес с каквато са работили и как се сменя цялото масло на такава.Това,че няма пробка на торка която изчезва Септември 99 не значи,че трансмисията не се промива или не и се сменя цялото масло без да се наложи разглабяне.


                Който му е интересно как се сменя при Мерцедес мога да му пусна сьс снимки,но в сьответния раздел на форума.Един маркуч ви трябва и голяма празна бутилка.




                Тез СЕРВИЗИ ще ме скьсат,ако не друго поне е весело.
                BENZBOSS,

                разбирам възмущението ти от нашите майстори, но това е положението и трябва да се справяме с него. Не знам къде се намира радиатора, за да го снимам, а и съм далече от представата за технически грамотен човек. Според специалистите в този сервиз, на нито една подобна кутия, не може да се източи цялото масло, без да се разглоби цялата АСК-я. А те са сервиз, който се занимава основно с поправка и поддръжка на такива трансмисии.

                Ето две снимки от източването вчера. За съжаление май е трябвало да нащракам всичко отдолу.
                Прикачени файлове
                www.drivingoffence.co.nz

                Коментар


                • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  На 2,7срд има много маркучи на виското точно под перката,предполагам че някой от тях е и за маслото на скоростите.Но не съм сигурен.
                  JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                  Коментар


                  • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    Радиатора на скоростната кутия е вграден в радиатора на охладителната система.
                    Прикачени файлове
                    GRAND CHEROKEE 4.7
                    Добромир Добрев
                    O898633718

                    Коментар


                    • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Айде и за да не остава контрата в мен и да не му остава на колегата 6 литра масло и да се чуди какво да го прави предлагам на сервиза Джемини 4 да прегледа сервизен бюлетин на Мерцедес с номер AR27.55-P-0100A как се промива трансмисия на Мерцедес с каквато са работили и как се сменя цялото масло на такава.Това,че няма пробка на торка която изчезва Септември 99 не значи,че трансмисията не се промива или не и се сменя цялото масло без да се наложи разглабяне.


                      Който му е интересно как се сменя при Мерцедес мога да му пусна сьс снимки,но в сьответния раздел на форума.Един маркуч ви трябва и голяма празна бутилка.




                      Тез СЕРВИЗИ ще ме скьсат,ако не друго поне е весело.
                      Ще съм ти много благодарен за една подробна инструкция за смяна на маслото.
                      GRAND CHEROKEE 4.7
                      Добромир Добрев
                      O898633718

                      Коментар


                      • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Тьрси тоя дето излиза от скоростите,Мерцедеския се пада горния на радиатора.Отвиваш му снадката / няма да изтече почти нищо / на загасен мотор,навираш му един маркуч и палиш мотора.След литьр или 10 секунди гасиш и наливаш един литьр в трансмисията.И пак и пак и пак ....................и след десетия литьр излиза чисто масло което е избутало и това от торка щото мотора работи.Помпата работи в една посока,не ти трябва и помпа за избутване,а само някой да пали и гаси и един да сипва.И това е показано по снимките,с Помпа е показано на бюлетина.


                        Както вее казах и на вашите кутии пише,че се сменя частично 4 литра и филтьр или пьлна смяна 8 литра и горница с филтьр.Писано от Крайслер,не от мен.Най-малкото което аз поне бих направил е да точа и сипвам в тая кутия до свьршване на маслото ма как да е.

                        Никой ли не се е навирал под такьв джип да каже какви радиатори има?Не,че има голямо значение де,те не са хиляди и трудно ще ги обьрка човек с тия на климатика примерно.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          Вграден е във водния.....
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Първоначално публикуван от nedos Преглед на мнение
                            Радиатора на скоростната кутия е вграден в радиатора на охладителната система.

                            ААААА можело значиседмица вече боб фьрлям да разбера какьв радиатор имате под джипа.


                            Седи така 15 минутки,показвам на Мерцедес как е и какво пише и какво правят гадовете тук.Радиатора няма значение,те и на 320 и 430 са различни,но смяната е една.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              Е не ми дава да го кача тоя документ и тва си е.Ккак да е,ето го с 2 думи,нищо сложно щом имате радиатор.


                              Отвивате пробката на картера.



                              Точите маслото от вьтре.



                              Сваляш картера на трансмисията.



                              Махаш гарнитурата и почистваш картера,сменяш магнита който тук се пада под кьрпата.



                              Махаш филтьра който си стои забит на бодито.Скубеш го като моров.

                              При смяна на маслото се сменя и това дето му викате ПРЕХОДНИК и в което влиза буксата.Цена около литьр масло за тая кутия или грубо 11-15 долара.

                              Отвиваш ринга като преди това местиш кабелите в страни и гледаш да не са под напрежение.



                              Вадиш кабела и отвиваш болтче седмица което е централно и дьржи преходника на място.



                              Скслед като го развиеш се скубе и той,стария модел с червени рингове,нови с черни.Гледайте да е оригинал,че аз 3 пьти това правя.

                              Набиваш новия филтьр,нищо друго освен ОРИГИНАЛ.



                              Слагаш новия пеходник / това горе е огледалце / и завиваш болта седмица с 2.5 нм или колко да го дьржи вьтре.Не напьвай да не сменяш всичко заено с платката на мозька.



                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                                Слагаш гарнитурата на картера и поставяш картера на място.Старите модели искат внимателно мерене за да не приплескаш гарнитурата,тук си имате метални ограничители и няма такава опасност.



                                Завиваш си тапата на картера



                                Тук идва интересното.На Мерцедеса има 2 трьби с мека врьзка които отиват кьм радиатора на колата.Ние ползваме десния от двата,развива се врьзката и м набождаш маркуч около метьр и половина,добре е да е прозрачен.От врьзката ще изтече около половин литьр при развиването.





                                Едно голямо прозрачно шише разграфено на през литьр или 3,за по-смелите 3.

                                Намираш тапата на тубичката за мерене на маслото,махаш чопа или това червеното.Ако го строшиш може да ползваш за чош един шестограм подходящ размер.Като надупите тапата ще ви стане ясно за какво иде реч.



                                Скубете тапата,има гумен ринг на нея.



                                Сипвате 4 литра,за тия които са по-наблюдателни - на бутилката пише АТФ 134 или последното масло което е одобрено за тия кутии,но това го играхме вече.



                                Палите колата като някой следи колко масло изтича в бутилката,за около 10-15 секунди трябва да изтече около литьр,на третия литьр гасите мотора и доливате още 3 литра.Пак палите и пак гасите на третия литьр,и пак и пак и пак до излизане на новото масло.Може да ви стьпи на 10 до 15 литра,всеки различно преценява кога маслото което излиза е ново.Някои редят скорости като работи мотора,по около 5 секунди на скорост,но това ако ви тресе много мерака.Завивате си обратно маркуча за охлаждането,палите колата и карате около 15 минути.
                                На запален мотор мерите от дьното на кутията.Няма щека,но се продава като сервизен инструмент.Може и да си направите или а ползвате каква да е щека стига да стига до дьното на кутията.



                                Става от жило да речем с нещо забодено стабилно в него.Аз сьм си купил / около 30 кинта /и си я дьржа в колата.



                                Кофти снимка,но се вижда колко в дьлга - опряла е в земята,а това зад нея е 140.


                                Мери се лесно еле ако си пушач.

                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X