Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
    Сега остава и да разберем къде се продава Shell 3403.Дочух че някаква фирма"Диди"продава, но само големи разфасофки на цена 7.40 без ддс.
    И аз сега това ровичкам. Май го продават само БС, но тези от Мерцедес и то наливно, защото се предлага само във варели и други големи разфасовки.
    www.drivingoffence.co.nz

    Коментар


    • #92
      До: АСК в авариен режим при минусови температури

      Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
      И аз сега това ровичкам. Май го продават само БС, но тези от Мерцедес и то наливно, защото се предлага само във варели и други големи разфасовки.
      Май някаква Плевенска фирма е. Но сега нямам време да търся,че имам друг проблем.Пиши ако я намериш.
      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

      Коментар


      • #93
        До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
        Май някаква Плевенска фирма е. Но сега нямам време да търся,че имам друг проблем.Пиши ако я намериш.
        http://www.didi94.com
        Проблема е само, че го продават на варел
        209 Х 7.60 = 1588,40 без ДДС
        Офиси има във Варна, Монтана, Пловдив, Стара Загора и Плевен.
        Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
        http://save-gery.org/bg

        Коментар


        • #94
          До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Продава се в Балканстар, но не при Jeep, а при Мерцедес, в голямата зала, където са касите.

          Маслото е наливно и струва около 9,40 лв за литър с ДДС. Трябва да си носите съд, където да ви го налеят.

          Успех!
          www.drivingoffence.co.nz

          Коментар


          • #95
            До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Говорих с Ангел Тодоров, който се се занимава с резервните части в Jeep. Той ми каза, че никога не са слагали нищо друго в тези АСК 236.10 (NAG1), освен Mopar ATF+4. Изпратих му бюлетина, който Benzboss цитира, където пише, следното и после му се обадих за коментар.

            THIS BULLETIN SUPERSEDES TECHNICAL SERVICE BULLETIN 21-010-06, DATED
            APRIL 14, 2006, WHICH SHOULD BE REMOVED FROM YOUR FILES. ALL
            REVISIONS ARE HIGHLIGHTED WITH **ASTERISKS** AND INCLUDES THE
            ADDITION OF THE ASIAN WARNER (AW4) TRANSMISSION AND ADDITIONAL
            MODELS AND YEARS.
            SUBJECT:
            Automatic Transmission Fluid Usage ATF+4 (Type MS9602)
            MODELS:
            1989 - 1995 (AA) Spirit/Acclaim/Lebaron Sedan
            1989 - 2003 (AB) Ram Van/Wagon
            1989 - 1993 (AC) Dynasty/New Yorker/New Yorker Salon
            1989 - 1993 (AD) Ram Truck
            1989 - 1994 (AG) Daytona
            1989 (AH) Lancer/Lebaron GTS
            1989 - 1995 (AJ) Lebaron Coupe/Lebaron Convertible
            1989 - 1990 (AK) Aries/Reliant
            1989 - 1990 (AL) Horizon/Omni
            1989 (AM) Diplomat/Gran Fury/New Yorker fifth Avenue
            1989 - 2004 (AN) Dakota
            1989 - 1994 (AP) Shadow/Sundance
            1990 - 1991 (AQ) Maserati
            1990 - 1993 (AY) Imperial/New Yorker Fifth Avenue
            1994 - 2003 (BR/BE) Ram Truck
            2004 - **2008** (CS) Pacifica
            1998 - 2003 (DN) Durango
            2002 - **2008** (DR/DH/D1) Ram Truck
            2007 - **2008** (DC) Ram 3500 Cab Chassis
            1995 - 2000 (FJ) Sebring/Avenger/Talon
            1996 - 2000 (GS) Chrysler Voyager (International Market)
            2004 - **2008** (HB) Durango
            **2008 (HG) Aspen**
            1995 - 2000 (JA) Cirrus/Stratus/Breeze
            2007 - **2008** (JK) Wrangler
            2001- 2006 (JR) Sebring Sedan & Convertible/Stratus Sedan
            2007 - **2008** (JS) Avenger/Sebring/Serbring Convertible
            1996 - 2000 (JX) Sebring Convertible
            **2007 - 2008 (KA) Nitro**
            2002 - 2007 (KJ) Liberty
            **2008 (KK) Liberty**
            **2008 (L2) 300C (China)**
            1993 - 2004 (LH) Concorde/Intrepid/Vision/LHS/New Yorker
            /300M
            2005 - **2008** (LX/LE) 300/Magnum/Charger
            2005 - **2008** (ND) Dakota
            1996 - 2000 (NS) Town & Country/Caravan/Voyager
            1995 - 2005 (PL) Neon
            2002 - 2003 (PG) PT Cruiser (International Markets)
            2001 - **2008** (PT) PT Cruiser
            1997 - 2002 (PR) Prowler
            2001 - 2007 (RG) Chrysler Voyager (International Markets)
            2001 - 2007 (RS) Town & Country/Caravan/Voyager
            **2008 (RT) Town & Country/Grand Caravan/Grand Voyager
            (U.S. & International Markets)**
            1997 - 2006 (TJ) Wrangler
            2001 - 2004 (WG) Grand Cherokee (International Markets)
            Vehicles equipped with Gas engines

            1999 - 2004 (WJ) Grand Cherokee
            2005 - **2008** (WK/WH) Grand Cherokee
            2006 - **2008** (XK/XH) Commander
            1989 - 1995 (YJ) Wrangler
            **1989 - 2001 (XJ) Cherokee**
            **1989 - 1993 (MJ) Comanche**
            1996 - 1998 (ZG) Grand Cherokee (International Markets)
            1994 - 1998 (ZJ) Grand Cherokee/Grand Wagoneer
            NOTE: This Service Bulletin DOES NOT apply to the following transmissions:
            • Sprinter transmissions
            • Crossfire transmissions
            • MK/PM vehicles equipped with Continuously Variable Transmission
            (CVT)
            • WG vehicles equipped with a diesel engine (sales code ENF) and a
            W5J400 or NAG1 transmission (sales code DGJ)

            • **ALL vehicles equipped with a AS68RC Transmission (sales code
            DG3)**
            • **ALL vehicles equipped with a GENTRAG MPS6 Transmission (sales
            code DG5)**
            DISCUSSION:
            ATF+4® - (Type 9602) is being used as factory fill for Chrysler Group automatic
            transmissions. ATF+4® is recommended for all vehicles equipped with Chrysler
            Group automatic transmissions EXCEPT FOR THOSE LISTED IN THE NOTE ABOVE.
            NOTE: ATF+4® must always be used in vehicles that were originally filled with
            ATF+4®. DO NOT USE ANY OTHER FLUID.
            NOTE: ATF+4® is backward compatible with ATF+3 , ATF+2, and ATF+. Additionally,
            ATF+4® can be used to top off vehicles that used ATF+3, ATF+2, or ATF+.
            NOTE: If ATF+4® is used to service models originally filled with ATF+3 , ATF+2, and
            ATF+ the fluid maintenance schedules listed for that model does not change.
            The service interval currently in effect for a given model should continue to
            be followed. Refer to the Service or Owners manual for maintenance
            schedule directions.
            In general terms, If ATF+, ATF+2 or ATF+3 was the recommended fluid, it is now
            recommended to use ATF+4®
            BENEFITS
            •Better anti-wear properties
            •Improved rust/corrosion prevention
            •Controls oxidation
            •Eliminates deposits
            •Controls friction
            •Retains anti-foaming properties
            •Superior properties for low temperature operation
            FLUID COLOR
            Mopar ATF+4® has exceptional durability. However, the red dye used in ATF+4® is not
            permanent; as the fluid ages it may become darker or appear brown in color. ATF+4® also
            has a unique odor that may change with age. With ATF+4® fluid, color and odor are no
            longer indicators of fluid condition and do not necessarily support a fluid change.

            Чухме се малко по-късно и той каза, че след консултация със "сервизния инженер", са установили, че щом съм решил да сложа Shell 3403 M-115, можело. Щели да разгледат по-подробно документа. Общо взето това знаели от Jeep и това правели.

            Попитах, а защо в съседната сграда на тяхната, на същата АСК слагат Шел и той не можа да ми отговори.
            www.drivingoffence.co.nz

            Коментар


            • #96
              До: АСК в авариен режим при минусови температури

              Първоначално публикуван от klamat Преглед на мнение
              Хората, които са с 2,7 могат да направят следното.

              Официално запитване за марката и количеството на течността до дилър на марката в:

              1. САЩ
              2. Германия
              3. България

              P.S.
              Тази тема започва да ми прилича на другата - за AW4 кутията и използването на Dexron II/III и замяната му след определена дата с ATF+4. Като изрично преди това в TBI-те е споменавано,че не се препоръчва последното.
              Аз пратих едно запитване до chrysler@chryslerwien.at
              От там ми отговориха:

              Dear Mr. Chervenkov,

              ich hope the following sheet will help you.





              Mit freundlichen Grüßen / Best regards

              Martin Edelbauer
              Assistent der Geschäftsleitung - Marketing

              Chrysler Wien
              AC Austro Car
              HandelsgesmbH & Co OHG
              Breitenfurter Straße 142 - 144
              A-1230 Wien
              Tel: +43-1-80 121-403
              Fax: +43-1-80 121-400
              Mobile: +43-664-135 3000
              E-mail : me40@chrysler.com
              www.chryslerwien.at
              И ми прикачиха този файл:
              Прикачени файлове
              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
              http://save-gery.org/bg

              Коментар


              • #97
                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Изводът е, че там знаят за наличието на тези бюлетини и може би се съобразяват с тях за разлика от тук.
                Абсолютно не съм съгласен, че ATF+4 може да замени Шела, което обаче означава, че ще сменям масло на автоматик преждевременно Мамка им и майсторя...
                Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                http://save-gery.org/bg

                Коментар


                • #98
                  До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                  Изводът е, че там знаят за наличието на тези бюлетини и може би се съобразяват с тях за разлика от тук.
                  Абсолютно не съм съгласен, че ATF+4 може да замени Шела, което обаче означава, че ще сменям масло на автоматик преждевременно Мамка им и майсторя...

                  Моят извод е, че в БС не знаят въобще за какво става въпрос и как се обслужва този автомобил. Те ако на трансмисията (нещо супер важно и основно в този автомобил) не знаят какво да сипят, какво остава за по-пипкавите и фини неща. Неуки и мързеливи нещастници.

                  Утре си купувам 8л Шел 3403 от сервиза на Мерцедес и после отивам да ми го сменят на друго място, за да спя спокойно.
                  www.drivingoffence.co.nz

                  Коментар


                  • #99
                    До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    [QUOTE=PHOENICIAN;1026169]Чухме се малко по-късно и той каза, че след консултация със "сервизния инженер", са установили, че щом съм решил да сложа Shell 3403 M-115, можело. Щели да разгледат по-подробно документа. Общо взето това знаели от Jeep и това правели.

                    Попитах, а защо в съседната сграда на тяхната, на същата АСК слагат Шел и той не можа да ми отговори.[/QUOTE]

                    А не каза,че АТФ+4 не става нали???Не знаели............знаят те,как така 3 години никой не се намери да прочете сервизната информацияРьководство се чете като илезе от завода модела,после се четат бщлетини за да са разбере какво а усрали и с какво се заменя.

                    Декстрона ви го сменят с АТФ+4 още като излиза четворката.И това го има на бюлетин.


                    И е верно,че на тия кутии / Мерцедеските / масло не се е сменяло,с такова становище излизат от заода 96.Година 99 обаче излиза и бюлетинче в което си пише кое,кьде и на колко се сменя щото сервиза пьлен сьс строшени кутии.Вьпреки това и сега има майстори
                    дето само като я видят и викат АААА на това не му се сменя маслото и това е 11 години след бюлетинчето.

                    Майната им,майстори са,не е дильра.Дильра обаче кво си бьрка в носа?На тая кутия НИКОГА не се е препорьчвало АТФ+4,джипа е на 10 години вече,как така 10 години никой не погледна какво иска тоя джип или щом му пише Гранд шибат АТФ+4 ма квото стане



                    Балканееееее............другото шише бе майка.И вижте дали има сьвместимост с последните масла на Мерцедес да не тьпчете Американса чорба по кутиите.И като ви дойде някой за смяна на масло поне го питайте ПЬЛНА или ЧАСТИЧНА смяна иска човека,нали и това ви го пишат от Крайслер?Е не е като да развиеш една пробка и 6 ли бяха 8 болта ли ма нали УЖ тва ви е работата????


                    Аз тема НЕКАДЬРНИЦИТЕ В БАЛКАН СТАР няма да пускам,пусках вече в друг форум и ми стига
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                      Говорих с Ангел Тодоров, който се се занимава с резервните части в Jeep. Той ми каза, че никога не са слагали нищо друго в тези АСК (NAG1), освен Mopar ATF+4. Изпратих му бюлетина, който Benzboss цитира, където пише, следното и после му се обадих за коментар.

                      .
                      На печалившите ЧЕСТИТОтоз как го сьрби задника не ми се мисли.

                      Аз да питам де - нали не му каза от кьде я имаш тая информация?Тя голямата тайна дето е,но поне тая седмица да не ме псуват
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        На печалившите ЧЕСТИТОтоз как го сьрби задника не ми се мисли.

                        Аз да питам де - нали не му каза от кьде я имаш тая информация?Тя голямата тайна дето е,но поне тая седмица да не ме псуват
                        Казах му, че това е официален бюлетин на майката компания, чиито автомобили "обслужват".

                        Интересното е, че никога не бяха чували за това и още повече никога явно не са питали колегите си от съседната сграда (Мерцедес) те пък аджеба, какво масло слагат на същата кутия, обаче монтирана в МБ.

                        В сервиза на Jeep има един приемчик - олигофрен Радослав Начев, който аз няколко пъти съм питал, дали поне от любопитство не влиза в нашия форум, за да почете малко, да научи за някакви по-чести проблеми на нашите автомобили итн. Той ми каза, че нямал време, а се пишели големи глупости. Добре, че ние, без това да ни е основната работа, имаме време да четем и следим, какво става.
                        www.drivingoffence.co.nz

                        Коментар


                        • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          и тоз го чепкаха из форумите.Аз сьм БЕЗ КОМЕНТАР



                          За тия дето ще сменят масло - задрьжте малко да видя кьде има официална информация за това дали само при Мерцедес или при всички марки и модели с Мерцедес кутия се заменя маслото от 236.10 с масло 236.12 и след това се заменя с масло 236.14

                          Ако ви стиска питайте дильра,те трябва да знаят.Или направо Немците,те все пак са я правили тая кутия.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Щом толкова хора го твърдят това за маслото, сигурно е вярно. Аз се предавам.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              Щом толкова хора го твърдят това за маслото, сигурно е вярно. Аз се предавам.

                              Недей,дай да намерим кьде и какво ползват тия по последна спецификация,че маслото на ШЕЛ за тая кутия което е 236.10 е заменено от 236.12 и след това с маслото 236.14 заради оксидация на пьрвото.Сьщото това Шелското както писах е грешка да се слага,но не намирам официално Крайслерско писмо с което се казва,че е наложителна смяната.ОБАЧЕ е пьлно с документи които казват,че пьрвата спецификация или тая която иска тая кутия се заменя сьс следващите и по проста логика излиза,че кутията си иска 236.14 или масла 134 като саму ФУЧа му слагате една четворка пред номера за да стане 4134.За чий грездей нашите продават масло 236.10 не ми е ясно,а и такова ако тьпчат по Мерцедес / такова тьпчат / ще се налага пак да плякам бюлетинчета.

                              Ей не се спряха тия.



                              Е това ви е маслото или някое от долните.

                              Fuchs TITAN ATF 4134
                              Fuchs TITAN EG ATF 134
                              MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03
                              Mercedes-Benz Automatik-Getriebeöl Blatt 236.14
                              Mercedes-Benz Getriebeöl Blatt 236.14
                              Mobil ATF 134
                              Shell ATF134

                              С 2 думи - отивате в магазин на Мерцедес / да не правя реклама сега / и им искате масло сьс спецификация МБ 236.14.Вземете си поне 9 литра,че да ви остане един след смяната.


                              Толкоз по вьпроса с маслата.Смяната ще я тьрся как става друг пьт щото не знам какви радиатори и какви щуцери имате по тия кораби
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • До: АСК в авариен режим при минусови температури

                                Фирмата се казва "Фукс" - доста голям производител, който до 1995-96 беше собственик на европейското подразделение на Валволин и завода им в Дордрехт - Холандия.
                                YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                                XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                                WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                                KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X