Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
    На последните снимки номерата са съвсем различни от коментираните по-горе... Излиза че има ATF+4 с няколко P/N ли?!

    В конкретния случай не са различни - просто 05103527ЕА е за един литър, а 05103531ЕА е за 4 литра. Иначе найстина има различни номера за ATF+4. Не знам каква е разликата. Според мен е въпрос на регионално разпределение. От там тръгна и спора по онзи бюлетин - за конкретен номер масло. Дали има заместител - не знам. Може и да има. Ако има - дали е по добро и по евтино е друг вапрос. По-важния въпрос е дали ако сложиш MOPAR ATF+4 (Type MS9602) ще си прецакаш кутията. Ако (внимателно) прочететш техническите инструкции на Крайслер, ще разбереш, че няма причина за притеснение.

    Ето още за любознателните:

    http://www.allpar.com/mopar/transmissions/fluids.html

    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #77
      До: АСК в авариен режим при минусови температури

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Ти що ми обиждаш английския сега?....
      -3- 21-014-07
      PARTS REQUIRED:
      Qty. Part No. Description
      AR 05013457AA Fluid, Transmission, ATF+4® (Type 9602), Quart
      AR 05013458AA Fluid, Transmission, ATF+4® (Type 9602), Gallon
      POLICY:
      Information Only
      Аз от тук се подведох, но вече не мога да се ориентирам кое е правилно и кое не масло... како и да е. Надеждата е, че представителят на производителя е наясно

      Коментар


      • #78
        До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
        Ако (внимателно) прочететш техническите инструкции на Крайслер, ще разбереш, че няма причина за притеснение.


        http://www.freetranslation.com/

        Ми избери си език и чети внимателно техническите инструкции на Крайслер кое не се ползва в тая кутия.Малко страно превежда Спринтер,но като цяло се разбира за какво иде реч.Копни и пастни това за което спорим и гледай какво става.


        И предлагам ако ще си говорим сериозно да не го избиваме на наранена чест и да не наричаме черното бяло.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #79
          До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
          Тези шелове и фуксове е много вероятно да са създадени само за удовлетворяване нуждите на новоразработените кутии w5a/NAG(специфични са за мерцедес).Какви са разликите м/у ATF +4 и 236.10/12/14 -Бог знае.Може да са малки,но съществени.Да се зачеркват с лека ръка дълги и старателни изпитания не ми се струва разумно.
          Дай да засичаме години - Мерцедес ги вади 96 тия кутии и вьрви с масло 236.12/14
          ,Джипа дето го мотаме тук е 2001 и вьрви с масло 94

          Мисьлта ми е,че маслата са разработени за кутия вкарана на пазара 96 и всяка следваща спецификация покрива предходната.Поне при Мерцедес за каквато кутия си говорим освен ако не приемем,че е Американска произведена 2 години преди да отворят завода производител.


          Извинявайте ма не се сдьржах.Парите са си ваши,джиповете и те,ние тук само си пишем и всеки сам си преценява.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #80
            До: АСК в авариен режим при минусови температури

            В спора се ражда истината. Обаче нещо не виждам за какво всъщност спорим.

            Ако твърдиш, че ATF+4 Type 9602 към настоящия момент не трябва да се използва в GRAND CHEROKEE WG 2.7 CRD, означава, че нямаш достатъчно познания за марката. В това няма нищо лошо - едва ли някой във форума си мисли, че знае всичко. Много по лошо обаче е, че форума се посещава от всякакви хора който могат да си направят грешни заключения.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #81
              До: АСК в авариен режим при минусови температури

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              В спора се ражда истината. Обаче нещо не виждам за какво всъщност спорим.

              Ако твърдиш, че ATF+4 Type 9602 към настоящия момент не трябва да се използва в GRAND CHEROKEE WG 2.7 CRD, означава, че нямаш достатъчно познания за марката. В това няма нищо лошо - едва ли някой във форума си мисли, че знае всичко. Много по лошо обаче е, че форума се посещава от всякакви хора който могат да си направят грешни заключения.

              За марката не споря,идея нямам от Джип.Аз говоря само за кутията която е Мерцедес и цитирам какво масло се слага в нея и какво не според Крайслер.
              Искам да видя един документ,/ нещо от рода на тия които пуснах /,в който да пише,че се ползва АТФ+4.Щото аз пуснах,че се полва Шела както и бюлетин,че не се ползва АТФ+4.Ако кажеш пускам по ред как са си всички бюлетини за ползването на АТФ+4 в скоростите на Крайслер,това колкото и да не разбирам от джипки ще го намеря за нула време.



              ОФФ от темата -W5A580 това е номер под който излизат една камара кутии,повечето от които са вградени в Мерцедес.Имат разлика в кутиите и то след година 2003,имат разлика и в торк конвьртера и ако маслото АТФ+4 да е близко до маслото което се ползва не е препорьчително за нищ друго освен за промивка.Току влезе някой в тукашен форум и изреве НАМЕРИХ МАСЛО ПО 5 КИНТА...........и го мятат на кьс пас.
              Сложи го това масло на тая кутия,ще дьржи известно време,то и с олио Калиакра ще вьрви,но рано или кьсно почва да дава проблеми / да не влизаме в темата с проблмите,че сьвсем ще стане до коляно тая тема / и то доста по-рано от нормалния живот на кутията.Тук и дават 100 000 километра интервал на смяна на масло,с АТФ+4 може и 50 000 да издьржи,но до там,после отваряш за ремонт или отиваш в дильра за друга кутия.Като сметнем,че гаранцията на подобни автомобили е около 100 000 километра и .............познай що тьпчат такова масло от дильра.А оди ги сьди щото са ти обьркали маслото.Що не ми шибнат такова тук и да ги видя кьде ще мьрдат,с бюлетинчето в сьда.


              Пак ОФФ,кой му се чете да ми следи мисьлта.

              Пьрво влизаш тук.
              http://www.wjjeeps.com/
              Скролваш доста и намираш това TSB's (Technical Service Bulletins)
              Кликаш и тьрсиш Трансмисии или номер 21 се пада.Излиза ти е те тва долу.
              http://www.wjjeeps.com/tsb.htm#TRANSMISSION

              Последния бюлетин който излиза от Крайслер е за проблема при студено палене и слаба батерия или проблема на колегата,това вече го цитирахме.Предпоследния е това дето го чепкаме тук и какво не се слага в тая трансмисия.Порови и виж как последния отменя предните преди него за това какво се ползва като масло и какво не.Аз не сьм го измислил,от Крайслер това пишат.Ако ги питам обаче в БалканСтар защо ползват това масло АТФ+4 какво ли ще ми кажат?

              И тая информация не я дьрпам само от нета,това го имам на другия си комп,всички марки за доста години на коли и джипове продавани в Щатите.С 5 кликвания ти казвам кое какво ползва,тия от Балкана на изуст трябва да го знаят това.




              И пак - тук коли не поправяме,само си говорим,всеки сам си преценява.Може и да не сьм прав,но искам да го видя черно на бяло щото аз говоря на базата на информация от дебелите книги и ако аз бьркам бьркат и те,ако аз сьм прав.................Балкане................300 бика.................дай другото шише.



              Имаше вьпрос как се сменя цялото масло - е така горе,откачат му се маркучите кьм радиатора и се избутва с помпа.Това в дильра няма да ви го кажат,но има 2 начина,единия пьлен като тоя горе на снимката и втори при който се точи само картера и сменят филтьра,друго не пипат.
              Що си го пиша това - на 150 000 мили трансмисията като я отвориш и се виждат номерата по бандовете,ако и сменяш маслото редовно с каквото трябва е една от най-яките трансмисии.Обьркаш ли го прави всичко на салата.Може да не е на другия ден или след месец,но не дьржи толкова колкото е мислена да дьржи.


              Ще я преглеждам тая тема и ще сьм много доволен ако някой покаже черно на бяло,че от Крайслер препорьчват АТФ+4 на тая кутия.А до тогава.................Балканеееее
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #82
                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                За марката не споря,идея нямам от Джип.Аз говоря само за кутията която е Мерцедес и цитирам какво масло се слага в нея и какво не според Крайслер.
                Искам да видя един документ,/ нещо от рода на тия които пуснах /,в който да пише,че се ползва АТФ+4.Щото аз пуснах,че се полва Шела както и бюлетин,че не се ползва АТФ+4.Ако кажеш пускам по ред как са си всички бюлетини за ползването на АТФ+4 в скоростите на Крайслер,това колкото и да не разбирам от джипки ще го намеря за нула време.



                ОФФ от темата -W5A580 това е номер под който излизат една камара кутии,повечето от които са вградени в Мерцедес.Имат разлика в кутиите и то след година 2003,имат разлика и в торк конвьртера и ако маслото АТФ+4 да е близко до маслото което се ползва не е препорьчително за нищ друго освен за промивка.Току влезе някой в тукашен форум и изреве НАМЕРИХ МАСЛО ПО 5 КИНТА...........и го мятат на кьс пас.
                Сложи го това масло на тая кутия,ще дьржи известно време,то и с олио Калиакра ще вьрви,но рано или кьсно почва да дава проблеми / да не влизаме в темата с проблмите,че сьвсем ще стане до коляно тая тема / и то доста по-рано от нормалния живот на кутията.Тук и дават 100 000 километра интервал на смяна на масло,с АТФ+4 може и 50 000 да издьржи,но до там,после отваряш за ремонт или отиваш в дильра за друга кутия.Като сметнем,че гаранцията на подобни автомобили е около 100 000 километра и .............познай що тьпчат такова масло от дильра.А оди ги сьди щото са ти обьркали маслото.Що не ми шибнат такова тук и да ги видя кьде ще мьрдат,с бюлетинчето в сьда.


                Пак ОФФ,кой му се чете да ми следи мисьлта.

                Пьрво влизаш тук.
                http://www.wjjeeps.com/
                Скролваш доста и намираш това TSB's (Technical Service Bulletins)
                Кликаш и тьрсиш Трансмисии или номер 21 се пада.Излиза ти е те тва долу.
                http://www.wjjeeps.com/tsb.htm#TRANSMISSION

                Последния бюлетин който излиза от Крайслер е за проблема при студено палене и слаба батерия или проблема на колегата,това вече го цитирахме.Предпоследния е това дето го чепкаме тук и какво не се слага в тая трансмисия.Порови и виж как последния отменя предните преди него за това какво се ползва като масло и какво не.Аз не сьм го измислил,от Крайслер това пишат.Ако ги питам обаче в БалканСтар защо ползват това масло АТФ+4 какво ли ще ми кажат?

                И тая информация не я дьрпам само от нета,това го имам на другия си комп,всички марки за доста години на коли и джипове продавани в Щатите.С 5 кликвания ти казвам кое какво ползва,тия от Балкана на изуст трябва да го знаят това.




                И пак - тук коли не поправяме,само си говорим,всеки сам си преценява.Може и да не сьм прав,но искам да го видя черно на бяло щото аз говоря на базата на информация от дебелите книги и ако аз бьркам бьркат и те,ако аз сьм прав.................Балкане................300 бика.................дай другото шише.



                Имаше вьпрос как се сменя цялото масло - е така горе,откачат му се маркучите кьм радиатора и се избутва с помпа.Това в дильра няма да ви го кажат,но има 2 начина,единия пьлен като тоя горе на снимката и втори при който се точи само картера и сменят филтьра,друго не пипат.
                Що си го пиша това - на 150 000 мили трансмисията като я отвориш и се виждат номерата по бандовете,ако и сменяш маслото редовно с каквото трябва е една от най-яките трансмисии.Обьркаш ли го прави всичко на салата.Може да не е на другия ден или след месец,но не дьржи толкова колкото е мислена да дьржи.


                Ще я преглеждам тая тема и ще сьм много доволен ако някой покаже черно на бяло,че от Крайслер препорьчват АТФ+4 на тая кутия.А до тогава.................Балканеееее
                За маслата ми стана ясно, че нищо не е ясно, а това е напредък.
                За смяната на мен ми е по скоро интересно ако нямам съответната помпа няма ли начин да избутам цялото масло - с компресор да рече. Или да се изсмуче някак? Иначе в сервиза сменяват 4-5 литра.

                Коментар


                • #83
                  До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  За маслата разбрах само,че в бс Jeep слагат АТФ+4-37лв,а в Мерцедес Шелското-24лв на наще кутий.
                  JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                  Коментар


                  • #84
                    До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    Сашо,за компресор не знам и няма да ти дам сьвет да пробваш.Знам,че помпата е обкновенна помпа на която се набива тоя преходник който ги виждаш на снимката и помпаш до излизане на новото масло.Торка на кутиите след 2001 няма пробка,но сьм виждал и такива с пробка.Ако има пробка е лесно - вьртиш го с отверката до положение в което можеш да я развиеш,после го отвиваш и точиш каквото има и в него.Остава ти само да избуташ каквото има в радиатора на трансмисионното.После аз поне сипвам 7 литра,паля колата и с гумите вьв вьздуха редя всички предавки да напьлни и мозька,после меря маслото как си е на място,а като се пребера в нас пак меря на загрла кутия.
                    Някои кутии нямат и място да и рьгнеш щека,проверявало се с някаква апаратура и нивото се гледало в зависимост от температурата на маслото.Не ви знам кой какво има в тия джипове,знам за Мерцедеската на модела за който говорим,другите по модел и година какво има ако има сьм

                    Ако кажеш ще се опитам да намеря / а аз почти винаги намирам / стьпка по стьпка смяна на масло за дадена кутия и то на 100%,а не каквото излезе от картера.В документите на вашите джипки си го пише - частична или пьлна смяна на масло.Зависи вече кой какво го влече,аз не го ли източа цялото все едно не сьм направил нищо.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #85
                      До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                      За маслата разбрах само,че в бс Jeep слагат АТФ+4-37лв,а в Мерцедес Шелското-24лв на наще кутий.
                      Шелското ако го слагат на Мерцедес е пак грешка,не е голяма но грешка.Мерцедес си застьпва маслата и ако сменяш слагаш най-доброто по последната спецификация,а Шелското е пьрвата вьзможна за тия кутии.Да не нагазваме в масла за Мерцедес,и без това темата стана като Война и Мир.Само за идея обаче - последното масло,най-доброто е по-евтино и от пьрвото като цена на литьр.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #86
                        До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Хората, които са с 2,7 могат да направят следното.

                        Официално запитване за марката и количеството на течността до дилър на марката в:

                        1. САЩ
                        2. Германия
                        3. България

                        P.S.
                        Тази тема започва да ми прилича на другата - за AW4 кутията и използването на Dexron II/III и замяната му след определена дата с ATF+4. Като изрично преди това в TBI-те е споменавано,че не се препоръчва последното.
                        YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                        XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                        WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                        KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                        Коментар


                        • #87
                          До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          2008 година правих такова запитване към официалния представител на Jeep в Германия и България. Отговора беше че маслото в кутията не се сменя.
                          Дали съм попаднал на некадърен служител или наистина е имало такава политика незнам. Факт е обаче че от началото на 2009, заедно с новите инструкции за маслата и отпадането на Дексрон-3 от употреба , в Балкан Стар започнаха да сменят маслото и в тази кутия.

                          Коментар


                          • #88
                            До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Такава машина има Боби брадата.


                            Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                            За маслата ми стана ясно, че нищо не е ясно, а това е напредък.
                            За смяната на мен ми е по скоро интересно ако нямам съответната помпа няма ли начин да избутам цялото масло - с компресор да рече. Или да се изсмуче някак? Иначе в сервиза сменяват 4-5 литра.
                            Three witches watch three Swatch watches.
                            Which witch watch which Swatch watch?

                            Коментар


                            • #89
                              До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              След задълбочен прочит на ръководството за Jeep Grand Cherokee WG 2.7 2002-2004 попаднах на този пасаж:
                              DESCRIPTION - AUTOMATIC TRANSMISSION
                              FLUID - W5J400
                              NOTE: Refer to Service Procedures in this group for
                              fluid level checking procedures.


                              Shell
                              t 3403 Automatic Transmission Fluid is the
                              recommended fluid for the W5J400 DaimlerChrysler
                              automatic transmission.
                              Dexron II fluid IS NOT recommended. Clutch
                              chatter can result from the use of improper
                              fluid.
                              Shell


                              t 3403 Automatic Transmission Fluid when
                              new is red in color. The ATF is dyed red so it can be
                              identified from other fluids used in the vehicle such
                              as engine oil or antifreeze. The red color is not permanent
                              and is not an indicator of fluid condition. As
                              the vehicle is driven, the ATF will begin to look
                              darker in color and may eventually become brown.
                              This is normal.
                              Което доказва твърдението на Benzbross, че ATF4+ не става за този автомобил.

                              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                              http://save-gery.org/bg

                              Коментар


                              • #90
                                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                                Сега остава и да разберем къде се продава Shell 3403.Дочух че някаква фирма"Диди"продава, но само големи разфасофки на цена 7.40 без ддс.
                                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X