До: АСК в авариен режим при минусови температури
В конкретния случай не са различни - просто 05103527ЕА е за един литър, а 05103531ЕА е за 4 литра. Иначе найстина има различни номера за ATF+4. Не знам каква е разликата. Според мен е въпрос на регионално разпределение. От там тръгна и спора по онзи бюлетин - за конкретен номер масло. Дали има заместител - не знам. Може и да има. Ако има - дали е по добро и по евтино е друг вапрос. По-важния въпрос е дали ако сложиш MOPAR ATF+4 (Type MS9602) ще си прецакаш кутията. Ако (внимателно) прочететш техническите инструкции на Крайслер, ще разбереш, че няма причина за притеснение.
Ето още за любознателните:
http://www.allpar.com/mopar/transmissions/fluids.html
Първоначално публикуван от Сашо Пунчев
Преглед на мнение
В конкретния случай не са различни - просто 05103527ЕА е за един литър, а 05103531ЕА е за 4 литра. Иначе найстина има различни номера за ATF+4. Не знам каква е разликата. Според мен е въпрос на регионално разпределение. От там тръгна и спора по онзи бюлетин - за конкретен номер масло. Дали има заместител - не знам. Може и да има. Ако има - дали е по добро и по евтино е друг вапрос. По-важния въпрос е дали ако сложиш MOPAR ATF+4 (Type MS9602) ще си прецакаш кутията. Ако (внимателно) прочететш техническите инструкции на Крайслер, ще разбереш, че няма причина за притеснение.
Ето още за любознателните:
http://www.allpar.com/mopar/transmissions/fluids.html
Коментар