Обява

Свий
Няма добавени обяви.

jeep , разход и една алтернатива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: jeep , разход и една алтернатива

    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
    ННО=H2O ? Или?
    Е да де, ама разделени

    Коментар


    • От: jeep , разход и една алтернатива

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      ННО=H2O ? Или?
      Това е нов вид тунингована вода, която гори
      Grand Cherokee ZJ V8 0887493336
      Желязото се кове докато ...се закове...

      Коментар


      • От: jeep , разход и една алтернатива

        Темата наистина е интересна,но понякога не се сдържам-да си сложиш бълбукатор и чрез електролиза да гориш водород - можеш да получиш реактивна тяга и на магистралатада вдигнеш 1300 км.ч Вярно е че всяка нова алтернатива предизвиква първо подигравки и отрицание,(винаги се чудя как пращаме апарати до Марс, а автомобилната ни индустрия не е мръднала от 1920г) но тук се получава почти перпетуум-мобиле, защото водорода върти двг, той върти алтернатора, който прави ток, от който се получава водород... мисля че не е толкова просто. Ако беше, отдавна да се движим на водород, технологията всъщност е доста стара. Според мен всичко е плод на добра маркетингова стратегия целяща потенциалната таргет група клиенти-хората в страни като нашата за които придобиването на сносен автомобил и разходите по него са сериозно перо от бюджета. А и още нещо,защо извън Youtube никой не постига съществени резултати???
        Grand Cherokee ZJ V8 0887493336
        Желязото се кове докато ...се закове...

        Коментар


        • От: jeep , разход и една алтернатива

          Поредната зарибявка.То не бяха хапчета,то не бяха магнити на д-р Ливайн,то.....

          Коментар


          • От: jeep , разход и една алтернатива

            Първоначално публикуван от Жорката Преглед на мнение
            А и още нещо,защо извън Youtube никой не постига съществени резултати???
            Постигнаха-ама отрицателни. За целта трябва да преровиш всичко свързано в тубата, а не да погледне 2-3 клипчета с месии. Преди 3-4 години се бях зарибил да експериментирам. Леко от мързел вместо да започна,реших да погледам повече. Един от всички беше направил неободимите изчисления,монтирал нужният брой алтернатори,генератори на ННО и... резултатът беше отрицателен. Ако на някой му се рови, може да го намери клипа.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • От: jeep , разход и една алтернатива

              Вижте с'я, не сте прави!
              Има резултат и то положителен. Не е свързан с абсолютно намаление на разхода на гориво, но отнесено към мощността си е жив кяр . Видях подобен бълбукатор. Работи си, но за целта за която е сложен - вдига мощността . Никакви намеци за икономия на гориво .
              Мисля си... щом цялата тази машинария може да увеличи мощността /не е ясно точно колко/, то верочтно има възможност при определени настройки и/или нещо друго това да се преобразува и да се постигне икономия при запазване на предишната мощност. Както казах мисля си... Виждам, че тук има доста технически грамотни хора. Какво мислите по въпроса? Дали има такъв вариант за заигравка мощност-разход на гориво?
              Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

              Коментар


              • От: jeep , разход и една алтернатива

                Нека да чуем, как точно вдига мощността?

                Коментар


                • От: jeep , разход и една алтернатива

                  За да има увеличаване на мощноста трябва повече гориво и кислород (при равни други условия)! Ако системата пести стандартното гориво, то тя трябва да компенсира необходимото количество гориво със съответното количество водород - необходимо за повишаването на мощноста! За да се получи необходимото количество водород за единица време или цикъл, е необходимо определено количество ток със съответното напражение! За да се случи това, КПД-то на електрическия генератор захранващ системата, трябва да надвишава 100% поне с един процент! До този момент не е изобретен подобен агрегат който да генерира повече енергия от колкото консумира! Основната причина за това са физичните закони на чийто принцип е конструиран всеки познат ни двигател, без значение на устройството му и принципа на работа. За подобен пробив ни трябва нов вид енергия или нова физика...

                  Поздрави

                  Коментар


                  • От: jeep , разход и една алтернатива

                    Ами баба Вектра успява да завърти гумите и да "дръпне"... нещо, което не и се е случвало през последните 5-6 годинки
                    Мани споровете "с колко точно" и "как го мери". Незнам дали ефекта е постоянен, предвид дебита на щуротията, ама като цяло звукът на двигателя се променяше към по-равен.
                    Знам, че не си много добре настроен към въпросния бълбукатор, но пък си много добре осведомен технически.
                    Та за това се интересувам /ако предположим, че има повишение на мощността/ е ли е възможно намаляването на мощността да доведе до намаляване на консумацията?
                    Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                    Коментар


                    • От: jeep , разход и една алтернатива

                      Първоначално публикуван от AAF Преглед на мнение
                      Ами баба Вектра успява да завърти гумите и да "дръпне"... нещо, което не и се е случвало през последните 5-6 годинки
                      Мани споровете "с колко точно" и "как го мери". Незнам дали ефекта е постоянен, предвид дебита на щуротията, ама като цяло звукът на двигателя се променяше към по-равен.
                      Знам, че не си много добре настроен към въпросния бълбукатор, но пък си много добре осведомен технически.
                      Та за това се интересувам /ако предположим, че има повишение на мощността/ е ли е възможно намаляването на мощността да доведе до намаляване на консумацията?
                      Ако случайно докато си ръчкал по стария дръгел, си му оправил или прикрил някой отдавнашен проблем - може и разхода да намалее, и мощността да се повиши. Само че това са две отделни понятия. Каквото и да разказват газаджиите от таксиметров тип, максималната мощност и минималният разход в повечето случаи идват заедно. Отделно, колко много принос има плацебо-ефектът върху субективното усещане за мощност и ускорение.

                      Коментар


                      • От: jeep , разход и една алтернатива

                        Имаше едно мнение по-горе /не ми се търси кой го беше казал/, че генератора произвежда повече от потреблението на ел. системата на автомобила... и вие май го бяхте отсвирили, ама не ми се върза историята.
                        Относно баба Вектра, възможно ли е бълбукатора да има ефект само при запалване и тръгване?
                        Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                        Коментар


                        • От: jeep , разход и една алтернатива

                          Определено почистването на бабата може да си е изиграло ролята ама то се чуваше разлика в работата на мотора със и без бълбукатор.
                          Защо например 2.0 D4D мотора на тойота има по-голям разход от 2.2 D4D на едно и също купе /Авенсис/. С моите скромни технически знания си го обяснявам, че по-малкия мотор се "товари" повече и гори повече. Та от тази мисъл ми произтече и другата, че ако има увеличение на мощността, то може да се стигне до икономия на гориво /колкото и да е малко/.
                          Последно редактирано от AAF; 07-03-11, 16:11. Причина: Добавка
                          Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                          Коментар


                          • От: jeep , разход и една алтернатива

                            Първоначално публикуван от AAF Преглед на мнение
                            Имаше едно мнение по-горе /не ми се търси кой го беше казал/, че генератора произвежда повече от потреблението на ел. системата на автомобила...
                            ?
                            Ми то ако не е така, то по бензинистанциите трабва да има и зарядни за акумулатори. И в гората също.

                            Коментар


                            • От: jeep , разход и една алтернатива

                              Генераторът произвежда точно толкова ел. енергия, колкото консуматори има включени. Няма какво да прави с останалата.

                              А ако сметнеш дебита на бълбукатора (закон на Фарадей има за тая работа), и по най-оптимистичните сметки не би трябвало да е забележим спрямо нормалния разход на въздух в един двигател.

                              Коментар


                              • От: jeep , разход и една алтернатива

                                Първоначално публикуван от AAF Преглед на мнение
                                ама то се чуваше разлика в работата на мотора със и без бълбукатор.
                                Разбира се - като натовариш генератора, двигателят си променя режима. Към повишаване на разхода, например.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X