Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    360hp/530Nm заводски. Сега е чипиран и е малко нагоре, макар и във икономичен вариант на чипа. Иначе има вариант +20 коня и толкова нютона нагоре. Ограничаващ фактор са изходящите колекттори и тръби. В Dodge RAM същия мотор е 395 коня заводски.
    В какво се състои чипирането?
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • genadi.tsvetkov
      genadi.tsvetkov коментира
      Редактиране на коментар
      Искаш да кажеш,че стотина км. си карал със 140 и си постигнал 12,3?Това не го вярвам,но като тръгна да продавам моя ще пускам линк към тоя пост.

    • versus13
      versus13 коментира
      Редактиране на коментар
      Поправям се, магистралата я изкарах на 120 км/ч максимално.
      Но ако трябва да бъдем коректни него ден имаше места на които движението беше ограничено на по-ниски скорости.
      Така, че не мисля, че средната скорост е била 100-120 км/ч.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Ако карам София - Бургас със 120 по километраж през цялото време (което всъщност е реални 110), ще докарам и аз подобен разход. Бургас - София обаче надали.

  • Возилото днес биде тествано и в най-големия дъжд, който ме е прал за последните 4-5 години. Нула проблем нито с течове, нито с каквото и да е друго. Изобщо в последните 800+км се държи като добро дете. Може пък да съм укротил духът на вожда на племето Чероки. Чистачките със сензор са си благинка.

    Ще вземе да заприлича на автомобил.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • u_bo
      u_bo коментира
      Редактиране на коментар
      Уважение за уменията и ума ти.
      Но като резултат от темата , реших никога да не се хаващам с нещо произведено от Крайслер
      Тука лафове като: "Алфа се купува със сърцето, а не с ума!" - просто са слаби да опишат преживяванията с Jeep
      И пак - респект към начина, по който вършиш нещата!

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Не знам дали съществува марка автомобил, на който вече да не направя същото. Реално съществената извънредност си останаха скоростите и каръщината ми покрай тях. При мен си е лудост вече. И отдушник за разтоварване.

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    ...Чистачките със сензор са си благинка...
    Чистачкотрокик Спарки, чистачкотроник...
    Иначе повечето глезотии са благинка - и огледалотроника, и фаротроника, че и гъзотроника.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Чистачкотрокик Спарки, чистачкотроник...
      Иначе повечето глезотии са благинка - и огледалотроника, и фаротроника, че и гъзотроника.
      Работи само вътрешния огледалотроник. На външния шофьорски аз му счупих стъклото и сега е с обикновена, а пътническия дойде поломен покрай ламарините и някой ден ще го възстановявам, че е и с памет и прочие полюции, освен затъмняването.
      Последно редактирано от sparkybg; 27-12-22, 16:53.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • И... лентов кабел. След посещението при Деди да нанижем пружините на предните амове ми светна лампата на ербега. След прочитане - няма връзка с "половината" шофьорски ербег.

        Свалих, отворих, нямаше нищо видимо. Но при продължителен ляв завой лампата угасваше и веднага щом изправя, отново светваше.

        Модула, в който е лентовия кабел, е във вариант със и без датчик за положението на волана. Единия 76лв от Германия и 98 тук наличен, другия 350лв и нагоре и само от майната си, неоригинален.

        Обаче, загледах снимките и установих че "датчика" е една платка със сензори, която може да се премести, а гривната с пинчетста си я има и на тоя без датчик. Не му мислих много и поръчах без.

        Разликата(върху платката има и капак):
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220821_125243_copy_1082x812.jpg Прегледи:0 Размер:245.8 КБ ID:6886747

        Mахнатия датчик,който заедно с гривната преместих върху новия модул:
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220821_125630_copy_1082x812.jpg Прегледи:0 Размер:258.6 КБ ID:6886748
        и... Сглобих всичко, монтирах... И натрупа куп грешки. Проверих си сглобката 10 пъти - всичко си е на мястото, само че оригиналния ринг с пинчетата, сложен на китайския модул резултираше в доста осезаем луфт, явно извън специфкацииите, достатъчно за да шашка сензора.

        Попсувах. Бях останал с впечатлението че лентовия кабел не може да се мести, но псувайки реших да погледна и се оказа че може - и в двата края се вади заедно с буксите, към които е монтиран. Самите букси са на щипки/зъбчета към корпуса.

        Върнах си датчика обратно, разглобих буксите на ербега, за да мога да извадя кабелчетата от основата, и работата стана някак. Но изисква сериозно търпение и внимание.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220821_135619_copy_812x1082.jpg Прегледи:6 Размер:174.1 КБ ID:6886749
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220821_135623_copy_812x1082.jpg Прегледи:6 Размер:153.4 КБ ID:6886750
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220821_135807_copy_1082x812.jpg Прегледи:6 Размер:228.5 КБ ID:6886751

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220821_140403_copy_812x1082.jpg Прегледи:6 Размер:158.5 КБ ID:6886752
        Последно редактирано от sparkybg; 22-08-22, 09:12.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Ти си нечовек...

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Що бре? Съвсем човешки си спестих над 250 лева за час човъркане. Де да можеше с всичко така...

      • Колега, докато караше Терано четях всеки ред, написан в твоята тема, защото и аз имах такъв джип, направо може да пишеш сервизни ръководства. Сега пак следя с интерес, но ми се струва, че американската машина по трудно се обслужва и не е ремонтопригодна, като японеца....

        Коментар


        • FiveFinger
          FiveFinger коментира
          Редактиране на коментар
          Пази японеца, че трябва да имаш машина на която да разчиташ.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Японеца ми отесня, а и еко талибаните ще спрат да го пускат в центъра, нищо че е по-чист от 90% от "новия внос" евро 5 и 6 с избушени DPF-и.

          Резервен автомобил винаги съм имал. Все пак се случва и японеца да е на трупчета, макар и планирано.

        • Terrano Driver
          Terrano Driver коментира
          Редактиране на коментар
          Та Спарки в крайна сметка си държиш още Тераното нали?

      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        И... лентов кабел. След посещението при Деди да нанижем пружините на предните амове ми светна лампата на ербега...
        Камиончето намери кой да му обръща внимание и вече започва да капризничи...

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Попсувах...
        След толкова тренировки успя ли да достигнеш сръбските висоти при тоя тип изразни средства?
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          След толкова тренировки успя ли да достигнеш сръбските висоти при тоя тип изразни средства?
          Тия нямат стигане. Езикът ни е прекалено беден.

          Взех да приемам нещата повече с усмивка, макар и придружена с псуване.

          Колкото до капризнеченето - много е възможно аз да съм го скапал покрай махането на таблото и цялата кормилна колонка преди няколко седмици. Не им е чак отявлено слабо място и поне видимо е направен добре. Предполагам че някоя от буксите, където е снадена с кабела, ми е правела мръсно. Само там не ми харесва как е решено технически.

          Факт е и че не е чак толкова рядко явление, при положение че тоя кабел и китайците го правят и че го имаше наличен дори в България. Мaй е и еднакъв на много модели Jeep, Dodge/RAM и Chrysler. При Али-то ги има за 13 долара.
          Последно редактирано от sparkybg; 22-08-22, 09:41.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • atanas_93
            atanas_93 коментира
            Редактиране на коментар
            Моя лентов кабел се върза на възел( почти в буквалния смисъл) както си карах, като за миг се опита да ми затегне волана. Ма аз, не му се дадох. Сецнах по- здраво и всичко стана на салата. Явно им е слабо място. Само, че при мен монтажа на датчика върху новата платка се получи и вече две години няма проблем.
            Обаче имам една много странна ситуация с еърбега на волана, която е още от преди смяната на лентовия кабел. Купих колата със светещ еърбег. При диагностика се оказа, че проблема е единия еърбег на волана. След съответните измервания установих, че лентовия кабел е здрав. Шунтирах линията със съответното съпротивление и всичко точно. Времето беше летен сезон. Като дойде зимата и хоп еърбега пак светна. Пак диагностика и пак същия канал. Махнах съпротивлението и се оправи. И така всяко лято и зима махам и слагам съпротивлението, за да ми работи системата. Даже съм го направил на куплунг. Явно самата възглавница във волана се прецаква с температурите. Не намерих за фейслифта годен еърбег втора употреба и си карам така сезонно.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Мда, с ербеците въпроса е сложен. Нали са гърмящи и вноса им е проблематичен. А тук GC след 2009-та почти никак не се намират. Сега даже като се замисля извадих див късмет че си намерих фейслифтова предна броня.

            Де да знам... на твое място може би бих откачил тотално ербега и монтирал резисторите перманентно. Така или иначе изобщо не знаеш какво да очакваш от тая гърмилка при номерата, които ти върти.
            Последно редактирано от sparkybg; 24-08-22, 13:26.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Впрочем, имаш ли спомен какво е съпротивлението на резисторите? Би-било полезно ако някой го закъса и не иска да му свети лампа на таблото.

        • Още чуденки...

          Сляд няколко дни улягане се установи наклон в ляво (към шофьора) от 20+мм и отзад около 10мм. То си го имаше още в началото (не съм мерил колко е в началото), но мислех че му трябва време. Има си пружина с етикетче "driver's side" и ги бях сложил според етикетчеата, и поне според мен с празен резервоар и без шофьор вътре наклона би-трябвало да е леко наобратно, ама не би.

          Съответно, снощи размених предните амове. След обръщането отзад се изравни (имаше 10мм разлика и отзад), отпред намаля на 10-15мм, но колко ще е оконачетлно ще трябва след няколко дни да се мери. Може да пробвам да разменя и задните пружини, но ще преценявам след като го изчакам няколко дни. Сутринта на паркинга беше под 10мм отпред, но там трева/чакъл, та не е особено равно.

          В най-лошиа случай ще стъкмя една подложка между чинията на пружината и амортисьора от около сантиметър (което ще вдигне съответната страна с около 15), но очаквах че като си има пружини специално за всяка страна и да има разлика ще е по-малка (до 10-ина милиметра се ядва), и най-вече ще е по-скоро обратна.

          Торсионите на тераното си бяха харна работа - както врътнеш, така застава.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Тва с неравномерното заставане на окачването е факт, лекува се с подложки или с разместване на нещата из автомобила, при мен след лифт беше над 3см на места, лекувам го с разместване на багажа. Важното е когато пътуваш да си горе долу изравнен заради разни стабилизиращи сензори и логики

        • Смених и Front Control Module с такъв от дозелово европейско 2010-та година. Нямат никаква разика в парт номерата, освен последната буква (F на моя, G на другия, което означава по-късна ревизия) и съответно по-новата версия на фирмуера. Просто го смених и тръгна без да мрънка. И като че ли се държи по-адекватно. Вярно че днес не е жега, но каквото и да правех, не успях да го накарам да задмине средата. Видно иот заграденото в зелено, при 106 градуса на антифриза започва да вдига дютито докато не спадне на 105. Вижда се че много по-активно се задейства от налягането на климатика, както старото. За момента има някаква надежда да се държи малко по-адекватно. Може и да се самообучава, де да го знам. Факта е че с моето постоянно махане на акумулатор няма как да разбера със сигурност.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:wk hydro duty.jpg Прегледи:0 Размер:105.0 КБ ID:6887546

          Имаше едно специфично поведение като тръгна да се качвам към Златните мостове и пъпля зад някой, в комбинация с климатик. Ще се види тия дни най-вероятно.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • "Процес, като всички други лудости"- Направо "избивате рибата" с тази Тема.
            Това,че всичко преминава през "ръцете ВИ " е много забавно,а и с колоритното описание ..........
            Кефя се , както преди години с една подобна Тема в друг Форум- "Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI".

            Коментар


            • Даниел Цветков
              Даниел Цветков коментира
              Редактиране на коментар
              Тя тая тема засенчи всичко друго във форума,стана малко като личен форум.

          • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
            ...Кефя се , както преди години с една подобна Тема в друг Форум- "Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI".
            Кефът с V6 2.5 TDI е пълен единствено в комбинация с мултитроник...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Впрочем, намерих си кожа (винил) с уж оригиналния цвят и 2 вида шарки, да си поправя шофьорската седалка. Като дойде (3 седици минимум, щото отвъд голямата вода) ще видим колко е същата. Междувременно ще търся конец със същия цвят. Промазан.

              Ей от тук (линка е към всичко, що има "chrysler" в описанието), в моя случай Revolution Caprice Dark Khaki и Revolution Sutton Dark Khaki (предполагам това е моето):
              https://www.yourautotrim.com/nsearch...totrim-store/1
              Последно редактирано от sparkybg; 27-08-22, 10:11.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                ...Кефя се , както преди години с една подобна Тема в друг Форум- "Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI".
                Тоя не подхожда като мен. Аз намирам сервизно, повечето спец инструмент го имам, ама ако трябва докупувам нещо, и после по сервизното с точките и запетайките, за да няма засечки.

                Е, за скоростите трябваше 2 пъти така ама тя заплесията ходи по хората.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз разглеждам мерака,да се чопли по любимата играчка, без да се прави сметка за време пари и нерви. Отделно, елемент на 'колоритност" при описанието задържа читателя!
                  Пс. Преди доста години (близо 40) започнах с подобен ентусиазъм в дребния "тунунг" и след като натрупах опит с коли ,трактори , камиони- постепенно почти се се отказах.

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  поредното доказателство, че мъжете обичат играчките, само с възрастта те стават по-скъпи ...

              • Спарки поздравявам те за Покупката и желанието с което я търси,купи и почна да я правиш. Информацията която споделяш е безценна благодаря ти, жалко че толкова много неща трябваше да й правиш но пък на теб така ти харесва. Преди много години имахме Командер 4.7 който люлееше значително повече от WK, като се има предвид че беше на години и километри почти нов. Преди година отново си купих JEEP щото спомените от Командера ме тормозеха ежедневно и аз бях тръгнал за 5.7 или поне 4,7 но след като ударих на камък и на ненормалници които търсят по над 22 000лв. все пак си намерих перфектен дизелов Индианец карано от ден 1 докато го барна аз единствено по магистрала, но пък Ларедо да ама пушка на под 170 000км./доказани от собственика му 46 набор Лекар./ Мислих като го вземах че веднага ще му бодна един Bilstein 5100 и пружини и носачи JBA и др. но плановете пормениха и се отложиха поради ред причини и така карайки го в сток варианта изведнъж осъзнах че за моята експлоатация изобщо не ми трябва лифт и затова съм ти два пъти благодарен за темата и инфото. Бъди здрав и се кефи. JEEP - Just Empty Every Pocket.
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X