Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Смених задните амортисьори с по-твърдите Bilstein 24-186803. Задницата престана да е скоклива. Чакам предните 24-186797 да пристигнат.
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Сложих BILSTEIN - B6 4600 24-186803 отзад и B6 4600 24-186797 отпред. Вече единият отзад е протекъл. Пак след около под 50 000 км.

    Модела го избрах по мнение на Кинекс от една тема тук в раздела. След години пак Кинекс написа, че тия "Билщайни" не ставали
    Сега зацепих, ако това си имал предвид, че си взел същите. Честно казано, не виждам особена разлика.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      Добре дее...Защо не погледнахте тунингови окачвания от австралийците, айде TJM и OME може и да нямат за тая марка, но може и да имат. Dobinsons със сигурност имат, има и с лифт нула, поне имат дълга гаранция и са по-дълговечни..
      Всичко живо е 2 инча лифт. А аз не искам 2 инча лифт. За пружините това. Искам много лек до никакъв лифт с леко повишена товароносимост. Затова се заглеждам по пружини от commander.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Спарки, да ти кажа за дебелината на тела.
        На витарите нали слагахме вартбургови предни пружини отзад. Като търсех такива пружини ми изпадна цял вартбург и му взех и предните. Тела им е видимо по-дебел, а като ги сложих на Франко-се смачкаха по-силно от задните. Та не е само до диаметър, има и от материала...

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        И термообработката и материала, Коле. Но в случая говорин за едналви габарити и брой навивки, за едно и също возило от един и същ производител.

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Вече писах по-назад- въздушни възглавници в пружините.

    • Такава ли е разликата на "умрял полицай"?



      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Кажи-речи такава. Вози като лодка. Със 140 по магистралата днеска имах чувството че съм спрял.

        ...но нали знаеш че клипчето горе не е от най-истинските.

        ПП: Другото е че... такова поведение (драстично ориентирано към комфорт), обикновено идва с цената на калпаво пътно поведение, най-вече при неравности, заедно със завой. Аз нямам преценции към возията, а към пътното поведение. Отзад смятам че го коригирах без осезаема цена откъм комфорт. Ще видим какво ще се случи отпред - поляците до тук се изложиха като кифладжии с транспорта, но пък цената на брой е 250 кинта, спрямо 320-350 тук.
        Последно редактирано от sparkybg; 06-08-22, 14:18.

    • И едни лагерченца:
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2022-08-06_10-40-33-312.jpg Прегледи:0 Размер:169.7 КБ ID:6882912

      След половинчасови опити на киснене с WD40 и млатене с чук за да извадя дясното каре от лагер-главината, при което нищо не помръдваше, го извадих с... поерфоратор с нанизано шило, пуснат само на удари. Бяха ми казвали че вадят спекли шарнири така, но полуоска не бях пробвал. Е, работи. И то работи там, където кило и половина чук не помагаше, при това изключително добре и лесно. А перфоратора не е връхта на сладоледа - архаичен Raider, къпен преди 15+години за 70лв., дето явно няма сила да се строши. 750 или 850W, предполагам нещо като 3J удар. Сега шлиците и всичко около тях е наквасено с медна грес, та не вярвам да има драми.

      Поиграх си да четкосам, ръждопреобразувам и боядисам тавите, но съм песимист по въпроса след колко време ще са в изходно положение. Ще опитам да намеря нови или ще импровизирам с неръждавейка и лазер, ако са на перверзни цени (както предполагам че ще са).
      Последно редактирано от sparkybg; 06-08-22, 10:17.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Каналите и чупките са за да се държи ламаринка от говнолин, дебела 0.25мм (може и по-малко да е, не знам), като по-дебела. Това се криви като го духнеш. От 1мм меръждавейка няма нужда от такива лигавщини. Само по борда ще му направя изкривяването, да събира същото количество въздух, макар че и от това е силно под въпрос дали има полза.

        То принципно основната функция на тия чупки е като влезе камъче да се закеркенечи в някоя и да излезе максимално трудно, но да издава звуци все едно колата е пред разпадане и да скъса нервите и на най-глухия шофьор.
        Последно редактирано от sparkybg; 06-08-22, 17:14.

      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Следващия път се сети че дядо има джендър чук за разни обратни работи🤣 ....

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Прав чук ми трябваше, деди. И си го омлатих порядъчно, но не помръдна. Самата главина я изкарах от шенкела без съществен зор. Беше се позаварила стоманата за алуминия, но има подходящо място за отвертка да се ползва като клин,и я изкарва общо взето безгрижно. Самото каре трябваше да се набие навътре спрямо главината, тоест да му се раздвижат шлиците.
        Последно редактирано от sparkybg; 07-08-22, 10:36.

    • Малко проучвания по въпроса с пружините.

      Отпред

      1. MOOG пружини за 4WD WK ги дават и за Commander 2WD (тоест отпред липсват полуоски, преден диф и някаква част от теглото на предния кардан и раздатката.
      2. Разлика в теглото между Commander с предно и без е под 100 кила, от които на предния мост вероятно са нещо като 60.
      3. Информацията за по-лекия отпред Commander спрямо WK явно е грешна.
      4. Ако сложа пружини от Commander за отпред, очаквам лифт около 2-3см. Пружините са със 17.9мм тел (спрямо 17.0), но в отпуснато състояние са с 30мм по-къси.
      5. Амортисьорите за отпред са еднакви.
      6. Заводски в зависимост от комплектацията обаче пружините са, вероятно 10-ина вида. И разликата между най-семпла и най-пълна комплектация 4WD е 200 кила, между 2WD 3.7 Laredo/Sport и 5.7 Overland e 270. Само разликата межди 4.7 и 5.7 е 40 кила, а между 3.7 и 4.7 е още 40. Това са данни за Commander, но за WK не вярвам да са твърде по-различни.
      7. Тоест, продължава да има противоречия и неясноти. Аз съм с най-тежкия двигател и най-тежкия преден диф с LSD, и ония 2-3см, може и да се окажат по-малко.

      Отзад:
      1. Задни пружини за WK са разлиани за 4WD и 2WD, незнайно защо.
      2. За 2WD пружината е с тел 15.4мм и отпусната е 294мм. За 4WD няма информация освен някакви дължини, в които не съм уверен точно какви са.
      3. За Commander има само едни задни пружини, с тел 16,7мм, и отново информацията за дължините е никаква, но съвпада с тая на 4WD пружината за WK.
      4. Разликата в теглото на Commander Limited 5.7 и WK Limited 5.7 e 150 кила.
      5. От написаното за предния мост и разликата в цялото тегло, следва че разликата върху задния мост е нещо като 80-100 кила.
      5. Амортисьорите отново са еднакви.

      Категорични данни за spring rate на едното и другото няма.

      От горното може да се предположи че с прилична вероятност пружини от Commander, сложени на Grand Cherokee WK биха го вдигнали, но точно с колко не е сигурно, предвид липсата на данни за spring rate (усилие за сгъване).

      4 пружини комплект от RockAuto идват за 780лв. Пружини на Dobinsons са 800лв. Не съм сигуртен че ми се дават, но ще преспя няколко нощи и тогава ще решавам. Само двойка задни пружини идват на 350лв, което е по-човешко. Тъпото в случая е че транспорта надвишава стойността на пружините, но предвид че в Европа има едно голямо нищо, ако изобнщо ще сменям пружини, изборът ми е никакъв.и така или иначе ще внасям. Цената на транспорта на RockAuto, както и цената на самите пружини, са без конкуренция. Единствен вариант за купуване по-евтино е внос с контейнер и чакане половин година.

      Има обаче и други интересни факти - когато се купуват предни амортисьори в сглобен вид с пружина, няколкото общи варианти са абсолютно еднакви за Commander и Grand Cherokee, включително модела (KYB 341603), с който съм сега. Нo доколкото няма как да знам дали е купуван в комплект или са сложени оригиналните пружини върху нови амортисьори, и предвид че предницата ми е категорично щръкнала спрамо други возила, хич не знам дали ако се вземат шружини за Commander за отпред, изобщо ще се случи нещо и какво точно.

      От трета страна, едни 20мм подложки отпред над амортисьорите се правят с поглед, тоест ако сложа отзад пружини, които ми вирнат задницата повече, ще мога да компенсирам.

      ...и те-така. Може би ще пробвам само със задни пружини като за начало, но ще преспя няколко нощи и тогава ще преценявам.

      ПП: Практически нямам далавера от това да поръчвам пружините заедно (под 2 долара е разликата), така че е въпрос само на преценка какво точно искам. Почти няма далавера и от количества.
      Последно редактирано от sparkybg; 06-08-22, 15:36.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Ще ме накараш да си купя такъв джип само заради огромната информация която си създал в тази тема.
        Черокаджиите трябва свирки да ти правят...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          🤣🎺😂 🎺😂🎺😂

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Очаквам като му омръзне на Спарки да купя неговия.

      • Оше малко:

        1. Сменена гарнитура на картера и O-пръстен на тръбата на маслената помпа. За цета:

        - Сваляте полуоските (за целта се маха спирачен апарат, диск, откача се горен шарнир и кормилен накрайник и се маха долния захват на амортисьора).
        - Сваляте преден диф
        - Отвивате болтовете на кормилната рейка и я избурвате колкото може по-надолу
        - Отвивате болтовете на картера (няма да излезе все още)
        - С малко псуване откачате тръбата за маслото кум помпата (болт към помпата и гайка към единия болт на основен лагер) и я изваждате
        - С малко повече псуване отлепвате гарнитурата - тя не е със силикон (освен леко мазнато на 4 места при снадките капаците и задния лагер на моторе)
        - С МНОГО псуване установявате че каквото и да правите, кормилната рейка пречи на картера да излезе. После намирате положение, при което задната част на картера е извъртяна към ътника и не излиза за минимунди, опирайки върху тръбичките на рейката
        - С "Ей-сега ти ебах мамата!" след половин час мъки натискате смело и смахнато, тръбичката в която опира леко поддава и картера излиза.

        Слагането - в обратен ред. Имайте предвид че не можете да извадите гарнитурата отделно - само заедно с картера. За слагането важи същото.

        2. Сменени биелни лагери с най-високия клас 3-mеtal на MAHLE/CLEVITE. Не че имаше велика нужда - старите според мен бяха перфектни:
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2022-08-18_12-43-33-317.jpg Прегледи:0 Размер:205.5 КБ ID:6886188
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2022-08-18_12-43-33-749.jpg Прегледи:0 Размер:157.1 КБ ID:6886189
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2022-08-18_12-43-34-605.jpg Прегледи:0 Размер:200.2 КБ ID:6886190
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2022-08-18_12-43-34-647.jpg Прегледи:0 Размер:197.6 КБ ID:6886191

        Всичките бяха в такова състояние. Никакъв помен от износване.

        Интересен момент за мен беше че биелите не са рязани, за да се отдели черупката, ами са чупени. Личи си на снимките - при снадката са грапави. Интересен метод за осигуряване на абсолютно перфектно пасване при монтаж - като се стегнат болтовете снадката изобщо не се вижда, нито се усеща усеща ръбче. Няма и щанс нещо да се размети.

        За първи път виждам такова нещо.

        3. Сменени аксиални дъги - отново, луфта си беше съвсем в норма - около 0.080mm при норма 0.053 - 0.280mm След смяната е на долната гранида - нещо като 0.055мм. За целта махнах само средния основен лагер, който отново беше в перфектно състояние (долната му черупка и коляновия вал), и реших че основни лагери няма да сменям, още повече че са 3 класа и е възможно всеки да е различен клас, тоест да докарам допуските от завода само с един комплект "STD" неоригинални е много вероятно да няма как да се случи - не гледах класа на моите защото реших че няма да се занимавам с тях. Съответно имам комплект STD основни лагери за 5.7 на MAHLE/CLEVITE.

        4. Отдолу се виждат повдигачите и разпределителния вал - накакви процеси по леко матиране на някои ролки и гърбици се виждат, но изкопано все още няма, поне на гледане - няма как да брукна да драсна с нокът. Предвид че все пак имам Hemi tick на поне един повдигач, ще мисля дали да се занимавам и с това, предвид че комплект оригинални повдигачи са на неприятна цена, особено с транспорта - няма ги в RockАuto и транспорта е скъп. В RockAuto има само оригинален разпределителен вал, но неоригинални повдигачи, за които отзивите в мрежата са противоречиви.

        5. Цилинтрите са перфектни - хонинга си стои навсякъде, няма НИКАКВИ дерюги - като по дебелите книги. Изобщо двигателя е изключително чист. Или с 2-те смени тук съм го измил аз, или по принцип не е имал налепи.

        6. Сменен датчика за налягане на маслото. Видимо не ми е правил въртели, но често бил причината за разни грешки, показвайки повече или по-малко. А и при свален преден диф е много удобно.

        Важното е че след тая интервенция вече имам доста повече доверие на тоя мотор. Днес трябва да накачуря всичко останало - снощи смогнах само да завинтя картера и датчика.

        Насам пътуват гарнитури за входящ колектор и MAP сензор. Там е отваряно, единия болт беше на см отвит и ще има инспекция.

        Търси се и един капак на глава. Моя десния е пукнат и малко омаслява. Гарнитури за капаците на главите също пътуват насам.

        Толкоз засега.

        Очаквайте скоро: Колко се повдига WK1 като се сложат пружини от Commander. На първо четене нещо като 40мм, но днес евентуално ще меря точно колко е отзад. Със всичкия си "акъл", отпред забравих.
        Последно редактирано от sparkybg; 27-12-22, 16:44.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Ще рече оригинални MOPAR. В Rockauto има само на Enginetech.

          И да, знам че след някоя си година са променени.

          Колкото до лагерите, зора така или иначе е свалянето на полуоските, дифа и картера. А аз на гарнитурата и бях взел мярка за шапка. А да свърша всичко това и да не погледна лагери ще е хипер глупост. С лагерите сум се занимавал 2 часа сумарно. С останалото 10. А едната полуоска я свалях че сменях маншон, който самосиндикално пробих. .

          Не съжалявам. Сега си познавам мотора значително по-добре. А и не само - вдичкото окачване, и скорости.

          Някакъв вариант е такива от Hellcat без MDS.
          Последно редактирано от sparkybg; 19-08-22, 09:46.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Коле, тия биели с чупената черупка са прахови. А ги правят така щото.... ефтинджос. Една операция по-малко. На по-късните като моето са допълнително усилени. Коляновия вал може да издържаи до към 700 коня, бутала и биели над 500. Общо взето единствения му кусур на тоя мотор са повдигачите. Ако не трябваше да се свалят глави до сега да съм го разпилял да ги видя от близо.

          Ще тествам нарочно един и същ маршрут със и без MDS, да видя реалната разлика в разхода, щото подозирам че е миниатюрна, а ако е такава, има MDS Delete китова на по-прилична цена.

          Това ако реша да сменям вал и повдигачи де.

        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Ако стане така да махаш МДС форевър сложи вал от 6.4+плюс delete kit или нещо подобно беше, трябва пак да разгледам. Само от вала получаваш 30кс

      • Наближава ли големият финал?
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Оше малко:
          ....

          4. ....Предвид че все пак имам Hemi tick на поне един повдигач, ще мисля дали да се занимавам и с това, предвид че комплект оригинални повдигачи са на неприятна цена, особено с транспорта - няма ги в RockАuto и транспорта е скъп.
          ....
          Някаква лудост те е поразила...
          Hemi tick се лекува най-напред със смяна на гарнитурите на изпускателния колектор и съответните шпилки от страната, от която се чува. Това не видях да си го правил. И на WK не е нужно да се вади двигателят, да се сваля калник и прочие операциЙ & манипулациЙ, описвани от собственици на WK2.
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Hemi tick е звук от повдигач. Точка. Другото са други работи.

            Подготвени са гарнитури и 2 комплекта шпилки. Но това като окончателно реша дали да сменям вал и повдигачи.

          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Не е баш точка 😁 там е работата, че спре ли tick-a след 2-3 мин е колектора. Ако се чува е повдигач/и. Ще се разбере

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Ту го има, ту го няма. В рамките на 10 секунди може да се появи 2-3 пъти да изцъка по 3-4 пъти например. Това не го виждам как може да е от колектор. Може да е примерно от някой пЪрт на кобилица, но това ще се установи лесно като тръгна да сменям гарнитури на капаците на клапаните. Прътите поне са на смешна цена.

        • Сега лифта:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:suspension3.jpg Прегледи:0 Размер:441.5 КБ ID:6886390

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:suspension2.jpg Прегледи:0 Размер:399.2 КБ ID:6886391

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:suspension1.jpg Прегледи:0 Размер:363.7 КБ ID:6886392


          Лифта спрямо преди това (когато пак беше леко щръкнало спрямо повечето) е около инч според мен. Съжалявам, но и отзад не мерих. Снощи поокъснях и се сетих чак като вдигнах задницата във въздуха.
          Това е с гуми 265/65R17 при щатни 245/65R17, тоест с около инч по-голям диаметър. Май максималното, което може да се наниже на оригинални джанти без фланци и без да опира никъде и резервната да е пълноразмерна.

          Поведението - малко по-стегната возия и поведение, без съществено влияние върху комфорта. По-уверено прескачам вдигнати пешеходни пътеки. При свършване на хода надолу вече не думка като преди. Задницата е много леко вирната и определено не потъва толкова като натисна на бронята.

          Мисля че се получи доста балансирано. Ако съм решил проблема с недозавиване при завой и неравности ще е още по-добре. Ще се тества на познато място тоя уикенд, евентуално.

          То евентуално ще поолегне малко първия месец, та може и това да не му е окончателната височина.

          ПП: КупИх си капак за главата за 60 евра, и то от кола 2019та година на 34000км. Аз доволен. Нов от RockAuto излиза 500 кинта, а в България за 2009+ да се намери е мисия невъзможна.

          ПППП: Китайчугите правят и алуминиеви, ма няма да се рискувам, пък и едни кинти отгоре точно за това не са ми най-важното.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hemialucover.jpg
Прегледи:687
Размер:68.2 КБ
ID:6886400
          Последно редактирано от sparkybg; 19-08-22, 10:55.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Наближава ли големият финал?
            Няма финал. Това е процес, като всички други лудости.

            ПП: Впрочем покрай ровичкането долу инспектирах и задното каре на предния кардан - не пропуска не се е разхлабило. Дано поизкара повечко след интервенцията с уплътненията. Довечера ако се сетя ще сложа чертежи.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • Да ти вкарам муха:
              Задницата не е никак "много леко вирната". Бая си се различава от предницата, а на мен такива неща освен грозни са ми и смешни.
              Ма твоя си работа де.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Ма такъв му е дизайна бре. За да не изклежда вирнато трябва да му направя задния край на праговете поне с 2-3 сантиметра по-нисък от предния.

              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                Кольо, тука не си прав. Наистина дизайна е такъв. Праговете успоредни на земята, а дупарата у въздуха. Всеки ден виждам доста от тоя модел, нафтови за жалост 😄, и всички са така. Пък европейските карачи едва ли слагат лифтове.

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Ей, не кълвеш бре...

            • Спарки, какви са му параметрите на този двигател? К.с. и въртящ момент?
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                Спарки, какви са му параметрите на този двигател? К.с. и въртящ момент?
                360hp/530Nm заводски. Сега е чипиран и е малко нагоре, макар и във икономичен вариант на чипа. Иначе има вариант +20 коня и толкова нютона нагоре. Ограничаващ фактор са изходящите колекттори и тръби. В Dodge RAM същия мотор е 395 коня заводски.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Може и да има, дори е редно да има разлика в разпределителния при по-широки кюнци. Просто при Grand-а няма място за по-широки и това е лимитиращият фактор. При RAM и чипа е +30 коня. Но там като отвориш капака има място и за тройно по-дебели кюнци. Отделно дето и достъпа до всичко е безгрижен.
                  Последно редактирано от sparkybg; 20-08-22, 09:46.

                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Даа, гледал съм ги. Махаш гумата и подкалника и мотора е открит отстрани 😄 много харно.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  То нали и капака е изтумбен - като го отвориш половината мотор стърчи над калниците. И под капака може и шофьора да се натъпче и пак ще се затвори.

                  ИдвА един хаймана с един RAM 2014-та да му чета грешките. И впрочем имаше точно същия tick като моето, само примерно 2 пъти по-тих. Ама съвсем буквално същия.

              • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                360hp/530Nm заводски. Сега е чипиран и е малко нагоре,
                Баси мамата... Скрита лимонка си явно. Не те познавах като дивак.

                Малеее, дай да му сложим едни 35-ци и да ходим на траял... Първи ще сме.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  С 3 блокажа е. Автоматични. Заключват плавно до 100%. Това е последния модел Grand Cherokee с цял заден мост и 3 истински блокажа.

                  ...но не е за извращения. Здраво е поне колкото стария модел с двата цели моста, но отпред се тунингова трудно. За 35ци трябва и големия чук и големия флекс да действат доста сериозно. Долните му носачи например са изключително масивни. Отливки. В същия момент шенкелите са алуминиеви, а лагер главините са хванати към тях с 3 болта M12 или М14.

                • sv2006
                  sv2006 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нищо лично, но повечето беемвисти слаломисти карат 15 годишни тройки 3.0д със заводско по добри показания от 0-100. Да не говорим че 80 процента са ремапнати и със сигурност отиват над 300к.с. и над 650н.м. а са на половина по леки .... Джипа ти е със страхотни показатели,спор няма, но все пак е джип. Но съм сигурен че има и доста изненадани по светофарите де

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има еднотакова нещо като 4х4 + торк конвертор. Докато се чудят дали да си палят гумите или да си чакат турбото да надуе, вече ми гледат задния номер без изобщо да се е стигнало до вдигане на 100км.

                  Съвсем отделно 90% от слаломистите карат абсолютни бангии дето са с посочените от теб параметри само в мокрите им сънища или между ремонтите след всяко по-сериозно настъпване.

                  Тези с истинските коли се виждат от далече и доста по-рядко простеят. Обикновенo не са и 15 годишни мапнати 3.0d, зад които после не може да се диша половин час.

                  ПП: Не на последно място, ако си е направил колата така че да ме дръпне и може да я кара така че да ме дръпне - жив и здрав. Но пак, комбинацията от тия двете сама по себе си е рядка. Пък и ако ми беша целта задължително да се дърпам щях да си търся SRT8, а не 5.7.
                  Последно редактирано от sparkybg; 24-08-22, 18:57.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X