Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Лифт на Чероки

    Борбата с ресиорите се оказа не чак толко стпрашна , както очаквах на сутринта се бяха поотпуснали доста можеби 5 см. сложих ресиорете само шпрегнати без допълнителния лист само за проба и резултата е добър но като качих 100тина кила железа се върна на старото положение та утре ще сложа и подсилващите листове .
    Някои може ли да ми обясни защо на задния мост местата от захват до захват за амортисиорите са с различна дължина а именно 20мм. и дали така трябва да е и защо ???
    На мен не ми хареса тая работа и направих удължителите за амортисиорите с разрична дължина така че като увисне моста на амортисиорите да е хоризонтален .
    Подложките за пружините направих 90мм.
    Удължителите за предните амортисиори са по 65мм.
    Удължителите на задните от дясно са 65мм.а от ляво 85мм.
    Ресиорите само шпрегнати са по високи с 85мм. утре ще видим с подложните листове колко ще доиде .
    Тампоните още не съм местил понеже не съм сигурен дали ще оствя същите по дължина подложки ,утре след като довърша ресиорите ще има тестове и ще решавам .
    Всичките подлощки съм направил на винтови съединения така че да мога да променям и махам по всяко време , поне отзад ми се иска да сложа по дълги амортисиори но това след време когато ми се изясни окончателната концепция .
    Много неприятна изненада за мен са нестандартните за наща ширина резби които изкачат отвсякъде инчова резба по купето и окачването а за разнообразие французите много обичат резби с фи 7 или 9 мм
    Картинката е много весела аз се забавлявам истински даже от сега започвам да се чудя какво ще преработвам когото прключа с окачването .

    Коментар


    • #32
      До: Лифт на Чероки

      Ако имахме истински шасита щеше да е много по лесно да преместиш мястото на обиците но при нас е истинско предизвикателство с което аз не искам да се захващам . Наща пуста ламарина поцинкована дебело за да завариш иска да я чистиш до желязо па е и тътка ще иска усилване .

      Коментар


      • #33
        До: Лифт на Чероки

        Павле...като я направиш..започваш вече с нови брони..степенки..козирки.лебеди..след това почваш режеш задната част и я правиш пикап..все такива глупости за годинка две напред работа
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #34
          До: Лифт на Чероки

          Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
          ...
          удачно ли е да се смени мястото на закрепването на обеците...? защото както казах...моите застанаха вертикално...
          Ами като стоят вертикално - най добре.

          Коментар


          • #35
            До: Лифт на Чероки

            Ами като стоят вертикално - най добре.
            Мисля че не си прав. Според мен, за да работят правилно, трябва да имат някакъв, поне минимален, ъгъл навън. Ако са вертикални се получава блъскане в тампоните, а от това следва и по-бързото им износване. Всичко това си го обяснявам на теория, на практика незнам как е.
            Направило ми е впечатление, че отвъд океана това го лекуват с бумеранг шекели. Те си вярват, че в тях има някаква магия и им подобрява ходовете, но според мен единствената разлика е в това, че изглеждат по-хубаво, и че пазят ресьора от обръщане.
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #36
              До: Лифт на Чероки

              Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
              ...
              Направило ми е впечатление, че отвъд океана това го лекуват с бумеранг шекели. Те си вярват, че в тях има някаква магия и им подобрява ходовете, но според мен единствената разлика е в това, че изглеждат по-хубаво, и че пазят ресьора от обръщане.
              Има някакъв резон. Според мен при монтажа трябва да се гледа да се докарат вертикални. После наистина слягат малко и се накланят леко напред. На Вадим не слягат щото е подложил пружини.

              Коментар


              • #37
                До: Лифт на Чероки

                При мен след лифта обиците застанаха вертикално за сега не се налага да ги удължавам .
                Забелязах един ефект при експеримента които направих , при удържаване на обиците се променя и ъгала на калдана и става благоприятен за смъкване на раздатката .
                Ще разкажа как процедирах с ресиорете за да мога да съм полезен и на тези след мен свалих гресиорите и ги занесох за шпренгване и подсилка с още един лист след като ми ги донесоха доста предървени напрактика се окоза невъзможно да закача обиците аз ги смачках с два хидравлични крика и ги отавих така 12 часа предполагам достатъчни за да се отпуснат колкото ще се отпускат после махнах допълнителния лист и ги качих за проба , получих леко вдигната и страшно мека задница като за лимузина . После разкачих скобите и централния болт на ресиора мушнах допълнителните листове без да разкачвам основния лист натиснах с крик пакета на ресиора и така сложих централния болт стана много лесно .
                Задницата се повдигна с 13 см от завареното положение .
                Вчера и днеска направих тестове около 180 км. извън пътя .
                Регултата е следния повдигната предница с 9см. при нея се получи леко втвърдяване
                повдигната задница с 13см возията от зад остана почти без промяна много съм доволен от ремонта на ресирите и от получените резултати на задницата .
                Мнаго кофти номер ми спретна стоиката на тетлича ,
                опитвах се да се кача на един слог над черния път по които карах с много готина росна зелена тревица при което черокито спря и се плъзна назад теглича се заби в земята и при опитите ми да тръгна напред всеки път се забиваше отново и отново докато накрая се изкриви до токава степен че проби резервара и потече нафта .Кофти номер ми спретна и лсд то на зания мост не дава на жипа да се плъзне настрани по склона .
                Ако нямаше още един приателски жип с мен които да ми дръпне предницата настрани по склона трябваше да ходя пеш за да търся трактор
                Утре ще оправям щетите и ще махам теглича или ще го преместя високо на бронята
                А така като гледам маи ще ми трябва и лебедка . По рошави и високи гуми със сигурност.

                Коментар


                • #38
                  До: Лифт на Чероки

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Има някакъв резон. Според мен при монтажа трябва да се гледа да се докарат вертикални. После наистина слягат малко и се накланят леко напред. На Вадим не слягат щото е подложил пружини.
                  АХА точно така аз целях възможно наи голям лифт с наи малко парични загуби... а по принцип...сложих пружини защото нещо не стана с шпренгването на ресьорите. сега за да доидат ългите на обеците мога да скъся пружината.. или да сложа по меки. а пък ако откача обеците и ги удължа че ми "доидат" оше десетина санта нагоре... и тъи като гледам..ъглите на кардана пак ще ги докарам с клинове дотук добре.. защото мога да бъзикна и отпред пружинките.. ама има друг проблем : двигателчето е слабо за по големи гуми...и..ще ми трябва вече друг мотор..бензинов..за предпочитане от 4 литра нагоре, нова скоростна кутия,нови главни предавания : пиньон и корона , нови гуми...)) и затова.. се спрях навреме
                  понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                  ********************************
                  JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                  Honda Shadow VLX 600 - 1999
                  FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                  0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                  Влади

                  Коментар


                  • #39
                    До: Лифт на Чероки

                    ?колега..какво стана с лифта...?докъде стигна..? даи резултати...снимки...?
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #40
                      До: Лифт на Чероки

                      Днеска понаправих някоя снимка ако има нещо което представлява интерес а не се вижда казваите ще снимам още .
                      Имам и още снимки от процеса на работа но са много големи и няма да мога да ги кача не се сетих да намаля резолюциятя на фото апарата преди да ги снимам и не знам сега как да се намалят то и аз съм един хакер .
                      Не ми остана вревме да преправя тампоните не се чудете защо са така .
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #41
                        До: Лифт на Чероки

                        Не е ли по-добре удължителите на амортисьорите да са заварени един за друг?Аз ще правя същото,за това питам.
                        П.П. тук някъде из форума има програмка за режисиране на снимки.
                        Дизелов Jeep, не е Jeep.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Лифт на Чероки

                          браво...добре е...не знам..дали си гледал темата дето толкова ме критикуваха за моя евтин лифт (http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...8+%EB%E8%F4%F2) ...та.. имам въпросче : с колко сантиметра са ти подложките на предните пружини...? и другото.. как са ти сега ългите на каретата на карданите...? и друго : с какви гуми си сега и колко имаш от центъра на джантата до двата края на двете вежди ?
                          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                          ********************************
                          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                          Honda Shadow VLX 600 - 1999
                          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                          Влади

                          Коментар


                          • #43
                            До: Лифт на Чероки

                            При мен това няма да е окончателниа вариант за амортисиорите ще сложа по дълги както си трябва но е въпрос на време и на пари да ида да ги купя а за пружините не съм съвсем сигурен дали има нужда да ги сменям за това ще се мисли след като сложа новите по дълги амове .
                            Подложките на пружината са по 9 см. удължителите на амовете скъсих до 6 см защото като се спусне моста по надолу ъглите на каретата стават опасни .
                            Според измерванията които направих 9 см. подложка на пружината и 6 на амортисиора
                            е максималншя лифт които няма да разруши предния кардан .
                            За повече изисква много сериозни преработки по окачването и карданите а едва ли ще има нужда , ако ми се наложи да слагам още по големи гуми ще режа от калниците но при силния мотор с които разполагам едва ли .

                            Коментар


                            • #44
                              До: Лифт на Чероки

                              да...сега остана и други гумички при мен са същите мерки.
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар


                              • #45
                                До: Лифт на Чероки

                                Здравейте на всички. Сега мога да ти дам пример колега с мен. Вдигнах от пред с бутала от Шкода Европа. Тях ползвах за подложки за пружините, не сам пипал нищо друго от пред. От зад шпрегнах рисьорите и добавих по един лист от ЖУК. Тези дни ще кача снимки.
                                Последно редактирано от kinex; 06-09-09, 08:34. Причина: обърнете повече внимание на правописа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X