Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лифт на Чероки

    Ще обясня на кратко какви са намеренията ми за доработки по този джип и ви моля за съдеиствие ,нямам опит с тази марка и модел нямам и много време което да губя пред монитора ровеики из разни чужди саитове за това разчитам основно на
    .offroad-bulgaria.com
    Ще трябва да порасне заводския вариант се оказва много нискък вчера направих една радходка по добре познат ми път по които съм минавал стотици пъти с витарата без да закачам никъде .
    Джипа ми е 2.1турбо дизел дълга база.
    Местата на кото закача са мостовете и гредата под раздаткакта .
    За повдигане на мостовете предвиждам по големи гуми но не знам кои размер гуми ще влезе след лифт без да ми се налага да режа от калниците .
    Окачването ми се иска да го преработя с възможно наи нисък бюджет.
    Разполагам с цялото оборудване на авто сервиза в които работя и държа да си аправя повечето неща сам .
    Ще се ползва 80%на асвалт и 20% извън него .
    Целта на питането ми е следната .
    Да ми помагате с идеи кое как трябва да стане .
    И кое не става за да не стават грешки които после ще ми е трудно до оправя .
    1во питане колко сантиметра е разумно да смъквам окачването без да ми се наложи да слагам кардани с двоини карета и как процедирате при предните носачи .

  • #2
    До: лифт на чероки

    Колега аз минах по твоя път.Отпреде ти трябва да си направиш подложки за пружините схемата е по-долу.Също трябва и да удължиш биелетката с 50мм колкото са ти и подложките.Раздатката също се сваля надолу с 2-3 см с проходни втулки.Отзаде ресьора го шпренгваш и вадиш един лист и на негово място слагаш нов който дължината му да подминава ушите с 5 до 10мм също ако имаш стабилизираща щанга отзаде махай е.И гуми се събират 235/85/16.Но винаги има едно голямо "но" започва много да друса,нямаш артикулация и след 5-6 месеца омекват отново.
    Прикачени файлове
    [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
    [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

    Коментар


    • #3
      До: лифт на чероки

      Ако ти трябват подложки, аз имам пълен комплект. Но не бих ти ги препоръчал. По-добре нови пружини. Отзад - допълнителен лист и шпренгване, както каза колегата. А ако искаш да минеш тънко - само ще си направиш един по-дълги обеци/уши от U-eisen. Раздатката не пипай. Биалетките aко ги удължиш с повече от 3см, ще ти пробият ламарината. Така, че ги остави същите, а след като се изкривят, купи си такива за Wrangler TJ. Те са точно колкото трябва по-дълги и освен това са с шарнир отгоре, така че няма да имаш горния проблем. Като цяло след като го вдигнеш с 3.5 инча, ще трябва да изрежеш калниците. След цялото нещо, ще можеш да вкараш 31" х 10.5 х 15
      Забравих - ще ти трябват и фланци, за да запазиш добра стабилност.
      Купувай нещата малко по малко, за да не се товариш. Щом имаш сервиз на разположение

      Коментар


      • #4
        До: лифт на чероки

        Първоначално публикуван от cyklon
        ..И гуми се събират 235/85/16.
        Боре, "французин" (Чероки с двигател на Рено 2.1 тд) с фабрично 16" джанти няма. Така или иначе, дори и да направи промяна и да му монтира такива, ще са му големички. Отделен е въпросът, дали няма да му е трудно да ги търкаля с ограничената мощност, с която разполага този агрегат.

        Павле, ето тук има нещо по въпроса за "евтиния лифт" - 2": http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...14&postcount=1.
        В настоящия подфорум има доста теми за такава операция, при това - на различни модификации на Джийп. Успех в начинанието.
        proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
        NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
        Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

        Коментар


        • #5
          До: лифт на чероки

          Отпред за да се запазят ходовете, трябва да се удължават амортисьорите.
          Като се удължат амортисьорите с 5см, трябва и биалетите да се удължат с 5см. Трябва и да се сложат подложки 5см на ограничителните тампони.
          Напречната щанга ще дойде къса в зависимост от състоянието на пружините.
          Ако се слагат по-дълги амортисьори(не удължени) ходовете се увеличават и сметката е друга.
          В гаража се търкалят едни уретанови подложки на Терафлекс. Мога да ги пратя за проба.

          Коментар


          • #6
            До: лифт на чероки

            Благодаря на всички ви за бързите отговори .
            Като вдигам джипа на двуколонния подемник мостовете остават да висят на амортисиорите и се вижда на предния мост че носачите са почти упрели във ушите на моста ,според мен ако моста слезе още 5см ще трябва за да не упира в моста да преправя или ушите на моста или носачите да станат под ъгал или бъркам?
            Има ли къде от българия да си поръчам уретанов комплект фтулки за цялото окачване
            и цена .

            Коментар


            • #7
              До: лифт на чероки

              Напречната щанга на предния мост планирам да я направя с регулируема дължина и според получения лифт да може да се регулира но не ми е съвсем ясно как ще премеря колко се е изместил моста след лифта .
              От зад планирам да поставя въздушни възглавници между моста и гредите на купето + едни по дълги амортисиори и ще изхвърля стабилизиращата щанга .
              По този начин ще се запази добрата возия и ще може да се запази височината колкото и да е натоварен джипа без да ограничавам ходовете .

              Коментар


              • #8
                До: лифт на чероки

                Напречната щанга ще дойде по-къса с около 5мм.
                Ако ще я правиш регулируема трябва доста солидна сглобка да измислиш, защото това е най-натоварената щанга в окачването.
                Другия вариант е да преместиш с ръчна фреза дупките на ухото.

                Не прекалявай с лифта отзад и с дължината на амортисьорите. Кардана ще се счупи.
                Отзад разстоянието от центъра на джантата до калника трябва да е с 1см повече отколкото отпред.
                Поне така е в заводски вид.

                Коментар


                • #9
                  До: лифт на чероки

                  Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                  Напречната щанга на предния мост планирам да я направя с регулируема дължина и според получения лифт да може да се регулира но не ми е съвсем ясно как ще премеря колко се е изместил моста след лифта .
                  От зад планирам да поставя въздушни възглавници между моста и гредите на купето + едни по дълги амортисиори и ще изхвърля стабилизиращата щанга .
                  По този начин ще се запази добрата возия и ще може да се запази височината колкото и да е натоварен джипа без да ограничавам ходовете .
                  Неможах да разбера.Ако махаш ресьорите и слагаш възглавници, стабилезиращата щанга ще ти трябва,тя не е толкова ефективна само при ресьорите.
                  [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                  [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                  [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                  [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                  Коментар


                  • #10
                    До: лифт на чероки

                    Няма да променям нищо по ресиорите наи много да ги шпренгвам за да не дарпат на горе моста но само ако има нужда . Просто ще добавя въздушни възглавници между моста и купето.

                    Коментар


                    • #11
                      До: лифт на чероки

                      Възглавници от Спринтер ли му гласиш.

                      Коментар


                      • #12
                        До: лифт на чероки

                        Не съм се спрял окончателно на определени възглавници но има време искам първо да мина през цялата простотия в кат
                        върнаха ме че ме били изтрити гумите и не ми свети едната лампичка на номера днес
                        а представяте ли си за какво става въпрос ако ме видят с преработено окачване на въздушни възглавници .
                        На мен ми се щешеда се сменя гумите след лифта е намерих едни с як граифер и височина 265х60х15 на заем представям си как ще опирам на бабуните с тях но ще ги сложа за да ме пуснат в кат а после то се знае .
                        Ще снимам за да видите как е в момента и да има база за сравнение преди и след а в сряда отинам пак в КАТ и дано този път мина успешно.

                        Коментар


                        • #13
                          До: лифт на чероки

                          Опраих нещата в кат и ще почвам с лифтосването .
                          Пробвал ли е някои да шпренгва ресиорете без да добавя листове в пакета и за колко време омекват до старото положение .
                          Кажете кои как си е направил лифта от зад е стига да нее производствена таина .
                          Не съм апсолютно сигурен че искам да сложа възглавниците поради високата им себестоиност и риска да се пробят от пръчки камъни и др неща които не липсват в гората .
                          Лифта които искам да постигна е поне 8см. 5 ми се вижда смешно малко за тази дълга база
                          Освен смъкването на раздатката с 3см ще извъртя и мостовете много леко така че да се намалят ъглите на каретата .
                          Утре ще занеса чертежа на втулките за предните пружини на стругаря и докато тои работи ще умувам как да процедирам със ресиорите разчитам на помощ със съвети от ваша страна .
                          Удължителите за амортисиорите как ще е по добре да ги направя долу при моста на двете болтчета или при купето ?

                          Коментар


                          • #14
                            До: лифт на чероки

                            Разрови се из форума, има тема за "сиромашки лифт" на BatGeorgeone (мисля че така се пишеше ника му), ще ти бъде много полезна.
                            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                            Коментар


                            • #15
                              До: лифт на чероки

                              Само дето там е пропуснал да напише че счупи кардана.
                              Щото нали 5см все ни се виждат смешно малко.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X