До: Лифт на Чероки
Борбата с ресиорите се оказа не чак толко стпрашна , както очаквах на сутринта се бяха поотпуснали доста можеби 5 см. сложих ресиорете само шпрегнати без допълнителния лист само за проба и резултата е добър но като качих 100тина кила железа се върна на старото положение та утре ще сложа и подсилващите листове .
Някои може ли да ми обясни защо на задния мост местата от захват до захват за амортисиорите са с различна дължина а именно 20мм. и дали така трябва да е и защо ???
На мен не ми хареса тая работа и направих удължителите за амортисиорите с разрична дължина така че като увисне моста на амортисиорите да е хоризонтален .
Подложките за пружините направих 90мм.
Удължителите за предните амортисиори са по 65мм.
Удължителите на задните от дясно са 65мм.а от ляво 85мм.
Ресиорите само шпрегнати са по високи с 85мм. утре ще видим с подложните листове колко ще доиде .
Тампоните още не съм местил понеже не съм сигурен дали ще оствя същите по дължина подложки ,утре след като довърша ресиорите ще има тестове и ще решавам .
Всичките подлощки съм направил на винтови съединения така че да мога да променям и махам по всяко време , поне отзад ми се иска да сложа по дълги амортисиори но това след време когато ми се изясни окончателната концепция .
Много неприятна изненада за мен са нестандартните за наща ширина резби които изкачат отвсякъде инчова резба по купето и окачването а за разнообразие французите много обичат резби с фи 7 или 9 мм
Картинката е много весела аз се забавлявам истински даже от сега започвам да се чудя какво ще преработвам когото прключа с окачването .
Борбата с ресиорите се оказа не чак толко стпрашна , както очаквах на сутринта се бяха поотпуснали доста можеби 5 см. сложих ресиорете само шпрегнати без допълнителния лист само за проба и резултата е добър но като качих 100тина кила железа се върна на старото положение та утре ще сложа и подсилващите листове .
Някои може ли да ми обясни защо на задния мост местата от захват до захват за амортисиорите са с различна дължина а именно 20мм. и дали така трябва да е и защо ???
На мен не ми хареса тая работа и направих удължителите за амортисиорите с разрична дължина така че като увисне моста на амортисиорите да е хоризонтален .
Подложките за пружините направих 90мм.
Удължителите за предните амортисиори са по 65мм.
Удължителите на задните от дясно са 65мм.а от ляво 85мм.
Ресиорите само шпрегнати са по високи с 85мм. утре ще видим с подложните листове колко ще доиде .
Тампоните още не съм местил понеже не съм сигурен дали ще оствя същите по дължина подложки ,утре след като довърша ресиорите ще има тестове и ще решавам .
Всичките подлощки съм направил на винтови съединения така че да мога да променям и махам по всяко време , поне отзад ми се иска да сложа по дълги амортисиори но това след време когато ми се изясни окончателната концепция .
Много неприятна изненада за мен са нестандартните за наща ширина резби които изкачат отвсякъде инчова резба по купето и окачването а за разнообразие французите много обичат резби с фи 7 или 9 мм
Картинката е много весела аз се забавлявам истински даже от сега започвам да се чудя какво ще преработвам когото прключа с окачването .

Коментар