Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: лифт на чероки

    Павле,Тази идея да завъртя малко моста ,че да е по-малък ъгъла на карето ми мина и на мене за Витарата.Но когато я споделих в една тема,един колега ми обясни,че за да се върти кардана равномерно,осите на пиньона и опашката на раздатката по възможност трябва да са успоредни. Четох,че на Витарата си го правил тоя номер,забелязваше ли се някакво претрисане в кардана?
    Не знам дали Черокито е на цял предн мост,защото ако е, при завъртане ще избягат надлъжните вертикални ъгли от геометрията на предницата ,нали?

    Коментар


    • #17
      До: лифт на чероки

      Аз на своя ред да попитам: тие сантиметри лифт са спрямо какво? От завареното положение, или от заводското, чисто ново окачване?!? Че има балкан разлика.....

      На моя Гранд сиромашкия лифт 2" с подложките май вьрна колата в нормално положение.....
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #18
        До: лифт на чероки

        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
        осите на пиньона и опашката на раздатката по възможност трябва да са успоредни.
        Честно казано не виждам логика....
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #19
          До: лифт на чероки

          Ами ето дословно какво ми цитира колегата,защото така както е написано,аз го разбирам като цитат от някъде:
          "За равномерното въртене на изходящия вал при равномерно въртене на входящия вал, за карданната предавка с асинхронни шарнири, трябва ъглите между валовете по абсолютна стойност да са равни."

          Коментар


          • #20
            До: лифт на чероки

            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
            Павле,Тази идея да завъртя малко моста ,че да е по-малък ъгъла на карето ми мина и на мене за Витарата.Но когато я споделих в една тема,един колега ми обясни,че за да се върти кардана равномерно,осите на пиньона и опашката на раздатката по възможност трябва да са успоредни. Четох,че на Витарата си го правил тоя номер,забелязваше ли се някакво претрисане в кардана?
            Не знам дали Черокито е на цял предн мост,защото ако е, при завъртане ще избягат надлъжните вертикални ъгли от геометрията на предницата ,нали?
            Абсолютно вярно.

            Коментар


            • #21
              До: лифт на чероки

              Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
              Ами ето дословно какво ми цитира колегата,защото така както е написано,аз го разбирам като цитат от някъде:
              "За равномерното въртене на изходящия вал при равномерно въртене на входящия вал, за карданната предавка с асинхронни шарнири, трябва ъглите между валовете по абсолютна стойност да са равни."


              Бре, че учени ора бре...... Няма ли го на бугарски?

              Какво значи "по абсолютна стойност да са равни"? И защо, аджеба "за равномерното въртене на изходящия вал при равномерно въртене на входящия вал"...... Все едно мостовете ще въртят раздатката Или съвсем не разбирам нищо?!?
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #22
                До: лифт на чероки

                Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                ...
                Освен смъкването на раздатката с 3см...
                Има ли двойно каре на предния кардан към раздатката? Ако няма трябва да се помисли дали да смъкваш раздатката, щото ще се вирне пък вала към предния диф. И като неможеш да въртиш предния мост и двете карета на предния кардан стават с критични ъгли.

                Коментар


                • #23
                  До: лифт на чероки

                  Да двете оси трябва да са успоредни. Логиката е такава, че когато не са успоредни двете карета работят под различен ъгъл, а когато те са под различен ъгъл се получават вибрации, а при Черокито и Витарата постоянно движение на "йокито" (незнам на български как се нарича) напред-назад в раздатката, а от това следва и неговото чупене.
                  При положение, че ще сваляш раздатката, не препоръчително, а наложително трябва да завъртиш пиньона на задния мост. При черока най-лесно и бързо става с "degree shims", kоито се подлагат между ресьора и лапата на моста. Не са сложни за изработка, само определянето на точния размер е малко повече игра.
                  При предния мост би трябвало да си с двойно каре, а в такъв случай няма да имаш проблеми.
                  99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                  It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                  Коментар


                  • #24
                    До: лифт на чероки

                    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                    Опраих нещата в кат и ще почвам с лифтосването .
                    Пробвал ли е някои да шпренгва ресиорете без да добавя листове в пакета и за колко време омекват до старото положение .
                    Кажете кои как си е направил лифта от зад е стига да нее производствена таина .
                    Не съм апсолютно сигурен че искам да сложа възглавниците поради високата им себестоиност и риска да се пробят от пръчки камъни и др неща които не липсват в гората .
                    Лифта които искам да постигна е поне 8см. 5 ми се вижда смешно малко за тази дълга база
                    Освен смъкването на раздатката с 3см ще извъртя и мостовете много леко така че да се намалят ъглите на каретата .
                    Утре ще занеса чертежа на втулките за предните пружини на стругаря и докато тои работи ще умувам как да процедирам със ресиорите разчитам на помощ със съвети от ваша страна .
                    Удължителите за амортисиорите как ще е по добре да ги направя долу при моста на двете болтчета или при купето ?
                    Колега без да добаваш лист нов за нула време ще ти падне.Там има умора на материала.Раздатката със сигорност трябва да е свалиш и под ресьорите се слагат клиновидни подложки за изместване ъгъла на моста.Ето ти едно сайтче на колегата Чавдар там има всичко доставката е 1 седмица и цените са хубави,не са като в каталога още по-добри са .
                    http://www.grteambg.com/katalozi/Katalog_Jeep.pdf

                    Поздрави!
                    [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                    [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                    [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                    [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                    Коментар


                    • #25
                      До: лифт на чероки

                      Има двоино каре на предния кардан та не би трябвало да е проблем ако се наложи сваляне на раздатката .
                      Ще ми препоръчате ли сервиз в София за ресиори където да занеса ресиорите или да закарам джипа и да им обесня какво искам да ми направят . Ако може и тел.
                      Предпочитам да ида с джипа за да огледат на място да обсъдим какво и как да се направи а наи добре да направят те ресиорите и да си ги качат за да доидат точни размерите които искам аз ще си преправям амортисиорите и стабилизиращата щанга после в моя сервиз .
                      Относно нуждата от промяната във ъгала на карето на задния мост на витарата за което се породи дискусия за и против направих макет от летвички с които се убедих че при различна дължина на горни и долни носачи след лифт ъгала на карето при дифа става обратен и за това ми чупи карета за 10 хил две карета това наложи промяната която описах .
                      Колегата Gits ще сподели колко ще карат сега след промяната но това изисква време .
                      Преди да му продам витарата съм минал поне 5000 сега чакам него да се изкаже .

                      Коментар


                      • #26
                        До: лифт на чероки

                        Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                        ...
                        Предпочитам да ида с джипа за да огледат на място да обсъдим какво и как да се направи а наи добре да направят те ресиорите и да си ги качат за да доидат точни размерите които искам аз ще си преправям амортисиорите и стабилизиращата щанга после в моя сервиз...
                        To така е най добре - някой да поеме отговорност и да го направи, ама ме съмнява. Колегата по горе ти е казал, че без подлагане няма да държи шпренгването, а подлагат турски листа - по лоши от 20г. Японски и Немски листове. Другото е, че по цял ден правят камьони и микробуси, и не са свикнали да гонят прецизност с колко точно ще се вдигне. Като ще се подлага ще окъсеят U болтовете и централния болт - и за това трябва да се помисли. Трябва и клиновидна подложка да се завърти моста.
                        Аз бих направил следното: Две клиновидни подложки - колко клиновидни трябва да се измери. Ако е 20/0 ще дойдат 10мм. вдигане от клина. Още 10мм. ще дойдат от добавянето на нов лист. Другите 30мм. ще дойдат от новия лист, който ще ограничи смачкването. Ако не стане, което е малко вероятно - подложка на петата, или нови обици, трябва да се прецени. Без шпренгване.
                        Ще правя и аз клинове и тия дни ще ходя до едни стругари, да видя дали ще могат да ги изработят и ще свиркам. Имам и задни пакети от Патрул, ако има нужда обаждай.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лифт на Чероки

                          И днеска тежък ден за моита демокрация
                          Ще ви разкеже на кратко какво се случва днес повдигнах педницата
                          сложих подложки на пружините 90мм. преработих носачите както обясневат в руските саитове амортисиорите удължих с с 65мм няма нужда от повече по надолу като се спуска моста пружините остават хлабави не остана време да местя отвора на стабилизиращата щанга .
                          Пробвах да повдигна задния мост само с по дълги задни обици но се получи не достатъчно при удължение с 10 см реалния лифт доиде 50мм
                          последва чудене и разговори по телефона с хората които уж с това се занимамат по цал ден няма да споменавам име за да не прозвучи като анти реклама
                          Обясних им че им давам ресиорите и искам да се повдигне джипа с 120мм. като разчитам слягането след време да е в рамките на тези 20мм.да преценят сами как да стане последва отговор ще трябва да се добави още един лист казвам вие преценете как ще стане наи добре за цена не съм се пазарил исках само да станат за днес
                          докараха ми ги шпрегнати и с добавен лист като разликата преди и след е 260мм.
                          Следва чудене и споменаване на роднини .
                          Свалих допълнителните листове и смачках ресиорите на едно магаре до напълно право положение с помоща на два хидравлични крика да преспят до утре .
                          Направо умрях от яд че не си носех фото апарата .
                          Дано утрото повлияе положително на горките ми ресиори .

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лифт на Чероки

                            Добре де Павле....а обеците на ресьорите...?същите ли са...? не знам какъв е джипа точно...но на моя 2,1 тди , също направих лифт...без да шпренгвам..подложих пружини под задния мост, останаха си ресьорите..но пък се изпънаха обеците до дупка...останаха си строго вертикални , което е грешно според мен. ако разменя мястото на обеците , то отзад ще се вирне с още 5 санта нагоре и ще вози доста по меко. сега се е вдигнал с +10 сантиметра (заварено положение говорим)
                            даи снимки да видим плс.
                            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                            ********************************
                            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                            Honda Shadow VLX 600 - 1999
                            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                            Влади

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лифт на Чероки

                              Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                              И днеска тежък ден за моита демокрация...
                              Ама и ти си твърда глава.
                              Що не се обади бе човек? На сто места сме писали че с колкото удължиш обиците - на половина се дига джипа. И ти казах че на камьонджиите не им дреме много. Проверих - стругарите до мен (Княжево) могат да изработят клин, трябва само шина да им занесеш.
                              Сега ептем си объркал работата, ако не се оправиш това ми е тел. - 0888/319614.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лифт на Чероки

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Ама и ти си твърда глава.
                                Що не се обади бе човек? На сто места сме писали че с колкото удължиш обиците - на половина се дига джипа. И ти казах че на камьонджиите не им дреме много. Проверих - стругарите до мен (Княжево) могат да изработят клин, трябва само шина да им занесеш.
                                Сега ептем си объркал работата, ако не се оправиш това ми е тел. - 0888/319614.
                                нали трябва да има трудности
                                а.. я ми кажи ... удачно ли е да се смени мястото на закрепването на обеците...? защото както казах...моите застанаха вертикално и ако ги отпусна..задницата на джипа скача на още +15 санта ама нямам двигател за по големи гуми
                                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                                ********************************
                                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                                Влади

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X