Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност на 2,7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

    Спарки .... регулаторите са вътре в компа.
    Те ти схема .... и ми кажи ..... как точно ще изгори дебитомера?
    Верно, че схемата е от ML 2,7 CDI, ама принципно е нещо подобно.




    Компонента В3 е дебитомера .... ходят две напрежения 5 и 12 Волта. Като разбира се 12-те не са стабилизирани ... разбирай около 14 Волта.

    Другото, което ми се струва по-вероятно .... е какво става по CAN шината .....

    И не на последно място ГЕНЕРАТОР ..... ако има изпукал един диод (без значение за положителния или за отрицателния полупериод) всичко ще изглежда ОК.
    Генератора ще си зарежда ..... ама ....
    Пиковете в захранването са .... страхотни .... виждал съм до около 40 волта!

    Осцилоскоп директно на генератора(на гайката или болта), не на акумулатора. Акума вече го изглажда и не се вижда толкова добре.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #77
      До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      Спарки .... регулаторите са вътре в компа.
      Те ти схема .... и ми кажи ..... как точно ще изгори дебитомера?
      Верно, че схемата е от ML 2,7 CDI, ама принципно е нещо подобно.

      ...
      Компонента В3 е дебитомера .... ходят две напрежения 5 и 12 Волта. Като разбира се 12-те не са стабилизирани ... разбирай около 14 Волта.

      Другото, което ми се струва по-вероятно .... е какво става по CAN шината .....

      И не на последно място ГЕНЕРАТОР ..... ако има изпукал един диод (без значение за положителния или за отрицателния полупериод) всичко ще изглежда ОК.
      Генератора ще си зарежда ..... ама ....
      Пиковете в захранването са .... страхотни .... виждал съм до около 40 волта!

      Осцилоскоп директно на генератора(на гайката или болта), не на акумулатора. Акума вече го изглажда и не се вижда толкова добре.
      При тази хипотеза гърми компа, а не дебитомера, нали. Значи това може и да е моята "болест", но не и на колегата...

      А осцилоскопа какво трябва да показва на динамото?

      Коментар


      • #78
        До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

        OК, ти със сигурност си по-наясно от мене, най-малкото защото това ти е работата.

        Как ще изгори ли? Еми по напрежение - то май няма как по друг начин. След като гори втори дебитомер за нула време, аз поне не мога да си го обясня по друг начин.

        Регулаторите са в компа, да. И скапани кондензатори им се отразяват зле, независимо дали са импулсни или линейни. А като не са у ред опорните напрежения, си мисля че и по CAN шината ще стане пълна бозица. Друго - ако пусне достатъчно високо напрежение към гейтовете на MOSFET-и, примерно управляващи дюзите или запалването, пукат като пуканки. Как е реализирано това в конкретния комютър - не зная. Ама за да се сбъгват вече 2 компютъра, има нещо фундаменално изпукало.

        Не твърдя че съм прав. Просто давам предположения. Виждал съм 1-2 изпукали компа (не такива - по-стари), изпукали от гадни кондензатори, та затова си мисля че може да е и това. А може и да не е.

        Един осцилоскоп ще покаже, стига да има кой да го върже където трябва, и да знае откъде се пуска.


        ...а цялата тая гнус от пуканици от напрежения, съвсем лесно може да се пребори, при това няма да е и особено скъпо. Просто ще гори съответния бушон. Защо не го правят - друг въпрос, който не ми е от компетенцията. Във всеки случай, за някакви си 20-ина лева цена на частите на дребно, може да се направи система, която при никакви положения да не пуска пикове над определен волтаж в захранването на критичните части, че дори и ще подава грешка, когато това стане, за да е наясно техника за какво иде реч, най-малкото. Явно обаче гърмящите неща са им по-изгодни.
        Последно редактирано от sparkybg; 29-04-09, 16:18.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #79
          До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

          Да де, то по напрежение .... ясно.
          Ама дебитомера си перка на 14 и повече волта принципно. Тоест не би трябвало да се бъгва. Другото захранване .... 5 волта ... е ако там стабилизатора или филтрациите се е..ват ....??

          А това с меренето с осцилоскопа...... много вярно !!!!
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #80
            До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
            Да де, то по напрежение .... ясно.
            Ама дебитомера си перка на 14 и повече волта принципно. Тоест не би трябвало да се бъгва. Другото захранване .... 5 волта ... е ако там стабилизатора или филтрациите се е..ват ....??

            А това с меренето с осцилоскопа...... много вярно !!!!
            Еми да. 14-те - ясно, щом не е регулирано. За дебитомера, просто трябва да се мернат и двете. Няма от какво друго да гори. Ама не с мултицет, ами с квото трябва. То явно е на границата да работи, щом не пука веднага. Просто като постепенно скапване от пикове. Държи, държи, па пукне.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

              Едно уточнение - чероки 2,7 ЦРД не е с CAN шина, а с PCI.
              Разликата е от небето до земята.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #82
                До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                Дано някой от сервиза на Jeep да чете този форум, за да се ограмотят малко. Смятам да изпратя линк на приемчиците.
                www.drivingoffence.co.nz

                Коментар


                • #83
                  До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                  Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                  Дано някой от сервиза на Jeep да чете този форум, за да се ограмотят малко. Смятам да изпратя линк на приемчиците.
                  Кауза пердута.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #84
                    До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                    Никога не пречи да се опита. Току виж отделят малко време.
                    www.drivingoffence.co.nz

                    Коментар


                    • #85
                      До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                      Вчера ми сложиха в Балканстар новия дебитомер (вече трети под ред) като замериха "всички възможни" проблемни зони, за да не се случи същото като с предните. И както се очакваше след като изминах 5 км от сервиза, на паветата на Джеймс Баучер отново светна лампата на двигателя и джипката изгуби мощност. Явно проблемът се появява при повече вибрации.

                      Отдавна да съм ги зарязал тези от БС, но нали дебитомерът съм го взел от тях и сега ползвам гаранцията. Веднага се върнах в там и им я оставих да я "диагностицират". Казах им, че във форума има доста информация за подобни проблеми с тоците и ако не им достигат сили и капацитет да се справят, да почетат малко. Но те нямали време за това. Вечерта ми се обадиха и ми казаха, че дебитомерът отново е изгорял. Смятали да сменят някакви три кабела, които излизали от блока и отивали към дебитомера, защото най-вероятно там имало проблем.

                      Ако евентуално се реши "загадката" ще се чака още 2 седмици за нов дебитомер и тогава същата гимнастика на ново. Не поемали гаранция обаче за повече от едно дефектиране. Ще им се наложи да направят изключение.
                      www.drivingoffence.co.nz

                      Коментар


                      • #86
                        До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                        Според мен просто се получава късо в кабелите.
                        Последно редактирано от cveti; 20-05-09, 21:15. Причина: Пишете на кирилица!
                        grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                          Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                          Вчера ми сложиха в Балканстар новия дебитомер (вече трети под ред) като замериха "всички възможни" проблемни зони, за да не се случи същото като с предните. И както се очакваше след като изминах 5 км от сервиза, на паветата на Джеймс Баучер отново светна лампата на двигателя и джипката изгуби мощност. Явно проблемът се появява при повече вибрации.

                          Отдавна да съм ги зарязал тези от БС, но нали дебитомерът съм го взел от тях и сега ползвам гаранцията. Веднага се върнах в там и им я оставих да я "диагностицират". Казах им, че във форума има доста информация за подобни проблеми с тоците и ако не им достигат сили и капацитет да се справят, да почетат малко. Но те нямали време за това. Вечерта ми се обадиха и ми казаха, че дебитомерът отново е изгорял. Смятали да сменят някакви три кабела, които излизали от блока и отивали към дебитомера, защото най-вероятно там имало проблем.


                          Ако евентуално се реши "загадката" ще се чака още 2 седмици за нов дебитомер и тогава същата гимнастика на ново. Не поемали гаранция обаче за повече от едно дефектиране. Ще им се наложи да направят изключение.

                          Ако и сега кажат, че нищо и няма ходи някъде да я поогледат - вероятно е някоя маса. Аз ги препипах всичките. Сложи една дублираща от акумулатора до купето и нека ти проверят тази между купето и мотора.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                            Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
                            Ако и сега кажат, че нищо и няма ходи някъде да я поогледат - вероятно е някоя маса. Аз ги препипах всичките. Сложи една дублираща от акумулатора до купето и нека ти проверят тази между купето и мотора.
                            Оказа се, че някой от трите снопа кабели, които излизали от блока са се протъркали и дават на късо, когато има вибрации и се допират. Сега са ги изолирали добре и се надявам наистина да се реши проблема.

                            Сега ще почакам още две седмици за новия дебитомер и после ще пиша, дали всичко е наред.
                            www.drivingoffence.co.nz

                            Коментар


                            • #89
                              До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                              Днес вече взех джипката. Видях точно как минава този сноп с кабели и къде се е бил протрил. Сега вече са добре изолирани. Замервали са няколко пъти напрежението и според тях би трябвало да няма повече случки.

                              До сега не са го откривали, защото са тествали джипката на място, а проблемът се появява в движение и при повече вибрации.

                              Остава да стискам палци като дойде поредния дебитомер най-накрая да и се нарадвам на тази кола.
                              www.drivingoffence.co.nz

                              Коментар


                              • #90
                                До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                                Миналата събота ми сложиха новия дебитомер в Балканстар. Карам вече цяла седмица и нямам проблеми. Явно късото е било от кабелите, които изолираха и възстановиха и се появяваше при вибрации.

                                Сега се усеща вече и промяната в динамиката и мощността на двигателя в следствие на чипа. Определено ускорението се подобри. Разходът още не съм го засичал, за да преценя, дали има съществена разлика. Другата седмица ще отида да ми увеличат мощността още малко, за да видя, как ще се промени.
                                www.drivingoffence.co.nz

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X