Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност на 2,7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

    Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
    Не искам да бъда лош пророк, но май ще трябва да сменяш компютъра. Имам двама приятели с ML 270 CDI, които имаха почти идентични проблеми (освен обичайните проблеми с дюзите). И те ме заклеха за нищо на света да не си купувам кола с тоя двигател - щото и аз се бях засилил към Гранд Чероки с мерцедесовия 2,7.
    От сервиза на БС ми казаха, че са гледали компа, но според тях нямало грижи с него. Наистина дано да не познаеш, но така като гледам, как "откриват" проблемите всеки път на различни места, нищо чудно да се стигне до там. Първо в дебитомера, после в кабелите, после пак в дебитомера, следва компа май ...
    www.drivingoffence.co.nz

    Коментар


    • #62
      До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

      Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
      От сервиза на БС ми казаха, че са гледали компа, но според тях нямало грижи с него. Наистина дано да не познаеш, но така като гледам, как "откриват" проблемите всеки път на различни места, нищо чудно да се стигне до там. Първо в дебитомера, после в кабелите, после пак в дебитомера, следва компа май ...
      Компа на МЛа не е същия като на Джипа.

      Пич, послушай ме и възможно по-скоро спри да ходиш в този сервиз! От тия нищо не става! Мога отговорно да го заявя от позицията на човек оставил над 7 бона там...

      Коментар


      • #63
        До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

        Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
        Компа на МЛа не е същия като на Джипа.
        С риск да се повторя -
        Компютърът на автомобила може и да е различен, но блокът за управление на Common Rail впръскването е абсолютно еднакъв - Bosch EDC 15C - и точно той си "комуникира" с дебитомера - и точно в този блок на Бош е проблема.

        Ето няколко автомобила с този двигател и този Common-Rail електронен блок:

        Mercedes G-Klasse (W463) 2.7 CDI, OM612 Bosch EDC15C
        Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, OM612 Bosch EDC15C
        Mercedes C-Klasse (W203) 2.7 CDI, OM612 Bosch EDC15C
        Mercedes CLK-Klasse (W209) 2.7 CDI, OM612 Bosch EDC15C

        Mercedes M-Klasse (W163) 2.7 CDI, OM612 Bosch EDC15C
        Mercedes Sprinter (W903) 2.7 CDI, OM612 Bosch EDC15C
        Mercedes Sprinter (W904) 2.2 CDI, OM611 Bosch EDC15C
        Mercedes Sprinter (W904) 2.7 CDI, OM612 Bosch EDC15C

        А ето и автомобили с други двигатели и същия електронен блок

        Mercedes E-Klasse (W210) 2.0 CDI, OM611 Bosch EDC15C
        Mercedes E-Klasse (W210) 2.2 CDI, OM611 Bosch EDC15C
        Mercedes S-Klasse (W220) 3.2 CDI, OM613 Bosch EDC15C

        Alfa Romeo 156 1.9 JTD Bosch EDC15C
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Bosch EDC15C
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD Bosch EDC15C
        Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI Bosch EDC15C
        Kia Sportage 2.0 CRDi Bosch EDC15C
        Peugeot 407 2.0 HDI Bosch EDC15C
        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
        Volvo XC90 D5 Executive '12
        Volvo XC60 D5 Summum '11
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

        Коментар


        • #64
          До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

          Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
          Компа на МЛа не е същия като на Джипа.

          Пич, послушай ме и възможно по-скоро спри да ходиш в този сервиз! От тия нищо не става! Мога отговорно да го заявя от позицията на човек оставил над 7 бона там...
          Аз, че ще ги отеба е ясно, ама трябва още две седмици да чакам за новия дебитомер. Казах им, че няма да им платя повече нищо, докато не отсранят проблема.

          Преди да купя джипа ходих при тях. Пускаха тест на компа и нямаше никакви грешки. Малко след това се скапа дебитомера. Два пъти чистиха грешки. Сложиха новия и пак изчистиха грешката. Уж вече беше наред и той сдаде багажа.
          www.drivingoffence.co.nz

          Коментар


          • #65
            До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

            Kакви кодове на грешки имаш?
            GRAND CHEROKEE 4.7
            Добромир Добрев
            O898633718

            Коментар


            • #66
              До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
              С риск да се повторя -

              Това, че платката е същата едва ли означава, че модулът е заменяем на плъг енд плей принцип (взимаш от Алфа и слагаш на Джип).

              В списъка за колите с този комп (който те е отказал от 2.7 CRD мотора) са Алфа 1.9 и 2.4 JTD моторите. Това не означава, че и техния комп е калпав, нали?

              Коментар


              • #67
                До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                Аз лично не виждам от какво може да изгори тая гад толкова бързо, освен от захранване. Ако в компа има някой разсъхнел се електролитен кондензатор (често срещан проблем по принцип), наистина може да се получават пикове и от това да гори. Ама това се проверява лесно, стига да имаш акъл в главата, а тия в сервиза явно нямат.

                Откак решиха да махат оловото от спойките, и да слагат SMD електролитни кондензатори, които минават през 200-300 градусова пещ за 4-5 секунди, работата отиде на зле. И това не е само проблем на BOSCH, ами си е принципен такъв.

                Във всеки случай и най-простия осцилоскоп (какъвто в БС със сигурност имат), вързан към захранването на дебитомера, ще си покаже много бързо дали проблема е там.

                ПП: Колкото до модула - обикновено е заменяем. Само му се налива нужния акъл за конкретния двигател.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #68
                  До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                  За компа - сравнявахме го с МЛа и се оказа, че не може да се замени единия с другия. Ако обаче се окаже, че има алтернатива и може да стане от друг автомобил ще е много добре, защото Мопар частта струва 3500лв.

                  Що се отнася до пиковете - според мен и при мен това е проблема, но умниците не го хващат. За да ми изгори компа 2 пъти за 300 км според мен вероятността проблемът да е в него е минимален. Те обаче ме посъветваха да си сменя акумулатора. Е смених го и чакам пак да горне сега. Само дето не смея да си карам колата на спокойствие.

                  След първото запалване сутрин имам паразитен шум в субуфера (леко пращене). Което според мен може да е точно от нестабилен ток. Съмнявах се в алтернатора, но в цитирания сервиз ми казаха, че всичко е "супер".

                  Коментар


                  • #69
                    До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                    Е, нормалното е дори и да има пикове в общото захранване на автомобила, компютъра да е предвиден да издържа на тях, а и вътрешно да си ги филтрира, защото на електрониката и трябва гладко напрежение. За това компа си има вътре филтри и стабилизатори. Тъпото е че често електролитните кондензатори след време се разсъхват, капацитета им намалява, и не можейки да филтрират както е по проект, пускат глупостите по-нататък, където гори квото дойде - най-често MOSFET-и, понеже са чувствителни към такива издевателства.

                    Ако елетролитните кондензатори са и SMD - без изводи, а залепени директно на платката, тогава дефектират още по-често. Много, ама много често ми е попадала апаратура с точно такива дефекти. Иначе маркова и хубава, но с изпопукали електролити. Щом Tektronix си посволяват такива дефекти - а това е специализирана техника, с която работят поназнайващи електрониката хора, смятай са какво иде реч. Понякога им изтича и електролита, и с времето по платката става пълна гняс. Това освен че сваля капацитета, самия електролит разказва играта на всичко що е метално и незащитено около него, дава изводи накъсо, и всякакви неща от тоя сорт.

                    И аз използвам понякога такива кондензатори в мои устройства, но дори да ми насищат платката в завод, електролитите си ги монтирам после на ръка и с обикновен поялник, за да ги тормозя по-малко.

                    Ако имаш някакви снимки на разглобения компютър, ми е любопитно да погледна.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Е, нормалното е дори и да има пикове в общото захранване на автомобила, компютъра да е предвиден да издържа на тях, а и вътрешно да си ги филтрира, защото на електрониката и трябва гладко напрежение. За това компа си има вътре филтри и стабилизатори. Тъпото е че често електролитните кондензатори след време се разсъхват, капацитета им намалява, и не можейки да филтрират както е по проект, пускат глупостите по-нататък, където гори квото дойде - най-често MOSFET-и, понеже са чувствителни към такива издевателства.

                      Ако елетролитните кондензатори са и SMD - без изводи, а залепени директно на платката, тогава дефектират още по-често. Много, ама много често ми е попадала апаратура с точно такива дефекти. Иначе маркова и хубава, но с изпопукали електролити. Щом Tektronix си посволяват такива дефекти - а това е специализирана техника, с която работят поназнайващи електрониката хора, смятай са какво иде реч. Понякога им изтича и електролита, и с времето по платката става пълна гняс. Това освен че сваля капацитета, самия електролит разказва играта на всичко що е метално и незащитено около него, дава изводи накъсо, и всякакви неща от тоя сорт.

                      И аз използвам понякога такива кондензатори в мои устройства, но дори да ми насищат платката в завод, електролитите си ги монтирам после на ръка и с обикновен поялник, за да ги тормозя по-малко.

                      Ако имаш някакви снимки на разглобения компютър, ми е любопитно да погледна.
                      Кажи къде да ти го докарам да си го разглеждаш в детайли. Яд ме е, че изхвърлих първия (оригиналния на колата).

                      Коментар


                      • #71
                        До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                        Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
                        Кажи къде да ти го докарам да си го разглеждаш в детайли. Яд ме е, че изхвърлих първия (оригиналния на колата).
                        Ама, и втория е изгорял, и сега караш с трети ли? Ако да, и ти се занимава, ще погледна с удоволствие, и ще помогна с каквото мога, ако мога.

                        Работя на Опълченска и Кирил и Методи (почти Сливница). Иначе живея в Красна Поляна. 0889072757 ми е телефона.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                          Веднага след коледа изгоря оригиналният. Купих втора употреба, смених го в БС (отне повече от седмица да разберат какво и е на колата) - всичко беше супер. Минал съм след това максимум 300 - 400 км (беше по разни сервизи за разхубавяване Джипът) и на втория ден след като си я взех готова умря по същия начин. Сега вече взех нов (чаках го 20 дена), с гаранция, защото според мен проблемът не е решен. Поне имам гаранция 20000км или 1 година... . След празниците ще ти звънна да ти го дам да го проучиш компа.
                          Последно редактирано от Сашо Пунчев; 29-04-09, 13:34. Причина: пг

                          Коментар


                          • #73
                            До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                            ОК. Като имаш готовност - звънкай, и ще се разберем.

                            Само последно въпросче - тотално ли умира, или мигат разни лампи и не ще да запали?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                              Първият път изгоря по следния начин. Бях спрял пред блока, разтоварих, запалих отново тръгнах на задна и след около 10 метра ми изкара съобщение, че не мога да сменям автоматично (има такава функция) запаметена позиция на седалката (звуков сигнал и надпис) ако не съм паркирал, като аз не се опитвах да направя подобно нещо и умря. След това припалваше при всяко завъртане за част от секундата и веднага загасваше. Уредите показваха странни данни - напълно празен резервоар, индикацията за подгряващите свещи ту светеше, ту не, включваше се 20 сек след като подам контакт и подобни неща. Грешките, които натрупва са, че няма връзка с основни възли - потенциометър на газта, не разпознава ключа, няма връзка с турбото и пр.

                              След смяната не намирах никаква разлика. Вървеше перфектно. Докато един ден идвайки на работа угасна в крайна дясна лента точно пред коня на Цар Освободител (в 8 часа сутринта). Този път пак показваше същите странни неща, но запали и работеше ни жив ни умрял на 1500 оборота (без да реагира по никакъв начин на газта) та успях да го попрекарам на 2-3 метра до синята зона и и го спрях. не съм гледал какви бяха грешките. Просто дойде пътна помощ и го закара в Балканстар. Твърдят, че излизали същите грешки.

                              Намирам го за много странно - просто да стане съвпадение и два компа да изгорят толкова скоро един след друг, но нищo не вдявам от електроника и се налага да ходя по сервизи.

                              Само за да стане още по-интересно, след като си я взех от БС със чисто новия комп, сложих нов акумулатор (защото на приемчика "не му харесваше" стария) установих, че нямам климатик. Така или иначе имах една клапа за смяна - закарах го в един сервиз за климатици, където 1. установихме, че клапата, която от БС са поръчали е не тази, която ми трябва; 2. Нямам климатик, защото компресорът не включва (работи, но до него не стига +). Сега ще чакам клапата (колата е със свалено табло), ще я монтираме, ще го закарам пак в БС, защото никъде нямат тестер ли софтуер ли (не знам вече) за Джип след 2000г, и евентуално ще разбера защо не ми работи компа. Опитвам се леко с чувство за хумор да гледам на това развитие на нещата, щото иначе е много гадно.


                              ПП. То въпросът е достатъчно интересен и сериозен за отделна тема, де.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Загуба на мощност на 2,7 CRD

                                Прилича ми точно на скихал регулатор за някое опорно напрежение, което се използва за куп неща. Може и да не е това, ама може и да е. като се видим и го видя, ще се поровичкам.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X