Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко челен опит от германския Jeep-форум

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

    Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
    Става дума за устройство с три дизелови подгревни свещи (3х200 вата
    Имайте едно наум-600 вата са около 50 ампера
    Генератора да не му дойде множко....
    0+

    Коментар


    • #77
      До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
      [QUOTE

      Струва 65 евро барабар с трите свещи и вграден термостат, който изключва свещите при достигане на 80 градуса на антифриза. В комплекта има и подробно упътване за монтаж. Според мен цената е доста добра, айде да поръчваме, ако искате.

      Изглежда така


      Ако има поръчка,бройте и мен.Само кажете как да стане плащането.
      и аз бих си взел 1-2 такива , да пуснем отделна тема за поръчката ли или на ЛСта някой да се наеме да организира ...
      rides:
      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
      :arrow:2005 Yamaha YZ250
      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

      Коментар


      • #78
        До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

        Първоначално публикуван от Emil (0n4o) Преглед на мнение
        Имайте едно наум-600 вата са около 50 ампера
        Генератора да не му дойде множко....
        Това ми мина през ума веднага след като прочетох днес за тази хитрина. Мисля, че ако алтернатора дойде слаб, ще се взима ток от акумулатора, което също не е за предпочитане при каране на къси разстояния в студено време. А ако се направят 400W дали ще има ефект?
        Иван
        ivanp98[at]mail.бг

        Коментар


        • #79
          До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

          Първоначално публикуван от Emil (0n4o) Преглед на мнение
          Имайте едно наум-600 вата са около 50 ампера
          Генератора да не му дойде множко....
          Трите свещи са 60 А. 60А х 14 волта = 840 вата.
          Всъщност са 850 вата - измерено.
          Трябват сериозни кабели, бушон и разбира се голямо реле.
          Трябва и някаква схема - иначе като дадеш на контакт ще се включват веднага. Като добавиш и подгревните свещи още толкова (може и повече) студеното време, парно, радио, фарове и поостарелия акумулатор ще направиш сеир на комшийте.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #80
            До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

            Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
            и аз бих си взел 1-2 такива , да пуснем отделна тема за поръчката ли или на ЛСта някой да се наеме да организира ...
            Разгледайте и тази тема. (нищо,че темата е за друго)
            Има го одавна това устройство в различни бараки(и в моята също). Намират се по разни морги,на цени далеч от 60 евро(барабар със свещите).Устройството е просто,няма какво да му се повреди,та не е проблем,че не се взима ново.Проблем е монтажа му,и по-точно електрическата схема,за която са необходими подходящи релета.Но проблема е решим.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #81
              До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

              мерси колега за инфото , но предпочитам готовия вариант . Схемата с релето не е нищо особено , до няколко дни мисля да си го поръчам (същия човек продава и релето , което трябва за връзката , 5,50 евро струва)
              rides:
              :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
              :arrow:2005 Yamaha YZ250
              :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
              The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

              Коментар


              • #82
                До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                При мен кацна това устройство , уникално точно и добре е направено ! Човекът , който ги продава е супер коректен и изпълнителен , истински немец В комплекта си има термо датчик , релето също е много качествено , а инсталацията не е кой знае какво
                rides:
                :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                :arrow:2005 Yamaha YZ250
                :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                Коментар


                • #83
                  До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                  според мене тези VM мотри са си много добри просто им трябва един маслен радиатор да държи маслото охладено защото от там издва топлината и най важното интеркулер всички знаете за неговото значение въпроса не е как да се охлади мотора след изгасване а да несе налага охлаждане. Кулера доста сваля работната температура на мотора от личен опит знам.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                    Първоначално публикуван от biko_d Преглед на мнение
                    според мене тези VM мотри са си много добри просто им трябва един маслен радиатор да държи маслото охладено защото от там издва топлината и най важното интеркулер всички знаете за неговото значение въпроса не е как да се охлади мотора след изгасване а да несе налага охлаждане. Кулера доста сваля работната температура на мотора от личен опит знам.
                    Маслото на VM се охлажда от антифриза в топлообменник - и дори и в жегите и при яко газиране не се затопля над 120-130 градуса - германските колеги са го мерили по техните магистрали. А интеркулера на 3,1 си е доста големичък, пък след него има и температурен датчик, който врътва кранчето на нафтата, ако температурата на въздуха се повиши прекомерно.

                    Също така е взеизвестно, че конкретно този матор пука глави след като го загасите горещ - просто антифриза около бренерите завира, стават парни мехури и главите се пукат заради различните температурни разширения на метала - на места е покрит с течност, на места е в парен мехур. Затова антифриза трябва да продължи да циркулира, докато отнеме малко от остатъчната топлина.

                    Аз реших въпроса с циркулационната помпа на Webasto-то - при Жипа освен нормалното затопляне и т.н. съм програмирал компютъра на дистанцинното след загасяване на двигателя за включва циркулационната помпа за 10 минути, ако температурата на антифриза е над 86 градуса.
                    При температура на антифриза над 98 градуса освен циркулационната помпа включва и вентилатора и парното на затопляне, за да може антифриза да минава през радиаторчето на парното и още по-бързо да охлади двигателя.







                    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                    Volvo XC90 D5 Executive '12
                    Volvo XC60 D5 Summum '11
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                    Коментар


                    • #85
                      До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                      Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                      При мен кацна това устройство , уникално точно и добре е направено ! Човекът , който ги продава е супер коректен и изпълнителен , истински немец В комплекта си има термо датчик , релето също е много качествено , а инсталацията не е кой знае какво
                      От къде си го поръча?
                      Грандоман WJ 3.1 QD

                      Коментар


                      • #86
                        От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                        Има ли вече някакви резултати от сложилите помпи?
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #87
                          От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                          Колега Carburettor,би ли споделил къде направи модификацията ?

                          Коментар


                          • #88
                            От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                            Сам да си отговоря на въпроса,а и да насоча някой който също се интересува от темата. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=86784&page=2

                            Коментар


                            • #89
                              От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                              Колегите, малко да вдигна темата от прахта.
                              Ясно, че е по-добре да циркулира течността при спрял мотор, но има и още един проблем, който се проявява при по-сериозно натискане на газта - а именно загряването над 120 км/h.

                              Смятам малко да отворя задната част на предния капак, за да осигуря по-добра обдухаемост на мотора и така да реша и този проблем.
                              При мен всичко е ново, термостат, водна помпа и антифриз и пак имам загряване над 120km/h
                              Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

                              Коментар


                              • #90
                                От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                                Според мен има някакъв друг проблем - запушен радиатор, оронени или изкривени ламели на питата, или нещо друго, но едва ли капакът на мотора е причина за влошено охлаждане. Системата си е сметната да може да поддържа нормална работна температура, ако всичко е в изправност. А и отдолу целият кош е отворен, което е достатъчно за въздушния поток, едва ли с промяна положението на предния капак ще промениш значимо обема и посоката на въздуха.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X