Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко челен опит от германския Jeep-форум

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

    "Според мен има някакъв друг проблем - запушен радиатор, оронени или изкривени ламели на питата, или" не работеща виско муфа.
    ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

    Коментар


    • #92
      От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

      При мен, причината за загряване при високи скорости, се оказа запушен радиатор.
      Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
      O8867З7I78

      Коментар


      • #93
        От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

        Има загряване не над 120км/час, а над 2 000 оборота и никакви радиатори няма да оправят това. Карайте до 2 000.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #94
          От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

          Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
          Колегите, малко да вдигна темата от прахта.
          Ясно, че е по-добре да циркулира течността при спрял мотор, но има и още един проблем, който се проявява при по-сериозно натискане на газта - а именно загряването над 120 км/h.

          Смятам малко да отворя задната част на предния капак, за да осигуря по-добра обдухаемост на мотора и така да реша и този проблем.
          При мен всичко е ново, термостат, водна помпа и антифриз и пак имам загряване над 120km/h
          е два пъти го четох, ама си го пише ясно...120 km/h.
          За 2000 оборота, те разбирам какво искаш да кажеш - ама тия коли трябва да се карат и извън града с по високи скорости, а пък те си искат и обороти.
          Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
          O8867З7I78

          Коментар


          • #95
            От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

            Колеги, не се хващайте за думите.
            След 120км/час са над 2000 оборота и при продължително каране се усеща загряване до 100тина градуса.
            Не знам какво е изчислявано в Jeep, ама на другите коли с тоя мотор загряване няма.
            Разликата с другите модели е в килограмите на колата и позицията на мотора. Ето защо според мен проблема е с обдухването на мотора. На 4 и 5ти цилиндър колегите режат купето за да извадят свещта, а пък за охлаждане какво да говорим? )
            Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

            Коментар


            • #96
              От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

              Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
              ... Смятам малко да отворя задната част на предния капак, за да осигуря по-добра обдухаемост на мотора и така да реша и този проблем. ...
              Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
              ... На 4 и 5ти цилиндър колегите режат купето за да извадят свещта, а пък за охлаждане какво да говорим? )
              А сигурен ли си, че ще осигуриш по-добро охлаждане или напротив, можеш още повече да го влошиш?

              На Grand-а не съм се заглеждал, но, примерно, на Нисан-а въздухът, който обтича двигателя, се отвежда надолу по тунела под колата. Ако повдигнеш предния капак в задния край можеш да постигнеш само това, че някаква част от топлия въздух ще отиде нагоре и ще излезе навън преди да е преминала покрай последните цилиндри. Т.е. не е невъзможно на практика да намалиш количеството въздух, обдухващо точно тази част на двигателя, която искаш да охладиш ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #97
                От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                Има загряване не над 120км/час, а над 2 000 оборота и никакви радиатори няма да оправят това. Карайте до 2 000.
                Напълно съм съгласен.При 2000об.около 90км стрелката на температурата не мърда от нормалното,дори и в най големите жеги.
                ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

                Коментар


                • #98
                  От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  А сигурен ли си, че ще осигуриш по-добро охлаждане или напротив, можеш още повече да го влошиш?

                  На Grand-а не съм се заглеждал, но, примерно, на Нисан-а въздухът, който обтича двигателя, се отвежда надолу по тунела под колата. Ако повдигнеш предния капак в задния край можеш да постигнеш само това, че някаква част от топлия въздух ще отиде нагоре и ще излезе навън преди да е преминала покрай последните цилиндри. Т.е. не е невъзможно на практика да намалиш количеството въздух, обдухващо точно тази част на двигателя, която искаш да охладиш ...
                  На висчки коли които нямат изход над капака за въздуха, потока минава по този път.
                  Въпроса, е че за да измние този път съпротивлението на въздуха е голямо, заради повишено налягане. Отваряйки задната част на капака теоритично налягането в моторния отсег ще спадне, съответно въздуха ще преминава по-бързо и ще бъде по-студен.
                  Всичко е теория колега, не съм го пробвал още
                  Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

                  Коментар


                  • #99
                    От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                    Първоначално публикуван от danaka69 Преглед на мнение
                    .При 2000об.около 90км
                    Даже са 100км/час. И аз го дънех до дупка и два пъти пуках глави. Сега го галя до 2 000 и вече 5-та година е без проблем.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                      Нали не карате двигател с въздушно охлаждане, какви потоци на въздуха около двигателя смятате? Това да не е TATRA ULF? Ако беше, щеше да има нужното оборудване - турбина и въздухопроводи, които да осигурят необходимия дебит на въздух в ребрата за охлаждане на цилиндрите. Това е двигател с течностно охлаждане и е важен единствено потокът въздух през радиатора, след като останалите елементи от охлаждащата система са сменени - водна помпа, термостат, антифриз. Потокът въздух около двигателя играе малка роля за поддържане на работната температура на мотора. Ако има някаква промяна, то тя не е заради позицията на капака. И преди, когато Jeep-ът е излязъл от завода, капакът пак си е бил в същото положение и това не му е пречило. Може да се е променила охлаждащата способност на радиатора, било заради намалената му площ - да са задръстени или оронени ламелите му, или пък дебита на антифриз вътре в него да е намалял - заради запушени от отлагания тръбички. При висока скорост /говорим за 120 км/ч./ въздушният поток е сериозен и през радиатора би трябвало да преминава достатъчно количество въздух и без да се включва вентилатор.
                      Иначе - Jeep-ът си е ваш и можете да си правите каквото си искате с него, включително и да махнете изцяло капака, стига на контролните органи това да им хареса.
                      Успех!
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                        Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                        Нали не карате двигател с въздушно охлаждане, какви потоци на въздуха около двигателя смятате? Това да не е TATRA ULF? Ако беше, щеше да има нужното оборудване - турбина и въздухопроводи, които да осигурят необходимия дебит на въздух в ребрата за охлаждане на цилиндрите. Това е двигател с течностно охлаждане и е важен единствено потокът въздух през радиатора, след като останалите елементи от охлаждащата система са сменени - водна помпа, термостат, антифриз. Потокът въздух около двигателя играе малка роля за поддържане на работната температура на мотора. Ако има някаква промяна, то тя не е заради позицията на капака. И преди, когато Jeep-ът е излязъл от завода, капакът пак си е бил в същото положение и това не му е пречило. Може да се е променила охлаждащата способност на радиатора, било заради намалената му площ - да са задръстени или оронени ламелите му, или пък дебита на антифриз вътре в него да е намалял - заради запушени от отлагания тръбички. При висока скорост /говорим за 120 км/ч./ въздушният поток е сериозен и през радиатора би трябвало да преминава достатъчно количество въздух и без да се включва вентилатор.
                        Иначе - Jeep-ът си е ваш и можете да си правите каквото си искате с него, включително и да махнете изцяло капака, стига на контролните органи това да им хареса.
                        Успех!
                        Ако прочетеш внимателно темата ще разбереш, защо колегите слагат допълнителната помпа. Този тип загряване го има и когато мотора е нов, респективно и всичката периферия около него.
                        Мотора е измислен да се монтира напречно на дължината на колата, докато при нашите коли не е така. Незнам какво точно си мислите, че "смята" производителя, ама май не е сметнал много
                        Последно редактирано от peter3d; 20-03-14, 10:06.
                        Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

                        Коментар


                        • От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                          Темата е приказка! Размърда ми мозъка. Имам същият Гранд 3,1 ТД и същите проблеми. Спука глава при хладно дъждовно време, при скорост - 140 км/ч на изкачванет към Траянова врата. Прочетох всичко до тук и стигнах до следните изводи: Проблема с обдухването ми звучи не сериозно. Все пак, говорим за ДВГ с водно охлаждане. Единствените разумни решения са в посока,1. Увеличаване на охлаждащата площ на топлообменника /радиатора/. Някъде четох за модифицирани радиатори за тежко натоварени мотори / както е при нас/. Тези са проектирани за Алфа Ромео, сиреч,доста по-леки и с много по-малко челно съпротивление. Минава ми през ума и една откачена идея, принципа на термо-помпата, водна пара пред радиатора, но това е тъпо. 2. Увеличаване на количеството флуид. 3.Увеличаване скороста на течноста,чрез увеличаване броя на лопатките на стандартната водна помпа. При това решение, може би, всички проблеми ще са решени.

                          Коментар


                          • От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                            Това което е направил Carburettor е решило проблема - предлагат се допълнителни ел. водни помпи, които няма да позволят на водата да заври в най горната си точка - 2-ра водна помпа + вентилатора ще реши проблема, а защо не и 2-ри вентилатор. А както се казва след като завъртиш победната обиколка направи и още една за да поздравиш публиката и да охладиш мотора - аз например никога не гася докато не спре ел. вентилатора.
                            O888 749-O86
                            C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
                            NC 750

                            Коментар


                            • От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                              Много е просто. Няма нужда от никакви допълнителни помпи и т.н.
                              В User's Manual-a на Grand Cherokee 2004 за дизеловите Грандове(в случая става дума за 2.7, но е логинчо да е приложимо и за 3.1) относно тубината(би трябвало да покрива и самият двигател) пише:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooling.jpg
Прегледи:1
Размер:113.0 КБ
ID:5572123
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • От: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                                Това трябва да се прави при всички автомобили, а за турбо двигателите е задължително.
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X