Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко челен опит от германския Jeep-форум

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

    Има ли статистика, колко глави са се спукали след поставянето на въпросната помпа.

    Коментар


    • #62
      До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

      Прочетох внимателно цялата тема и мисля, че всички тези подобрения се правят с идея да няма проблем с главите и да се подобри охлаждането след като се изгаси двигателя.Тоест ако има такава статистика/ в което много, ама много се съмнявам/тя със сигурност ще покаже, че има по - малко пукнати глави.

      Коментар


      • #63
        До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

        Ще покаже че има по-малко спукани глави ако причината да се пукат е в повишената температура след като се изгаси мотора.
        Ами ако причината да се пукат е друга. Някой замислял ли се е.

        Коментар


        • #64
          До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

          Тази идея изглежда логична.

          Каква друга причина - кофти материал, кофти изработка...


          На другите МПСта на които се монтира този "невероятен" двигател май нямат проблеми с пукнати глави. Защо.

          А пък и като знам как се кара АЛФА РОМЕО...

          А пък едвали алфистите чакат на ШЕЛ-а 5 минути преди да загасят.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #65
            До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Ще покаже че има по-малко спукани глави ако причината да се пукат е в повишената температура след като се изгаси мотора.
            Ами ако причината да се пукат е друга. Някой замислял ли се е.
            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            Тази идея изглежда логична.

            Каква друга причина - кофти материал, кофти изработка...


            На другите МПСта на които се монтира този "невероятен" двигател май нямат проблеми с пукнати глави. Защо.

            А пък и като знам как се кара АЛФА РОМЕО...

            А пък едвали алфистите чакат на ШЕЛ-а 5 минути преди да загасят.
            В интерес на истината има логика.Не е задължително да е в това проблема въпреки, че навсякъде където съм чел посочват, че е основно заради повишаването на температурата след като се изгаси двигателя.

            Ако не е това причината, каква е?И възможно ли е до сега никой да не е помислил в друга посока?

            Коментар


            • #66
              До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

              Аз си мисля, че ако има "вечни коли", то доста производители ще фалират. На колко собственици на стари коли се е налагало да правят основен ремонт на двигателите, независимо дали са VM,или други? Колко изкарва един автомобил преди да се сдуха мотора? При "нашите" двигатели също идва времето на ремонта в един момент.Ако се извърши по всички правила, този ремонт, двигателя пак си става все толкова добър, колкото е бил. Друг е въпроса дали ремонта е по-скъп, при тоя мотор и по-евтин при други. Кати цяло, съдейки по това какво се внася, като стари Jeep-пове у нас, то Европа кара предимно коли от тази марка с VM мотори. Не напразно прагматичните германци търсят начин за удължаване на живота му. Друг е въпроса дали е ефикасен този метод.Това могат дакажат само специалистите...

              P.S. Когато една нова кола излиза на пазара, произвидителя е дал накаква гаранция, обикновено пробег. След това може да има и повреди. Колко е гаранцията на тея VM мкитори? Ако има някой, който си е купил нова кола да каже? Иначе защо да плюем хората, че монтират този двигател. Те са казали - "Гаранция от "N"...километри". После всеки, всичко може да очаква. Да не го купуват като не им харесва. Вървят продажбите, във времето. Това значи, че произвидителя, не иска и да мисли за друг двигател /вероятно е изгоден и като цена/. Какво му трябва на човека - дизел, икономичен, за габаритите си, на прилична цена на пазара? Като се скапе мотора отива на Балканите, или в бившите Съветски републики...Там да се оправят. Ако си го вземе някой германец, / за 700 Евро/ да си тегли караваната, монтира там 6-7 водни помпи и кара до откат...
              Последно редактирано от hristota; 11-09-09, 00:35.
              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
              "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

              Коментар


              • #67
                До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                Ресурса на дизеловите е 200 000км. Гаранцията е три години или 100 000км.
                Ресурса на бензиновите е 500 000км. След 2006г гаранцията е доживотна.
                Въпроса обаче не е бензинови срещу дизелови, а какво е лекарството за дизеловите. Аз лично не вярвам че има такова. 2.5тд на Паджеро и РенджРовър имат същия ресурс и същия проблем с цилиндровите глави. И изобщо не е вярно че след ремонт двигателя става чисто нов, защото проблемите си остават същите, просто живота му се удължава с още педесетина хиляди километра. При дизеловите комън рейл(всички без изключения) положението е още по-зле. Там ремонтите почват още в гаранционния срок. В най-добрия случай ще задръсти дюзите до 100 000км. В най-лошия, до 200 000км ще има ремонт на турбото, главата или ще препикае дюза на високи обороти и всичко ще стане на парчета.
                Лош късмет ще каже някой. Друг ще търси причината в горивото.
                Аз ще кажа че за голямо съжаление, дизеловите умират млади и красиви.

                Коментар


                • #68
                  До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                  Обобщено се изказваш и твърденията за ресурса на едните и на другите са далеч от истината. Но действително това не е целта на темата, та по-добре да не я зачекваме. Иначе, ако сме по-конкретни и сравняваме дизелите в Джип - не мога да не се съглася.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                    Обобщено е наистина.
                    Има и изключения. Като пример мога да посоча няколко дизелови двигателя с кубатура над четири литра.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                      Проблемът, мен ако питаш, идва от там, че от малки дизели се цеди много ресурс. А са малки, щото няма как иначе да ги сложат в масовите превозни средства - главно заради теглото. Ако сравняваш бензинови мотори от по 4-5 литра с дизели под 3 няма как да не си прав. Но ако сравнението е на 8 и 10 цилиндрови бензини с 8 и 10 цилиндрови дизели заключението за ресурса ще е различно.
                      А това с проблемите с турбо, дюзи и други подобни, придобили статут на консуматив, може би си има икономическа логика.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                        http://www.edgeproducts.com/product.php?pk=52&pvk=139

                        Някой запознат ли е дали се предлага нещо подобно за Европа, за VM моторите.

                        Това конкретно е за извратения CUMMINS 5.9L монтиран в DODGE, но има много общо с VM. Освен че има турбо таимер (по време или по температура на изгорелите газове) има още дваисетина полезни неща - пет нива на повишаване на мощноста, икономия (това е спорно), на дисплеи се показват 15 стоиности от датчиците на колата( които се мерят постоянно, но не се показват на шьофьора), свирване на зумер при превишаване на 8 стоиности, запис на min/max стоиности на 8 параметъра, ускорение от 0 до 100, време за четвърт миля и други.

                        Това нещо се слага в автомобил 1998г, с помпа BOSCH VP44, която е много подобна на виемската (VP36).

                        Не коментирам цената, а възможностите на продукта и дали има нещо подобно за CHEROKEE.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #72
                          До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                          Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                          Втория линк е допълнително подгряване на антифриза с дизелови нагревателни свещи.

                          Ето и немския форум на Jeep

                          http://www.jeepforum.de/index.php?act=idx

                          Какво мислите по въпроса? Лично аз напролет ще се заема с тая модернизация.
                          Привет колега, искам да попитам за подробности относно подгряването на антифриза. Не бих питал, но от Немски их абер си немам
                          Благодаря предварително!
                          Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                          http://save-gery.org/bg

                          Коментар


                          • #73
                            До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                            Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                            Привет колега, искам да попитам за подробности относно подгряването на антифриза. Не бих питал, но от Немски их абер си немам
                            Благодаря предварително!
                            Става дума за устройство с три дизелови подгревни свещи (3х200 вата), включено в малкия кръг на охладителната система, което ускорява затоплянето на антифриза след запалване на двигателя. Абе нещо като бързоварче

                            Такива бързоварчета се монтират фабрично като опция на много италиански и френски комън-рейл дизели - имам впечатление от една Ланча Либра 1.9 JTD - наистина работи перфектно и ефекта е забележителен - в купето почва да духа топло почти веднага.

                            Самото "бързоварче" се продава ето тук

                            http://cgi.ebay.de/Kuehlwasserheizer...item5885729326

                            Струва 65 евро барабар с трите свещи и вграден термостат, който изключва свещите при достигане на 80 градуса на антифриза. В комплекта има и подробно упътване за монтаж. Според мен цената е доста добра, айде да поръчваме, ако искате.

                            Изглежда така



                            Монтажа е лесен - просто някой от маркучите на парното се срязва и се нахлузва тая джаджа. Германския колега е дал и електрическа схема на свързването и снимка на мястото на монтажа при неговия двигател (2.5 ТД на VM motori)



                            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                            Volvo XC90 D5 Executive '12
                            Volvo XC60 D5 Summum '11
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                            Коментар


                            • #74
                              До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                              Става дума за устройство с три дизелови подгревни свещи (3х200 вата), включено в малкия кръг на охладителната система, което ускорява затоплянето на антифриза след запалване на двигателя. Абе нещо като бързоварче

                              Такива бързоварчета се монтират фабрично като опция на много италиански и френски комън-рейл дизели - имам впечатление от една Ланча Либра 1.9 JTD - наистина работи перфектно и ефекта е забележителен - в купето почва да духа топло почти веднага.

                              Самото "бързоварче" се продава ето тук

                              http://cgi.ebay.de/Kuehlwasserheizer...item5885729326

                              Струва 65 евро барабар с трите свещи и вграден термостат, който изключва свещите при достигане на 80 градуса на антифриза. В комплекта има и подробно упътване за монтаж. Според мен цената е доста добра, айде да поръчваме, ако искате.
                              С поръчванката малко ще трябва да мина на втори транш, защото празниците ми избиха зъбите и още не мога да възстановя нормалния баланс.
                              От друга страна след месец вече ще отиде за другата зима...
                              Но инфото както винаги е супер полезно и изчерпателно, за което шапка Ви свалям.
                              Благодаря!
                              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                              http://save-gery.org/bg

                              Коментар


                              • #75
                                До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                                [QUOTE

                                Струва 65 евро барабар с трите свещи и вграден термостат, който изключва свещите при достигане на 80 градуса на антифриза. В комплекта има и подробно упътване за монтаж. Според мен цената е доста добра, айде да поръчваме, ако искате.

                                Изглежда така


                                Ако има поръчка,бройте и мен.Само кажете как да стане плащането.
                                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X