Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко челен опит от германския Jeep-форум

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

    Сложил съм на джипа термометър за маслото. Държи около 10 градуса по-ниска температура от антифриза. Карал съм и без термостат на студено време. Като загасиш, тем. на антифриза започва да се качва. Въпросът е колко, а това не съм отчел. В момента правя електрониката за допълнителната помпа и като я сложа ще докладвам. Мисля да пускам и вентилатора, (вероятно на по-ниски обороти) за да се ускори охлаждането.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #17
      До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

      Таймера как го правиш - като изгасиш мотора и сработва за дадено време или на врьтка като чушкопек?Гасиш мотора и рьчно включваш помпата за дадено време или електроника някаква ще вкарваш?
      Байпас на термостата ще слагаш ли???



      Знам защо питам ако да не е такьв мотора.За Перкинс става вьпрос,но не боли да набера челен опит от вас.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

        Ще има и ръчно пускане, но искам да стане пълен автомат, като за това ще има датчик за температура. При случая (Гранд Чероки) печелиме, защото, фабрично, близо до термостата, има отвор, заглушен с болтче. Електрониката ще спира помпата спрямо температурата, но ще има и ограничение по време (за по-сигурно). Сега мисля, дали трябва да се махне термостата. Ами механичната помпа? Без "проба - грешка" няма да минем.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #19
          До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

          Колега Bojitch, ако отвориш тази "дупка" покрай термостата и след нея сложиш вентил от рода на тези за газ/бензин от АГУ, който заедно с ел. помпата да се управлява от термодатчик и да се отваря при неработещ двигател /U < 13,4 V примерно/ дали ще стане? Само не знам газовия/бензинов вентил как ще се държи при високи температури. Предполагам, че дебитът през тънките сечения на тези вентили ще бъде достатъчен за отвеждането на "пасивната" топлина. Пожелавам ти успех в експеримента!

          Коментар


          • #20
            До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

            Не съм сигурен, но резбата май беше 10мм и няма да има достатъчен дебит.
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • #21
              До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

              Маркучите на парното са 16 мм, а успява да охлади работещ мотор през лятото /не на Гранд/, затова се надявам, че 10 мм тръба ще компенсира покачването на температурата след спиране на мотора, още повече, че времето измерено от немския фен /браво на човека!/ е минути, а не секунди, т.е. за две-пет-осем минути ел.помпата ще превърти доста вода и температурата няма да стигне критични стойности. Абе тоя мотор нали е мислен да работи и без тази екстра, все пак?! Та дано стане.

              Коментар


              • #22
                До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                Според мен е малко 10 мм.

                Снадка зад термостата и втори крьг на големия крьг с допьлнителен радиатор и рьчен таймер за помпата най-просто и здраво ми се струва.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Според мен е малко 10 мм.

                  Снадка зад термостата и втори крьг на големия крьг с допьлнителен радиатор и рьчен таймер за помпата най-просто и здраво ми се струва.
                  Остава да се намери акумулатор който да издържи.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                    Не знам колко черпи такава помпа, но едва ли повече от вентилатор. На много коли вентилаторите работят бая време след спиране на двигателя.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • #25
                      До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                      13 литра в минута тегли 1.3 ампера,това показва линка който плякнах под снимката на помпата.

                      Айде при теб чупки а има,малко по-тьнки маркучи и да речем,че дьрпа 2 ампера.За десетина минути не те сьбаря.


                      Има вьзможност и втора малка батерия да монтираш и да цица само от нея,но там вече ти си знаеш колко място имаш и колко ти се занимава.
                      Може и да измагериш прекьсвач - под даден волтаж да спира помпата,но ако ти е кекава батерията и ще прегрее мотора пак.Такьв прекьсвач имам на климатиците на моите коли - вентилатора на климата работи след като изгася мотора и до достигане на 12.2 волта / по спомени /,под това спира вентилатора.Около половин час на 100 ампера батерия.






                      Голяма батерия перни и не се занимавай според мен.Кретеноустойчивото винаги води до спокоен сьн.
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 10-03-09, 00:49.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                        Няма ли грешка? 1.3А Колкото крушка за мигачи!
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #27
                          До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                          Pump
                          Flow litres/min
                          Current amps
                          Price
                          incl vat
                          EBP
                          13
                          1.3
                          £104.50
                          EWP80
                          80
                          7.5
                          £152.00
                          EWP110
                          110
                          10.5
                          £187.00


                          http://www.mawsolutions.com/html/ele...ter_pumps.html

                          Няма льжа,няма измама,погледни в линка.

                          http://www.google.com/search?hl=en&q=ewp+cooling

                          Гугьл какво вади.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                            Много странно. Една бензинова тегли 5-10А и то за доста по-малко литри. Е, вЕрно, трябва да създава налягане, но пак ми е чудно.
                            Тази помпа EBP, сигурно, ще бъде подходяща, ама ценате не е подходяща. Като знам, че имаш Мерцедеси, какво ще кажеш за водната помпа за парното? Някой предложи помпа от Газела. Имало два вида, ама и по-скъпата била само 75лв. Не съм ги гледал.
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • #29
                              До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                              Сещам се каква ти е идеята,но помпа от Мерцедес я забрави - гадината струва майка си и баща си нова,а втора рька гаранция нямаш.

                              На един Додж видях как са му инсталирали помпа каквато имаме по лодките.Самата помпа като нова е около 50-70 кинта,а не като на Мерцедеса дето идва в комплект с винтилите на парното е дильра иска 750$ за нея.

                              Кажи ми каква помпа ти трябва - колко ампера да дьрпа и какьв да е минималния дебит,че виж ние какви ползваме за прехвьрляне на гориво.

                              Помошник капитана в действие,само един тон имаме да прехвьрлим.



                              14 минути на варел,15 ампера бушон като има на 12 както и на 110 волта помпи.Цена 70 $.

                              Такава видях на Доджа,но на малко форсиран мотор,а и му беше основна помпа,а не такава за каквато вие я мислите.


                              Някой спомена за помпи в БГ на по 45 лева или нещо такова.Ти ми кажи какьв дебит тьрсите,колко ампера макс да дьрпа / няма да набива налягане,трябва само да вьрти водата и няма да тегли 20 ампера примерно /и колко да е голяма помпата.

                              ОФФ от темата макар,че пак сьм в нея.
                              Долните снимки са ремонт и почистване на винтилите и помпата на Мерцедес 140.Размера на помпата се вижда,не е нищо сложно да му избиеш винтилите и да стои отворен грьг,но това се води слаба страна на тия модели и няма намиране на нормална цена.





                              http://v12uberalles.com/Rear_AC_System.htm

                              Горния линк е пьлен сьс снимки,след средата на страницата рови.



                              А сега добрата новина - почти всички коли с мерник на предния капак имат такава система.201 модела или 190 как ние си го знаем няма,но аз сьм ремонтирал / с чука ма това не е по темата / на 1977 300Д 123 модел.Модели сьс заден климатик имат 2 такива даже.
                              Лошата новина е,че 1977 и далеч в историята вече и гаранция за това колко ще работи няма.Електромотор е обаче който я работи 20 минути днес я не,перката му е пласмасова,а не гумена като тая на моите снимки,а и самата помпа е фьстьк в сравнение с моето бичме.Дебита обаче дали ще е достатьчен не ми е ясно,там вече вие кажете дали една такава "помпичка" ще може да свьрши работа.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                До: Малко челен опит от германския Jeep-форум

                                Защо правят помпи за вода от ръждясващо джелЕзо? Особено пък за морска вода.
                                Не знам какъв дебит ще върши работа. По-голяма помпа ще се справи по-бързо, но ще харчи повече ток. Няма да мине без проби, затова искам да намеря по-евтина и да пробвам. Ако предложението се окаже удачно, решава всички проблеми по двигателя (е, малко се изхвърлих ) и може да се сложи и нещо по-скъпо.
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X