Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки - годишен технически преглед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

    Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
    И аз така минах скоростите на неутрална и няма проблем можеш на ръка да врътнеш всяко колело накъдето искаш!
    А раздатката вкючена ли си стоЙ ? Или бодеш с химикалка да изключиш и нея ?
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

      Ами Джипа беше качен на подемник и реших да пробвам да видя дали могат да се въртят колелата свободно като не е на скорост и за мое учудване всяко едно се върти съвсем свободно дори и можеш да го засилиш ако натискаш яко .И после викам и проба да направя и стана работата.Без да изключвам раздатката само на неутрал скоростите-явно го е измислил американеца.Дори в упътването пише за теглене можеш само предните да качиш на колесара и да е на неутрал скоростта,но уловката е не за дълго,а пък той прегледа е също за малко нали!

      ПС Това става само на модела след 2005 година,на предния 2003 дето ми беше не се освобождаваха така колелата!
      Mercedes-Benz GL 500

      Коментар


      • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

        Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение

        ПС Това става само на модела след 2005 година,на предния 2003 дето ми беше не се освобождаваха така колелата!
        То тук предимно за "предишния" си говорим

        Коментар


        • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

          Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
          ....Дори в упътването пише за теглене можеш само предните да качиш на колесара и да е на неутрал скоростта,но уловката е не за дълго,а пък той прегледа е също за малко нали!

          ПС Това става само на модела след 2005 година,на предния 2003 дето ми беше не се освобождаваха така колелата!
          На QD2 след 2011 пише, че можеш да го теглиш САМО ако преди това си включил раздатката на N ..
          И то след като се убедиш в коректността на превключването, включвайки скоростната кутия на D в опит да тръгнеш, след което оставяш автомобила на P (то иначе не можеш и да го изгасиш )...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            На QD2 след 2011 пише, че можеш да го теглиш САМО ако преди това си включил раздатката на N ..
            И то след като се убедиш в коректността на превключването, включвайки скоростната кутия на D в опит да тръгнеш, след което оставяш автомобила на P (то иначе не можеш и да го изгасиш )...

            Давайте да не се откланяме от темата/освободени скорости и това е.Няма проблеми за ГТП.
            Mercedes-Benz GL 500

            Коментар


            • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

              Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
              Давайте да не се откланяме от темата/освободени скорости и това е.Няма проблеми за ГТП.
              След "освободени скорости и това е" темата за теб явно е изчерпана та "откланянето" едва ли ще те разстрои особено.
              Някой да разкаже малко по-подробно за номера с тегленето, раздатката, N, боцкане с химикали и прочее гимнастики.
              О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

              Коментар


              • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
                Давайте да не се откланяме от темата/освободени скорости и това е.Няма проблеми за ГТП.
                Хм... Прочете ли цитата...
                Освободена раздатка, а не скоростна кутия (нагоре по темата, а и други подобни теми сме ръчкали причините, които изискват това)..
                Като дори и освободената раздатка не решава въпроса при наличие на диференциали с ограничено приплъзване по мостовете...
                То ако ставаше на всички автомобили само с изключена предавка/освободени скорости, темата въобще нямаше да я има - народа нямаше да му прави впечатление дали кара 4х4 или 4х2

                П.С. Дробе, номера с тегленето при QD2 & QT2 в книжката го пише по следния начин (практически това е начина да 'облекчиш' трансмисията да не пречи и на тестове на валяците):
                1. Включваш скоростната кутия на N (при други режими не ти дава да пипаш раздатката). Включваш 'ръчната' спирачка.
                2. Ръгаш с химикалката едно малко вдлъбнато бутонче, до който стои надпис N... Раздатката след малко превключва на N (отвързва де що има по нея, включително и скоростна кутия)..
                3. Когато светне светодиода, че раздатката е в N, превключваш скоростната кутия на D или R, отпускаш 'ръчната' спирачка, и се убеждаваш, че колата не прави опит да потегли, независимо дали подаваш газ...
                4. Превключваш скоростната кутия на P, като натискаш отново 'ръчната' защото автомобила вече не се задържа от скоростната кутия...
                5. Закачаш автомобила и освобождаваш ръчната спирачка. Теглиш го колкото си искаш...

                И да я теглиш с четирите колела на асфалта само в направление напред...

                Ей го оригинала на процедурата
                1. Bring the vehicle to a complete stop, with the engine running.
                2. Press and hold the brake pedal.
                3. Shift the transmission into NEUTRAL.
                4. If vehicle is equipped with Quadra-Lift™ air suspension, ensure the vehicle is set to Normal Ride Height.
                5. Using a ballpoint pen or similar object, press and hold the recessed transfer case “N” button (located by the selector switch) for four seconds. The light behind the N symbol will blink, indicating shift in progress. The light will stop blinking (stay on solid) when the shift to “N” is complete. A “FOUR WHEEL DRIVE SYSTEM IN NEUTRAL” message will display on the EVIC (Electronic Vehicle Information Center). Refer to “Electronic Vehicle Information Center (EVIC)” in “Understanding Your Instrument Panel” for further information.
                6. After the shift is completed and the “N” light stays on, release the “N” button.
                7. Shift the transmission into REVERSE.
                8. Release the brake pedal for five seconds and ensure that there is no vehicle movement.
                9. Shift the transmission back into “N”
                10. With the transmission and transfer case in “N”, press and hold the ENGINE START/STOP button until the engine turns off. Turning the engine off will automatically place the transmission in PARK.
                11. Press the ENGINE STOP/START button again (without pressing the brake pedal), if needed, to turn the ignition switch to the OFF position.
                12. Firmly apply the parking brake.
                13. Attach the vehicle to the tow vehicle using a suitable tow bar.
                14. Release the parking brake.
                NOTE:
                • Steps 1 through 4 are requirements that must be met before pressing the “N” button, and must continue to be met until the shift has been completed. If any of these requirements are not met before pressing the “N” button or are no longer met during the shift, then the “N” indicator light will flash continuously until all requirements are met or until the “N” button is released.
                • The ignition switch must be in the ON/RUN position for a shift to take place and for the position indicator lights to be operable. If the ignition switch is not in the ON/RUN position, the shift will not take place and no position indicator lights will be on or flashing.
                • A flashing “N” position indicator light indicates that shift requirements have not been met.
                • If the vehicle is equipped with Quadra-Lift™ air suspension, the engine should be started and left running for a minimum of 60 seconds (with all the doors closed) at least once every 24 hours. This process allows the air suspension to adjust the vehicle’s ride height to compensate for temperature effects.
                Последно редактирано от slowtraveler; 16-06-15, 07:55.
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  Хм... Прочете ли цитата...
                  Освободена раздатка, а не скоростна кутия (нагоре по темата, а и други подобни теми сме ръчкали причините, които изискват това)..
                  Като дори и освободената раздатка не решава въпроса при наличие на диференциали с ограничено приплъзване по мостовете...
                  То ако ставаше на всички автомобили само с изключена предавка/освободени скорости, темата въобще нямаше да я има - народа нямаше да му прави впечатление дали кара 4х4 или 4х2

                  П.С. Дробе, номера с тегленето при QD2 & QT2 в книжката го пише по следния начин (практически това е начина да 'облекчиш' трансмисията да не пречи и на тестове на валяците):
                  1. Включваш скоростната кутия на N (при други режими не ти дава да пипаш раздатката). Включваш 'ръчната' спирачка.
                  2. Ръгаш с химикалката едно малко вдлъбнато бутонче, до който стои надпис N... Раздатката след малко превключва на N (отвързва де що има по нея, включително и скоростна кутия)..
                  3. Когато светне светодиода, че раздатката е в N, превключваш скоростната кутия на D или R, отпускаш 'ръчната' спирачка, и се убеждаваш, че колата не прави опит да потегли, независимо дали подаваш газ...
                  4. Превключваш скоростната кутия на P, като натискаш отново 'ръчната' защото автомобила вече не се задържа от скоростната кутия...
                  5. Закачаш автомобила и освобождаваш ръчната спирачка. Теглиш го колкото си искаш...

                  И да я теглиш с четирите колела на асфалта само в направление напред...

                  Ей го оригинала на процедурата
                  Snowtraveler,прочел съм всичко/но това не значи да го приема за чиста истина.повече вярвам на себе си и опита ми-като ти казвам че става само с освободена скоростна това значи че съм го пробвал , а не че съм го чел някъде.
                  След като не освобождава нищо скоростната кутия как въртя на ръка колелата накъдето си искам и колкото бързо искам без да зацепва нищо?Качен на стенда пуснаха валяците спрях ги измериха хората усилието и т.н.въртене в една посока без допълнителни ролки.
                  Дробе ето това имах предвид като казах това е-изпитан отговор на въпроса Първоначалния от заглавието на темата-минаване на ГТП-как.
                  Всичко друго е обяснение за нещо друго по някаква друга тема!Ако беше написано това още на 1та страница много хора щяха да си спестят 1 час четене на предположения!
                  Поздрави
                  Ето затова вярвам
                  Mercedes-Benz GL 500

                  Коментар


                  • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                    Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
                    Ето затова вярвам
                    Вай, Аллах !!! Ми сигурно не ти работи куадра-мадра-драйфата ?! Така е, много начесто сменяш мАслото в дЕфрИнцЯлите и си отмил фрикционното покритие...
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                      Ами не ,qudra-drive-a си работи перфектно.От време на време и аз ровя по пясъците!

                      В духа на горните постове :

                      Gear RangesNOTE: After selecting any gear range, wait a moment to allow the selected gear to engage before accelerating. This is especially important when the engine is cold. If there is a need to restart the engine be sure to cycle the key to the LOCK position before restarting. Transmission gear engagement may be delayed after restarting the engine if the key is not cycled to the LOCK position first.
                      P (Park)
                      Supplements the parking brake by locking the transmission. The engine can be started in this range. Never use P (Park) while the vehicle is in motion. Apply the parking brake when leaving the vehicle in this range.

                      R (Reverse)
                      Shift into this range only after the vehicle has come to a complete stop.

                      N (Neutral)
                      No power is transmitted from the engine to the drive axle. When the brakes are released, the vehicle can roll freely. Do not engage in N (Neutral) position while driving except to coast when the vehicle is in danger of skidding (e.g., on icy roads).

                      NOTE: Towing the vehicle, coasting, or driving for any other reason with selector lever in N (Neutral) can result in severe transmission damage. Refer to “Recreational Towing” in Section 5 and “Towing a Disabled Vehicle” in Section 6 of your owner's manual.
                      D (Drive)
                      The transmission automatically upshifts through fifth gear. The D (Drive) position provides optimum driving characteristics under all normal operating conditions.

                      Не знам аз ли не обяснявам правилно или не можете да ме разберете
                      Последно редактирано от madness75; 16-06-15, 18:15.
                      Mercedes-Benz GL 500

                      Коментар


                      • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                        Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
                        Ами не ,qudra-drive-a си работи перфектно.От време на време и аз ровя по пясъците!

                        В духа на горните постове :

                        Gear RangesNOTE: After selecting any gear range, wait a moment to allow the selected gear to engage before accelerating. This is especially important when the engine is cold. If there is a need to restart the engine be sure to cycle the key to the LOCK position before restarting. Transmission gear engagement may be delayed after restarting the engine if the key is not cycled to the LOCK position first.
                        P (Park)
                        Supplements the parking brake by locking the transmission. The engine can be started in this range. Never use P (Park) while the vehicle is in motion. Apply the parking brake when leaving the vehicle in this range.

                        R (Reverse)
                        Shift into this range only after the vehicle has come to a complete stop.

                        N (Neutral)
                        No power is transmitted from the engine to the drive axle. When the brakes are released, the vehicle can roll freely. Do not engage in N (Neutral) position while driving except to coast when the vehicle is in danger of skidding (e.g., on icy roads).

                        NOTE: Towing the vehicle, coasting, or driving for any other reason with selector lever in N (Neutral) can result in severe transmission damage. Refer to “Recreational Towing” in Section 5 and “Towing a Disabled Vehicle” in Section 6 of your owner's manual.
                        D (Drive)
                        The transmission automatically upshifts through fifth gear. The D (Drive) position provides optimum driving characteristics under all normal operating conditions.

                        Не знам аз ли не обяснявам правилно или не можете да ме разберете
                        А ти можеш ли да си преведеш това, което си цитирал?

                        ... Do not engage in N (Neutral) position while driving except to coast when the vehicle is in danger of skidding (e.g., on icy roads).

                        NOTE: Towing the vehicle, coasting, or driving for any other reason with selector lever in N (Neutral) can result in severe transmission damage. ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                          Мда виж туй не го бях видял ,само видях че освобождава дифовете,може би имат предвид когато работи двигателя, а при мен е офф.

                          Ами значи да обобщим всичко досега

                          ЗА ГТП минаване на гранд черокита след 2005 год. става с освобождаването на раздатката по горе описания начин от snowtraveler и скоростен лост поставен на Р. това без допълнителни ролки!

                          Чавдаре,можеш да ми изтриеш ако искаш по горните постове дето са объркващи,че да не се заблуди някой .
                          Последно редактирано от madness75; 16-06-15, 18:55.
                          Mercedes-Benz GL 500

                          Коментар


                          • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                            Първоначално публикуван от madness75 Преглед на мнение
                            .....
                            ЗА ГТП минаване на гранд черокита след 2005 год. става с освобождаването на раздатката по горе описания начин от snowtraveler и скоростен лост поставен на Р. това без допълнителни ролки!...
                            A какво правим с диференциалите с ограничено приплъзване?
                            Да обобщим:

                            * Автомобила има или три диференциала, или два диференциала и муфа. За да може единия мост да се върти на ролките, а другия да е статичен (без подложени ролки под него), трябва или муфата да е изключена, или диференциала, разкачен (или от скоростна кутия, или изключен даден мост)
                            * във всеки задвижващ мост има диференциал. Ако диференциала е с ограничено приплъзване не трябва да развърташ колелата едно срещу друго... Дефакто дори и да въртиш валовете в една и съща посока, пак не може да се измери точно спирачното усилие, защото усилието от по-добре спиращото колело веднага ще окаже влияние и на по-слабо спиращото (ще се опита да го спре и него през диференциала за ограничено приплъзване)...
                            При мен на QD2 задния диференциал е с ограничено приплъзване и в определени моменти електрониката може да го принуди да заключи на 100% (с електродвигател притиска пакетите)... А какво и кога ще реши електрониката - не знам - тя си има собствено мнение
                            Интересно ми е когато наближи време за преглед, ама има още към година и половина до тогава...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              А какво и кога ще реши електрониката - не знам - тя си има собствено мнение
                              Интересно ми е когато наближи време за преглед, ама има още към година и половина до тогава...
                              По-горе писах - първия път минах с допълнителни ролки, втория път без:
                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Ами... рискувах щото нямаха вече допълнителни ролки - наистина нещо ДАЙ май... При раздатка на N мостът, който не е на валците, на WK/WH не прави опити да превърти.
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                По-горе писах - първия път минах с допълнителни ролки, втория път без:
                                Въпроса е в две части (двете звездички горе):
                                1. При завъртане на единия мост, да не 'бута' другия мост - въпроса се решава или с изключена раздатка (N на раздатката). Или с въртене на колелата на моста в различна посока. Но ако на моста има LSD, то няма как да въртиш колелата в различна посока, защото ще затягат...
                                2. При завъртане на едното колело, да не бута другото на същия мост... Ако има ръчно заключване на диференциала, отключването му решава проблема. Ако не можеш да изключиш LSD, то няма решение - винаги ще има грешни показания за спиране (освен ако двете спирачки спират абсолютно еднакво)...
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X