Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки - годишен технически преглед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

    Ами според мен ако е механично ЛСД ще затегне когато 'усети' голяма разлика в ъгловите скорости на полуоските...
    Но ако е с електронно управление може просто механиката да е в режим да се държи като отворен диференциал (например новия WK2 има електромагнитен клапан, който освобождава хидравличното налягане натискащо пакета съединители, и 'отваря' LSD с цел правилно сработване на ABS/ESP)...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #62
      От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
      А какво става с LSD-то ако валяците на единия мост се завъртят в различни посоки? Ще затегне ли?
      Джипката ми е парт тайм и задния ми мост е с LSD, при теста на валците затяга леко и показва че имаш по-яки задни спирачки...

      Коментар


      • #63
        От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

        Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
        Джипката ми е парт тайм и задния ми мост е с LSD, при теста на валците затяга леко и показва че имаш по-яки задни спирачки...
        Няма лошо..........,само дето няма нищо общо с темата
        не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

        Коментар


        • #64
          От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

          Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
          Няма лошо..........,само дето няма нищо общо с темата
          Изказах се неподготвен, относно (парт тайм) не се съобразих с това

          Коментар


          • #65
            От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

            Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
            Миналата година на Диското ме мъчиха с едни ролки и нищо не се получи. Като натисна спирачките и цялата кола се изхвърля на зад. Тази година ще видим с Гранда какво ще се получи
            Това изхвъляне назад се получава винаги и при всички видове авомобили, когато при изпитанието се натиска рязко спиачния педал, а спирачният стенд върти валовете на ръчен режим независимо дали е с ролки или без . Така е , защото повечето пунктове за ГТП са оборудвани да извършват прегледи и на товарни автомобили т.е.най-често срещаната 3-та категория.При това положение спирачните валове са с доста мощтни валове за да могат да извъшват правилно определянето на спирачните усилиия и на по-тежките МПС-та.
            Моят съвет е да не се отнасяте високомерно към указанията на операторите в пунктовете, защото това е във Ваш интерес за да може прегледа протече правилно и безопасно.

            Коментар


            • #66
              От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

              Първоначално публикуван от sim43 Преглед на мнение
              Т
              Моят съвет е да не се отнасяте високомерно към указанията на операторите в пунктовете, защото това е във Ваш интерес за да може прегледа протече правилно и безопасно.
              Не не съм се отнесъл високомерно с оператора, спазвах точно инструкциите които ми даваше. Направихме няколко опита и ефекта беше все един и същ.Още докато почна да натискам педала и колата подскачаше назад. Не знам каква е причината ,но не е по моя вина.
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #67
                От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                През май 2013г. , когато минавах на преглед сервиза в , който минах оператора предложи сам да извърши прегледа(придвижване в/у валовете и спирачки) .
                Попитах аз недоверчиво сигурен ли е в това , което прави защото вала беше само един , но тъй като ме бяха изпратили там с уговорката , че знаят какво правят си траях и гледах.
                Двете гуми се въртяха в различна посока - същата процедура се повтори и при задният мост.
                Не знам правилно или е това ще се изкажат специалистите , но джипката все още си движи
                Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

                Коментар


                • #68
                  От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                  Първоначално публикуван от bobydimi Преглед на мнение
                  Двете гуми се въртяха в различна посока - същата процедура се повтори и при задният мост.
                  Това не мога да си го представя Трябваше да снимаш клип Да не е било някаква оптическа измама ?
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Това не мога да си го представя Трябваше да снимаш клип Да не е било някаква оптическа измама ?
                    Не - валовете на лява и дясна гума въртят в различна посока - такова беше обяснението на "проверяващият"
                    "... не е първият 4Х4 автомобил , който проверяваме - пунктът е оборудван за прегледи на 4Х4 автомобили..." - цитат
                    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #70
                      От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                      Съветските другари ето какво са приели:

                      ВНИМАНИЕ! Односевая ( стандартный вариант большинства пунктов ГТО) схема тормозного теста - может повредить Вашу вискомуфту или многодисковое сцепление в АКПП! Одноосевая схема с разнонаправленным вращением - может привести к пореждению LSD в заднем мосту!"" - и как бы в подтверждение второго высказывания в России, с 2005 года были внесены изменения в ,ГОСТ Р 51709-2001 Автотранспортные средства.

                      ГОСТ Р 51709-2001 Автотранспортные средства. Требования безопасности к техническому состоянию и методы проверки

                      5.1.2.6б Тормозное управление полноприводных АТС с неотключаемым приводом одной из осей или вязкостной муфтой в приводном валу проверяют только в дорожных условиях или на стендах, специально предназначенных (согласно инструкции по эксплуатации стенда) для проверки указанных полноприводных АТС и снабженных системой регулирования частоты вращения роликов, предотвращающей при торможении перераспределение тормозного момента с одного колеса на другие.
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Съветските другари ето какво са приели:

                        ВНИМАНИЕ! Односевая ( стандартный вариант большинства пунктов ГТО) схема тормозного теста - может повредить Вашу вискомуфту или многодисковое сцепление в АКПП! Одноосевая схема с разнонаправленным вращением - может привести к пореждению LSD в заднем мосту!"" - и как бы в подтверждение второго высказывания в России, с 2005 года были внесены изменения в ,ГОСТ Р 51709-2001 Автотранспортные средства.

                        ГОСТ Р 51709-2001 Автотранспортные средства. Требования безопасности к техническому состоянию и методы проверки

                        5.1.2.6б Тормозное управление полноприводных АТС с неотключаемым приводом одной из осей или вязкостной муфтой в приводном валу проверяют только в дорожных условиях или на стендах, специально предназначенных (согласно инструкции по эксплуатации стенда) для проверки указанных полноприводных АТС и снабженных системой регулирования частоты вращения роликов, предотвращающей при торможении перераспределение тормозного момента с одного колеса на другие.
                        Съгласен съм с другарите!
                        Споделих преживяно
                        Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #72
                          От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                          Някой може ли да го преведе на нашия език?

                          Коментар


                          • #73
                            От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                            ВНИМАНИЕ! Односевая ( стандартный вариант большинства пунктов ГТО) схема тормозного теста - может повредить Вашу вискомуфту или многодисковое сцепление в АКПП! Одноосевая схема с разнонаправленным вращением - может привести к пореждению LSD в заднем мосту!"" - и как бы в подтверждение второго высказывания в России, с 2005 года были внесены изменения в ,ГОСТ Р 51709-2001 Автотранспортные средства.

                            ГОСТ Р 51709-2001 Автотранспортные средства. Требования безопасности к техническому состоянию и методы проверки

                            5.1.2.6б Тормозное управление полноприводных АТС с неотключаемым приводом одной из осей или вязкостной муфтой в приводном валу проверяют только в дорожных условиях или на стендах, специально предназначенных (согласно инструкции по эксплуатации стенда) для проверки указанных полноприводных АТС и снабженных системой регулирования частоты вращения роликов, предотвращающей при торможении перераспределение тормозного момента с одного колеса на другие.
                            ВНИМАНИЕ! Едноосовата (стандартния вариант на повечето пунктове за ГТП) схема за спирачен тест - може да повреди Вашата вискомуфа или многодисков съединител в автоматичната скоростна кутия! Едноосовата схема с разнопосочно въртене - може да доведе до повреда на LSD в задния мост!" - и като че ли в подвърждение на второто изказване през 2005 в Русия бяха внесени изменения в ГОСТ :
                            Гост.....
                            5.1.2.6б Спирачното управление на пълноприводни МПС с неизключваем привод на едната от осите или с вискозитетна муфа в приводния вал се проверява само при пътни условия (на пътя) или на стендове, които са специално предназначени (съгласно инструкцията за експлоатация на стенда) за провера на указаните пълноприводни МПС и снабдени със система за регулировка честотата на въртене на ролките, предотвратяваща преразпределение на спирачния момент от едно колело на друго при спиране.
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                              Първоначално публикуван от bobydimi Преглед на мнение
                              ...
                              А джипката QuadraDrive ли е? Демек с LSD/Vari-Lok отзад и отпред?
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • #75
                                От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                                Как да процедираме при липсата на специализирани стендове по нашенеско ? Да рискуваме да ни потрошат колите или да пуснем 50 лева на бай Пешо и да минем гтп с мръсна газ? Миналата година в Балчик ме въртяха на шиш над 40 минути за лайняния им гтп, като 3 пъти се спомена за някаква бърза процедура и 15 лева екстра. Не ми е за парите, и 50 стотинки да бяха пак нямаше да им дам...
                                О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X